Téma: Proč chce každý litra ???
 
21.3.2009 v 17:05
Co vy na 6ky říkáte ???? Proč chce každý LITRA ???
mě se zdá že jsou v ČR hodně podceňovaným nářadím ???

Prosím pouze věcné názory

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 08:26 | Nahoru | #91

Kryšot>Proc v tom uvodu neni i zminka o necem, co neni 6ka a ani litr? Co treba 750?



Asi proto ze tahle kubatura pomalu chcipa :( A je to skoda. Za par let bych se po necem takovem rad poohlidnul ...

(reakce na) Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 10:43 | Nahoru | #92
Deadman> to bych chtěl vidět

Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 10:53 | Nahoru | #93
šestka by mi stačila, ale holt se na žádnou nevejdu, 954 taky není kdoví jak velká, ale aspoň neco

Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 10:53 | Nahoru | #94
Ja teda litra rozhodne nechci...jeden uz mi staci,ale kdyby mel nekdo za odvoz sestku,tak si ji klidne vemu

Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 10:59 | Nahoru | #95
litr? na hovno

Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 11:12 | Nahoru | #96
Já měl dycky litra a to z důvodů: Nemusíš tolik honit kvalty - větší krouťák, takže se víc soustředíš na jízdu, když chceš předjíždět nemusíš tolik podřazovat, prostě zatáhneš a jedeš. A pak taky důvod že všichni kolem mě měli odjakživa litry a já nechtěl jezdit poslední

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 11:31 | Nahoru | #97

Ozzy_>Kryšot>Proc v tom uvodu neni i zminka o necem, co neni 6ka a ani litr? Co treba 750?

Asi proto ze tahle kubatura pomalu chcipa :( A je to skoda. Za par let bych se po necem takovem rad poohlidnul ...



Ale prd chcipa .... Suzuki forever

1 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 12:13 | Nahoru | #98
To není pravda,že chce každej litra.Já litra nechtěl.Mi to přijde malý a slabý .Jedíně 1300 ccm a samo že Busa

(reakce na) Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 14:42 | Nahoru | #99

Kryšot>Ozzy_>Kryšot>Proc v tom uvodu neni i zminka o necem, co neni 6ka a ani litr? Co treba 750?

Asi proto ze tahle kubatura pomalu chcipa :( A je to skoda. Za par let bych se po necem takovem rad poohlidnul ...

Ale prd chcipa .... Suzuki forever



jo, muzu si koupit kapotu gsxr nebo 800 vfr, nahace zeda. to je panecku vyber.

1 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 16:15 | Nahoru | #100
bral sem "šestku" .. litr se v jednoválci nedělá

Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 17:38 | Nahoru | #101
šestka je slaba.. to už si muzes koupit rovnou dvouvalec

Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 18:14 | Nahoru | #102
aby se rychleji zabili

Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 18:17 | Nahoru | #103
185 cm, 6stky jsou malé jak kolo, nevejdu se

(reakce na) Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 19:13 | Nahoru | #104
RadoTP> Kurva litr,jednoválec a dvoutakt.To by bylo konecne neco poradneho na svezení.Při pohem pomyšlení jsem stopořen

(reakce na) Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 19:14 | Nahoru | #105
Durex>

Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 19:49 | Nahoru | #106
to Lukfa:Mám naprosto stejný názor

1 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 19:51 | Nahoru | #107
pro ten pocit, pocit, že můžeš

(reakce na) Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 20:16 | Nahoru | #108
Zed750S> tak tak

4 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 20:39 | Nahoru | #109
Litr je královská třída ale zamysleli jste nad tím jak jak často využijete ten obrovský potenciál motoru v běžných silničních podmínkách???

1 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 20:50 | Nahoru | #110
nikdo neříká že ho musíš využít(to v provozu naplno ani nejde) stačí si ho užívat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 20:52 | Nahoru | #111

krus>Litr je královská třída ale zamysleli jste nad tím jak jak často využijete ten obrovský potenciál motoru v běžných silničních podmínkách???



je lepší mít koně a nepotřebovat je, než je potřebovat a nemít je

(reakce na) Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 20:58 | Nahoru | #112
Whistler> Něco na tom je ten výkon jsem si fakt užíval sice těch možností moc není

Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 21:01 | Nahoru | #113
Tak TWIN nema smysl pokud není litrovej,4V klido 750 ale neni moc na výběr

(reakce na) Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 21:03 | Nahoru | #114
Lada.s> JJ ale koně které nezapřáhneš chcípnou na černé močení!!

1 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 21:32 | Nahoru | #115
Myslím že není tomu tak daleko co Litry měly stejný výkon né-li menší které mají 6-ky dnes !!!

Taky si myslím že jen pár jedinců využije naplno potenciál dnešních superbiku

(reakce na) Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 21:46 | Nahoru | #116

krus>Litr je královská třída ale zamysleli jste nad tím jak jak často využijete ten obrovský potenciál motoru v běžných silničních podmínkách???



Gorkin: Taky si myslím že jen pár jedinců využije naplno potenciál dnešních superbiku

......jezdili jste někdy delší dobu/více km/a měli možnost dokonale poznat vlastnosti ,na novějším typu "litra" /SBK/?

(reakce na) Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 22:17 | Nahoru | #117
gorkin> max. souhlas

Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 22:19 | Nahoru | #118
Proč chce každý LITRA ???

Já mám věcnou,
já nechci litra já budu kupovat dalšího veterána:
GSX-R 1100 od r.v.93
Čili trochu víc než litr.

Proti 6-tkám nic nemám starší jsou rozměrově v poho, ale dnešní 6-tky jsou opravdu minibike
(na mých 202cm)-bohužel
Jinak dnešní šestky se s výkonem starých litrů nedaj srovnávat.
Jsou to celkem břitvy!!

Naposledy editováno 22.03.2009 22:21:10

(reakce na) Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 23:04 | Nahoru | #119

2LEKO>Radza>U mě rozhodně důležitej krouťák,proto taky koukám spíš po dvouválci,ale to je zase k jiní diskusi.Bohužel znám hodně lidí,který bez žádnejch zkušeností pořizovali rovnou litra,protože je šestka prej "trapná" a různý podobný kecy.Když jsem je potom viděl jak jezděj,musel jsem se smát.Prostě rovinka plnej,to jo,ale když měli vzít nějakou pěknou zatáčku...Šikovnej biker na scooteru by je vzal!Takže v jejich případě pouze těžká frajeřina,nic víc...

Krouťák??Dvouvál??.......kluci stále si myslíte ,že dvouvál ma vyšší krouťák,co vas k tomu vede!
Trochu se v tom zorientuj,vývoj jde dopředu!

RSV = 101 Nm x GSX R 1000 - 116 Nm



No ty čísla susice hezký, ale uvědom si kde ten krouťák máš posazenej u 2V a kde u 4V?
Já mam třeba k dispozici 80% NM od 2700 RPM s krásně plochou křivkou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 23:14 | Nahoru | #120

krus>Litr je královská třída ale zamysleli jste nad tím jak jak často využijete ten obrovský potenciál motoru v běžných silničních podmínkách???



No třeba na výjezdu ze zatáčky! Je to prostě paráda, když tě to vopře do sedačky, cejtíš jak zadní kolo sotva přenáší krouťák na silnici a pozvolna se sune k vnějšímu kraji vozovky(pruhu), motorka se zavlní, přední kolo přizvedne, a za tebou jen obláček dýmu a čára od gumy, ... pak dlouho, dlouho nic ... až za chvýli se vyřítí uječená šestka, co má jen poloviční dech.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist