hýýýr: *yes* :thmubup:
/fakt nevím,jak sem správně ten odkaz vložit /
1 reakcí na tento příspěvek BMW1200 HP2 jezdíííí
1 reakcí na tento příspěvek BMW1200 HP2 jezdíííí
2 reakcí na tento příspěvek BMW1200 HP2 jezdíííí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí
Taky myslim docela slusny;) *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí
ale u té F 650 X to prej funguje maximáloně dobře *yes*
1 reakcí na tento příspěvek BMW1200 HP2 jezdíííí
aporpos, uricte u te HP2 pujde ten tlumic vymenit za jinej ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí
1 reakcí na tento příspěvek BMW1200 HP2 jezdíííí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí
Hrabě X píše: M&D> nemyslím,že je to běžná závada tohodle stroje, i když prej je to vzduchové tlumení u boxera dost přetížené....
ale u té F 650 X to prej funguje maximáloně dobře *yes*
Někde jsem tady četl od Beby že to zkoušel a nešlo to vyladit aby fungoval dobře.
1 reakcí na tento příspěvek BMW1200 HP2 jezdíííí
jinak pruzina je z principu linerani .... vychazi to vlastne z krutu kruhoveho prurezu - takze zavisi jen na rameni sily co to krouti (prumer pruziny), prumeru dratu (beru ze je konst), a modulu pruznosti(taky konst.)
jo a taky na poctu zavitu... v tom je pak progresivita pruzeni... zavity jsou husteji ... sednou si na sebe a pak uz je funkcnich min zavitu... ale to mi prijde ze je obracene nez je potreba... tady mi ta teorie nejak pokulhava... musim se nad tim zamyslet....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí
Ta prudší část závitu progresivního vinutí se musí zmačknout na stoupání toho jemnějšího na koncích, pak se docílí stejné masy materiálu po celé délce a začne pracovat ta tužší, jemnější část pružiny, takže finální výsledek je ten, že pružina se chová jako silnější a díky progesivnímu vinutí se zachová její velký zdvih - když by byla celá vinutá najemno,tak se nemůže tolika zmačknout.... přijde mi to selským rozumem logický. :thmubup: