S prevodem minus jeden zub na retezovem kolecku bude topspeed druhe motky asi 265.
Druha motorka bude mit pri sprintu rovne lepsi akceleraci a bude te s tezsim prevodem ujizdet a ziskavat naskok.Pri dosazeni jake rychlosti motorek se vzrustajici naskok motky 2 zastavi a zacne mit navrch motorka 1?A jaky bude v te chvili naskok te prvni?
Jak dlouha rovina se pouziva na otestovani maximalky.Myslim litru,ne simsonů.
Funguje to tak,nebo je to jen teorie?
Naposledy editováno 19.03.2009 13:46:12
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?
assassin>NoFear4>Tchert>NoFear4> na moto 2 budes prumerne zrychlovat rychleji nez na moto 1 do te doby, nez moto 2 dosahne max. rychlosti
Nezlob se,ale to podle me neni pravda...prumerne zrychlovani moky 2 bude krivka,ktera s priblizovanim se maximalce uz nebude stoupat,ale zacne klesat...nemuze byt neustale vzrustajici az do bodu maximalky....tim padem motka s tezsim prevodem bude mit davno vyhodu toho,ze ma jeste do vadnuti sily motoru u maximalky daleko,ale jeji zrychlovani bude uz daleko vetsi nez te druhe ne?a zacne ten naskok umazavat drive,nez ta druha dosahne maximalky??
hele vicemene sedi to co pise Tchert.. ta druha bude rychlejsi az do te doby nez skonci na svym omezovaci rychlosti...
samozrejme ze ma vliv rozlozeni vykonu podle otacek, ale kdyz vezmu v uvahu ze to jsou moderni ctyrvalcove litry tak tem se bude ten motor chovat mezi 12-14tis plus minus stejne...
takze souhlasim s Tchertem...
az do topspeedu bude ta druha (s lehcim prevodem) rychlejsi...
No dobre budu ti teda verit Pro me to znamena,ze ve chvili kdy dosahnu topspeed 265 s lehkym prevodem a otocim se na benga za seb,tak uz musim mit dostatecny naskok a nesmi byt dale prede mnou volna rovinka,jinak jsem v prdeli kdyz jim to jede 285.Je to tak?
NoFear4>assassin>NoFear4>Tchert>NoFear4> na moto 2 budes prumerne zrychlovat rychleji nez na moto 1 do te doby, nez moto 2 dosahne max. rychlosti
Nezlob se,ale to podle me neni pravda...prumerne zrychlovani moky 2 bude krivka,ktera s priblizovanim se maximalce uz nebude stoupat,ale zacne klesat...nemuze byt neustale vzrustajici az do bodu maximalky....tim padem motka s tezsim prevodem bude mit davno vyhodu toho,ze ma jeste do vadnuti sily motoru u maximalky daleko,ale jeji zrychlovani bude uz daleko vetsi nez te druhe ne?a zacne ten naskok umazavat drive,nez ta druha dosahne maximalky??
hele vicemene sedi to co pise Tchert.. ta druha bude rychlejsi az do te doby nez skonci na svym omezovaci rychlosti...
samozrejme ze ma vliv rozlozeni vykonu podle otacek, ale kdyz vezmu v uvahu ze to jsou moderni ctyrvalcove litry tak tem se bude ten motor chovat mezi 12-14tis plus minus stejne...
takze souhlasim s Tchertem...
az do topspeedu bude ta druha (s lehcim prevodem) rychlejsi...
No dobre budu ti teda verit Pro me to znamena,ze ve chvili kdy dosahnu topspeed 265 s lehkym prevodem a otocim se na benga za seb,tak uz musim mit dostatecny naskok a nesmi byt dale prede mnou volna rovinka,jinak jsem v prdeli kdyz jim to jede 285.Je to tak?
presne tak, ale kliid ta R36 da 250 a pak umre, 280 to urcite neda... na youtube jsou videa akcelerace R36ky a od 200nahoru uz se ji zas tolik nechce....
