Jedinný co bych občas omrknul, je vyústění právě toho oddechu z motoru... bývá v části airboxu, ale končí v zaslepené hadičce, kterou je čas od času nutno sejmout a vylít z ní vodu - jinak se Ti časem nebude mít kam odpařovat... a odvést přepad též nedoporučeno - to Ti půjde atmosferická vlhkost oddechem rovnou do motoru... ovšem prvně si zjisti, zda to ta Kawka vůbec má
1 reakcí na tento příspěvek Orošené??? sklíčko pro kontrolu oleje
2 reakcí na tento příspěvek Orošené??? sklíčko pro kontrolu oleje
Podle mě Ti to tu všichni zlehčují a problém to je. Nekupuj ji...!!! Někdo s tím jezdil jako dobytek, jak ichtyl bez mozku. Vytáčel studený motor, často jezdil v plných točkách, pak zase rozžhavený motor vypnul... Zkrátka motor trpěl a těsněním pod hlavou tam minimálně jednou foukla voda do karteru, čož se teď projevilo tím, cos viděl.
Následky můžou být daleko horší, třeba mírně "chycená" ložiska na klice nebo korozí napadnuté stěny válců. Může Tě zlobit slábnoucí výkon nebo kouřivost motoru. Ale taky se po tom všem může ta mrcha kousnout a letíš přes řidítka...
BTW: samozřejmě teď čekej miliony reakcí na to, že jsem fantasta dělám z komára velblouda. Ale jestli kupuješ motorku, řekl jsem jen svůj názor. Peníze jsou Tvoje, dělej s nima co chceš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Orošené??? sklíčko pro kontrolu oleje
1 reakcí na tento příspěvek Orošené??? sklíčko pro kontrolu oleje
hondacbf1000> Psal o orošení - což je jasná kondenzace vody. Máš pravdu, v tom co píšeš - to se přít nechci, ale při těchto zimních startech Ti drtivá většina motorek udělá to stejný... je to víko, tam je sraz teplot, a to sklíčko se rosí ještě snázeji...
Každopádně po větší projíždce, kdy se motor dokonale prohřeje, max po výměně oleje a opět projíždce, budeš mít jasno o co jde. V tomto směru jsem viděl zevnitř už i dost takto zaprasenej motor "hlenem" a emulzí... a na svědomí to měl jen nevhodně zvolený olej.
Naposledy editováno 28.02.2009 23:32:51
2 reakcí na tento příspěvek Orošené??? sklíčko pro kontrolu oleje
- add raisidlo: výpušťák slouží k odkalení airboxu kvůli tomu aby tam nebyl olej benzín a voda a hlavně aby se nezatentil filtr (papírovej), ale odfuk z motoru je ve formě páry a ta se po vlítnutí do boxu nezkapalňuje, nýbrž je ihned nasávána k následnému spálení a vylítne jako čmoudík z laufu
-add Mike.46 : pokud máš v motce víc jak rok starej jetej olej s obsahem vody... co tady vlastně řešíš?
2 reakcí na tento příspěvek Orošené??? sklíčko pro kontrolu oleje
Naposledy editováno 01.03.2009 09:59:17
... já to psal tak, jak to mám řešené třeba já - plastový airbox mám rozdělený na 2komory, co jsou do sebe utěsněný a nemaj spolu nic společnýho - jedna klasický sání s filtrem, druhá jen komora pro vysrážení té vody s tím "zaslepeným přepadem" ... motor pak nic nessaje.
hondacbf1000>Jestli to mělo bílou barvu, vypadalo to trochu jakoby pěna...?
Podle mě Ti to tu všichni zlehčují a problém to je. Nekupuj ji...!!! Někdo s tím jezdil jako dobytek, jak ichtyl bez mozku. Vytáčel studený motor, často jezdil v plných točkách, pak zase rozžhavený motor vypnul... Zkrátka motor trpěl a těsněním pod hlavou tam minimálně jednou foukla voda do karteru, čož se teď projevilo tím, cos viděl.
Následky můžou být daleko horší, třeba mírně "chycená" ložiska na klice nebo korozí napadnuté stěny válců. Může Tě zlobit slábnoucí výkon nebo kouřivost motoru. Ale taky se po tom všem může ta mrcha kousnout a letíš přes řidítka...
BTW: samozřejmě teď čekej miliony reakcí na to, že jsem fantasta dělám z komára velblouda. Ale jestli kupuješ motorku, řekl jsem jen svůj názor. Peníze jsou Tvoje, dělej s nima co chceš...
Hele mě to mašina taky dělá ale je to vyloženě jenom zkondenzovaná voda, protože je vzduchem chlazená.Po zahřátí to zmizí.
Muze to byt u vodnika i tesneni, ale to by se projevilo na chodu motoru.
Myslim ze pokud jde jen o zbelane sklicko a motor slape jak ma, tak je to v poho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Orošené??? sklíčko pro kontrolu oleje
hondacbf1000>Jestli to mělo bílou barvu, vypadalo to trochu jakoby pěna...?
Podle mě Ti to tu všichni zlehčují a problém to je. Nekupuj ji...!!! Někdo s tím jezdil jako dobytek, jak ichtyl bez mozku. Vytáčel studený motor, často jezdil v plných točkách, pak zase rozžhavený motor vypnul... Zkrátka motor trpěl a těsněním pod hlavou tam minimálně jednou foukla voda do karteru, čož se teď projevilo tím, cos viděl.
Následky můžou být daleko horší, třeba mírně "chycená" ložiska na klice nebo korozí napadnuté stěny válců. Může Tě zlobit slábnoucí výkon nebo kouřivost motoru. Ale taky se po tom všem může ta mrcha kousnout a letíš přes řidítka...
BTW: samozřejmě teď čekej miliony reakcí na to, že jsem fantasta dělám z komára velblouda. Ale jestli kupuješ motorku, řekl jsem jen svůj názor. Peníze jsou Tvoje, dělej s nima co chceš...
A kudy mě tam foukla voda do motoru,když mám GSX-R 1100 vzducháč?????
Neřešte to,je to jen kondenzace
A že to tam máš, je mi jedno
Já to na svojí Hondě nemám.
Mimochodem: Radil jsem Majkovi...
1 reakcí na tento příspěvek Orošené??? sklíčko pro kontrolu oleje
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Plasty na motorku Kawasaki ZX-6R Ninja | Lukas93cze | 5 | 6.6.2024 v 10:02 Lukas93cze |
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja | Rutti | 8 | 24.5.2024 v 10:37 tomasWR |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 9 | 20.5.2024 v 12:49 JiriBN |
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |