Téma: 125sx vs. tyla rattary
Čau, Mam možnost koupit KTM 125 sx r.v. 2007 a KTM 125 sx tyla rattary r.v. 2005. Obě motorky jsou asi tak ve stavu odpovídajícím na jejch rok. :\
Edit : úprava
Naposledy editováno 06.03.2009 16:22:36
Edit : úprava
Naposledy editováno 06.03.2009 16:22:36
Anketa: Jakou?
KTM 125 sx Tyla rattary r.v. 2005
6
KTM 125 sx r.v. 2007
15
neměl jsem tyla ale seriovku 06 a na ní hrnec od tylla(SXS). Chybělo tedy jen CDI( možná jinak osazenej karbec) Zdá se mě že nejela tolik dole co moje dřívější 01 SX s domou, ale vršek měla užasný i se seriovém výfukem-domovku jsem nedával kvuli hluku v lese). 08 jsem zkoušel jen exc a tam mě více sedla endurácká převodovka pro potřeby užití v lese, motor plně srovnatelný i se starým motokrosem a patřičně ostrý což starých motorech exc teto kubatury nešlo říct. Osobně bych se přikláněl pro 07 ( jinej ram a geometrie, dvoukomory, nějaké kilo dolu ...etc)
Pzn. nejsem si jistej jestli má ratray taktež dvoukomoru, zadek se dodával s titanovým perem
Pzn. nejsem si jistej jestli má ratray taktež dvoukomoru, zadek se dodával s titanovým perem
1 reakcí na tento příspěvek 125sx vs. tyla rattary
koukam ze ta rattray nema ledeny origo koleno doma ,ale to co se montuje na "seriovky" a i ta zluta pruzina na centralu mi nejak nesedí
1 reakcí na tento příspěvek 125sx vs. tyla rattary
může tady někdo potvrdit problém s novým válcem, vim o jednom případě který byl na opravu u výrobce ( potkaná přívěra s pístem) . Od ostatních žádné problémy neregistruji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125sx vs. tyla rattary
ladiktm>těchto válců jsem měl v ruce 6nebo7,problém stále stejný, kroužek-přívěra-horní hrana výf.kanálu.Vím o jedné uznané reklamaci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125sx vs. tyla rattary
PETARDAK> všechno SX motorky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125sx vs. tyla rattary
ladiktm>ano vše SX a vše docela piloti. Můj názor: v oblasti výfuku(přívěry) dojde při plném zatížení k lokálnímu přehřátí a kroužek "si brnkne" o přívěru... a je to
PETARDAK> měl jsem tušení že bude větší problém u motky v MX použití. U endur jsem se stím zatím nesetkal. Jak konči tydle motory, je to kompletní destrukce valce?? třeba měnit komplet válec nebo se "taha" jen nikasil? Předpokládam že poškozenej( ulomenej) kruh uděla na valci pěknou paseku
Novej valec versus přívěra chodí tak na těsno s malou dilatací?
Novej valec versus přívěra chodí tak na těsno s malou dilatací?
2 reakcí na tento příspěvek 125sx vs. tyla rattary
čím se liší Tyla rattary od klasické sx ?
jinak bych šel do novějsí
jinak bych šel do novějsí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.