lubo>ja si myslim, ze by nam stacila draha, na ktery se dostanes na tu maximalku, u obou motorek, a urcite bysme z toho neco vymlatily
kazdopadne co se tyce PCR
v hustym provozu ocenis zrychleni a dobry brzdy,
kdyz te budou honit po prazdny silnici jak ti zrychleni nepomuze
nicmene jak to tak zhruba pocitam
kdyz jim bude ujizdet maximalkou na prazdny silnici tak rozdil mezi 265 a 285 je 300m za jednu minutu
kdyz budes dobre zrychlovat v provozu tak tohle udelas taky i s tou pomalejsi
Hmm ted me teda napada....s lehkym perevodem jsem dosahl 265 asi za 15 sekund(z praxe)....cili to v zadnem pripade nemuzu mit uz naskok 300 metru na motku s tezkym prevodem....abych mel alepson tu minutu na oddych nez me predjede...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?
Časově si to spočítej dle dané motorky,ale je to sakra dlouhá rovinka.
Horší by bylo,kdyby vyrazili proti sobě z bodu A do bodu B a naopak,kde by se při dosažených rychlostech a nárůstech akcelerací vlastně srazili....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?
verybusy>NoFear4> Je potřeba se podívat na výkonovou křivku daného motoru.Tzn.,že max. výkon je u této motorky např. v 4/5 výkonnostní křivky,tudíž u moto č.2 v cca 212 km/h,pak nárůst klesá,zatímco č.1 je ještě ve fázi růstu výkonu.Tudíž jsme srovnáni za cca 10s někde kolem 220-230 u moto č.2. (počítám 0-200 za 8s)
Časově si to spočítej dle dané motorky,ale je to sakra dlouhá rovinka.
Horší by bylo,kdyby vyrazili proti sobě z bodu A do bodu B a naopak,kde by se při dosažených rychlostech a nárůstech akcelerací vlastně srazili....
No tomu rikam vypocet kurna Jednoduche a pochopim to i ja,mas u me plus kamo
Ted uz jen dolad kolik metru jsme za tu dobu ujeli a kolik metru bude potreba aby ta jedna druhou predjela?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?
verybusy>NoFear4> Těch 250 se dosahne cca kolem 1,5km,záleží na typu motorky a velikosti kol.K předjetí bude při velmi malém rozdílu rychlostí potřeba dalších 500m+,tudíž se těžší převod projeví jako výhodný po cca 2km.
Ty mluvis jak kniha,anebo to mas vyzkousene?
Proste z toho plyne ze se s nikym nesmim honit dele nez minutu a vice nez 2km a je to spocitany.
1 reakcí na tento příspěvek Dokaze to nekdo spocitat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?
TeKilla>Zrychlení není lineární. Je potřeba počítat s odporem vzduchu. Je potřeba počítat se zpomalením v průběhu řazení. Tyhle tři parametry se ovlivňují navzájem a mají vliv na to, že na každé motorce budeš řadit jindy. Řešení těchhle rovnic je už velmi obtížné, to vede někam na diferenciály. Prakticky se takovéhle rovnice řeší aproximací skutečnosti - uděláš 20 měření, vyloučíš extrémy a máš výsledek rovnice 1000x rychleji
dve stejny motorky s pozmenenym sekundarnim prevodem snad nebudou mit jiny razeni atd ne? tam zas nebude takovej rozdil...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?
www.gearingcommander.com/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?
TeKilla>assassin> bude, protože na každé z nich budeš řadit v jiné rychlosti, tudíž s jiným odporem větru, tudíž s jiným zpomalením, než začneš zase zrychlovat. Nemyslel jsem že budeš řadit jako jinou "technikou"
no jo ale ty rychlosti budou o pet procent jinde, to je detail kterej smazne jedno "horsi" prerazeni, falesnej neutral atd...
no cely je to diskuze o nicem jako dycky:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?
TeKilla>assassin> Naopak, tato diskuse je užitečná a má praktický význam. Myslím, že ji využije každý z nás
no ja sem si vyzkousel ze s lehcim prevodem mi to lip akceleruje a maximalka se temer nezmenila, ale o kolik metru sem pri sprintu na rovince pomalejsi nebo rychlejsi oproti puvodnimu prevodu je mi fuk... a to asi kazdymu...
NoFear4>assassin>NoFear4>Tchert>NoFear4> na moto 2 budes prumerne zrychlovat rychleji nez na moto 1 do te doby, nez moto 2 dosahne max. rychlosti
Nezlob se,ale to podle me neni pravda...prumerne zrychlovani moky 2 bude krivka,ktera s priblizovanim se maximalce uz nebude stoupat,ale zacne klesat...nemuze byt neustale vzrustajici az do bodu maximalky....tim padem motka s tezsim prevodem bude mit davno vyhodu toho,ze ma jeste do vadnuti sily motoru u maximalky daleko,ale jeji zrychlovani bude uz daleko vetsi nez te druhe ne?a zacne ten naskok umazavat drive,nez ta druha dosahne maximalky??
hele vicemene sedi to co pise Tchert.. ta druha bude rychlejsi az do te doby nez skonci na svym omezovaci rychlosti...
samozrejme ze ma vliv rozlozeni vykonu podle otacek, ale kdyz vezmu v uvahu ze to jsou moderni ctyrvalcove litry tak tem se bude ten motor chovat mezi 12-14tis plus minus stejne...
takze souhlasim s Tchertem...
az do topspeedu bude ta druha (s lehcim prevodem) rychlejsi...
No dobre budu ti teda verit Pro me to znamena,ze ve chvili kdy dosahnu topspeed 265 s lehkym prevodem a otocim se na benga za seb,tak uz musim mit dostatecny naskok a nesmi byt dale prede mnou volna rovinka,jinak jsem v prdeli kdyz jim to jede 285.Je to tak?
natoč video jsem zvědavej
2 reakcí na tento příspěvek Dokaze to nekdo spocitat?
1 reakcí na tento příspěvek Dokaze to nekdo spocitat?
Jinak kratsi prevody na sprintech na 1/4 mile jsou vzdy vyhodou, cim kratsi tim lepsi.
Fire ty mas ted o zub min? Nebo mas ted orig a predtim si mel min? A kdy si to menil?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?
Bubrak ZX10R>Je to jednoduchy. sqrt(5x^4-2y^2+17)-z*(x+y+z)=300z tj Sejdete se ve 260km/h.
Přesně to bude 3 kilometry za železničním přejezdem u Jičína.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?
NoFear4>Bubrak ZX10R> ted mam origo a je to na pytel....proc?ale uz se muzes stavit jak ses chtel na neco podivat...uz to mam v praze
Takze tech 0-300-0 bylo s kratsim prevodem? Ja si rikal, ze ti to nak podezrele jede.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?
Bubrak ZX10R>NoFear4>Bubrak ZX10R> ted mam origo a je to na pytel....proc?ale uz se muzes stavit jak ses chtel na neco podivat...uz to mam v praze
Takze tech 0-300-0 bylo s kratsim prevodem? Ja si rikal, ze ti to nak podezrele jede.
Ano v podstate je ted dobre podle tech tabulek videt,ze to bylo O-265-0... ale i tak to bylo mnohem lepsi...proste ta motka tahala fest i pri tech 260 furt dal...a ten pocit uz ted nemam ani kdyz jedu rychleji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dokaze to nekdo spocitat?
NoFear4>Bubrak ZX10R>NoFear4>Bubrak ZX10R> ted mam origo a je to na pytel....proc?ale uz se muzes stavit jak ses chtel na neco podivat...uz to mam v praze
Takze tech 0-300-0 bylo s kratsim prevodem? Ja si rikal, ze ti to nak podezrele jede.
Ano v podstate je ted dobre podle tech tabulek videt,ze to bylo O-265-0... ale i tak to bylo mnohem lepsi...proste ta motka tahala fest i pri tech 260 furt dal...a ten pocit uz ted nemam ani kdyz jedu rychleji
Jiste, z kratsim prevodem to taha vic, navic nejedes 260 ale treba 240. Vitej do smutneho sveta seriovych prevodu. Ale aspon zase dokazujes, ze vetsi vykon (vetsi akcelerace) se da vyuzit, ze to clovek oceni.