Takže STK mám na měsíc a snad abych kupoval novou gumu...
Technik mlel ještě něco o alternativní pneu, ale to fakt nevím jak je na dopraváku ukecat aby to tam zapsali. Na kyvce je jen jeden rozměr zadní pneu a to ten co je i v TP a servisní manuál jsem prolistoval a nikde rozměr nenašel.
Uvítám každou radu jak to vyřešit bez koupě nové gumy.
Naposledy editováno 05.04.2009 14:55:06
2 reakcí na tento příspěvek STK aneb jak se nezbláznit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK aneb jak se nezbláznit
Marek_xxx>nebo zkus jinou technickou.
Se obavam, ze kdyz uz ti najdou nejakou "zavadu" na jednom STK. Tak po "oprave" musis opet do toho stejneho STKcka. Takze tady je lepsi si to 2x rozmyslet nez vlezt k blbum.
Kra>Marek_xxx>nebo zkus jinou technickou.
Se obavam, ze kdyz uz ti najdou nejakou "zavadu" na jednom STK. Tak po "oprave" musis opet do toho stejneho STKcka. Takze tady je lepsi si to 2x rozmyslet nez vlezt k blbum.
může na technickou jinam. ale za plný prachy jako na novou technickou.
1 reakcí na tento příspěvek STK aneb jak se nezbláznit
chystam se s endurem, tak to bude prdel.
1 reakcí na tento příspěvek STK aneb jak se nezbláznit
to tam snad ani nepolezu...
1 reakcí na tento příspěvek STK aneb jak se nezbláznit
víš doufám, že dle vyhlášky 302/2001 je za rozměr, dezén a konstrukci - pokud neodpovídá jedině Bčko - tzn vážná závada? Nemluvě o tom, že kdyby tě někdo naboural (tys byl poškozený) - mohl by viník klidně s tímto operovat.
Ale jasně, žijem v ČR, zákony jsou pro hlupáky a se vším se dá vyjebat, no ne?
resumé: jediná možnost jak z toho ven je požádat zastoupení Hondy aby ti schválila alternativní pneu - neřešil bych to ale telefonem s vrátným, nýbrž e-mailem na pověřenou osobu.
Pak jedině gumu střelit a koupit novou se správným rozměrem....
...nebo typicky česky-udělat STK po známosti, protože se obávám, že teď na STKčkách asi moc přívětiví nebudou, co se zpřísnily pravidla...
a ostatní - dávejte si bacha na to, co vám úředník píše do TP? ono to vypadá jako blbost, ale aby jste se pak nezapotili, když to budete vracet do správného stavu!
Takže si myslím,že se ti vyplatí koupit novou ,namontovat a máš klídek,a třeba ti do bude ještě vyhovovat, co se týká jízdních vlastností!
1 reakcí na tento příspěvek STK aneb jak se nezbláznit
V Hondě jsem s vrátným nemluvil, ale byl přepojen na nějakého technika, kterej rovnou řekl že výrobce žádný alternativní pneu nenabízí.
Motorka je z roku 85, na dopraváku není dokumentace a ve výsledku je postavená z typku VT500E a ne VT500C. Prostě je to překopanej naháč se stejným podvozkem a kolama, céčko má R16 a ne R18 jako já.
Nejde o nic jinýho než trochu toho vzhledu, mít vzadu kolo jak "pincek" je děs.
Marek_xxx>Jsou to debilové. Mě omylem napsali do velkého TP rozměr přední gumy stejnáý jako zadní, nikdo si toho nikdy za 15 let nevšiml až u nás debil na technický. Dalo mi to hodně práce ho ukecat, že je to opravdu chyba. Posílal mě na dopravní na opravu. K tomu bych ale potřeboval vyjádření výrobce. Prostě vopruz. Držím palce,nebo zkus jinou technickou.
je to jen "prepsani" ja mel to same u zadni pneu, u nas na STK jsem to ukazal technikovi on mi napsal papir pro mestskej urad a tam mi to zmenili... ze vepredu nema bejt 180 pneu snad uzna kazdej technik na STK
Další řešení by bylo(pokud nenajdeš STK, kde to přejdou) před STK vždy přezout, ale to je dost kostrbaté.....každopádně technikovi se opravdu nediv, že ti to nedal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK aneb jak se nezbláznit
víš doufám, že dle vyhlášky 302/2001 je za rozměr, dezén a konstrukci - pokud neodpovídá jedině Bčko - tzn vážná závada? Nemluvě o tom, že kdyby tě někdo naboural (tys byl poškozený) - mohl by viník klidně s tímto operovat.
A vis ty o tom, ze i kdyby s tim ten vinik zacal operovat, tak by musela byt prokazana pricinna souvislost mezi jinym rozmerem pneu a nehodou? Do toho se nepousti ani pojistovny a plati bez problemu. NAtoz aby to zkousel nekdo na vlastni pest...
Kibitz>
víš doufám, že dle vyhlášky 302/2001 je za rozměr, dezén a konstrukci - pokud neodpovídá jedině Bčko - tzn vážná závada? Nemluvě o tom, že kdyby tě někdo naboural (tys byl poškozený) - mohl by viník klidně s tímto operovat.
A vis ty o tom, ze i kdyby s tim ten vinik zacal operovat, tak by musela byt prokazana pricinna souvislost mezi jinym rozmerem pneu a nehodou? Do toho se nepousti ani pojistovny a plati bez problemu. NAtoz aby to zkousel nekdo na vlastni pest...
jseš si opravdu jistý? Neboť jak už jsem psal, tak jiný rozměr pneu je VÁŽNÁ ZÁVADA, tzn. že pokud od data provedení TK uběhl více než měsíc, je vozidlo technicky NEZPŮSOBILÉ provozu na pozemních komunikacích... takže souvislost by klidně mohla být to, že na cestě dotyčný neměl vůbec co dělat.
A jako upřímně, je mi to jedno, já si pro klid duše nechal povolit tolik rozměrů, že si na motorku můžu obout skoro vše, co uznám za vhodné
1 reakcí na tento příspěvek STK aneb jak se nezbláznit
1 reakcí na tento příspěvek STK aneb jak se nezbláznit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK aneb jak se nezbláznit
Zpustlík>Co se domluvit s někým, kdo má ten správný rozměr gumy (ne šprcky), přezout, zajet udělat STK, znovu přezout zpět?
a nebylo by snažší najít někoho se stejnou motorkou, kdo má pneu, která tam má být, když už? bopokud si to nepřezuje sám, tak ho to přezutí vyjde na 2x cenu STKčka
fockewulf>Zpustlík>Co se domluvit s někým, kdo má ten správný rozměr gumy (ne šprcky), přezout, zajet udělat STK, znovu přezout zpět?
a nebylo by snažší najít někoho se stejnou motorkou, kdo má pneu, která tam má být, když už? bopokud si to nepřezuje sám, tak ho to přezutí vyjde na 2x cenu STKčka
Máš pravdu, jako skoro vždy, já myslel, že si to přezuje sám.
mam stejny problem s technickou - zadni pneu je o 2cm sirsi nez povolena ve velkym technicaku, a tak jsem neprosel. Nezlobim se na technika, dela jen svou praci. Zajima mne, zda se nekomu podarilo vymacknout z autorizovaneho servisu vyjimku do velkeho technicaku, ze pneu je OK. Pokud ano, kolik to stoji?
Sakra bude se mi po tom balonu (180) styskat.