globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Enduro do 130 kg
18.5.2009 v 08:57
Ahoj lidi,
potřebuji poradit . vyrábí se nebo alespoň ještě prodává lehké enduro,
váhově tak do 130 kg ? Obsahově určitě ne méně než 450ccm. Pokud možno neostré. Motohodiny a jejich servisní interval není můj šálek čaje.. Děkuji .

Naposledy editováno 18.05.2009 08:58:43
Předchozí
1 2
Následující

Enduro do 130 kg

18.5.2009 v 09:13 | Nahoru | #1
XR 400/650 velké držáky váha v pohodě, WR 450 poměrně držák váha super, no a pak všelijake KTM a Husqvarny ale to už sou ostré (sice lehoučké a výkoné) ale píšeš že servisní intervaly není tvuj šalek čaje tak bych šel asi do japonce

Enduro do 130 kg

18.5.2009 v 09:14 | Nahoru | #2
XR400 má rovných 130kg plné. Jinak do toho,co píšeš nesedí nic.

Enduro do 130 kg

18.5.2009 v 09:17 | Nahoru | #3
Napadá mě taky jedině XR400. Všechno co je lehčí tak jsou ostré endura

Enduro do 130 kg

18.5.2009 v 09:18 | Nahoru | #4
KTM 450 by se mela váhově vejít, jinak yamaha WR 450F ale netusím kolik ma vahu mrkni na specifikace. obě sou ale ostré endura.
XR 400 je stejne těžké jak psal Prackarr jediné ale není ostré
Pokud chces nad 450ccm budeš muset přistoupit na vahu spiš do 150kg
Endura od 500ccm nahoru už sou težší váhové kalibry..

Naposledy editováno 18.05.2009 09:21:06

1 reakcí na tento příspěvek Enduro do 130 kg

18.5.2009 v 09:27 | Nahoru | #5
Suzuki DR-Z 400 (133 kg)
KTM 690 Enduro (138 kg)

Enduro do 130 kg

18.5.2009 v 09:33 | Nahoru | #6
DRZ 400
XR 400

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro do 130 kg

18.5.2009 v 09:47 | Nahoru | #7

PajaMG>Suzuki DR-Z 400 (133 kg)
KTM 690 Enduro (138 kg)



Jenže ty uvádíš suchou hmotnost. Když k tomu KTM přičteš náplně a benzín tak si rázem někde okolo 150 kg, a to je trochu rozdíl proti 130 kg plného XR-ka, nemyslíš?....

1 reakcí na tento příspěvek Enduro do 130 kg

18.5.2009 v 09:57 | Nahoru | #8
Chlapi děkuji, jen koukám, že nic z toho co jste napsali (nekoukal jsem ještě na KTM) není již současnosti v prodeji jako funglovka.. asi mi nezbyte než výběr vyšší hmotnost/ostrá verze. dost se mi líbí WR-ko, jen se bojím. když vyzarízm dál, tak abych nedělal servis po 500 km.. nevíte v kolika ( v přepočtu) km se mění píst a zkrátka dělá velký servis ? děkuji všem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro do 130 kg

18.5.2009 v 09:58 | Nahoru | #9

Laďa.s>PajaMG>Suzuki DR-Z 400 (133 kg)
KTM 690 Enduro (138 kg)
Jenže ty uvádíš suchou hmotnost. Když k tomu KTM přičteš náplně a benzín tak si rázem někde okolo 150 kg, a to je trochu rozdíl proti 130 kg plného XR-ka, nemyslíš?....


To máš samozřejmě pravdu, nicméně vhx se nezmiňuje jestli ho zajímá suchá nebo provzní hmotnost...

(reakce na) Enduro do 130 kg

18.5.2009 v 10:01 | Nahoru | #10

PajaMG>Laďa.s>PajaMG>Suzuki DR-Z 400 (133 kg)
KTM 690 Enduro (138 kg)
Jenže ty uvádíš suchou hmotnost. Když k tomu KTM přičteš náplně a benzín tak si rázem někde okolo 150 kg, a to je trochu rozdíl proti 130 kg plného XR-ka, nemyslíš?....
To máš samozřejmě pravdu, nicméně vhx se nezmiňuje jestli ho zajímá suchá nebo provzní hmotnost...



Tak předpokládám že myslí provozní, protože nikdo přece nejezdí bez náplní

1 reakcí na tento příspěvek Enduro do 130 kg

18.5.2009 v 11:35 | Nahoru | #11
taky jsem měl podobné dilema, nakonec jsem vybral starší LC4 620, je to sice trošku těžší, asi 150 kg s náplněma ale naprostá spokojenost. obsah 610, váhově taky tak akorát. Prostě musíš zvážit všechny + a - těhle motorek, na co to budeš používat a pak se rozhodni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro do 130 kg

18.5.2009 v 12:16 | Nahoru | #12
mxFlash> jenže to já se rozhodnout právě snažím jinak jezdím XT600Z a tak proto bych chtěl lehčí, stačí že takhle věčně řeším silnici nebo offroad..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro do 130 kg

18.5.2009 v 13:19 | Nahoru | #13
vhx> mám tu 620ku, nakopávačka=> lehčí... jezdím špalky, 65% terén, 35% silnice, naprostá spokojenost.. nechci ti to nejak vnucovat, ale jak tady píšeš enduro do 130 kg, nevim no... jestli těch 20 kg něco extrémního řeší...
když jsi lepší řidič vyjedeš cokoliv, skákat na tom taky jde, samozřejmě to není nic freestyle, ale na hobby ježdění pro pobavení nádhernej stroj...
XTčko je neohrabané to každej ví, to je tak na silnici a nějaké ty polňačky...
s hard endurama ale už můžeš jet cokoliv. i když teď o víkendu jsem se jel projet s jedním chlapem tady z fóra (nechci dělat reklamu ) ten má transalpa r.v. 91, těžká kráva (vzadu měl docela sjetou mitasku E-09) a vyjížděl všechno nádherně, prudké stoupání v lese, louce atd... ale on už je zkušenej řidič
není to jen o kilech

(reakce na) Enduro do 130 kg

18.5.2009 v 13:24 | Nahoru | #14
mxFlash> Do určité míry si taky myslím že o kilech to není. Viděl jsem to minulý víkend, kdy jsme jezdily v sestavě WR250, LC4 a LC4 Adv. Na tom Advíkovi měl nové gumy, a hlavně umí jezdit, takže relativně často dával výjezdy výš než já na lehkém dvoutaktu na sjetých drapákách. A to má prosím o 70 kg víc Ale pak přijde určitá hranice a místa, kdy jsi rád za každé kilo které nemusíš tahat ze sraček, a tam je lehká motorka výhra Asi jako bys jel s chopperem na okruh. Zajezdíš si, odřeš stupačky, ale je to takové nemastné neslané....

Naposledy editováno 18.05.2009 13:27:41

1 reakcí na tento příspěvek Enduro do 130 kg

18.5.2009 v 14:01 | Nahoru | #15
Záleží kde budeš víc drandit. Na silnici těch 150 kilo skoro nepoznáš a naopak se s nimi lépe pojede (stabila,boční vítr...),ale pokud rád víc bahna tak po hodině ježdění,tahání motorky z křoví,zvedání jí ve výjezdu nebo ve svahu,je každý kilo sakra znát. Nemluvě o vyjíždce na celý den.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro do 130 kg

18.5.2009 v 15:12 | Nahoru | #16
guzi76> tak je to znát, ale jsme pořádný chlapy a že by Tě rozhodilo 20 kg na 2 kolech při tahání z bahna? no nevím, samozřejmě po únavě je to trošku znát ale zase.. 20kg rozloženo na 2 kola, nevím jak ty jo ale já zase taková malinká muška nejsem abych nevytáhnul těch pár kilo navíc...
a výjezdy musíš vyjet všechny, když ne, tak tam nemáš co dělat
popř. to sjedeš dolů a zkusit znova nebo to objet

