rád bych se podělil o zkušenosti s touto mašinkou s lidmi co jí mají doma.
Začínám a využiji každou radu.
Pro začátek mám dotaz, nepřijde Vám že sedadlo tak tochu topí? Mne přijde že v těch vedrech budu mít za chvíli vejce natvrdo:)
Uvažuju o nějakém odstínění od motoru, nějakou izolací...
Jinak jsem z mašinou zatím spokojen, pohodlí, síla akorát na mne a ten prdlavej zvuk to je nádhera:)
čau Doktor
1 reakcí na tento příspěvek Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
TT na TA700 dělá spousty doplňků a krytů, protože tohle soudruzi z japonska moc nezvládli a postavili ho na mě moc silničně
každopádně mě, teda zatím jen čistě teoreticky , vrtá v hlavě zda by nešlo u 650 použít válce a hlavy ze 700 - liší se jen vrtáním a tím trochu 650 upgradnout
1 reakcí na tento příspěvek Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
1 reakcí na tento příspěvek Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
Tchert: první po 1000, další po 6000 a jak je to dál, si nepamatuju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
L.H.M.>Loss> čistokrevná gelovka pracuje v jakékoliv poloze
Hermetickjy uzavřený aku které jsou konstruovány takl aby mohly pracovat v jakékoli poloze taky tak pracují a čistokrevnou gelovku na moto nekoupíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
Repulsion>Loss
Gnat: Tak spotřeba u BMW kouzelná... ale podle mého osobního dojmu je ten jednoválec při delší cestě po asfaltu opruz - ne, že by to nejelo - ono to je výkonově s TA taky docela srovnatelné, ale musíš to furt točit, celkově je to takové nervóznější a i pocitově je to jiné... nicméně pohodová přepravu z místa A do místa B rychlostí řekněme do 130 km/h není problém ani na větší vzdálenost...
Na začátkut jste řešili alternativu k TA700
Nový BMW F 650 GS je dvouvál o objemu 800 a rozhoduju se mezi těmahle 2
Naposledy editováno 23.05.2009 11:13:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
jinak big bore kit na afriku se opravdu dela a je to kousek pod 800
Jako kdybych se chtěl nudit, měl zbytečný peníze a chytrý lidi kolem co by se nebáli na tu 800ccm Afriku nabastlit vstřikování z TA700 byl by to zajímavý počin .
editace:
Jinak mluvit a psát se o tom nemá, ale i ty čísla z motoru by šli přendat. Např. dnes je běžný u bouraného rámu vyříznout VIN a u nepoškozeného rámu vyříznout stejnou díru, umístit VIN, nechat šikovně zavařit a přebrousit atd. nakonec stříknout barvou a nikdo nic nepozná, pokud to nepůjde na ultrazvukovou defektoskopii apod. .
Naposledy editováno 06.08.2010 16:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
Trochu navážu nit.
Mám Transalpa 700.Zkoušel někdo zvednout výkon?
Honza-TA950 píše: SiSpo> to by taky šlo, ale to už je velká přestavba jen válce a hlavy z TA700 by mozna proslo i bez povsimnuti na STK
jinak big bore kit na afriku se opravdu dela a je to kousek pod 800
AfricaQueens dělá dělá z Afrik 750 i 840ccm..
1 reakcí na tento příspěvek Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
Být Transalp 750 a mít 6 rychlostních stupňů,byl by velká konkurence.Škoda.
2 reakcí na tento příspěvek Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
Ty jezdíš povětšinou ve dvou tam se Ti motor z SV jistě může hodit, ale litr to není , ale je pravda, že na V-Stromu jsem nejel a pokud bych mohl tak bych se svezl, jen kvůli motoru abych posoudil (a pokritizoval)... ale ty 3-paprskový kola, litý rám... zkrátka Transalp, Africa Twin v jeho konstrukci má nádech historie a pověst pracantů.
PS: zase si mě utvrdil až uvidím nějakýho stromáka, že je to kluk s dlouhým nosem a nemá cenu se s ním bavit o Hondě . Jak by on jistě rád řek o Hovně!
A když výměna tak razantní, učarovala mě a to jen díky vydařenému blbému faceliftu, předchozí model se mi nelíbil.
Jo a nemám nic proti Suzuki ani si se o ní nezmínil, hold zapracovala bujná fantazie - hezkej novej rok!!!
Jo a máš pravdu, nejlepší, když Tě to nebaví je přesedlat. . Já bych spíš chtěl stříkačku kvůli spotřebě když už... a kardan kvůli údržbě a oslíčka otřes se, ale s ním klidně bez vstřikování .
Jaká je spotřeba u TA700???
Naposledy editováno 05.01.2011 16:42:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
Míra píše: Ahoj
Trochu navážu nit.
Mám Transalpa 700.Zkoušel někdo zvednout výkon?
Čůůůs TAááci Taky po té 7mistovce pošilhávám K výkonu.. určitě bych dal KN filtr. Měl jsem ho v Hondě CB1300 a v Kawě GTR1400 a u obou byl citelný nárůst krouťáku hlavně v nižších otáčkách. Myslím že by prospěl i tomu dvouválu.
Jinak všem hodně šťastných kiláků v r.2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
Ani nevim proc bych mel pomlouvat Hondu. Na přesalpovi jsem jezdil s mikinou suzuki SV650 a na V-Smrka si klidne vemu triko Honda. tyhle veci ja proste neresim (pro mne je cikan jak cernoch ). Motorky mam rad, mel jsem rad i Transalpa a kdybych v Rumunsku nezjistil ze i v takovych koncinach zavidim klukum motorky ktere maji vic silnicni vlohy, tak bych ho mel jeste ted.
A ted k veci - zvyseni vykonu zmenou motorky proste vidim jako nejlepsi zpusob. A za tim si stojim...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kryty na říditka Honda XL 700V Transalp | kkralikk | 1 | 11.9.2024 v 04:15 Slam |
Honda Transalp XL700V/ABS 2008 Honda XL 700V Transalp | lifik | 6 | 24.8.2024 v 21:05 Jozkak |
Boční (horní) kufry na Transalp 700 Honda XL 700V Transalp | Svejk1 | 7 | 24.7.2024 v 12:38 Hrdibor |
Jízdní vlastnosti Honda XL 700V Transalp | Driwer | 3 | 11.7.2024 v 09:46 Driwer |
Problém Transalp XL 700V - po zahřá... Honda XL 700V Transalp | MartyR | 11 | 17.4.2024 v 22:14 lifik |