1 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky
Motor je pohodka, samotný proces startování, to se musí zažít. Pěkně vibruje, ale ne nepříjemně. Originál výfuk je i na pohled hezký ale to hlavní, nemusí se za svůj zvuk v době Eura3 za nic stydět. Převodovka mě překvapila, oproti Ducatkám není tak tvrdá, naopak přesná, malá síla, žádné problémy s hledáním neutrálu apod. Na samotný projev nového motoru jsem byl zvědav. Od spodu pěkně zatahuje, dokonce není problém jej nechat spadnout třeba na 1700 ot/min (na 3-jku jsem jej nechal spadnout v úzké uličce na 30 km/hod a pak otočil plynem).Žádné brutální kopání, jako například Ducatek, které ty 3 tisíce mají jako minimum. Jen mohutný tah směrem vzhůru. Kolem 4 tis otáček tam je opravdu trošku dírka v tahu, která byla už popisována v mnoha testech u nových Guzzi s tímto motorem (Stelvio, Griso8V). Ale pak po překonání této hranice motor vybuchuje vřed. Kolem 5 tis otáček je to už pěkná svižná jízda. Reakce kardanu je minimální, kývavý pohyb je ale samozřejmost. Při startu je to sranda jak se to celé naklopí nebo při vrknutí plynem. Brzdy jsou v pořádku, nejsou to sice radiální třměny, nicméně brzdí to opravdu pěkně. Motka je opravdu těžší a tomu i odpovídá samotný průběh jízdy. Musel jsem na to neustále myslet, když jsem na ni přesedl z mnohem lehčích a obratných ducatek. Nicméně na naše rozbité cesty je to opravdu universální motorka, která doveze dvoučlenou posádku kamkoliv si zamane. Ale sport od ní opravdu nečekejte. (Ale to jsem ani nechtěl) No a design? Ten se mi opravdu moc líbil i v té titanově šedé. Budíky, budka, i to čiré světlo vzadu z led diod, prostě dádhera. Byl to fajný den, pěkné svezení na MOTTO GUZZI Ještě by to chtělo skočit hned na dvouventil a porovnat.....
Foto z vyjížďky
[img]
Naposledy editováno 06.05.2009 17:23:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky
motocvok>není celkem i pohodlná,je prostě pohodlná
To jo, ale dost lidí co nemaj >190cm zvedá nebo vyměňuje řidítka kvůli pohodlnější pozici pro větší porce km.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky
1 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky
Motto Guzzi 1200 Sport]
Naposledy editováno 07.05.2009 08:11:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky
1 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky
motocvok>prodává se to origo i s hlavama,řídící jednotkou a přímým sáním,jediná chyba je,že to překáží těm kufrům,stojí to asi 40 000 což mi přijde dobrý
jo, to sání jsem viděl když to Jirka montoval na nějakou předváděčku, kam se hrabou moje přímý filtry, tohle je prostě drátěnka v kornoutku a čau
1 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky
motocvok>tak nějak,viděl jsem to na vlastní oči,jenomže bez tý řídící jednotky to prý hraje falešně a stejně to nejde koupit samotný,jen s výfukama,nebo komplet i s hlavama
tak tak, smysl to má jen jako komplet ;)
Šuty>Bond_age> Máš k ní krovku sedla spolujezdce? A ten výfukový set tam byl od novoty, nebo máš k ní i origo výfuk?
No krovka na sedlo k tomu je a origo výfuky myslím také. Jinak ty laďáky jsou také origo, měněno v DMoto
Když jede člověk sám a zatáčku jede pod plynem s tím, že v půlce zatáčky tomu dá kakao a koncem zatáčky případně hodí vyšší kvalt, motorka pak ukáže co umí. Jinak jsem byl udivený i tím, jak je i při vyšším náklonu klidná a to dokonce i při nerovnostech v zatáčkách.
Co se týče laděných výfuků, jedná se o celou originál sadu montovanou a autorizované opravně. Dle mého názoru má motor vyrovnanější chod a větší zátah oproti serii. O zvuku ani nenluvě.
Jinak v zatáčkách jsem bral zatím jen boty, udivilo mě jak se s tím dá dračit. Původně jsem posuzoval jízdu ve dvou, nyní jsem vyzkoušel solo a super
1 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky
motocvok>já a sportovní jízda? asi ses zbláznil,navíc jezdím ve třech,mám 120xkilo asi jsem jedinej,kdo ještě nebyl výfukem na zemi,zatím jsem jen jednou škrtnul stupačkou a málem jsem si špricnul trenýrky
v poho, včera jsem si decentně dal levá pravá, hlava, ramena kolena palce kolena palce
1 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky
možná kdybych si jí koupil k supersportu jako druhou moto do rodiny na cestování - asi bych naspsal to samé, ale takhle mi vyhovuje. Ale je fakt že jí měl půjčenou kamarád a jel na ní max.110km/h, že prý ho to ani nelákalo za ní tahat a nechápe že na ní jezdím tak jak jezdím.. Asi jsem jinej
jinak ta sportka vypadá moc hezky, začínám uvažovat že prodám brevu, vyberu stavebko, vyseru se na okna a kuchyň a dojedu si pro ní
stejně jsem jí měl koupit rovnou, jsem debil..
A jízda ve dvou? Dlouho mi vyhovovala daleko víc, bo mám sám 60kg živé váhy a ve dvou jsem měl z toho podvozku takovej jistější pocit, ale po dlouhém laborování s nastavením tlumení už jsem schopný brousit stupny i sám a neušpinit si u toho trencle
1 reakcí na tento příspěvek Moto guzzi 1200 Sport - Testy, vaše poznatky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Co je na tehle Sportce spatne Moto Guzzi Sport 1200 | Animals21 | 26 | 23.7.2023 v 21:33 Ozzy_ |
sedlo moto guzzi 1200 Sport Moto Guzzi Sport 1200 | 2val | 5 | 24.1.2019 v 11:18 Gahan37 |
moto guzzi 1200 sport 4V nebo 8V? Moto Guzzi Sport 1200, Moto Guzzi Sport 1200 4V, Mot... | Kawa75 | 2 | 14.8.2016 v 09:25 dva_hrnce |
Moto guzzi sport 1200 4V či 8V? Moto Guzzi Sport 1200, Moto Guzzi Sport 1200 4V, Mot... | Kawa75 | 4 | 15.7.2016 v 13:55 Tom-K |
Zvuk Guzzi - konkrétně Brevy 1100 -... [1, 2] Moto Guzzi Breva 750, Moto Guzzi Breva 1100, Moto Gu... | The_Rock | 51 | 13.3.2016 v 23:56 XTZka |