Laďa.s> hmm, nemastné neslané, nevim... zase jsou lehčí, ale zase s těžší krávou všední problémy řešíš objemem
asi takhle, dobrej řidič ti vyjede i na 200 kg krávě co ty na stokilový (ne jako že bych Tě nějak podceňoval, je to myšleno jako slovní obrat...)

tohle je taky diskuze, ať si koupí a jezdí na čem chce

(reakce na) Enduro do 130 kg

18.5.2009 v 15:25 | Nahoru | #17
mxFlash> Myslel jsem po delším ježdění a srovnával jsem mezi tím co jsem měl a mohl vyzkoušet. LC 4 "05" a Y Z50 F "03". Z výjezdama máš recht.
A moucha docela jsem,proto ta změna moto.Mám necelých 70 i s výstrojí a zablácěnýma botama.Hodně zablácenýma.

Enduro do 130 kg

18.5.2009 v 15:38 | Nahoru | #18
tak zase nadruhou stranu kdo jezdí od rána do večera bahno, já jsem to ještě nejel.. nejvíc asi tak 5 hodin v kuse... no tak to seš teda muška ne sranda..
no ono zase LC4 640 jak tu píšeš je trošku něc jiného než ta moje babička (LC4 620 SuperCompetition)
ale je to dost podobný... jel jsem taky na YZku, je to proste čistá kroska, ale krosku nemůžeš srovnávat s endruem... to je (promiňte mi to slovo) kurva rozdíl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro do 130 kg

18.5.2009 v 15:44 | Nahoru | #19

mxFlash>guzi76> tak je to znát, ale jsme pořádný chlapy a že by Tě rozhodilo 20 kg na 2 kolech při tahání z bahna? no nevím, samozřejmě po únavě je to trošku znát ale zase.. 20kg rozloženo na 2 kola, nevím jak ty jo ale já zase taková malinká muška nejsem abych nevytáhnul těch pár kilo navíc...
a výjezdy musíš vyjet všechny, když ne, tak tam nemáš co dělat
popř. to sjedeš dolů a zkusit znova nebo to objet

Laďa.s> hmm, nemastné neslané, nevim... zase jsou lehčí, ale zase s těžší krávou všední problémy řešíš objemem
asi takhle, dobrej řidič ti vyjede i na 200 kg krávě co ty na stokilový (ne jako že bych Tě nějak podceňoval, je to myšleno jako slovní obrat...)

tohle je taky diskuze, ať si koupí a jezdí na čem chce



Pokud někam jedu a chci někam dojet a i se projet a nemusím mít žádnej hardcore typu Erzberg, tak se dá je skoro na jakémkoli enduru i kdyby mělo 250kg. Ovšem pokud chci jezdit do bláta a mám těžkou motorku, tak je potřeba aspoň 3-4 lidi navíc . Když se budu proplýtat mezi stromama šutrama a pařezama do prudkého kopce, tak se s těžkou motorkou hodně nadřu, ale vyjet se to dá. Kdo neumí, nechytá se ani na lehkým stroji.
Takže všechno je to o tom, kde chci jezdit. Já osobně chci pohodlí na silnici a i v terénu typu polní cesty, louky.... a těhle případech je váha stroje docela nepodstatná.
Když se chci rochňat v bahně, hovno na tom umím a musím furt tahat motorku odněkud a zvedat ze země, tak je po několikátém zvednutí 120kg motorka kurefsky těžká no když to pak ještě nemá startér, ale jen nakopávačku tak to už je potom hotovo síly dojdou jedna dvě
Takže já osobně "pohodlnou" motorku s čudlíkem

Jo a s těžkou motorkou má člověk jednu výhodu ti co neumí vyjet něco na TT600 apod.. ti pak říkají, že seš blázen, když to dáš bezproblému a oni anio náhodou [lol] [lol] [lol] a nyvíc jejich kecy o tom, že to co maj je moc těžké nevhodné apodobně, tak jim zavřeš pusu [lol] [lol] [lol] a jen jim řekneš "blbě kecáš a vymlouváš se a hovno umíš" [lol] [lol] [lol]

Naposledy editováno 18.05.2009 15:48:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro do 130 kg

18.5.2009 v 16:09 | Nahoru | #20
Dingo> no jo já jsem ještě lamka pobírající zkušenosti každou jízdou... ale s tou nakopávačkou je to pravda, občas si motka postaví hlavu a nakopnout to je dost problém když není rové podloží... teď jak jsme spolu jeli mi to párkrát z ničehonic chcíplo a tak jsem ty kopce sjížděl bez nastartovaného motoru a nakopával až dole, dyť si to sám viděl.
A je to pravda že většina lidí spíš kecá, prd uměj... já jsem koukal na tebe co jsi s tím vyjížděl, nevěřil bych že někdo s transalpem todle jezdí a to jsme nejeli nic extra těžkého když jsem to jel i já

Jinak zase moc rád s tebou někam zase pojedu, posbírám pár zkušeností zase.

k tématu, 20kg v takovéhle motorce, nevidím v tom žádnej rozdíl po stránce obratnosti, je to o schopnostech řidiče

Enduro do 130 kg

18.5.2009 v 16:19 | Nahoru | #21
Chtěl jsem je srovnávat jen váhově,jinak to ani nejde. Já radši lehký motorky A s nakopávačkou souhlasím.Občas je člověk víc zrasovanej ze startování než z jízdy. Ale jak říkáte s Dingem,je to o pilotovi.

(reakce na) Enduro do 130 kg

18.5.2009 v 20:24 | Nahoru | #22

mxFlash>Dingo> no jo já jsem ještě lamka pobírající zkušenosti každou jízdou... ale s tou nakopávačkou je to pravda, občas si motka postaví hlavu a nakopnout to je dost problém když není rové podloží... teď jak jsme spolu jeli mi to párkrát z ničehonic chcíplo a tak jsem ty kopce sjížděl bez nastartovaného motoru a nakopával až dole, dyť si to sám viděl.
A je to pravda že většina lidí spíš kecá, prd uměj... já jsem koukal na tebe co jsi s tím vyjížděl, nevěřil bych že někdo s transalpem todle jezdí a to jsme nejeli nic extra těžkého když jsem to jel i já

Jinak zase moc rád s tebou někam zase pojedu, posbírám pár zkušeností zase.

k tématu, 20kg v takovéhle motorce, nevidím v tom žádnej rozdíl po stránce obratnosti, je to o schopnostech řidiče



Většinu prudkých sjezdů jezdím na neutrál a brzdím brzdama ne motorem, protože mám rychlou jedničku a motor by mě tak spíš ještě poháněl dopředu.
Třeba ten výjezd jako je na fotkách, normálně se skupinkou - kdyby nás bylo víc a nebyla neděle a měl jsi tam vzadu aspoň trochu vzorku, tak bysme jeli dál
Hodně se mi líbila ta stráň, škodaže tam budou zase pást krávy, protože tam by se dalo vyřádit

[img]

Enduro do 130 kg

18.5.2009 v 20:34 | Nahoru | #23
jojo to byl pěknej kopeček (i když na těch fotkách vypadá docela mírně, ale byl docela prudkej) no tak ten vzorek tam taky hrál svoje, ale spíš ty zkušenosti
tak přijeď zase co nejdřív, zatím přezuju a zkusím to dořešit s tou eletrikou (teď nemám na to čas) aby mi v takovejdle lesících se nepřehřívalo...
k těm brzdám, ty jsi jel na neutrál a brzdil, já tam měl jedničku a jeli sme stejně rychle z kopečků

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro do 130 kg

19.5.2009 v 08:18 | Nahoru | #24

mxFlash>guzi76> tak je to znát, ale jsme pořádný chlapy a že by Tě rozhodilo 20 kg na 2 kolech při tahání z bahna? no nevím, samozřejmě po únavě je to trošku znát ale zase.. 20kg rozloženo na 2 kola, nevím jak ty jo ale já zase taková malinká muška nejsem abych nevytáhnul těch pár kilo navíc...
a výjezdy musíš vyjet všechny, když ne, tak tam nemáš co dělat
popř. to sjedeš dolů a zkusit znova nebo to objet

