1 reakcí na tento příspěvek Poměr olej benzin
1 reakcí na tento příspěvek Poměr olej benzin
1 reakcí na tento příspěvek Poměr olej benzin
MOGUL TSF Výkonnostní třída JASO FC třída API TC
http://www.kupec.sk/...ction=info&id=50
Valvoline Motorcycle 2T Výkonnostní třída JASO FB třída API TC a ISO L-EGB
JASO - japonská výkonová klasifikace představená v roce 1994. Váže se především na oleje pro vzduchem chlazené dvoudobé motory. Existují třídy FA, FB a FC, které odpovídají třídám API TA, TB a TC.
TA Mopedy a velmi malé motory s objemem pod 50 ccm.
TB Skútry a další stroje s vysoce zatíženými motory, objem 50 až 200 ccm.
TC Vysokovýkonné motory s objemu 200 až 500 ccm, nikoliv však lodních.
1 reakcí na tento příspěvek Poměr olej benzin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poměr olej benzin
Mara1000>1:33 M2T a uplne v poho to slape.
Na M2t šlapeš v poho leda Ty.
Kdyby moh motor mluvit... tak v poho by z něj tutově nevypadlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poměr olej benzin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poměr olej benzin
Oblaka dýmu jako když staruje vyklepaná tatra?to je hnus.kdo chce motor rychle oddělat at leje M2t.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poměr olej benzin
lewisss>Kokarna> to sice jezdily ale vyděls někdy ten motor bez čištění rozebranej?karbonem uplně ucpaný výfuky že motorka už nešla ani nastartovat?zechcaný výfuky od hnusu.písty rozedřený jak fusekle.
Oblaka dýmu jako když staruje vyklepaná tatra?to je hnus.kdo chce motor rychle oddělat at leje M2t.
To víš, některý lidi netuší, co všechno M2T dovede napáchat.
Nedávno mě známej přivez Korádo jetý na M2T, že nějak netáhne do kopce. Bodejť by jo, když měl výfukový okýnko ve vložce z 1/3 zarostlý karbonem. To normální olej nikdy neudělá. A chlapík byl taky dlouho spokojenej - vždyť to jede!
Jak jezdí Ducna, dělá dobrotu?
Naposledy editováno 26.03.2009 14:26:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poměr olej benzin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poměr olej benzin
1. pokud je motor jetý na minerální oleje a naleješ do něj syntetiku, může rozpustit karbon a usazeniny (ten černej bordel) z minerálu. To znamená, že zejména ložiska na klice a ojniční ložisko odejde do věčných lovišť velice rychle.
2. modrý olej do motorových pil se po relativně krátkém čase sám odbourává (ekologie?), proto i výrobci pil doporučují používat namíchanou směs starou max. měsíc. Tyto oleje se spalují při vyšších teplotách, proto kapou z výfuků. To asi není na škodu, spíš naopak je píst mazaný i při pohybu dolů.
3. je vhodnější používat poměr doporučený výrobcem ikdyž jsou teď oleje kvalitnější. Zejména starší motory to pomáhá těsnit. Např. kluzné ložiska na klice u Jawy special.
4. zásadně nemíchat různé oleje, zejména syntetiku a minerál. Dochází k "roztrhání" olejového filmu.
Já sám mám motocykly z 30.-60. let, přešel jsem na Mogul TS a jsem celkem spokojenej.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa problém s předním kolem Jawa 350/360 panelka Jawa ČZ | Jirk_K | 3 | 15.4.2024 v 08:56 Dolin |
Jawa, spravne natoceni segrovky na ... Jawa 350/360 panelka | Marty634 | 11 | 2.4.2024 v 10:55 Johny_R |
brzdy Jawa 350/360 panelka | petrap | 2 | 1.4.2024 v 20:03 cmiral |
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... | Jirk_K | 3 | 4.3.2024 v 22:59 kokoška. |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |