globalmoto_kveten





Téma: Zrušeno.
 
17.11.2008 v 12:46
Uzavřeno 03.06.2010 v 08:17 uživatelem Hogon


Naposledy editováno 03.06.2010 08:26:41

1 reakcí na tento příspěvek Zrušeno.

23.5.2009 v 07:04 | Nahoru | #1951
ahoj nespafciiiiiiiii

(reakce na) Zrušeno.

23.5.2009 v 07:05 | Nahoru | #1952

defer77>ahoj nespafciiiiiiiii

Ahoj jedeš???

1 reakcí na tento příspěvek Zrušeno.

23.5.2009 v 07:12 | Nahoru | #1953
jsem v robotě kámo a navíc nemám na čem bych musel mámě ukrást Suzuku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrušeno.

23.5.2009 v 07:24 | Nahoru | #1954

defer77>jsem v robotě kámo a navíc nemám na čem bych musel mámě ukrást Suzuku

a nestačilo by si jí půjčit

Zrušeno.

23.5.2009 v 07:24 | Nahoru | #1955
Hogone stav pačasí na českých zákoutích jak je např v Lovo

(reakce na) Zrušeno.

23.5.2009 v 07:28 | Nahoru | #1956
Jízda> to víš že hned jak to pujde tak se k vám rád připojim..já tenhle tyden nenajel ani kilometr a pěkně mě to s....

Zrušeno.

23.5.2009 v 07:28 | Nahoru | #1957
Ahojky, nyní u nás hezky.....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrušeno.

23.5.2009 v 07:32 | Nahoru | #1958
[quote]radar535>Hogon> Návod jízdy ve skupině.

Při jízdě po okreskách je nutné kolonu roztáhnout tak, by každý jednotlivý jezdec měl dostatečný prostor pro vjezd a výjezd ze zatáčky, případně k prudšímu brzdnému manévru. Nevyhneme se tomu, že se kolona roztáhne a proto platí - každý si sleduje jezdce za sebou, pokud ho nevidí zvolňuje. Takže vedoucí jezdec nečeká kdy se z projeté zatáčky objeví poslední jezdec, sleduje rovněž jen jezdce za sebou. Ten když svého "ocáska" nevidí zvolňuje a vedoucí jezdec tím pádem rovněž. Při jízdě zatáčkami a nepřehledným terénem je nutná sehranost týmu a znalost možností
jezdce před sebou. Jinak je lepší jet na maximální dohled a předem se dohodnout, kam jedeme (viz kolona) Dokud není výrazná křižovatka se změnou směru, může být kolona i více roztažena a ve volnější formaci provádět jednotlivá předjíždění, která jsou v zatáčkovém terénu vždy obtížná a náročná na pozornost. Na každém důležitém rozcestí je dobré se sejít a pokud byl v etapě problém, poslední jezdec dojede vedoucího jezdce a po dohodě se pokračuje. V případě nehody zůstává poslední jezdec s postiženým a další (nejlépe zkušený jezdec během etapy dojíždí vedoucího aby kolonu zastavil. NUTNO zastavovat tak aby se všichni neposráželi a najít vhodné místo na zastavení. Dle dohody se buď čeká, nebo se vybraní vracejí, ale nikdy se nevrací na místo nehody všichni!!! To je jen další možnost způsobení kolize. Nejlepší je když se to nestane - nicméně je nutné být na to připraven. Kontakty dále probíhají přes mobily a řeší se vše tak, aby se následky nehody nezvětšily. já jen aby nezapadlo [/quote Zase ty taháky......?!

Zrušeno.

23.5.2009 v 07:35 | Nahoru | #1959
jj opakování je matka moudrosti

Zrušeno.

23.5.2009 v 07:36 | Nahoru | #1960
V ústí koukam z okna a je taky nádherně........

(reakce na) Zrušeno.

23.5.2009 v 07:38 | Nahoru | #1961
Hogon> A voni ne a ne si to pamatovat!...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrušeno.

23.5.2009 v 07:46 | Nahoru | #1962
Návod jízdy ve skupině.

Při jízdě po okreskách je nutné kolonu roztáhnout tak, by každý jednotlivý jezdec měl dostatečný prostor pro vjezd a výjezd ze zatáčky, případně k prudšímu brzdnému manévru. Nevyhneme se tomu, že se kolona roztáhne a proto platí - každý si sleduje jezdce za sebou, pokud ho nevidí zvolňuje. Takže vedoucí nečeká kdy se z projeté zatáčky objeví poslední jezdec, sleduje rovněž jen jezdce za sebou. Ten když svého "ocáska" nevidí zvolňuje a vedoucí jezdec tím pádem rovněž. Při jízdě zatáčkami a nepřehledným terénem je nutná sehranost týmu a znalost možností jezdce před sebou. Jinak je lepší jet na maximální dohled a předem se dohodnout, kam jedeme (viz kolona) Dokud není výrazná křižovatka se změnou směru, může být kolona i více roztažena a ve volnější formaci provádět jednotlivá předjíždění, která jsou v zatáčkovém terénu vždy obtížná a náročná na pozornost. Na každém důležitém rozcestí je dobré se sejít a pokud byl v etapě problém, poslední jezdec dojede vedoucího jezdce a po dohodě se pokračuje. V případě nehody zůstává poslední jezdec s postiženým a další (nejlépe zkušený jezdec během etapy dojíždí vedoucího aby kolonu zastavil. NUTNO zastavovat tak aby se všichni neposráželi a najít vhodné místo na zastavení. Dle dohody se buď čeká, nebo se vybraní vracejí, ale nikdy se nevrací na místo nehody všichni!!! To je jen další možnost způsobení kolize.
Nejlepší je když se to nestane - nicméně je nutné být na to připraven. Kontakty dále probíhají přes mobily a řeší se vše tak, aby se následky nehody nezvětšily.

