potřebuji poradit . vyrábí se nebo alespoň ještě prodává lehké enduro,
váhově tak do 130 kg ? Obsahově určitě ne méně než 450ccm. Pokud možno neostré. Motohodiny a jejich servisní interval není můj šálek čaje.. Děkuji .
Naposledy editováno 18.05.2009 08:58:43
XR 400 je stejne těžké jak psal Prackarr jediné ale není ostré
Pokud chces nad 450ccm budeš muset přistoupit na vahu spiš do 150kg
Endura od 500ccm nahoru už sou težší váhové kalibry..
Naposledy editováno 18.05.2009 09:21:06
1 reakcí na tento příspěvek Enduro do 130 kg
KTM 690 Enduro (138 kg)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro do 130 kg
PajaMG>Suzuki DR-Z 400 (133 kg)
KTM 690 Enduro (138 kg)
Jenže ty uvádíš suchou hmotnost. Když k tomu KTM přičteš náplně a benzín tak si rázem někde okolo 150 kg, a to je trochu rozdíl proti 130 kg plného XR-ka, nemyslíš?....
1 reakcí na tento příspěvek Enduro do 130 kg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro do 130 kg
Laďa.s>PajaMG>Suzuki DR-Z 400 (133 kg)
KTM 690 Enduro (138 kg)
Jenže ty uvádíš suchou hmotnost. Když k tomu KTM přičteš náplně a benzín tak si rázem někde okolo 150 kg, a to je trochu rozdíl proti 130 kg plného XR-ka, nemyslíš?....
To máš samozřejmě pravdu, nicméně vhx se nezmiňuje jestli ho zajímá suchá nebo provzní hmotnost...
PajaMG>Laďa.s>PajaMG>Suzuki DR-Z 400 (133 kg)
KTM 690 Enduro (138 kg)
Jenže ty uvádíš suchou hmotnost. Když k tomu KTM přičteš náplně a benzín tak si rázem někde okolo 150 kg, a to je trochu rozdíl proti 130 kg plného XR-ka, nemyslíš?....
To máš samozřejmě pravdu, nicméně vhx se nezmiňuje jestli ho zajímá suchá nebo provzní hmotnost...
Tak předpokládám že myslí provozní, protože nikdo přece nejezdí bez náplní
1 reakcí na tento příspěvek Enduro do 130 kg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro do 130 kg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro do 130 kg
když jsi lepší řidič vyjedeš cokoliv, skákat na tom taky jde, samozřejmě to není nic freestyle, ale na hobby ježdění pro pobavení nádhernej stroj...
XTčko je neohrabané to každej ví, to je tak na silnici a nějaké ty polňačky...
s hard endurama ale už můžeš jet cokoliv. i když teď o víkendu jsem se jel projet s jedním chlapem tady z fóra (nechci dělat reklamu ) ten má transalpa r.v. 91, těžká kráva (vzadu měl docela sjetou mitasku E-09) a vyjížděl všechno nádherně, prudké stoupání v lese, louce atd... ale on už je zkušenej řidič
není to jen o kilech
Naposledy editováno 18.05.2009 13:27:41
1 reakcí na tento příspěvek Enduro do 130 kg
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro do 130 kg
a výjezdy musíš vyjet všechny, když ne, tak tam nemáš co dělat
popř. to sjedeš dolů a zkusit znova nebo to objet
Laďa.s> hmm, nemastné neslané, nevim... zase jsou lehčí, ale zase s těžší krávou všední problémy řešíš objemem
asi takhle, dobrej řidič ti vyjede i na 200 kg krávě co ty na stokilový (ne jako že bych Tě nějak podceňoval, je to myšleno jako slovní obrat...)
tohle je taky diskuze, ať si koupí a jezdí na čem chce
A moucha docela jsem,proto ta změna moto.Mám necelých 70 i s výstrojí a zablácěnýma botama.Hodně zablácenýma.
