globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Schánim kartery
 
23.12.2008 v 11:43
Zdarec lidi.
Schánim kartery z ČZ 477 nebo 487 tak do 5ti stovek.
Předem dík za odpovědi a nabídky.
S pozdravem
Sojky


Naposledy editováno 23.03.2009 12:52:44
Předchozí
1 2
Následující

Schánim kartery

22.2.2009 v 18:11 | Nahoru | #31
sojky: jak rika pech. nic to nema spolecneho. Ani setrvaky!

Schánim kartery

24.2.2009 v 18:43 | Nahoru | #32
Táákové kidy, fakt... czmoto, pechu, nnemá to smysl.

Ale abych jen neurážel tazetele, nebídnu mu díly z motoru 477... válce, hlavy, možná karby... kliku nevím jestli mám. Ale potřebuju mince, ne kliku na 476 (ty mám).

Schánim kartery

24.2.2009 v 23:54 | Nahoru | #33
raisidlo: on neví nic a sere se.... napiš kompletní seznam těch věcí a třeba bych něco odebral... jednu 477 provozuji... kliku mu nechám, tu mám....

Schánim kartery

25.2.2009 v 10:54 | Nahoru | #34
pech. > Spíš mi napiš vzkaz co sháníš... mám leccos, něco samozřejmě ne - ale jsem schopen tady u nás sehnat.

Schánim kartery

25.2.2009 v 11:10 | Nahoru | #35
právě že nic koknrétního, ale pokud bys tam měl například světlomet, přepínač blinkrů a spínačku z původní verze 69' tzv. sadu "aprilii" jelikož tyto díly byly tehdy nakupovány a měly jej jen první motorky z roku 1969, než se začaly dávat hranatý naše... kartery 477/476 pokud budou ve velmi dobrém stavu..

jinak já mám ty motorky ve 100% stavu, takže nesháním jinak nic konkrétního, ale jsou věci, který je lepší mít jednou navíc :)
seznam by byl asi nejsnazší cestou :)

Schánim kartery

25.2.2009 v 21:22 | Nahoru | #36
Ja shanim dvouklicovy predni brzdovy stit na čz 487 nemel by nekdo? muzu vymenit i za jine dily

Naposledy editováno 25.02.2009 21:22:30

Schánim kartery

25.2.2009 v 23:01 | Nahoru | #37
záleží jakej typ, jestli pro novější typ vidlic, kde je záchyt reakce mimo průměr bubnu (na takové noze) nebo starší typ, kde je záchyt reakce jen okolo osy kola (štítu) ten novější lze poměrně snadno sehnat, ten starší, je poměrně vzácná věc a vzhledme k problémům s ním (protočení) moc zdravých nezbylo... neřešitelné to ovšem není... ten starší mám bohužel jen jeden, namontovaný na čz 471, kam patří z výroby..

Schánim kartery

26.2.2009 v 04:12 | Nahoru | #38
jj, seznam, bych bral budu tu svoji dávat do kupy, takže určo bude něco potřeba

Schánim kartery

26.2.2009 v 15:38 | Nahoru | #39
pech: jsou to klasicke vidle a jelikoz je tam ted dany jednoklic tak to bude asi ten starsi typ se zachytem kolem osy.

Schánim kartery

26.2.2009 v 21:40 | Nahoru | #40
hmmm, tak to bude trochu problém, ten nemám.... můžu se ti časem podívat do jednoho krámu, terej se tím zabejvá, tady v okrese....

Schánim kartery

27.2.2009 v 18:26 | Nahoru | #41
pech. : dik za ochotu novy by byl dost drahy, nech to byt. Casem zajedu na burzu a tam urcite neco vystracham.

Schánim kartery

28.2.2009 v 13:38 | Nahoru | #42
pech.: Mam na sve 487 nadrz se dvema kohoutky (nejdrive jsem myslel ze je to ze 471) ale pak jsem videl dobouvou recenzi a na foto byla take. Je mozne ze by se treba davaly jeste na prvni 487?

Schánim kartery

28.2.2009 v 22:34 | Nahoru | #43
czmoto, ne, první 487 měly stejnou nádrž jako ty poslední, pokud jde o základní tvar, měnilo se postupně jen uchycení a držáčky na oplastování... vnější tvar byl velmi podobný nádržím 471,ovšem záměnné nejsou, u 487 je jeden kouhout a uchycení zase trochu jinak...

ani novější 471/472 dalších inovovaných verzí, dva kohouty neměly..

je možno že ve fabrice navařili třeba ze známosti druhej kohout, dělalo se kde co... nádrž se pak vyvezla třeba jako zmetková ven..

Naposledy editováno 28.02.2009 22:35:01

Schánim kartery

28.2.2009 v 22:44 | Nahoru | #44
pech.: Podivej na dobove foto je to presne ta co mam (bez silentbloku vepredu a se dvouma kohoutkama)-na dalsich stranach je i psano ze nadrz je vybavena dvoucestnymi kohoutky.
[URL=

Naposledy editováno 28.02.2009 22:58:26

Schánim kartery

4.3.2009 v 23:37 | Nahoru | #45
jj, tohle je zcela první 487, toto mi uniklo,

nádrž má tedy tato, první 487 podobnou jak 471, ovšem když se podivám detailně, vidím velký uzávěr (471 měla malý) a zadní držák je trochu jinde....

takže stejná není, ale dva kouhouty má...

tím pádem postrádám důvod, proč na pozdějších provedeních, byl zase jen jeden :)

Schánim kartery

5.3.2009 v 14:29 | Nahoru | #46
Pech: takze to mam uplne prvni verzi 487 (vicko velke a vypada ze nijak predelavana neni) Take nevim proc zacali delat jeden , u dvou je vyhoda ze to tece z obou pulek.
Dival jsem se na foto na čz 350/472 jak ma tu kulatejsi nadrz tak vypada pekne. Ale moc jsem o ni neslysel. Ty se asi moc hromadne nevyrabeli co?

Schánim kartery

6.3.2009 v 17:55 | Nahoru | #47
vyráběly se hodně hromadně, ale protože se hromadně vyvážely a v čechách to byla velmi obtížně sehnatelná záležitost, jich tu moc nezbylo....

ta kulatější větší nádrž byla vsledkem inovace, kdy sovětský svaz pořadoval zvýšit dojezd motocyklu na jednu nádrž, je o hodně větší...

ale má zcela jiné uchycení.

Schánim kartery

23.3.2009 v 12:49 | Nahoru | #48
Zdar lidi. Neválí se náhodou někomu doma kartery na 477 nebo 487 tak do 5ti stovek? S pozdravem Sojky

Schánim kartery

25.3.2009 v 09:23 | Nahoru | #49
Nikdo nic? To je škoda.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist