globalmoto_kveten





Téma: Značka pístu, skládání motoru
 
3.3.2009 v 12:56
Zdravím pánové, prosím vás o pár názorů je lepší origo píst a nebo jíné značky(wiseco, vertex)? Jedná se o hondu cr 250 06

Prípadně kam na nikasil i když vim že se to tady už řešilo několikrát

Nechci zakládat nový vlákno.
Zajímá mě jakým způsobem dáváte dokupy motory hlavně ložiska na kliku? Když karter ohřejete jak vám tam potom jdou ložiska?


Naposledy editováno 03.04.2009 07:30:00
Anketa: Jakou značku?
Originál honda
13%
4
wiseco
44%
14
vertex
44%
14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Značka pístu, skládání motoru

7.3.2009 v 17:14 | Nahoru | #31
czmoto> Oukej..zajedu si to na dvě nádrže raději..Máte ještě nějaké rady co se týče výměny pístu? Vím akorát, že by se měl píst i válec vytřít olejem,když se to skládá..to je vše..Někdo něco ještě na co by se nemělo zapomenout? Díky

(reakce na) Značka pístu, skládání motoru

7.3.2009 v 17:19 | Nahoru | #32

Lukasisko>czmoto> Oukej..zajedu si to na dvě nádrže raději..Máte ještě nějaké rady co se týče výměny pístu? Vím akorát, že by se měl píst i válec vytřít olejem,když se to skládá..to je vše..Někdo něco ještě na co by se nemělo zapomenout? Díky



Pokud tam mas vuli jaka ma byt tak staci zajet pul nadrze nez si sednou krouzky (kvuli prestupu tepla), pak uz muzes davat plyn

Značka pístu, skládání motoru

7.3.2009 v 17:25 | Nahoru | #33
Lukasisko: Maznou ojnicni lozisko aby zezacatku nebylo na suchu a urite zastipnout zavlacky na pistni cep (ale u wiseca by to uz melo byt hotove)

Značka pístu, skládání motoru

8.3.2009 v 12:38 | Nahoru | #34
zastipovat segerky? to vůbec nevím co si pod tím představit

Značka pístu, skládání motoru

8.3.2009 v 15:05 | Nahoru | #35
motoline: To pokud ma segrovka konec zahnuty do stredu cepu tak ten se ustipuje aby zbyl jen takovy "krouzek"

Značka pístu, skládání motoru

8.3.2009 v 17:00 | Nahoru | #36
Proč se ty segerovky zaštipují?

Značka pístu, skládání motoru

8.3.2009 v 17:17 | Nahoru | #37
aby jsi zmensil riziko ze vylitnou

1 reakcí na tento příspěvek Značka pístu, skládání motoru

8.3.2009 v 19:06 | Nahoru | #38
na CZ jsem kdysi nevedel ze se zastipuji...vyjel sem nadrz a KO. ve valci ryha mozna 2mm proste ty konce asi vlivem setrvacnych sil ulitly a pist i valec KO nastesti nic jineho

(reakce na) Značka pístu, skládání motoru

8.3.2009 v 19:12 | Nahoru | #39
Miras87> jj to ti asi na druhej výbrus nechytlo co??

Značka pístu, skládání motoru

8.3.2009 v 19:27 | Nahoru | #40


Ty červené konce se uštípnou?

1 reakcí na tento příspěvek Značka pístu, skládání motoru

8.3.2009 v 19:30 | Nahoru | #41
Ty Leny o čem to ten kluk blil? Že by se 3kilo tak tak vyrovnalo dvěpade, hahahaha.

JInak kovanej VErtex a max. spokojenost. A když už tak dej nižší těsnění pod válec, získáš kousek výkonu.

Naposledy editováno 08.03.2009 19:56:37

(reakce na) Značka pístu, skládání motoru

8.3.2009 v 19:34 | Nahoru | #42
[quote]BK>Ty Leny o čem to ten kluk blil? Že by se 3kilo tak tak vyrovnalo dvěpade, hahahaha.

Nevim jakyho kluka myslis....