Laďa.s> hmm, nemastné neslané, nevim... zase jsou lehčí, ale zase s těžší krávou všední problémy řešíš objemem
asi takhle, dobrej řidič ti vyjede i na 200 kg krávě co ty na stokilový (ne jako že bych Tě nějak podceňoval, je to myšleno jako slovní obrat...)

tohle je taky diskuze, ať si koupí a jezdí na čem chce


20kg je v určitém momentě,jako 2 metráky. 620ka do lesa,pokud chceš jezdit trošku něco víc je nevhodná motorka. Pokud se má jednat o dlouhé servisní intervaly,tak rozhodně XR400(130kg plná) nebo DRZ400(135 plná) 620 je těžká mrcha,stejně jako XT,TT,nebo XR650.
Pokud interval nehraje roli,tak 450,popř. 250 typu WR,CRFapod.

(reakce na) Enduro do 130 kg

19.5.2009 v 08:41 | Nahoru | #25
prackarr> jo jo, to je přesně ono.. těch 20 kg je sakra znát a hlavně, jak bylo řešeno výše XT je neohrabané, malý poloměr otáčení..
když změnu tak pro mne více vyhovující.. jezdím sám a váha motky je mnohdy limit, stejně tak jako moje schopnosti..
nevíš jak je to se servisním intervalem u WR450, přepočteno na km ? Myslám tím velký servis, typu výměna pístu, ojnice apod. , ne náplně - ty mně asi nezrujnují.. Děkuji.

1 reakcí na tento příspěvek Enduro do 130 kg

19.5.2009 v 09:02 | Nahoru | #26
Nevím co píše výrobce,ale v praxi to borci dělají,stejně jak na CRF450X po cca 300MTH i později. 1MTH je cca 30-50 km,dle toho,jak jezdíš.

(reakce na) Enduro do 130 kg

19.5.2009 v 09:17 | Nahoru | #27
prackarr> no neohrabaná... XTčko je neohrabané, todle mi rozhodně nepřijde jako XTčko... ale už jsme zase u toho tady. neohrabané jak pro koho, mám 2 metry a 92 kg, to jsem spíše já neohrabaný takže tudle motorku nemám problém "kočírovat"
co člověk to jiný názor, to jiný pilot... jak jsme psali výše...

Naposledy editováno 19.05.2009 09:22:32

Enduro do 130 kg

19.5.2009 v 09:22 | Nahoru | #28
U nás po 300MTH měnil borec na CRFX píst a nic mu nebylo. Dal ho borcovi do CRFR a ten na něho ještě jezdí. U WR nevím,ale RSWR tu psal o WR s 600MTH,tak se ho optej.
Já mám na CRFX 185MTH a přede jako kotě.

2 reakcí na tento příspěvek Enduro do 130 kg

19.5.2009 v 09:24 | Nahoru | #29
jo a ještě tady ve vlákně bylo napsané enduro, pod pojmem enduro se myslí enduro ne? CRF je kroska, to prostě nejde srovnávat

(reakce na) Enduro do 130 kg

19.5.2009 v 09:25 | Nahoru | #30

mxFlash>jo a ještě tady ve vlákně bylo napsané enduro, pod pojmem enduro se myslí enduro ne? CRF je kroska, to prostě nejde srovnávat



CRF-X je enduro
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Omezení maximální rychlosti [1, 2] Ostatní cestovní, Ostatní Doplnit matyR1 42 29.8.2022 v 22:17 BFG
Optimate nebo ctek [1, 2] Ostatní Doplnit fi.di 34 24.1.2017 v 02:10 bacaono
Jakou motorku pro někoho s představ... [1, 2] Ostatní Doplnit Strigo 35 10.6.2015 v 21:36 RTourer
Vicko nadrze Ostatní Doplnit sered 13 22.1.2015 v 20:03 Dave81
Oprava, proměření jednotky zapalová... Ostatní Doplnit, Honda NV 400 C M4rť4s 13 8.11.2014 v 19:30 M4rť4s


TOPlist