(reakce na) Zrušeno.

23.5.2009 v 07:47 | Nahoru | #1963

Hogon>Návod jízdy ve skupině.

Při jízdě po okreskách je nutné kolonu roztáhnout tak, by každý jednotlivý jezdec měl dostatečný prostor pro vjezd a výjezd ze zatáčky, případně k prudšímu brzdnému manévru. Nevyhneme se tomu, že se kolona roztáhne a proto platí - každý si sleduje jezdce za sebou, pokud ho nevidí zvolňuje. Takže vedoucí nečeká kdy se z projeté zatáčky objeví poslední jezdec, sleduje rovněž jen jezdce za sebou. Ten když svého "ocáska" nevidí zvolňuje a vedoucí jezdec tím pádem rovněž. Při jízdě zatáčkami a nepřehledným terénem je nutná sehranost týmu a znalost možností jezdce před sebou. Jinak je lepší jet na maximální dohled a předem se dohodnout, kam jedeme (viz kolona) Dokud není výrazná křižovatka se změnou směru, může být kolona i více roztažena a ve volnější formaci provádět jednotlivá předjíždění, která jsou v zatáčkovém terénu vždy obtížná a náročná na pozornost. Na každém důležitém rozcestí je dobré se sejít a pokud byl v etapě problém, poslední jezdec dojede vedoucího jezdce a po dohodě se pokračuje. V případě nehody zůstává poslední jezdec s postiženým a další (nejlépe zkušený jezdec během etapy dojíždí vedoucího aby kolonu zastavil. NUTNO zastavovat tak aby se všichni neposráželi a najít vhodné místo na zastavení. Dle dohody se buď čeká, nebo se vybraní vracejí, ale nikdy se nevrací na místo nehody všichni!!! To je jen další možnost způsobení kolize.
Nejlepší je když se to nestane - nicméně je nutné být na to připraven. Kontakty dále probíhají přes mobily a řeší se vše tak, aby se následky nehody nezvětšily.

a ještě jednou

Zrušeno.

23.5.2009 v 07:47 | Nahoru | #1964
papa už jen mobil

Zrušeno.

23.5.2009 v 07:50 | Nahoru | #1965
Dnešní akce platí, bo je slunečno....
Na přihlášené (pisatele) čekáme a vy ostatní(čtenáři)....kdo tam bude, ten s námi jede.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrušeno.

23.5.2009 v 09:08 | Nahoru | #1967
Hogon> Ahoj.Doporučoval bych tu první trasu.Moooc hezká krajina.Sice se zatím zůčastnit nemůžu páááč se stále léčím ze záhozu na Dubí ale už brzy snad budu OK.

(reakce na) Zrušeno.

23.5.2009 v 09:19 | Nahoru | #1968

Oskar9>Hogon> Ahoj.Doporučoval bych tu první trasu.Moooc hezká krajina.Sice se zatím zůčastnit nemůžu páááč se stále léčím ze záhozu na Dubí ale už brzy snad budu OK.


Ahojky, tak ať Ti vše dobře dopadne...a příště pojedeš.

Zrušeno.

23.5.2009 v 09:23 | Nahoru | #1969
za chvilku, už jen na mobilu...

Zrušeno.

23.5.2009 v 19:30 | Nahoru | #1970
tak všici doma byla to paráda baťůžek vrácen dětem lechce poškozen na podpatku/opečen/ večer nandám první fota jízda se zajisté již těší

Naposledy editováno 23.05.2009 19:31:02

Zrušeno.

23.5.2009 v 20:20 | Nahoru | #1971
Taky už doma. A cca 400 km.

Zrušeno.

23.5.2009 v 20:27 | Nahoru | #1972
Dneska jsme spojili dvě vyjížďky a jeli je najednou...

Zrušeno.

23.5.2009 v 21:05 | Nahoru | #1973
hlasim taky prijezd domu, vse ok. Dnes to bylo hoooodne dlouhy

Zrušeno.

23.5.2009 v 21:43 | Nahoru | #1974
Kdo nepoznal...Ještěd

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Zrušeno.

23.5.2009 v 21:55 | Nahoru | #1975
a kde sou další fotky.....? nějak to trvá dlouho.

(reakce na) Zrušeno.

23.5.2009 v 22:09 | Nahoru | #1976

Hogon>a kde sou další fotky.....? nějak to trvá dlouho.

již na nich pracuju

Naposledy editováno 23.05.2009 22:16:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrušeno.

23.5.2009 v 22:36 | Nahoru | #1978

Hogon>klikni semka

to je perfekt, hustý nějakn se kous kibernet či telefon , a nemohu dostat fota z mobilu do computeru tak omluva všem a tak jsem se těšil,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrušeno.

23.5.2009 v 22:44 | Nahoru | #1979

radar535>Hogon>klikni semkato je perfekt, hustý nějakn se kous kibernet či telefon , a nemohu dostat fota z mobilu do computeru tak omluva všem a tak jsem se těšil,


si tam asi neměl ten film......

Zrušeno.

23.5.2009 v 22:45 | Nahoru | #1980
jinak všem za vynikajíci vedení dnešní sešlosti, medvídkovi a hogonovi za trasu, jízdě za a bobšovi za dobrovod, ostatním za vůni a rachot na cestě , a snad Pohoda byla v pohodě, máme snad dnes najeto 486km, super počas, pohoda a vůbec

Naposledy editováno 23.05.2009 22:56:00
Téma je zamknuto


TOPlist