paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Info o bandit 650
1.11.2008 v 10:56
Zdravím,
Pokud to vyjde, chtěl by jsem si koupit Bandita 650, a proto by mě zajímali nějaké info od těch co ho mají nebo na něm jeli.
Např. spotřeba při cestovní jízdě, kolik se s ním dá jet po dálnici aby se motor netýral, Pohodlnost na delší cesty, poruchovost a podobné info... Byl by jsem Vám moc vděčný.
Popřípadě doporučit jinou moto podobné této. Díky za reakce.
derryn

(reakce na) Info o bandit 650

12.11.2008 v 22:42 | Nahoru | #31

neznamyScooterD>to už je na mě trochu moc o jaký modernosti mluvíš??? Dyť ta motorka má rám ze železa a váží 250 kilo, všechny ostatní stroje deltabox rámy, vakuový lití, motory ze supersportů vyvíjenejch na závodních tratích apod. Nejuniverzálnější? Dyť píšeš jen o cestování a o ničem jinym, to je univerzálnost?? Už jsem tady o tom něco napsal. A GSX to už jsou zase trošku jabka a hruštičky kapota X naked?? Jeden jedinej atribut, ve kterym má B650 oproti zbytku 4válů navrch je ten spodek motoru jinak v ničem jinym, možná ještě stabilita na nerovný silnici díky tý hovadský váze. A nějaký brždění nebrždění to je rukama ne strojem To co je v tom videu asi ani nemá cenu komentovat, na 250ce motardovi by udělal lepší čas, než na tý R6ce. Každopádně bych s teorií že GSX je lepší než R6 z tohoto vlákna nevylejzal.



Ja zas nepochopim jak muzes srovnavat GSF K6 a K7,K8, protoze to jsou naprosto nesrovnatelne masiny. No a pokud beres, ze meritko modernosti je typ ramu , tak tezko se pak s takovym clovekem diskutuje. Proste si asi nesedel a neridil nove rady suzuki a stale tady omilas zabehnute veci co uz davno neplati. K tomu videu: Nevim co to tady trepes o nejakem casu a motardovi. Pokud vim tak tam testovali ty dve masiny proti sobe v realnem provozu a nikde sem si nevsimnul, ze by jezdili na cas a v pokud rozumis anglicky tak zaver dopadnul pro GSX velmi dobre... Dam Ti jednu dobre minenou radu: Svez se na NOVE GSF nebo GSX a pak srovnavej (ber taky v uvahu porizovaci cenu a provozni naklady) a uvidis sam jestli je nebo neni GSF dobra motyka. Taky jak jsem vybiral novou masinu tak jsem jezdil na CBF600s,Fazerovi a GSX. Z tehdle masin me GSX oslovilo skutecne nejvice svoji univerzalnosti (preber si to jak chces), supr motorem (Honda a Yamaha si o takovem motoru v teto kategorii motorek mohou nechat zdat) a pomerne nezaludnym solidnim podvozkem a v neposledni rade porizovaci cenou.

Naposledy editováno 12.11.2008 22:44:32

1 reakcí na tento příspěvek Info o bandit 650

13.11.2008 v 07:23 | Nahoru | #32
Bikez> jj spletl jsem si 78kw a 72kw(nemluvil jsem o S2 protože jsem na tom nejel)a editovat to nebudu Diskuze naprosto bez argumentů, o ničem. Ale připojuji jeden diagram(rozumějte další argument) na závěr o dvou naprosto jiných motorkách Je teda hroznej, ale myslim pochopitelnej.

(reakce na) Info o bandit 650

13.11.2008 v 13:17 | Nahoru | #33

Cobra357>No vidím, že se to tady pěkně rozjelo
Tak přidám taky pár poznatků. Docela zvažuji nákup nějaký motorky na silnici.Na těch mejch dvou endurech se toho moc na dálku nacestovat nedá. Rozhoduji se už pomalu rok a vyzkoušel jsem opradvu kde co. Protože s motorkami už nějakou menší zkušenost mám tak jsem byl překvapen kolik firem dnes dělá motorky které mi moc povedené nepřipadají.Velmi nepříjemným zklamáním pro mě například byla Honda CBF 600.Kromě nemastného, neslaného motoru to způsobily vysokofrekvenční vibrace nad 6t.které mi jízdu dost otrávily. Prostě zklamání. koušel jsem Storma (nebylo k mání SV) a opět zklamání.Nejede (aspoň ne podle mých představ), vibrace. Svezl jsem se na Fazerovi, dobrá motka, trošku neochotná do pomalejších zatáček, nahoře veselo,dole fichtl Atd. atd.
Po sezoně různého zkoušení jsem dospěl k tomu, že jediný dvě motorky ke kterým nemám při jízdě výhrady jsou GSX 650F (tzn. Bandit) a Honda CBF 500 !!!!! A to si ještě troufám tvrdit, že na tom půllitru bych v technické pasáži toho Bandita spráskal jak psa . Janak ten motor z Bandita je skvost. Na něčem tak povedeném jsem zatím nejel a to jsem jezdil na kde čem. To je prostě samet bez vibrací v jakémkoli režimu - paráda. Ten půllitr je zase úžasně zábavný. Jen na něm strašně ubývají stupačky a špičky bot . Nevím pořád do čeho jít ale tyhle dvě motorky zatím vítězí.
PS. Podotýkám, že jsem už dost fosilie a lítat někde dvěpade po dálnici mě fakt nebere. To ale neznamená, že jezdím při zdi
V každým případě chybu s Banditem neuděláš. Je to skvělá motorka. Škoda že není o 30 kg. lehčí. To by ale zase možná tak neseděla na okreskách.


Se vsim naprosty souhlas ! Dalsi clovek co ma VLASTNI zkusenost s vyse zminenyma motorkama a neplete si POJMY a DOJMY.

1 reakcí na tento příspěvek Info o bandit 650

13.11.2008 v 13:21 | Nahoru | #34

(reakce na) Info o bandit 650

13.11.2008 v 13:29 | Nahoru | #35

neznamyScooterD>Bikez> jj spletl jsem si 78kw a 72kw(nemluvil jsem o S2 protože jsem na tom nejel)a editovat to nebudu Diskuze naprosto bez argumentů, o ničem. Ale připojuji jeden diagram(rozumějte další argument) na závěr o dvou naprosto jiných motorkách Je teda hroznej, ale myslim pochopitelnej.


No co na to rict, nekteri lidi sou proste tvrdohlavi jak barani a budou si porad "zpivat" jednu a tutez pisnicku porad dokola aniz by si udelali vlastni nazor. Potom porad papouskuji to co se "nekde" od "nekoho" dovedeli nebo docetli a siri tim bludy . Ja si myslim, ze argumentu a hlavne postrehu z vlastni zkusenosti jsem napsal dost (a nejenom ja), prumerne inteligentni delfin si nazor udela sam...
PS: Jinak ten graf z dyna je sice hezky , ale asi by sis mel ujasnit pojmy. NIKDE na nem nevidim prubeh TOCIVEHO momentu , ale jen vykon a to je to ocem tupisu. Jinak 61,5 Nm při 4200 min-1 mi připada na 650 vice nez dobre.
Jen pro srovnani:
Fazer: 51.6 Nm @ 10,000 ot./min
CBF600: 59 Nm @ 8250 ot./min)

a ted mudruj :)

Naposledy editováno 13.11.2008 13:46:00

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o bandit 650

13.11.2008 v 13:41 | Nahoru | #36
Cobra357>

Souhlas bandaska není špatná, fz6 fazer mi ale přijde ovladatelnější Více o banditu jsem popsal tady

(reakce na) Info o bandit 650

13.11.2008 v 20:34 | Nahoru | #37
Váňa> Moc pěkně jsi to napsal . Vystihl jsi B650 velmi dobře. A k tomu jen po kratší projížďce. Klobouk dolů pane.