no ono zase LC4 640 jak tu píšeš je trošku něc jiného než ta moje babička (LC4 620 SuperCompetition)
ale je to dost podobný... jel jsem taky na YZku, je to proste čistá kroska, ale krosku nemůžeš srovnávat s endruem... to je (promiňte mi to slovo) kurva rozdíl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro do 130 kg
mxFlash>guzi76> tak je to znát, ale jsme pořádný chlapy a že by Tě rozhodilo 20 kg na 2 kolech při tahání z bahna? no nevím, samozřejmě po únavě je to trošku znát ale zase.. 20kg rozloženo na 2 kola, nevím jak ty jo ale já zase taková malinká muška nejsem abych nevytáhnul těch pár kilo navíc...
a výjezdy musíš vyjet všechny, když ne, tak tam nemáš co dělat
popř. to sjedeš dolů a zkusit znova nebo to objet
Laďa.s> hmm, nemastné neslané, nevim... zase jsou lehčí, ale zase s těžší krávou všední problémy řešíš objemem
asi takhle, dobrej řidič ti vyjede i na 200 kg krávě co ty na stokilový (ne jako že bych Tě nějak podceňoval, je to myšleno jako slovní obrat...)
tohle je taky diskuze, ať si koupí a jezdí na čem chce
Pokud někam jedu a chci někam dojet a i se projet a nemusím mít žádnej hardcore typu Erzberg, tak se dá je skoro na jakémkoli enduru i kdyby mělo 250kg. Ovšem pokud chci jezdit do bláta a mám těžkou motorku, tak je potřeba aspoň 3-4 lidi navíc . Když se budu proplýtat mezi stromama šutrama a pařezama do prudkého kopce, tak se s těžkou motorkou hodně nadřu, ale vyjet se to dá. Kdo neumí, nechytá se ani na lehkým stroji.
Takže všechno je to o tom, kde chci jezdit. Já osobně chci pohodlí na silnici a i v terénu typu polní cesty, louky.... a těhle případech je váha stroje docela nepodstatná.
Když se chci rochňat v bahně, hovno na tom umím a musím furt tahat motorku odněkud a zvedat ze země, tak je po několikátém zvednutí 120kg motorka kurefsky těžká no když to pak ještě nemá startér, ale jen nakopávačku tak to už je potom hotovo síly dojdou jedna dvě
Takže já osobně "pohodlnou" motorku s čudlíkem
Jo a s těžkou motorkou má člověk jednu výhodu ti co neumí vyjet něco na TT600 apod.. ti pak říkají, že seš blázen, když to dáš bezproblému a oni anio náhodou [lol] [lol] [lol] a nyvíc jejich kecy o tom, že to co maj je moc těžké nevhodné apodobně, tak jim zavřeš pusu [lol] [lol] [lol] a jen jim řekneš "blbě kecáš a vymlouváš se a hovno umíš" [lol] [lol] [lol]
Naposledy editováno 18.05.2009 15:48:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro do 130 kg
A je to pravda že většina lidí spíš kecá, prd uměj... já jsem koukal na tebe co jsi s tím vyjížděl, nevěřil bych že někdo s transalpem todle jezdí a to jsme nejeli nic extra těžkého když jsem to jel i já
Jinak zase moc rád s tebou někam zase pojedu, posbírám pár zkušeností zase.
k tématu, 20kg v takovéhle motorce, nevidím v tom žádnej rozdíl po stránce obratnosti, je to o schopnostech řidiče
mxFlash>Dingo> no jo já jsem ještě lamka pobírající zkušenosti každou jízdou... ale s tou nakopávačkou je to pravda, občas si motka postaví hlavu a nakopnout to je dost problém když není rové podloží... teď jak jsme spolu jeli mi to párkrát z ničehonic chcíplo a tak jsem ty kopce sjížděl bez nastartovaného motoru a nakopával až dole, dyť si to sám viděl.