Naposledy editováno 08.03.2009 19:57:09

2 reakcí na tento příspěvek Značka pístu, skládání motoru

8.3.2009 v 20:09 | Nahoru | #43
tak o tom uštipování slyším prvně. Proč to teda výrobce nedělá už v originále, když se o tom všeobecně ví. Asi to nebude tak žhavé.

(reakce na) Značka pístu, skládání motoru

8.3.2009 v 20:47 | Nahoru | #44

motoline.cz>tak o tom uštipování slyším prvně. Proč to teda výrobce nedělá už v originále, když se o tom všeobecně ví. Asi to nebude tak žhavé.



Vertex to ma original bez tech pacicek (jak tady chteji porad ustipovat)... Nevyhoda je, ze se to dost blbe nasazuje do pistu, ale jde o sikovnost a mit to spravne naradi, pak bez problemu

1 reakcí na tento příspěvek Značka pístu, skládání motoru

8.3.2009 v 20:55 | Nahoru | #45
Rafaello: ano ty...
Lenny: wiseco ma zavlacky take bez pacicek. Nevidim zadny problem v (de)montazi. Proc myslis ze v oblasti zavlacky je takove vybrani? Jako naradi postaci nejake bodlo, nebo i mensi hrebik.

(reakce na) Značka pístu, skládání motoru

8.3.2009 v 21:14 | Nahoru | #46

czmoto>Rafaello: ano ty...
Lenny: wiseco ma zavlacky take bez pacicek. Nevidim zadny problem v (de)montazi. Proc myslis ze v oblasti zavlacky je takove vybrani? Jako naradi postaci nejake bodlo, nebo i mensi hrebik.



Me to vysvetlovat vazne nemusis, uz jsem par pistu vymenil... ale i tak me stve ze to jde blbe... nejaky pripravek by na to mohli vymyslet.. na davcce to tam nasadis sroubovackem, na 300 to uz neni tak jednoduche

Naposledy editováno 08.03.2009 21:14:32

Značka pístu, skládání motoru

9.3.2009 v 00:20 | Nahoru | #47
já mám na to fintičku. někdy se mi to podaří i bez vercajku. zmáčknu segerku trošku v prstech tak aby mi ty dva otevřené konce směřovaly ven od dlaně dlaně jakoby, strčím do do díry v pístu naležato, nejhlouběji co to jde a pak už jenom zhoupnu do stojaté polohy do drážky. U první segerky, dokud tam není čep to jde krásně, druhá segerka už má právě kvuli čepu místa míň, ale taky to jde. Předtím jsem to dělal, že jsem jeden konec zaháknul do drážky a pak jsem po obvodu zatlačoval zbytek segerky, ale to byly vždycky na pístech krvavé stopy S novou metodou mi to jde líp.
Jak to kutíte vy?

(reakce na) Značka pístu, skládání motoru

9.3.2009 v 00:57 | Nahoru | #48
motoline.cz> nrvim me o tom poucil jeden starej fachman na CZ ale bohuzel az pote co jsem mu odnesl KO valec a pist- prave kuli segrovce takze nevim proc to tak vyrobce dela ale ja to n ezastipnuty do motoru nedam. kdyz to udelalo na CZ kera to ci ASI min jak novejsi motorky...by ke zajimalo co by to udelalo u ventila...asi vetsi paseku...
edit: zitra se mrknu nekde bych mel mit foto valce mozna ze mam i ten valec doma ale ted nevim:D

Naposledy editováno 09.03.2009 00:57:50

1 reakcí na tento příspěvek Značka pístu, skládání motoru

9.3.2009 v 01:01 | Nahoru | #49
jedno jestli Wiseco nebo kovaný Vertex ikdyž já dávám přednost wisecu.... origo bych nedával... kované písty vydrží mnohem víc a zas tak dražší nejsou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Značka pístu, skládání motoru

9.3.2009 v 08:31 | Nahoru | #50

Nosound89>jedno jestli Wiseco nebo kovaný Vertex ikdyž já dávám přednost wisecu.... origo bych nedával... kované písty vydrží mnohem víc a zas tak dražší nejsou



Zase víc vydřou nikl takže zase nic neušetříš

Značka pístu, skládání motoru

9.3.2009 v 21:05 | Nahoru | #51
Co? Vy potrebujete na vlozeni segrovky nejaky navod? Ja ji tam lupnu jednim tahem a stejne tak ji i vyndam. Vetsinou tak ze si ji prilozis na otvor a jen ji sevres a zamacknes dovnitr. Pripadne urovnas sroubovackem.

1 reakcí na tento příspěvek Značka pístu, skládání motoru

9.3.2009 v 21:05 | Nahoru | #52
Nosound: Rikas to obracene . Wiseco je kovane a vertex je lity.

Značka pístu, skládání motoru

9.3.2009 v 21:54 | Nahoru | #53
vertex dělá lité i kované poznají se podle předpony Pro (ProReplica, ProRace,...) A s tím lehkým nasazování segerky - počkej až budeš měnít píst na větším obsahu... Segerka u 125 je opravdu jinačí než u 300.

Značka pístu, skládání motoru

9.3.2009 v 22:15 | Nahoru | #54
motoline: Me to proste prijde stejne. Mel jsem ktm 250 i čz 380 a ta ma cep tusim 16mm v prumeru.
S tim vertexem mas asi pravdu.

Naposledy editováno 09.03.2009 22:16:09

(reakce na) Značka pístu, skládání motoru

9.3.2009 v 23:04 | Nahoru | #55

czmoto>Nosound: Rikas to obracene . Wiseco je kovane a vertex je lity.

neříkám to obráceně psal jsem ,,Wiseco nebo kovaný Vertex´´

(reakce na) Značka pístu, skládání motoru

9.3.2009 v 23:04 | Nahoru | #56

Prda1>Nosound89>jedno jestli Wiseco nebo kovaný Vertex ikdyž já dávám přednost wisecu.... origo bych nedával... kované písty vydrží mnohem víc a zas tak dražší nejsou

Zase víc vydřou nikl takže zase nic neušetříš



taky pravda, ale menší možnost, že se ti třeba přepálí...

2 reakcí na tento příspěvek Značka pístu, skládání motoru

10.3.2009 v 15:10 | Nahoru | #57
na exc 200 05.

originál stojí KTM lidovka 4500 kč , Vertex 3500 kč . :\ co byste tam dali . ?

(reakce na) Značka pístu, skládání motoru

10.3.2009 v 15:23 | Nahoru | #58
Wario> originál.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Značka pístu, skládání motoru

10.3.2009 v 16:48 | Nahoru | #59
Wario> Já se přiznám že bych dal Vertex....už z toho prostého důvodu že Vertex dodává do KTM písty v prvovýrobě...ovšem jestliže chceš z oranžového patriotismu zaplatit zanaprosto shodný výrobek o litr víc z toho důvodu že je přebalenej v oranžový krabičce,proč ne... stejně tak jsme kupovali ložisko na kliku na KTM....NTN cena tuším 1200, KTM něco přes dvojku....leč po rozbalení bylo na ložisku vyraženo NTN....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Značka pístu, skládání motoru

10.3.2009 v 18:19 | Nahoru | #60

PetrTM>Wario> Já se přiznám že bych dal Vertex....už z toho prostého důvodu že Vertex dodává do KTM písty v prvovýrobě...ovšem jestliže chceš z oranžového patriotismu zaplatit zanaprosto shodný výrobek o litr víc z toho důvodu že je přebalenej v oranžový krabičce,proč ne... stejně tak jsme kupovali ložisko na kliku na KTM....NTN cena tuším 1200, KTM něco přes dvojku....leč po rozbalení bylo na ložisku vyraženo NTN....



souhlas, pokud si dobre pamatuju tak vsechno slo koupit v replice krome loziska na spojkovou pumpu a jeste gufera na kliku (???) To by mozna slo taky sehnat ale uz by s tim bylo moc srani
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist