paolo_novy Přidat reklamu

Téma: BMW1200 HP2 jezdíííí
 
10.5.2007 v 15:09
jen zajímavé videjko
hýýýr: *yes* :thmubup:


/fakt nevím,jak sem správně ten odkaz vložit /
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek BMW1200 HP2 jezdíííí

10.5.2007 v 15:35 | Nahoru | #1
tohle je taky good :) Ten výjezd, to by se jeden po****l :)

1 reakcí na tento příspěvek BMW1200 HP2 jezdíííí

10.5.2007 v 20:56 | Nahoru | #2
good jak cyp

BMW1200 HP2 jezdíííí

10.5.2007 v 20:58 | Nahoru | #3
jako motka je to dobrá, ale zkušenost majitele mluví o ničem jiném..... :| :|

2 reakcí na tento příspěvek BMW1200 HP2 jezdíííí

10.5.2007 v 21:13 | Nahoru | #4
Dokud tomu neprdne vzduchový tlumič (viz. Mastodont adventure) :lol: :lol:

(reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí

10.5.2007 v 21:13 | Nahoru | #5
Hovez>jj a ještě má repasovanej kardan atd....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí

10.5.2007 v 21:19 | Nahoru | #6



Taky myslim docela slusny;) *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí

10.5.2007 v 21:44 | Nahoru | #7
petr-diablo>NO MOC TAM TOHO NEPŘEDVED.. :/

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí

10.5.2007 v 21:55 | Nahoru | #8
qwert> myslím, že tam toho předvedl víc než ty najedeš za celej svuj život na Libavé... a pokud si myslíš, že to je hovno tak přijeď na Erzberg Rodeo... tam tito dvá pánové ukazují co v nich dřímá a je to opravdu slušný!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí

11.5.2007 v 06:35 | Nahoru | #9
sqwer>no asi ses na to co poslal petr diablo nedíval..tam je jen jeden člověk na hp2 a to co tam jezdí bych projel s prstem v nose..to co tam předváději ti profíci na e-rodeu je samozřejmě něco jiného.co se týče libavy,tam jsme ti z hajným ujeli.. :D

(reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí

11.5.2007 v 06:56 | Nahoru | #10
sqwer>ale pokud se ti zdá projíždění přes kaluž náročné,jak to tam ten človíček na te hp2 předvádí,tak se ti hluboce omlouvám..

(reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí

11.5.2007 v 08:05 | Nahoru | #11
Hovez>HartDěda125> a na jinej endurech se neměněj díly, prižiny,ložiska atd, když stroje používáte tímto stylem? nevím,jak vaše kejvačky,ale mě to přijde běžné, zeptejte se každýho krosaře,že nekecám :D :D :D :D

(reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí

11.5.2007 v 08:08 | Nahoru | #12

Vespa píše: tohle je taky good :) Ten výjezd, to by se jeden po****l :)


mazec :thmubup:

(reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí

11.5.2007 v 08:27 | Nahoru | #13
qwert> a ujel bys mi i jinde a ne jen tam kde jezdíš denně???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí

11.5.2007 v 09:53 | Nahoru | #14
Hrabě X>hpcko moooc pekny. ale kdyz jsem videl naMastodontech HP po prejezdu polnacky s ulomenym tlumicem nizky jako chopper - nevim nevim ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí

11.5.2007 v 10:04 | Nahoru | #15
M&D> nemyslím,že je to běžná závada tohodle stroje, i když prej je to vzduchové tlumení u boxera dost přetížené....
ale u té F 650 X to prej funguje maximáloně dobře *yes*

BMW1200 HP2 jezdíííí

11.5.2007 v 10:11 | Nahoru | #16
pekny..... ale i tak to bude dost tezkej kousek a to co tam predvadej neni o motorce ale o tom pilotovy..... myslim ze to co by predvadel na mx masine by stalo taky za to......

1 reakcí na tento příspěvek BMW1200 HP2 jezdíííí

11.5.2007 v 10:16 | Nahoru | #17
Jaký byli Mastodonti? Přemýšlel jsem tam jet, ale měli jsme jinou akci, na které jsme ty naše obludy taky protáhly nejakým tím blátem a potokem :)

aporpos, uricte u te HP2 pujde ten tlumic vymenit za jinej ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí

11.5.2007 v 10:16 | Nahoru | #18
Hrabě X>jasne - jen jsem si chtel rejpnout ale je fakt ze spousta llidi na HPckach meni vzduchovy tlumice za klasiku. nevim - vzduchac mi prijde zbytecne komplikovana a hakliva vec na motorku tohodle pouziti. a navic o progresivite pruziny si muze vzduch nechat jen zdat.

(reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí

11.5.2007 v 10:20 | Nahoru | #19
Johny/GS1150>mastodonti byli skvely. osobne bych priste vynechal krouzeni kolem kuzelu ale ostatni vecicky byli prima. mrkni na sttranky mastodontu - tam je spousta komentaru...a u HPcka se da klido pouzit Ohlins...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí

11.5.2007 v 10:34 | Nahoru | #20
M&D> jojo vzduch.... není vidět a měl by tlumit? pád z motorky ti taky neztlumí... na nic, co není vidět bych se nechtěl spoléhat :D *yes*

BMW1200 HP2 jezdíííí

11.5.2007 v 10:36 | Nahoru | #21
hrabe x : no sice souhlasim s tvrzenim ze kde nic neni nemuze nic perovat.... takze zasadne jsem pro ocel/ti pruziny.... ale v tom tlumici je vzduch jen jako pruzina...tlumi normalne olej.....

1 reakcí na tento příspěvek BMW1200 HP2 jezdíííí

11.5.2007 v 10:40 | Nahoru | #22
MaD: no prave pruzina neni moc progresivni ..... uz z principu a progresivita pruzeni s klasickou pruzinou se resi prepakovanim..... naopak vzduchovej tlumic je progresivni a navic konstrukci s pozitivni a negativni vzduchovou komorou lze nafoukanim te ktere charakter vzduchove pruziny naladit ...... nevyhoda vzduchu je v tom ze kdyz tam nejake tesneni musi tesnit tlak vzduchu tak i vic tlaci na pohybujici se casti a tudiz vzduchovej tlumic ma mensi citlivost.... ale dnes jsou i takove konstrukce kde i tahle nevyhoda je dost potlacena....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí

11.5.2007 v 10:50 | Nahoru | #23

Hrabě X píše: M&D> nemyslím,že je to běžná závada tohodle stroje, i když prej je to vzduchové tlumení u boxera dost přetížené....
ale u té F 650 X to prej funguje maximáloně dobře *yes*


Někde jsem tady četl od Beby že to zkoušel a nešlo to vyladit aby fungoval dobře.

(reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí

11.5.2007 v 11:11 | Nahoru | #24
assassin>nejsem sice strojar ale mam myslim slusny zkusenosti ze sjezdovejch kol - progresivita pruziny taky precik souvisi s tim jak je vinuta... a smaozrejme mas pravdu s podstate sirsim spektrem nastaveni u vzduchu - negativni i pozitivni komora, progresivita na zacatku i na konci zdvihu, uroven odtrzeni tlumice a podobne ale vzduchace mi na takovyhle pouziti prijdou docela haklivy - preci jen tesneni je taky vec ktera nevydrzi vecne a tahat sebou porad tlumicovou pumpicku se mi taky zda nepohodlny dukazem o spornym pouziti vzduchu mi prijde to ze to vetsina HC jezdcu meni za pruzinu...

(reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí

11.5.2007 v 11:13 | Nahoru | #25
Vespa>presne - jen ciste teoreticky mi prijde vzduchovej tlumic kterej ,,nese,, takovouhle vahu pretizenej. a otazka je i ,,sporny,, vyladeni. taky jsem nekde cetl ze to i pri delsim laborovani nejde poladit na endurko jezdeni...

1 reakcí na tento příspěvek BMW1200 HP2 jezdíííí

11.5.2007 v 11:23 | Nahoru | #26
MaD: jj souhlas, taky tihnu spis smerem k DH a tudiz verim pruzine.... posledni dobou uz jezdim prevazne jen FR/DH na kole a vzduch bych nechtel.... rozhodne ale moznostma vyladeni a prubehem je na tom lip nez pruzina....

jinak pruzina je z principu linerani .... vychazi to vlastne z krutu kruhoveho prurezu - takze zavisi jen na rameni sily co to krouti (prumer pruziny), prumeru dratu (beru ze je konst), a modulu pruznosti(taky konst.)

jo a taky na poctu zavitu... v tom je pak progresivita pruzeni... zavity jsou husteji ... sednou si na sebe a pak uz je funkcnich min zavitu... ale to mi prijde ze je obracene nez je potreba... tady mi ta teorie nejak pokulhava... musim se nad tim zamyslet....

BMW1200 HP2 jezdíííí

11.5.2007 v 12:05 | Nahoru | #27
jó modrý pérka od Wilberse, to je moje písnička :D *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí

11.5.2007 v 12:09 | Nahoru | #28
assassin>mas pravdu - jde to proti logice - nicmene se to tak bezne pouziva. ale tam se myslim nepocita se ,,zavrenim,, zavitu :) kazdopadne mam na sjezdaku respektive FR kole vzduchac. ale kolo nema dveste kilo ale sestnact myslim ze obecne se treba budou pouzivat air tlumice i na motkach ale chce to jeste popracovat :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí

11.5.2007 v 12:15 | Nahoru | #29
M&D> Polopatické vysvětlení strojaře:
Ta prudší část závitu progresivního vinutí se musí zmačknout na stoupání toho jemnějšího na koncích, pak se docílí stejné masy materiálu po celé délce a začne pracovat ta tužší, jemnější část pružiny, takže finální výsledek je ten, že pružina se chová jako silnější a díky progesivnímu vinutí se zachová její velký zdvih - když by byla celá vinutá najemno,tak se nemůže tolika zmačknout.... přijde mi to selským rozumem logický. :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW1200 HP2 jezdíííí

11.5.2007 v 12:37 | Nahoru | #30
Hrabě X> jasný neříkám, že se nemění na jinejch ale tak třeba to HP2 nemá najeto ani 5tis tuším.......takže nová motka skoro
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist