Prípadně kam na nikasil i když vim že se to tady už řešilo několikrát
Nechci zakládat nový vlákno.
Zajímá mě jakým způsobem dáváte dokupy motory hlavně ložiska na kliku? Když karter ohřejete jak vám tam potom jdou ložiska?
Naposledy editováno 03.04.2009 07:30:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Značka pístu, skládání motoru
Lukasisko>czmoto> Oukej..zajedu si to na dvě nádrže raději..Máte ještě nějaké rady co se týče výměny pístu? Vím akorát, že by se měl píst i válec vytřít olejem,když se to skládá..to je vše..Někdo něco ještě na co by se nemělo zapomenout? Díky
Pokud tam mas vuli jaka ma byt tak staci zajet pul nadrze nez si sednou krouzky (kvuli prestupu tepla), pak uz muzes davat plyn
1 reakcí na tento příspěvek Značka pístu, skládání motoru
1 reakcí na tento příspěvek Značka pístu, skládání motoru
JInak kovanej VErtex a max. spokojenost. A když už tak dej nižší těsnění pod válec, získáš kousek výkonu.
Naposledy editováno 08.03.2009 19:56:37
2 reakcí na tento příspěvek Značka pístu, skládání motoru
motoline.cz>tak o tom uštipování slyším prvně. Proč to teda výrobce nedělá už v originále, když se o tom všeobecně ví. Asi to nebude tak žhavé.
Vertex to ma original bez tech pacicek (jak tady chteji porad ustipovat)... Nevyhoda je, ze se to dost blbe nasazuje do pistu, ale jde o sikovnost a mit to spravne naradi, pak bez problemu
1 reakcí na tento příspěvek Značka pístu, skládání motoru
Lenny: wiseco ma zavlacky take bez pacicek. Nevidim zadny problem v (de)montazi. Proc myslis ze v oblasti zavlacky je takove vybrani? Jako naradi postaci nejake bodlo, nebo i mensi hrebik.
czmoto>Rafaello: ano ty...
Lenny: wiseco ma zavlacky take bez pacicek. Nevidim zadny problem v (de)montazi. Proc myslis ze v oblasti zavlacky je takove vybrani? Jako naradi postaci nejake bodlo, nebo i mensi hrebik.
Me to vysvetlovat vazne nemusis, uz jsem par pistu vymenil... ale i tak me stve ze to jde blbe... nejaky pripravek by na to mohli vymyslet.. na davcce to tam nasadis sroubovackem, na 300 to uz neni tak jednoduche
Naposledy editováno 08.03.2009 21:14:32
Jak to kutíte vy?
edit: zitra se mrknu nekde bych mel mit foto valce mozna ze mam i ten valec doma ale ted nevim:D
Naposledy editováno 09.03.2009 00:57:50
1 reakcí na tento příspěvek Značka pístu, skládání motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Značka pístu, skládání motoru
Nosound89>jedno jestli Wiseco nebo kovaný Vertex ikdyž já dávám přednost wisecu.... origo bych nedával... kované písty vydrží mnohem víc a zas tak dražší nejsou
Zase víc vydřou nikl takže zase nic neušetříš
1 reakcí na tento příspěvek Značka pístu, skládání motoru
Prda1>Nosound89>jedno jestli Wiseco nebo kovaný Vertex ikdyž já dávám přednost wisecu.... origo bych nedával... kované písty vydrží mnohem víc a zas tak dražší nejsou
Zase víc vydřou nikl takže zase nic neušetříš
taky pravda, ale menší možnost, že se ti třeba přepálí...
2 reakcí na tento příspěvek Značka pístu, skládání motoru
originál stojí KTM lidovka 4500 kč , Vertex 3500 kč . :\ co byste tam dali . ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Značka pístu, skládání motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Značka pístu, skládání motoru
PetrTM>Wario> Já se přiznám že bych dal Vertex....už z toho prostého důvodu že Vertex dodává do KTM písty v prvovýrobě...ovšem jestliže chceš z oranžového patriotismu zaplatit zanaprosto shodný výrobek o litr víc z toho důvodu že je přebalenej v oranžový krabičce,proč ne... stejně tak jsme kupovali ložisko na kliku na KTM....NTN cena tuším 1200, KTM něco přes dvojku....leč po rozbalení bylo na ložisku vyraženo NTN....
souhlas, pokud si dobre pamatuju tak vsechno slo koupit v replice krome loziska na spojkovou pumpu a jeste gufera na kliku (???) To by mozna slo taky sehnat ale uz by s tim bylo moc srani