Naposledy editováno 03.06.2010 08:26:41
1 reakcí na tento příspěvek Zrušeno.
1 reakcí na tento příspěvek Zrušeno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrušeno.
defer77>jsem v robotě kámo a navíc nemám na čem bych musel mámě ukrást Suzuku
a nestačilo by si jí půjčit2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrušeno.
Při jízdě po okreskách je nutné kolonu roztáhnout tak, by každý jednotlivý jezdec měl dostatečný prostor pro vjezd a výjezd ze zatáčky, případně k prudšímu brzdnému manévru. Nevyhneme se tomu, že se kolona roztáhne a proto platí - každý si sleduje jezdce za sebou, pokud ho nevidí zvolňuje. Takže vedoucí jezdec nečeká kdy se z projeté zatáčky objeví poslední jezdec, sleduje rovněž jen jezdce za sebou. Ten když svého "ocáska" nevidí zvolňuje a vedoucí jezdec tím pádem rovněž. Při jízdě zatáčkami a nepřehledným terénem je nutná sehranost týmu a znalost možností
jezdce před sebou. Jinak je lepší jet na maximální dohled a předem se dohodnout, kam jedeme (viz kolona) Dokud není výrazná křižovatka se změnou směru, může být kolona i více roztažena a ve volnější formaci provádět jednotlivá předjíždění, která jsou v zatáčkovém terénu vždy obtížná a náročná na pozornost. Na každém důležitém rozcestí je dobré se sejít a pokud byl v etapě problém, poslední jezdec dojede vedoucího jezdce a po dohodě se pokračuje. V případě nehody zůstává poslední jezdec s postiženým a další (nejlépe zkušený jezdec během etapy dojíždí vedoucího aby kolonu zastavil. NUTNO zastavovat tak aby se všichni neposráželi a najít vhodné místo na zastavení. Dle dohody se buď čeká, nebo se vybraní vracejí, ale nikdy se nevrací na místo nehody všichni!!! To je jen další možnost způsobení kolize. Nejlepší je když se to nestane - nicméně je nutné být na to připraven. Kontakty dále probíhají přes mobily a řeší se vše tak, aby se následky nehody nezvětšily. já jen aby nezapadlo [/quote Zase ty taháky......?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrušeno.
Při jízdě po okreskách je nutné kolonu roztáhnout tak, by každý jednotlivý jezdec měl dostatečný prostor pro vjezd a výjezd ze zatáčky, případně k prudšímu brzdnému manévru. Nevyhneme se tomu, že se kolona roztáhne a proto platí - každý si sleduje jezdce za sebou, pokud ho nevidí zvolňuje. Takže vedoucí nečeká kdy se z projeté zatáčky objeví poslední jezdec, sleduje rovněž jen jezdce za sebou. Ten když svého "ocáska" nevidí zvolňuje a vedoucí jezdec tím pádem rovněž. Při jízdě zatáčkami a nepřehledným terénem je nutná sehranost týmu a znalost možností jezdce před sebou. Jinak je lepší jet na maximální dohled a předem se dohodnout, kam jedeme (viz kolona) Dokud není výrazná křižovatka se změnou směru, může být kolona i více roztažena a ve volnější formaci provádět jednotlivá předjíždění, která jsou v zatáčkovém terénu vždy obtížná a náročná na pozornost. Na každém důležitém rozcestí je dobré se sejít a pokud byl v etapě problém, poslední jezdec dojede vedoucího jezdce a po dohodě se pokračuje. V případě nehody zůstává poslední jezdec s postiženým a další (nejlépe zkušený jezdec během etapy dojíždí vedoucího aby kolonu zastavil. NUTNO zastavovat tak aby se všichni neposráželi a najít vhodné místo na zastavení. Dle dohody se buď čeká, nebo se vybraní vracejí, ale nikdy se nevrací na místo nehody všichni!!! To je jen další možnost způsobení kolize.
Nejlepší je když se to nestane - nicméně je nutné být na to připraven. Kontakty dále probíhají přes mobily a řeší se vše tak, aby se následky nehody nezvětšily.
Hogon>Návod jízdy ve skupině.
Při jízdě po okreskách je nutné kolonu roztáhnout tak, by každý jednotlivý jezdec měl dostatečný prostor pro vjezd a výjezd ze zatáčky, případně k prudšímu brzdnému manévru. Nevyhneme se tomu, že se kolona roztáhne a proto platí - každý si sleduje jezdce za sebou, pokud ho nevidí zvolňuje. Takže vedoucí nečeká kdy se z projeté zatáčky objeví poslední jezdec, sleduje rovněž jen jezdce za sebou. Ten když svého "ocáska" nevidí zvolňuje a vedoucí jezdec tím pádem rovněž. Při jízdě zatáčkami a nepřehledným terénem je nutná sehranost týmu a znalost možností jezdce před sebou. Jinak je lepší jet na maximální dohled a předem se dohodnout, kam jedeme (viz kolona) Dokud není výrazná křižovatka se změnou směru, může být kolona i více roztažena a ve volnější formaci provádět jednotlivá předjíždění, která jsou v zatáčkovém terénu vždy obtížná a náročná na pozornost. Na každém důležitém rozcestí je dobré se sejít a pokud byl v etapě problém, poslední jezdec dojede vedoucího jezdce a po dohodě se pokračuje. V případě nehody zůstává poslední jezdec s postiženým a další (nejlépe zkušený jezdec během etapy dojíždí vedoucího aby kolonu zastavil. NUTNO zastavovat tak aby se všichni neposráželi a najít vhodné místo na zastavení. Dle dohody se buď čeká, nebo se vybraní vracejí, ale nikdy se nevrací na místo nehody všichni!!! To je jen další možnost způsobení kolize.
Nejlepší je když se to nestane - nicméně je nutné být na to připraven. Kontakty dále probíhají přes mobily a řeší se vše tak, aby se následky nehody nezvětšily.
1 reakcí na tento příspěvek Zrušeno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrušeno.
1 reakcí na tento příspěvek Zrušeno.
1 reakcí na tento příspěvek Zrušeno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrušeno.
Hogon>klikni semka
to je perfekt, hustý nějakn se kous kibernet či telefon , a nemohu dostat fota z mobilu do computeru tak omluva všem a tak jsem se těšil,1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrušeno.
radar535>Hogon>klikni semkato je perfekt, hustý nějakn se kous kibernet či telefon , a nemohu dostat fota z mobilu do computeru tak omluva všem a tak jsem se těšil,
si tam asi neměl ten film......