Takže jsem konečně zpět u strýčka Hondy a... jdu to pořádně zapít :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Ale kupte si co chcete. Na trati stejně vyhrává ten nejlepší jezdec, ne ten s nejlepší motorkou...
O to větší ostudu si s půllitrem trhneš, když tě pojezdí mladej na 80tce :lol:
Založte s Bunkerem nějaký klub, vypadá to, že si budete rozumět :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
ale k tomu, co si tady vyblil se snad ani nemá cenu vyjadřovat...
Edit: Jinak myslim, že tady jsi už všechno řekl: http://forum.motork...iewtopic.php?id=2928
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1) Žádná autorita nejsem a ani se za ni nepovažuju. Už vůbec ne na tomto fóru, na to jsou tu jiní experti
2) Pokud moje příspěvky považuješ za blitky, těžko s tím něco udělám, možná ti zkusím poradit-nečti je. Omlouvám se, že jsem to adresoval na tvé jméno. Příště už to určitě neudělám
Jen se potvrzuje, že když má někdo svoji hlavu, tak je 1000 rad marných. Pokud si svůj příspěvek o CR500 myslel ironicky, nachytal jsi mě. A budiž to plus pro tebe ;)
Co se týče Bunkera, myslel jsem, že má rozum, ale nemá. Je to ani ne půl roku, co mi psal na mé stránky, ať mu něco řeknu o XR 500, pak postupně o SX, KX a CR a teď pro změnu o 426. ( mj. vždy ve stylu: Co KX250, serou se? :rolleyes: )
Pochybuji, že se v něm probudila taková jezdecká evoluce, že z XR 500 (na které mimo jiné skákal 11metrové lavice ;) )je mu rázem CR 250 málo...
Vím co se dá odjezdit na ostré 125. A pokud někdo u MX motorky hledí na životnost a spotřebu, nikdy na trati nic pořádného nezajede. U MX jde výkon motorky ruku v ruce s její ovladatelností. Pokud prostě na to nebudeš mít pracky a správně naučené základy, tak... a to už si domysli sám...
Jak jsem psal, pokud se někomu něco vylíhne v makovici, je zbytečné se o tom radit na fóru. Každý svého štěstí strůjcem jest ;)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Píše tam spousta vesměs spokojenejch majitelů...
Jinak CR500 s menší rozetou, většim přednim kolečkem a zarážkou na plynu na 1/3 bych pro začátek snad moh uřidit-mě ani tak nejde o to s někym závodit na trati(to mi tady ty furt podsouváš...), ale chci si to v terénu prostě užít a nemrvit furt někde moje XTčko...už takhle je dost olámaný a dycky když někde zalehnu a něco novýho se ulomí, ohne, odře tak mi to pěkně naštve. Plánoval jsem něco našetřit, prodat ho a za 100ku koupit něco na způsob XR650R, DR-Z400E apod... ALE-pak mi to došlo-že kdykoliv to zase zahodim, položim, tak mi to bude ještě víc srát, než teď s XTčkem. Takže sem se radši rozhod pro variantu civilní motka na silnici a polňačky a na pořádnej offroad něco na vomlácení-čeho mi nebude tak líto... Takže za 30-40 koupim nějaký starší CR500 (nebo jestli mi dokážeš poradit nějakej jinej držák co váží 100 kilo a nebudu u něj muset každej rok dělat píst a buhví co ještě....) Ona CR500 nemá přívěru, má litinovou vložku-žádnej nikasil, motor jednoduchej a držák,spotřeba je skutečně nízká-dá se jezdit klidně i za 5-6...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
RadiXS píše: Carlos_XT600>
1) Žádná autorita nejsem a ani se za ni nepovažuju. Už vůbec ne na tomto fóru, na to jsou tu jiní experti
2) Pokud moje příspěvky považuješ za blitky, těžko s tím něco udělám, možná ti zkusím poradit-nečti je. Omlouvám se, že jsem to adresoval na tvé jméno. Příště už to určitě neudělám
Jen se potvrzuje, že když má někdo svoji hlavu, tak je 1000 rad marných. Pokud si svůj příspěvek o CR500 myslel ironicky, nachytal jsi mě. A budiž to plus pro tebe ;)
Co se týče Bunkera, myslel jsem, že má rozum, ale nemá. Je to ani ne půl roku, co mi psal na mé stránky, ať mu něco řeknu o XR 500, pak postupně o SX, KX a CR a teď pro změnu o 426. ( mj. vždy ve stylu: Co KX250, serou se? :rolleyes: )
Pochybuji, že se v něm probudila taková jezdecká evoluce, že z XR 500 (na které mimo jiné skákal 11metrové lavice ;) )je mu rázem CR 250 málo...
Vím co se dá odjezdit na ostré 125. A pokud někdo u MX motorky hledí na životnost a spotřebu, nikdy na trati nic pořádného nezajede. U MX jde výkon motorky ruku v ruce s její ovladatelností. Pokud prostě na to nebudeš mít pracky a správně naučené základy, tak... a to už si domysli sám...
Jak jsem psal, pokud se někomu něco vylíhne v makovici, je zbytečné se o tom radit na fóru. Každý svého štěstí strůjcem jest ;)
Tak k tomuto nejde asi skoro nic dopsat *yes* :)
Asi u některých "odborníků" budeš za blbečka,ale s tím nenaděláš nic. Je to,jako radit 18ti letýmu "bikerovi" že R6 fakt není to,na čem by se měl naučit jezdit,i když se mu tááák líbí. Ty jsi blbec,protože on už všechno umí,a ty ho zvikláváš z jeho skvělých plánů... :) :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Přijde mi na hlavu kupovat překoňovanou motku a pak dávat zarážku na plyn, jezdit s MX motkou enduro, nepodívat se po sezóně na motor... Úplně stejně jako když ve vedlejším threadu jezdí bubáci na kroskách po městě...
Bavíme se o ostré motokrosové motorce s názvem HONDA CR500. Proč bych ti neměl podsouvat, že to není závodní motorka na MX trať???
Já nevím, kolik toho o motkách víš, každopádně každý ostrý 2T potřebuje točit. Tzn. když ho budeš podtáčet, tak akorát půjdou svíce do kopru a z laufu půjde nespálený oil. Viz při dlouhém sjezdu z pořádného kopce, když jedeš se zaklaplým plynem. Zkušený borec si "vrkne" nezkušený to pak dole nemůže rozjet jak je uchcaná, atd... ale to už se opakuju...
Změnou sekundárního převodu dosáhneš jenom toho, že to pojede rychleji. Sílu tato motorka bude mít vždycky, takže se připrav na to, že na jedničku pojedeš pěknou palbu, co na enduro není zrovna to pravé ořechové...
Je to motka na trať! Přejezdem po poli s monotónním stylem jízdy ji rozhodně nešetříš, ale přidíráš ;) Kamarád rozlešťoval válec na staré CR celkem často, dalo by se říct že i pravidelně :lol:
Spotřeba 5-6 litrů a ještě řekni na 100km... tak to už asi nepoberu vůbec. Nevím, kdo ti toto napovídal. Ani když to vynásobíš 2, tak při pořádné svižné jízdě 100 km neujedeš. Pokud chceš jezdit volnoběhem, to si pořiď babetu.
Pokud se bojíš s motkou padat... Taky mám skoro voňafku, ale na to nesmíš hledět. Plasty jsou to úplně poslední, co by tě mělo tápit. Na motkách typu DRZ,XR atd. pokud ji máš bez blinrů a podobných serepetiček, taky nemáš co pokazit... Nevím, co lámeš na svém XT. Já měl jednu dobu staré očesané 2KF, padal jsem fest a nikdy nic. Jenom škrábance a odřeniny.
Neber to prosím, že na tebe útočím, jen to takto prostě vidím...
Jo, že hondí půllitr nemá přívěru ;) Ale u roků 97-00 si tou vložkou nejsem zcela jist...
A přísahám, že toto byl můj poslední příspěvek k tématu hobbík+2T o objemu 360 a výš.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
15tého je v úterý, takže budu pozorně sledovat fórum, ať mně neuniknou fotečky nového červeného stroje :lol:
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
To zas není úplně pravda, XT je křehký a zranitelný ale odmašlená XR a jiný motorky toho typu jsou nezničitelný, pokud teda nepočítáš škrábance na plastech. A že sem s tím zezačátku pěkně třískal :) A je fakt že teď s DR je mě to víc líto protože tam jsou na ráně chladiče, ale už taky párkrát ležela..
Já být tebou jestli chceš jezdit takový to průzkumnický enduro tak volím XR 400 nebo levnější DR 350, čistě do terénu jsou tyhle řekl bych ideální - daleko dojedeš, neutahá tě to, je to tichý a kromě počátečních nákladů kdy si je musíš dát dokupy i levný
Editace - XT, ne XR je zranitelný
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
A víš co-zkusim si to jako Feix-buď mě to chytne a pujde to (přečetl sis tu dizkusi, co jsem ti posílal odkaz? Taky-jsou tam dva tábory-jeden-co tu motorku nemá a ty tvrdí:na tom se nedá jezdit-kup si radši 450tku 4takt a druhej tábor -co jí má- a řiká sice že je to maso, ale že se na ní dá zvyknout a naučit se-je to jenom o tom, co máš v hlavě) a nebo jí prostě ani se zarážkou a dlouhym převodem nebudu zvládat(což je imho blbost),tudíž si to nebudu užívat...tudíž jí za +/- stejnou cenu pošlu dál do světa na zkušenou ;)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
RadiXS píše: Autor> Už jsem se zapřísáhl, že už na rady tohoto typu se.. :lol: Je to stejně pořád dokola...
15tého je v úterý, takže budu pozorně sledovat fórum, ať mně neuniknou fotečky nového červeného stroje :lol:
V pátek jsem mu volal,říkal že mám zavolat Po nebo út. Každopádně spím v hadrech a botech,a ráno v út,pokud tam bude vyrážím! :) Mám absťák jak sviňa! A hned ji prubnu a nafotím. Doufám,že to klapne. V pátek a sobotu máme závody a s CR tam nejdu.
Vespa- neboj,není to o tlumičích ale o mozku a rukách.... takže trénuj a budeš stíhat. :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Autor> trénuju, trénuju, akorát ten strach tu pořádnou střelbu nedovolí :))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Čau, hele mám pro tebe radu, prodej XT, kup DR 350, dej na to kit 380-440 ccm, otevřenej lauf a krátkej převod, sice dáš cca. 60.000, ale budeš spokojenej. Já mám 380 ccm, laďák a jede to svižně, není to žádná střelba, ale když jedeš do výjezdu, vezmeš za plyn, tak motorka vyrazí a nehrabe a můžes s tím mlátit jako o život, nemá co upadnout :P. Navíc, když jsi student (jako já), opravy se dělají kladivem a kopancem :lol:, údržba spočívá v kontrole oleje, řetězu a promazání lanek.
A pokud by ti to bylo stále málo, tak např. Yamaha TT600R.
P.S. Kamaráda jsem zlanařil do motorek, kupuje YZ250, bylo to za cenu, která se neodmítá, příští víkend ji pokřtíme, pro mě tahala až příliš moc, zlatý traktor DR.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
RadiXS> Tak se už na mě nezlob :D , nebudem to řešit, zustanu u CR 250, časem možna 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Chtěl bych poděkovat Vespovi, že konečně našel pravý a výstižný název toho co jezdím. Já to doteď nějak neuměl pojmenovat až teď uhodil hřebíček na hlavičku :thmubup:
Průzkumnický enduro, to je ono *yes* čím víc km, tím líp. :D :D :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Zůstávat u 250 kvůli mně nemusíš. Opravdu bych velmi nerad komukoliv kazil radost z ježdění. O té to přeci celé je ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Joraell-TE> To vis- tys mel Husqvarnu WR360 a hned vis kolik presne zere CR500 :D Radsi si procti co pisou jeji opravdovi majitele v odkazu vyse a ne "jedna pani povidala..." ale proste zere min jak 250tky a to jednoduse proto,ze to neni tolik hnany do vykonu na objem (rozdil oproti 250ce rozhodne neni dvojnasobnej...) a taky proto, ze kdyz ji jezdis, tak malokdo si dovoli nalozit ji tolik kolik by zvladla-takze se ten motor jenom tak lechtá a už vidim jak tam při tom protejká benzín proudem :rolleyes:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Joraell-TE>věřím že to je pro tebe těžký, já aspoň jezdím blbě furt takže vlastně žádný krize nemám, no ale cítím s tebou ;) :lol:
btw. To co máš na fotkách vzadu je nějaká Mitaska? C10?
Carlos_XT600> ještě bych pro tebe měl jeden námět k zamyšlení - jestli jsou ve hře peníze tak fakt tu jednu motorku zvaž - protože mít dvě motorky znamená téměř dvojnásobný náklady, sice na obou budeš jezdit míň ale aj tak si hlavně zezačátku ta nová "starší" víc vezme.. (náplně, desky, gumy, svíčka, nějaký seřizování a vychytávání much..)
No a když bys koupil nějaký to XR600 nebo něco podobnýho a dvoje kola (na starý endura se shání dobře) aby to zvládalo i jízdu po silnici tak tě to možná ve finále vyjde levněji a budeš mít lepší motorku. (akorát musíš koupit fakt nějakou pěknou) Na silnici s rychlejším převodem si myslím XR bude XTčku téměř rovnocenný a v terénu ho pojezdí bez problémů díky lepšímu podvozku a nižší váze :)
a na šrámy od pádů fakt kašli, na to máš být spíš hrdej, ne? .))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
Mel jsem CR500R sedum let,zvladnout se to da,ale je to zbytecne moc fyzicky narocny,jinac co usetris za benzin,tak das 2x tolik navic za retezovky a za gumyTEČKA