A je to pravda že většina lidí spíš kecá, prd uměj... já jsem koukal na tebe co jsi s tím vyjížděl, nevěřil bych že někdo s transalpem todle jezdí a to jsme nejeli nic extra těžkého když jsem to jel i já
Jinak zase moc rád s tebou někam zase pojedu, posbírám pár zkušeností zase.
k tématu, 20kg v takovéhle motorce, nevidím v tom žádnej rozdíl po stránce obratnosti, je to o schopnostech řidiče
Většinu prudkých sjezdů jezdím na neutrál a brzdím brzdama ne motorem, protože mám rychlou jedničku a motor by mě tak spíš ještě poháněl dopředu.
Třeba ten výjezd jako je na fotkách, normálně se skupinkou - kdyby nás bylo víc a nebyla neděle a měl jsi tam vzadu aspoň trochu vzorku, tak bysme jeli dál
Hodně se mi líbila ta stráň, škodaže tam budou zase pást krávy, protože tam by se dalo vyřádit
[img]
tak přijeď zase co nejdřív, zatím přezuju a zkusím to dořešit s tou eletrikou (teď nemám na to čas) aby mi v takovejdle lesících se nepřehřívalo...
k těm brzdám, ty jsi jel na neutrál a brzdil, já tam měl jedničku a jeli sme stejně rychle z kopečků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro do 130 kg
mxFlash>guzi76> tak je to znát, ale jsme pořádný chlapy a že by Tě rozhodilo 20 kg na 2 kolech při tahání z bahna? no nevím, samozřejmě po únavě je to trošku znát ale zase.. 20kg rozloženo na 2 kola, nevím jak ty jo ale já zase taková malinká muška nejsem abych nevytáhnul těch pár kilo navíc...
a výjezdy musíš vyjet všechny, když ne, tak tam nemáš co dělat
popř. to sjedeš dolů a zkusit znova nebo to objet
Laďa.s> hmm, nemastné neslané, nevim... zase jsou lehčí, ale zase s těžší krávou všední problémy řešíš objemem
asi takhle, dobrej řidič ti vyjede i na 200 kg krávě co ty na stokilový (ne jako že bych Tě nějak podceňoval, je to myšleno jako slovní obrat...)
tohle je taky diskuze, ať si koupí a jezdí na čem chce
20kg je v určitém momentě,jako 2 metráky. 620ka do lesa,pokud chceš jezdit trošku něco víc je nevhodná motorka. Pokud se má jednat o dlouhé servisní intervaly,tak rozhodně XR400(130kg plná) nebo DRZ400(135 plná) 620 je těžká mrcha,stejně jako XT,TT,nebo XR650.
Pokud interval nehraje roli,tak 450,popř. 250 typu WR,CRFapod.
když změnu tak pro mne více vyhovující.. jezdím sám a váha motky je mnohdy limit, stejně tak jako moje schopnosti..
nevíš jak je to se servisním intervalem u WR450, přepočteno na km ? Myslám tím velký servis, typu výměna pístu, ojnice apod. , ne náplně - ty mně asi nezrujnují.. Děkuji.
1 reakcí na tento příspěvek Enduro do 130 kg
co člověk to jiný názor, to jiný pilot... jak jsme psali výše...
Naposledy editováno 19.05.2009 09:22:32
2 reakcí na tento příspěvek Enduro do 130 kg
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Omezení maximální rychlosti [1, 2] Ostatní cestovní, Ostatní Doplnit | matyR1 | 42 | 29.8.2022 v 22:17 BFG |
Optimate nebo ctek [1, 2] Ostatní Doplnit | fi.di | 34 | 24.1.2017 v 02:10 bacaono |
Jakou motorku pro někoho s představ... [1, 2] Ostatní Doplnit | Strigo | 35 | 10.6.2015 v 21:36 RTourer |
Vicko nadrze Ostatní Doplnit | sered | 13 | 22.1.2015 v 20:03 Dave81 |
Oprava, proměření jednotky zapalová... Ostatní Doplnit, Honda NV 400 C | M4rť4s | 13 | 8.11.2014 v 19:30 M4rť4s |