Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
majkl31>kaczer> hele kačeno nejsem sice pan mistr Perňa , ale mylsim že s timhle ti můžu poradit. Loni jsem jezdil uplně stejně a všude slyšel že je to špatně, tak jsem se prvních pár jízd na to soustředil, abych neustále rval prdel dozadu a najednou se mi tak jezdí líp a jde to tam prakticky samo. Ten návyk jsem si vypěstoval během 4 hodin v Brně jak prd . Jinak až ti ty kulky splasknou, tak třeba zjistíš, že už tak sedíš
jj .. Majkl ma pravdu
Jen na to musis par jizd myslet a ono to prijde
Proste se jen nesmis hnat za kdejakym wolem,co Te zrovna predjel a ty mu to chces hned vratit a styl je tentam
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
NoFear4>Zdar a v cem je lepsi sedet v zadu a netisknout se na nadrz?
to přijde na to jestli máš ledvinku vepředu nebo vzádu
stepos79>NoFear4>Zdar a v cem je lepsi sedet v zadu a netisknout se na nadrz?
to přijde na to jestli máš ledvinku vepředu nebo vzádu
No ja si prave davam ledvinku zamrne dozadu,abych se mohl nalepit poradne na nadrz.Ale koukam ze to asi delam spatne a kdybych si mezi nadrz a sebe narval balik slamy,tak bych tim padem asi jeste porychlil jo? No mam obavy,ze kdybych zajel po 1:45,tak uz by se zacal lehce rosit i pan Perna a to mu nemuzu udelat,alespon ne hned na prvnim jezdeni roku v Moste
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
prostě na tom neumim sedět..
Edit : navíc podle fotek, co sem koukal, tak oc na bandě nalepenej nejsi, to já vypadám jak když sedim na ní, bych tě moh vzít do tandemu na jednositz
Naposledy editováno 06.05.2009 17:22:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
kaczer>Martine - lepší trakce, lepší rozložení váhy atd... mě se má tendenci motorka při brždění permanentně stavět na předek.. když bude víc váha na zadku, bude brždění účinější..
prostě na tom neumim sedět..
s tou tvou muší váhou hele vem si pár kamenu do kapes
kaczer>Martine - lepší trakce, lepší rozložení váhy atd... mě se má tendenci motorka při brždění permanentně stavět na předek.. když bude víc váha na zadku, bude brždění účinější..
prostě na tom neumim sedět..
no ale je to preci trosku neprirozene...alespon z pohledu celozivotniho jezdeni.Nikdo z nas nema na nadrzi zadny molitan a ani treba v SBK nebo motgp ho nemaj.uplne zmenis neco na co jsi zvyklej.Ikdyz pripoustim ze nekdo si to tam dava,jednou jsem to taky musel nucene mit na motorce a je to zajimave a mozna i uzitecne.Ale i tak se mi jezdi lepe bez toho.
Ale tak skusit to muzes za to nic nedas
stepos79>kaczer>Martine - lepší trakce, lepší rozložení váhy atd... mě se má tendenci motorka při brždění permanentně stavět na předek.. když bude víc váha na zadku, bude brždění účinější..
prostě na tom neumim sedět..
s tou tvou muší váhou hele vem si pár kamenu do kapes
Stepos, ticho tam, vážim skoro jak ty, ty si jen nafoukanej
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Martin - sem odkojenej na nahatejch bajcích, japonečka je první zlomený řididlo a 4vál k tomu, na kterym se snažim vozit na okruzích..:))
mno jdu shánět polystyren:)))
kaczer>Stepos, voe sem jen odhazoval nepotřebný věci:))) sem Vás chtěl v kvaldě zpomalit..
Martin - sem odkojenej na nahatejch bajcích, japonečka je první zlomený řididlo a 4vál k tomu, na kterym se snažim vozit na okruzích..:))
mno jdu shánět polystyren:)))
Narovnej si ty riditka,jestli je mas hodne zalomeny.je to pohodlnejsi a navic to budes mit jako driv na tuonu nez si zvyknes...
a mozna bych tolik neradil...driv si jezdil na kroutak,tak zkus taky jezdit o kvalt vejs,kdyz to teda nebude padat hodne pod otacky....nez si proste na toho litra zvyknes
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jo a prosimtě nemáš nějakou fotku z dojezdu do cíle, jak jsme tam stáli vedle sebe?
Fíre ty seď jak si zvyklej, ještě to tak aby tě to náhodou porychlilo. to už by bylo moc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Corela9
Fíre ty seď jak si zvyklej, ještě to tak aby tě to náhodou porychlilo. to už by bylo moc
Jo sedet si zustanu na nadrzi neboj,ale nejaky doladovani bych taky mel na rady Foukala udelat.Takze to pak bude urcite jeste rychlejsi Jo ale ted kouma na ty vsechny fotky,mas docela hezkou motorku a dokonce i na normalni provoz.Nechces mi tam taky udelat cocku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Polystyrén ti bude jen mlátit do "citlivýho" a nemyslím si, že je nutný. Prostě když už jednou na brzdách malinko sjedeš k nádrži, před zatáčkou si lehce popojedeš zadkem zpět a v zatáčce tě to už k nádrži zpět nepošle, když nebudeš příliš vysedat...stačí jen na půl zadku a spíš jít dovnitř zatáčky celým tělem a na výjezdu jen prostě přidám a víc nakolmím motorku, ale polohu těla zase tak neměním. Někdy si najdi čas a projeď si na závodech okruh po "obslužce" a koukej na ty rychlý, jak co dělaj... Pak už jen pilovat a pilovat a utrácet a ...
Pokud nerozbiju, vrátím i s exkluzivními záběry (snad)..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa #81>kaczer> No nevím, já bych tam nic nelepil.. Někdy se dává po stranách nádrže taková průhledná adhezní guma, o kterou se líp na brzdách opřeš kolenama a nesjíždíš k nádrži a nezatěžuješ tolik pařátky - prostě se chytíš kolenama nádrže. Navíc vidle není tak křečovitě ovládaná, když máš veškerou váhu na řidítkách a líp pak pracuje (to jsem vyposlouchal u jednoho oranžovýho týmu ).
Polystyrén ti bude jen mlátit do "citlivýho" a nemyslím si, že je nutný. Prostě když už jednou na brzdách malinko sjedeš k nádrži, před zatáčkou si lehce popojedeš zadkem zpět a v zatáčce tě to už k nádrži zpět nepošle, když nebudeš příliš vysedat...stačí jen na půl zadku a spíš jít dovnitř zatáčky celým tělem a na výjezdu jen prostě přidám a víc nakolmím motorku, ale polohu těla zase tak neměním. Někdy si najdi čas a projeď si na závodech okruh po "obslužce" a koukej na ty rychlý, jak co dělaj... Pak už jen pilovat a pilovat a utrácet a ...
hele Perňo...když já (třeba jsem jedinej ) při brzdách, tak me to natlačí logicky na nádrž, sice chápu, že je to špqtně z mnoha důvodům ale ideál je, na výjezdu být co njvíc na zadním ole, by se eliminovalo HS....)))
Ducati1098>Perňa #81>kaczer> No nevím, já bych tam nic nelepil.. Někdy se dává po stranách nádrže taková průhledná adhezní guma, o kterou se líp na brzdách opřeš kolenama a nesjíždíš k nádrži a nezatěžuješ tolik pařátky - prostě se chytíš kolenama nádrže. Navíc vidle není tak křečovitě ovládaná, když máš veškerou váhu na řidítkách a líp pak pracuje (to jsem vyposlouchal u jednoho oranžovýho týmu ).
Polystyrén ti bude jen mlátit do "citlivýho" a nemyslím si, že je nutný. Prostě když už jednou na brzdách malinko sjedeš k nádrži, před zatáčkou si lehce popojedeš zadkem zpět a v zatáčce tě to už k nádrži zpět nepošle, když nebudeš příliš vysedat...stačí jen na půl zadku a spíš jít dovnitř zatáčky celým tělem a na výjezdu jen prostě přidám a víc nakolmím motorku, ale polohu těla zase tak neměním. Někdy si najdi čas a projeď si na závodech okruh po "obslužce" a koukej na ty rychlý, jak co dělaj... Pak už jen pilovat a pilovat a utrácet a ...
hele Perňo...když já (třeba jsem jedinej ) při brzdách, tak me to natlačí logicky na nádrž, sice chápu, že je to špqtně z mnoha důvodům ale ideál je, na výjezdu být co njvíc na zadním ole, by se eliminovalo HS....)))
mam ten samý problém zejména v Mostě :/ proste me to taky natlaci na nadrz a o tomdle pytlicku na kulky jsem tez premejslel, ale nedobral jsem se k vysledku jestli ma nebo nema cenu ho tam davat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
NoFear4>Corela9
Fíre ty seď jak si zvyklej, ještě to tak aby tě to náhodou porychlilo. to už by bylo moc
Jo sedet si zustanu na nadrzi neboj,ale nejaky doladovani bych taky mel na rady Foukala udelat.Takze to pak bude urcite jeste rychlejsi Jo ale ted kouma na ty vsechny fotky,mas docela hezkou motorku a dokonce i na normalni provoz.Nechces mi tam taky udelat cocku?
jednosuše sežeň čočku, třeba z rozbitý světla (nelíp potkávací - mlhovky nic moc - já mám z tuningových světel z BMW) pak kup v obi kus takový šedivý odpadní roury podle velikosti čočky - je jich tam mraky druhů stojí pár kč, udělej díru do kapot, vraž tam tu trubičku, přilaminuj nebo přikituj (já kitoval a už 3tí rok drží) a pokud máš lamimáty pod maskou dostatčně zahnutý dovnitř tak čočku pak jednouduše posadíš na ten spodek aby ti koukala dírou ven.. zadní světlo jsem řešil obyč diodovym za pár kč z motolights.cz (v katalogu je velkej výběr). Shrnuto osvětlení předek zadek cca 800kč když to hodně přeženu včetně kitu a trubky.. alespoň u mě mrkni ke mě na www něco by tam mělo bejt na starejch fotkách vidět (snad) Rozhodně bych se toho nebál. "přestrojení" mi trvá asi 10min včetně montáže spz
Naposledy editováno 07.05.2009 13:39:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35937 | Dnes v 07:57 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |