globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Olejový filtr K&N
19.3.2009 v 20:38
čau, budu na gixxeru měnit olej a filtr tak stojím před otázkou jestli koupit za 200kč HifloFiltro, nebo za 300kč K&N - prej líp fitruje. Pro K&N taky hraje, že se dá povolovat normálním klíčem. Luxusnější demontáž kilčo není takovej rozdíl, máte někdo s tímhle filtrem zkušenost?

http://www.motostar.cz/cs/filtry-2184/olejove-2191/k-n-filters-1187/kn-6515.html

Naposledy editováno 24.03.2009 15:18:32

Olejový filtr K&N

19.3.2009 v 20:57 | Nahoru | #1
"síťku"? Je tam papír a to, co jím projde, nestojí za řeč. Co se týče filtrovatelnosti, bude to prašť jako uhoď.
Že se to dá utahovat klíčem je v mých očích mínus, protože to laik při dotahování zkurví. Filtr bohatě stačí s citem dotáhnout rukou. Pokud jsou dosedací plocha a těsnění čisté a těsnění je máznuté olejem, nemůže to sáknout. Zatímco klíčem za to každý zarve, filtr zdeformuje a řekne penězům nashle.
Ale je to tvoje volba a jsou to tvoje peníze, kup, co je ti libo.

Olejový filtr K&N

19.3.2009 v 20:59 | Nahoru | #2
já jsem taky koupil KNko,páč se alespoň líp povoluje při následné výměně,starej filtr jsem musel na šestkrát prošpikovat šroubovákem

1 reakcí na tento příspěvek Olejový filtr K&N

19.3.2009 v 21:39 | Nahoru | #3
četl jsem o něm pár řádků na RDmoto

http://www.rdmoto.cz/eshop/detaily/8995

právě se mi líbí ta možnost utažení(stejně utahuju rukou ) a povolení klíčem, zatím jsem to musel vždycky povolovat hasákem, což je pěkná prasečina.

mě zajímalo co je na těhle filtrech víjimečnýho oproti ostatním, jsem si právě myslel že je tam kromě(místo) papíru nějaký jemný sítko nebo tak něco.

ale asi ho vezmu, je to fajn mít oleják od K&N superrejsingpyčo mohli by přihodit nálepku

2 reakcí na tento příspěvek Olejový filtr K&N

19.3.2009 v 21:49 | Nahoru | #4
no tak napred "jemnost" filtru je stejna,ale když rozkuchnes ten papir harmoniku a natahnes jí tak bude cca 1x tak delsi coz je vetsi kapacita prutoku aleje a hlavne!!! ma zpetný ventil takže po zhasnuti motoru olej zustane v kanalech a nestece z5 do vany tudis pri dalsim startu to maze vacky hned a ne az po 10-30 vterinach nez ho vytlaci do makovice

(reakce na) Olejový filtr K&N

19.3.2009 v 21:54 | Nahoru | #5

Milosek.m>no tak napred "jemnost" filtru je stejna,ale když rozkuchnes ten papir harmoniku a natahnes jí tak bude cca 1x tak delsi coz je vetsi kapacita prutoku aleje a hlavne!!! ma zpetný ventil takže po zhasnuti motoru olej zustane v kanalech a nestece z5 do vany tudis pri dalsim startu to maze vacky hned a ne az po 10-30 vterinach nez ho vytlaci do makovice



ono to nikdy nesteče úplně, ale zůstane tam film že...

Olejový filtr K&N

19.3.2009 v 21:54 | Nahoru | #6
ahá, to je dobré

edit: ale ten je snad v kazdem filtru ne? co si vzpominam tak nejaka gumova klapka tam byla

Naposledy editováno 19.03.2009 22:11:18

Olejový filtr K&N

20.3.2009 v 00:22 | Nahoru | #7
jj, to sme taky koumali s kamošema... ten zpětnej ventil je na všech filtrech

Olejový filtr K&N

20.3.2009 v 07:46 | Nahoru | #8
pokaždý když měnim olej tak dávím fitr od Hiflo-Fitro je to prvovýroba takže by se nemělo nic zkazit a a stačí pomáznout olejem fitr utáhnout rukou a pěkně drží

Olejový filtr K&N

20.3.2009 v 07:48 | Nahoru | #9
To neni zpětnej ventil ne!!
To je ventil kterej se odevře když se ti ucpe filtr!

Edit, aha, tohle je jen u vložek.. sry

Naposledy editováno 20.03.2009 07:50:50

Olejový filtr K&N

20.3.2009 v 08:50 | Nahoru | #10
no ventil kterej se otevre pri ucpanym filtru maj nejspis vsechny filtry, klapku proti odteceni oleje z filtru ma vic filtru ale rozhodne ne vsechny a co ja vim tak na to nekdo delal i nejakej test a vysledek byl ze ten s tou klapkou nahore vubec nemaze driv nez ten bez ni....

filtr se sitkou (pratelelnej) dela treba Scotts :

Olejový filtr K&N

20.3.2009 v 09:12 | Nahoru | #11
já dávám championy, Honda je určitě dává jako origo. Utahuju rukou a povoluju řetězovym klíčem na filtry. Ale je asi jedno, kdybych měl blízko Hiflo, nebo KN nebylo o stovku dražší, dám ho tam taky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olejový filtr K&N

20.3.2009 v 10:52 | Nahoru | #12
Whistler> k olejovymu filtru nalepka neni jeden ceka u mne v policce na vymenu oleje chromovanej heec

Olejový filtr K&N

20.3.2009 v 11:13 | Nahoru | #13
utáhnu rukou,když nejde povolit tak ho píchnu šroubovákem.
nevěřim že ve filtraci bude rozdíl

Olejový filtr K&N

20.3.2009 v 11:50 | Nahoru | #14
Utahování filtru klíčem opravdu není žádná výhoda. Bez momentového klíče bych to nedoporučoval. Na povolování existují různé klíče na olejové filtry. Stojí pár korun a určitě je to bezpečnější a lepší, než šroubovákem.

Olejový filtr K&N

20.3.2009 v 11:58 | Nahoru | #15
resil sem to samy, dal sem hiflo, utah rukou a nazdar. podle me rozdil u ceny malej a u funkcnosti este mensi, vypadaj asi stejne, tak si hod korunou a nic nezkazis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olejový filtr K&N

20.3.2009 v 14:18 | Nahoru | #16
Milosek.m> Hmm tak pokud jí tam bude 1x tolik tak mi to čoveče přijde úplně stejný. Protože 1 metr x 1 je pořád 1 metr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olejový filtr K&N

20.3.2009 v 14:22 | Nahoru | #17

Michal_YZFR1>Milosek.m> Hmm tak pokud jí tam bude 1x tolik tak mi to čoveče přijde úplně stejný. Protože 1 metr x 1 je pořád 1 metr



nemysel "jedenkrat tolik" ale "jednou tolik" - prelozeno "2x tolik"

(reakce na) Olejový filtr K&N

20.3.2009 v 16:00 | Nahoru | #18
Lub@> jednou nebo jedenkrát je pořád stejně

1 reakcí na tento příspěvek Olejový filtr K&N

20.3.2009 v 16:07 | Nahoru | #19
jo dávám ho na všechny moto, ale jestli plní nějakou funkci nevím. Vím akorát že jsem četl že na 2 oleje stačí 1 filtr - stačí ho vylejt a dát zpět, já to ale nikdy nedělal.

(reakce na) Olejový filtr K&N

20.3.2009 v 16:12 | Nahoru | #20

BK>jo dávám ho na všechny moto, ale jestli plní nějakou funkci nevím. Vím akorát že jsem četl že na 2 oleje stačí 1 filtr - stačí ho vylejt a dát zpět, já to ale nikdy nedělal.



ono i u OEM filtru pisou ze staci vymenit po 2 olejich, ale pri cene filtru ho stejnak vsichni meni s kazdym olejem...

ja sem sehnal levne ten "pratelnej" scotts, tak sem zvedav jestli s tim hned nezadru:) scotts se vytahuje jak to filtruje lip nez papirak atd a pri vymene vymejes redidlem... viz odkaz nahore...

tuning musi bejt:)

1 reakcí na tento příspěvek Olejový filtr K&N

20.3.2009 v 16:13 | Nahoru | #21
Ten scotts hlavně má megnatec což je dobrý. Ale myslím že už to dělá i KN, ale lhal bych.

(reakce na) Olejový filtr K&N

20.3.2009 v 16:16 | Nahoru | #22

BK>Ten scotts hlavně má megnatec což je dobrý. Ale myslím že už to dělá i KN, ale lhal bych.



ale hlinikovy spony to nechyta:) hlavne ten elox kryt je u me dost videt, lidi nechapou co to je za filtr tak si k tomu muzu vymyslet nakou super pohadku:)

Olejový filtr K&N

20.3.2009 v 16:17 | Nahoru | #23
třeba booster jak u endur

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olejový filtr K&N

20.3.2009 v 17:40 | Nahoru | #24

Lub@>Whistler> k olejovymu filtru nalepka neni jeden ceka u mne v policce na vymenu oleje chromovanej heec



s tou nálepkou to byl samozřejmě džouk ten chromovanej jsem viděl, ale to je spíš pro čopráky, mě na něj nikdo pod kapotama čučet nebude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olejový filtr K&N

24.3.2009 v 14:57 | Nahoru | #25

Whistler>Lub@>Whistler> k olejovymu filtru nalepka neni jeden ceka u mne v policce na vymenu oleje chromovanej heec

s tou nálepkou to byl samozřejmě džouk ten chromovanej jsem viděl, ale to je spíš pro čopráky, mě na něj nikdo pod kapotama čučet nebude



ale ten pocit, ten vyda aspon za tri poniky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olejový filtr K&N

24.3.2009 v 15:15 | Nahoru | #26
Lub@> tak jsem ho nakonec objednal

jo, kdyby tři HP (červená křivka)

[img] 8200RPM je trochu propad, ale od 9700RPM se zase chytá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olejový filtr K&N

25.3.2009 v 13:18 | Nahoru | #27
Whistler> se ti nejak trepala ruka

(reakce na) Olejový filtr K&N

26.3.2009 v 13:19 | Nahoru | #28
Lub@> zas úplně lineární by to vypadalo podezřele

Olejový filtr K&N

26.3.2009 v 21:21 | Nahoru | #29
Taky jsem tam loupnul vložku KN a když zadřu,založím vlákno pro výstrahu.Pořídil jsem u RD moto
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1


TOPlist