(reakce na) Info o bandit 650

13.11.2008 v 20:49 | Nahoru | #38
Cobra357> Občas jezdím na vyjíždky s kolegou z práce. Jezdí právě na CBF500. Takže jsem měl možnost si obě motorky vyzkoušet bezprostředně po sobě. Nóó, já už bych neměnil. (na cb500 jsem strávil 2 supr sezóny) Ale je fakt, že v zatáčkách mi v pohodě stačí. A to je začátečník!!! Až se příští sezónu vyjezdí, tak jestli mě bude ujíždět......

Naposledy editováno 13.11.2008 21:10:10

(reakce na) Info o bandit 650

13.11.2008 v 21:09 | Nahoru | #39
neznamyScooterD> Nemyslím si, že je to diskuze o ničem. Uznal jsi, že SV není tak docela "rozhodně lepší"
A už jsi taky pochopil, že různí lidé můžou mít na moto různé požadavky. Tvé příspěvky se už omezují pouze na smajlíky. Takže to vypadá,že potom co se přidalo do diskuze víc lidí, ti docházejí tvé argumenty od stolu a od časopisů. (sorry, ale nejen na mě tvé příspěvky tak působí)
Za mě dobrý.

Naposledy editováno 13.11.2008 21:14:02

1 reakcí na tento příspěvek Info o bandit 650

13.11.2008 v 21:37 | Nahoru | #40
cz iceman> jen jsem reagoval na tu "naprostou nesrovnatelnost" těch dvou mašin, motorů apod. Myslel jsem že bude jasně vidět, že průběh je u obou téměř stejnej resp. do 9500 naprosto stejnej to by asi pochopil i ten delfín. To že je proti zbytku lepší je celkem jasný. Ale to je jedno, někdo má zkrátka rád točivý motory, někdo motory s lepším spodkem, ale přece nemůžu říct, že to, nebo ono je lepší, prostě nejde, to je čistě subjektivní záležitost a v objektivních holt vede zbytek světa

BikeZ> rozdělils to dobře, ale když z jedný větší hromádky jablek uděláš dvě menší, nevznikne hromádka hrušek Když jsem se já rozhodoval před 7mi rokama co chci, tak jsem se rozhodoval mezi B6,H6 a M6, ale to ještě bejvala jen jedna konkurenční hromádka

Info o bandit 650

13.11.2008 v 21:41 | Nahoru | #41
mám fakt smůlu, ročně pojedu 20-30 motorek a zrovna ta nejlepší v segmentu mi uniká, zejtra na 08ku volám do bazaru, ikdybych ji tady měl prodat za nákup, tak ji vemu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o bandit 650

13.11.2008 v 22:13 | Nahoru | #42
neznamyScooterD> Ja bych to uz nerozpitvaval... Znovu Ti rikam, zes hodil krivky kde je porovnavan vykon motoru (i tady je videt ze nova bandaska ma oproti stare vyssi vykon),ale co je nesrovnatelne je prubeh TOCIVEHO momentu a to jsem chtel jenom zduraznit. nic vic nic min viz. prispevek vyse. V beznem provozu se otacky motoru asi nesplhaji k peticifernym hodnotam a jezdi se spise v druhe tretine spektra a tam ma prave nova bandaska maximum tociveho momentu a tim padem nemusis radit jak najaty a by se neco "delo" Jinak je tu spousta majitelu co sedlali nebo dokonce soubezne sedlaji stare a nove bandity - vesmes Ti potvrdi, ze je ta motorka uplne jina (geometrie podvozku, zesileny ram, motor, posez vsecko je jine.) Proste Bandaska neni zadna modla,ma nedostatky jako kazda jina motorka a ne kazdemu padne, ale je to kus dobre motorky se suverenne nejlepsim motorem ve sve tride at se Ti to libi nebo ne. (resp. pokud vis o nejake v teto tride masine co ma lepsi motor tak sem s tim skutecne by me to zajimalo )

Naposledy editováno 13.11.2008 22:25:06

Info o bandit 650

13.11.2008 v 22:58 | Nahoru | #43
Zdravým, taky jsem majtelem bandita, bohuzel mama jeste kalsickou prvni verzi z 99, takze se to neda srovnat. Prechazel jsme na nej ze 125 v 18 letech, bylo to super na vyjezdeni, bohuzel ted uz to neni uplne ono...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o bandit 650

13.11.2008 v 23:18 | Nahoru | #44

CZ_Iceman>neznamyScooterD> ...krivky kde je porovnavan vykon motoru (i tady je videt ze nova bandaska ma oproti stare vyssi vykon),ale co je nesrovnatelne je prubeh TOCIVEHO momentu a to jsem chtel jenom zduraznit. nic vic nic min viz. prispevek vyse. V beznem provozu se otacky motoru asi nesplhaji k peticifernym hodnotam a jezdi se spise v druhe tretine spektra a tam ma prave nova bandaska maximum tociveho momentu a tim padem nemusis radit jak najaty a by se neco "delo"...



Nemám nic pro banditovi, viz výše, ale tohle bych rád uvedl na pravou míru.
Výkon motoru je krouták x otáčky. Tedy pokud mají dva motory stejný průběh výkonu mají i stejný průběh krouťáku. Z těch obrázků co se tváří jako průběhy výkonů (ovšem chybí popis os !!!) je vyvodit že starý i nový bandit budou mít +- stejnej krouták s vyjímkou max. otáček kde nový model vítězí.

Naposledy editováno 13.11.2008 23:23:49

(reakce na) Info o bandit 650

14.11.2008 v 00:04 | Nahoru | #45

Váňa>
Nemám nic pro banditovi, viz výše, ale tohle bych rád uvedl na pravou míru.
Výkon motoru je krouták x otáčky. Tedy pokud mají dva motory stejný průběh výkonu mají i stejný průběh krouťáku. Z těch obrázků co se tváří jako průběhy výkonů (ovšem chybí popis os !!!) je vyvodit že starý i nový bandit budou mít +- stejnej krouták s vyjímkou max. otáček kde nový model vítězí.



Tak s tim bych si dovolil "lehce" NESOUHLASIT. Puvodni vzduchac v bandasce dosahoval maxima krouticiho momentu 56 Nm v 9000 ot/min. To mi nepripada ani trosku podobne s novym banditem kde je maximalni kroutak vyssi a v polovine otacek - tyhle motory nemuzou mit +- stejnoy prubeh kroutaku co ? resp podobne jsou jenom v tom, ze je vyrobila SUZUKI.... (snad :))
PS: Kdyz uz si testoval Noveho Bandita, tak si zkus jeste za "cerstve pameti" svezt na vzduchaci a musis urcite ten rozdil hned poznat.

Naposledy editováno 14.11.2008 00:22:32

1 reakcí na tento příspěvek Info o bandit 650

14.11.2008 v 01:18 | Nahoru | #46
Pokud vycházíme s těch křivek tak s tím hold souhlasit budeš muset protože to je fyzika. A ty křivky asi realitě odpovídat mohou protože:

starý bandit 650: 78PS/10100 , 59Nm/7800 zdroj
nový bandit 650: 86PS/10500 , 62Nm/8900 zdroj

Závěr: S vyjímkou více síly v oblasti max. otáček jsou ty motory v podstatě stejné ( malinký rozdíl tam je, ale nějaké řekněmě 2-4 Nm jsou za jízdy prakticky nerozeznatelné), a jestli nový model tahá výrazně lépe tak je to dané kratším převodem...

Naposledy editováno 14.11.2008 07:57:28

1 reakcí na tento příspěvek Info o bandit 650

14.11.2008 v 10:43 | Nahoru | #47
Váňa> převody jsou samozřejmě stejný 15/47 teda krom GSXFa 15/46. Ale to je jedno, jsou prostě lidi kteří zapřou i fyziku když je třeba A poznaj rozdíl 2Nm

(reakce na) Info o bandit 650

14.11.2008 v 13:03 | Nahoru | #48
Váňa> No a tady mas muj zdroj :) Suzuki CZ
Zdroj na parametry stareho bandita byl katalog motockylu 2006.
Jinak jak tu pise Cobra nema smysl se hadat, dulezite je jak se na tom jede a o to tu kraci....

EDIT: Sameho by me zajimalo jak je to skutecne, protoze udavane parametry se diametralne rozchazi. Nevite kde je okolo OV dyno ? Domluvim s kolegou co ma moje byvale GSX a necham to zmerit - sam jsem na to skutecne zvedavy co a jak.

Naposledy editováno 14.11.2008 13:08:50

1 reakcí na tento příspěvek Info o bandit 650

14.11.2008 v 13:27 | Nahoru | #49
O tom co píše Cobra se nikdo nehádá Ty čísla by mě taky zajímaly, ale u ofiko dealera Pavelky jsem viděl údaje stejné jako u DE dealera.?

(reakce na) Info o bandit 650

14.11.2008 v 18:31 | Nahoru | #50
Primární převod Bandita 1.700 (85/50),sekundární je stejný jako 06
Osobně si myslím, že maximum kroutáku při 4200 ot. je na 650 haluz.
Pocitově při jízdě bych řekl kolem 7-8 tis ot. Je zajímavé jak se ty údaje liší.
To Cobra357: 5-7l Dostal jsem se i na 7,5, ale fakt fullgas....myslím, že už jsem ti to někde psal.

Naposledy editováno 14.11.2008 18:35:28

(reakce na) Info o bandit 650

14.11.2008 v 19:06 | Nahoru | #51

neznamyScooterD>O tom co píše Cobra se nikdo nehádá Ty čísla by mě taky zajímaly, ale u ofiko dealera Pavelky jsem viděl údaje stejné jako u DE dealera.?



Ale to je zajímavé, Cobra napsal, že jediné moto ke kterým nemá při jízdě výhrady jsou GSX650F a CBF500. Takže jeho postoj se zdá radikálnější než můj. A s ním se nikdo nehádá?????

Já tvrdím, že B650 má dnes nejspíš v téhle třídě nejlepší poměr výkon/cena. A pokud vezmu v úvahu nejen jeho pořizovací náklady, ale i provozní náklady, tak mi to tak skutečně vychází. A do mě jsi pustil??? Nikde jsem zarputile netvrdil, že B650 je kdovíjaká modla. A že ta moje je prostě nej....Ačkoli jsi mě z toho nařknul. (mimochodem, to mě nakrklo) I na tom SV je větší zábava, ale cestovat ve dvou bych na něm nechtěl.

To fakt nechápu.

Info o bandit 650

15.11.2008 v 09:49 | Nahoru | #52
Jeste k te spotrebe: kdyz jsem se snazil jet "kochacku" a motal jsem se prave porad nekde kolem +- 4000ot/min takj sem se dostal se spotrebou na 180 kilometrovem useku na prumer 4,6 litru/100Km a to mi pripadlo celkem fajn. Naopak nevetsi spotrebu jsem mel nekde kolem 6,8 litru -pri celkem ostre jizde ve 2 lidech.

Naposledy editováno 15.11.2008 09:54:31

Info o bandit 650

16.11.2008 v 03:23 | Nahoru | #53
BikeZ> jj asi jsem špatně pochopil tu větu Pro mě není ani jedna lepší nebo jaks to psal. Skoro to vypadalo jako Podle mě... Ale koukám že píšeš nejlepší poměr cena/výkon, když vezmu v potaz to, že cena je stejná, tak to stejně teda tvrdíš ne? Ale jestli myslíš tu třídu o třech strojích tak máš asi pravdu, ikdyž jestli má ta slabá FZ6ka nějakej podobnej průběh tak nevim nevim, ale nejel jsem. CBF500 jsem nejel, ani žádný odnože takže nevim, hlavně Cobra napsal, že by na něm natřepal banditovi a to se počítá . A nezlob se na mě, když se podívám na Dyno a vidim, že motory jsou v podstatě stejný a někdo se mě dokola pokouší přesvědčit o opaku, tak to už nezbejvá nic jinýho, než ten smajlík resp. to je diskuze o ničem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o bandit 650

19.2.2009 v 17:15 | Nahoru | #54

Cobra357>Tak se přestaňte dohadovat
Faktem je, že se ten motor povedl a jezdit naq tom je radost.
Spíš by mě zajímalo kdo má jakou spotřebu na novým banditu.



Ja su s bandasku nad miru spokojený až na spotřebu bo jezdim celku sportovně tak spotřeba je tak 7l-10l

Info o bandit 650

19.2.2009 v 20:47 | Nahoru | #55
derryn>já mám bandita od loňského roku,takže žádný velký zkušenosti ale jestli chceš jezdit i delší štreky tak určitě eskovýho!!!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o bandit 650

19.2.2009 v 21:23 | Nahoru | #56
Wikky1> To si děláš legraci??? To snad ani není možný. Já se přes 7,5l nedostal a pomalu zrovna nejezdím.

Jo a malá oprava. Zrovna objednávám řetězovku. a převodový poměr je 15/48, takže jiný než u 05-06

(reakce na) Info o bandit 650

20.2.2009 v 09:06 | Nahoru | #57

Cobra357>No tak já se po roce zkoušení rozhodl a koupil GSXF.Přivezl jsem to domů autem, stojí mi to v garáži a ještě jsem to ani nepřihlásil.Až to bude na ježdění (myslím na cesťáku protože na endurech jezdím pořád) tak nějaký zkušenosti napíšu. Ode mne to bude asi trošku jiný než od ostatních majitelů, protože já už z bývalé profese skoro na všechny motorky nadávám a hledám na nich mouchy Takže zatím moje zkušenost:
Je to černý, velký a těžký jako kráva



To bych mohl o fazerovi napsat taky ...

(reakce na) Info o bandit 650

20.2.2009 v 14:51 | Nahoru | #58

BikeZ>Wikky1> To si děláš legraci??? To snad ani není možný. Já se přes 7,5l nedostal a pomalu zrovna nejezdím.

Jo a malá oprava. Zrovna objednávám řetězovku. a převodový poměr je 15/48, takže jiný než u 05-06



To si nedělám srandu když budeš jezdit 8000-12,500ot.min tak ti to bude taky tak žrat.Jako se mně povedlo ve dvoch 5,5l je to podle stylu jizdy

Info o bandit 650

14.3.2009 v 16:31 | Nahoru | #59
No ja to tu nechci rozepisovat(uz sme se s bikezem v minulosti dostali do konfrontace), ale myslim si , ze Bandit 06- 07 neni skoro zadnej rozdil(podle testu Motocykl), mozna trtochu v ramu a brzdach(ale zase vetsi hmotnost).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o bandit 650

14.3.2009 v 17:21 | Nahoru | #60

BikeZ>Wikky1> ...Zrovna objednávám řetězovku. a převodový poměr je 15/48, takže jiný než u 05-06



cavec draku (pro pripomenuti, kdysi jsme konzultovali bandasku), kolik uz na tom mas nalitano ze resis retezovku?? Ja nakejch 25k a je to furt jak novy...??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Suzuki gsf 650 Bandit, jak vyřadit ... Suzuki GSF 650 Bandit existencex 23 16.9.2023 v 17:29 Riki1978
Bandit se dusí Suzuki GSF 650 Bandit MotardM 13 5.9.2023 v 06:27 Pelikánes
2007 Suzuki GSF Bandit 650- Potkáva... Suzuki GSF 650 Bandit Pelikánes 4 4.9.2023 v 15:09 puffybodie


TOPlist