1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení objemu motoru.
3 reakcí na tento příspěvek Zvýšení objemu motoru.
Z busy se dá udělat skoro 1600,ale má to háček,potřebuješ změnit nejenom vrtání,ale i zdvih,což obnáší jinou kliku a pod.
2 reakcí na tento příspěvek Zvýšení objemu motoru.
Burdez>Pico chlape ty resis picoviny.Tu mas snad 50sat temat rozdelanejch, co tepa to picovina.Me nepredjedes ani kdyz si to nechas prevrtat na dva litry tak to mas fuck..... Kup si radsi poradnou helmu na moto. Jo a ty tvoje upravy co tu rozvadis by vysly mozna draz jak ta tvoje cela Busa......
Murkin>A co takhle vložky místo nikasilu?Když se něco p....e,tak vyměníš vložku a jede se dál,momentálně vložkujeme VTR SP1 a z XJR 1300,které má obsah 1250 děláme 1400.
Z busy se dá udělat skoro 1600,ale má to háček,potřebuješ změnit nejenom vrtání,ale i zdvih,což obnáší jinou kliku a pod.
To je hezké...XJR 1400!To mě čekaj horké chvíle!Nechceš mi to také převrtat?
Orient Express Racing
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení objemu motoru.
Murkin>A co takhle vložky místo nikasilu?Když se něco p....e,tak vyměníš vložku a jede se dál,momentálně vložkujeme VTR SP1 a z XJR 1300,které má obsah 1250 děláme 1400.
Z busy se dá udělat skoro 1600,ale má to háček,potřebuješ změnit nejenom vrtání,ale i zdvih,což obnáší jinou kliku a pod.
Co já vim, tak u dnešní spotorvních vodou chlezených motorek je na vložky pražádný místo a rozteč válců se stále zmenšuje .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení objemu motoru.
kasmir26>a jaky jezdis casy s buznou na 400m?
Normálně tak 9,8. Když zajedu okolo 9,7 tak jsem spokojený . Můj ofiko rekord má hodnotu 9,663 sec. a na testovacím dnu jsem udělal 9,505 ale neoficiálně .
Burdez>Pico chlape ty resis picoviny.Tu mas snad 50sat temat rozdelanejch, co tepa to picovina.Me nepredjedes ani kdyz si to nechas prevrtat na dva litry tak to mas fuck..... Kup si radsi poradnou helmu na moto. Jo a ty tvoje upravy co tu rozvadis by vysly mozna draz jak ta tvoje cela Busa......
Orgovany>kasmir26>a jaky jezdis casy s buznou na 400m?
Normálně tak 9,8. Když zajedu okolo 9,7 tak jsem spokojený . Můj ofiko rekord má hodnotu 9,663 sec. a na testovacím dnu jsem udělal 9,505 ale neoficiálně .
Pošli mi mailovou adresu,pošlu Ti,jak jezdí GSX-R1000
1/4 mile za 8,9!!!!!!!!!!!!
2 reakcí na tento příspěvek Zvýšení objemu motoru.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení objemu motoru.
Murkin>A co takhle vložky místo nikasilu?Když se něco p....e,tak vyměníš vložku a jede se dál,momentálně vložkujeme VTR SP1 a z XJR 1300,které má obsah 1250 děláme 1400.
Z busy se dá udělat skoro 1600,ale má to háček,potřebuješ změnit nejenom vrtání,ale i zdvih,což obnáší jinou kliku a pod.
kdyz umite SP1, tak byste mohli dokazat i TL coz? vim jiste ze se tam da nacpat vlozka na 1080ccm pri zachovani origo zdvihu... na kolik by od vas vysly 2valce+pisty,cepy... ? muzu mit u US za necelejch 2tis dolaru, ale clo, drahej dolar atd... neni to akutni, ted jsem poridil neco jineho, ale do budoucna by me to zajimalo...
Ale znáš to přísloví: Objem ničím nenahradíš
Jinak bych šel nejlevnější cestou a tou je NOS.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení objemu motoru.
kasmir26>9,505 ale no tak ja vim testovaci den nechapu stejne nad cim badas az pojedes na 100procent na co ta buzna ma tak muzes premyslet o prevrtani a podobnych vecech hlavne si myslim ze prevrtani neni ta nejlepsi cesta u buzny jak dosahnout vykonu delaji lepsi veci nejdriv si polad stroj at funguje v zakladu treba ten tvuj kornout co jsi montoval na zavody ten ti spis ubyral vykon nez pridaval zamer se na rozumnejsi veci a ver ze buzna ma na hodne uz v zakladu a s trochou poladeni treba max power a otevrene sani s vyfuky udela sve a funguje to a uvidis jak to pozene!!!!!!!!!!!!
To teda nevim, že by mohl v tomto stavu v jakym jí má zajet něco lepšího než 9,5.
Vezmi si třeba R.Fejta(foto níž)motor vytuněnej spičkově, jezdit umí sakra dobře a dává okolo 9,6-9,9
Takže pokud bude Orgáč chtít jít pod 9,5, tak jedině racing vačky, převrtat atd. a k tomu buď NOS nebo turbo
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení objemu motoru.
kasmir26>9,505 ale no tak ja vim testovaci den nechapu stejne nad cim badas az pojedes na 100procent na co ta buzna ma tak muzes premyslet o prevrtani a podobnych vecech hlavne si myslim ze prevrtani neni ta nejlepsi cesta u buzny jak dosahnout vykonu delaji lepsi veci nejdriv si polad stroj at funguje v zakladu treba ten tvuj kornout co jsi montoval na zavody ten ti spis ubyral vykon nez pridaval zamer se na rozumnejsi veci a ver ze buzna ma na hodne uz v zakladu a s trochou poladeni treba max power a otevrene sani s vyfuky udela sve a funguje to a uvidis jak to pozene!!!!!!!!!!!!
Neřekl bych že jezdim až tak špatný časy. Nechci se nijak chlubit, ale ve svý kategorii amatérů držím společně s Robertem rekord v Hoškovicích v kategorii Public a to v součtu 3 jízd 29,12 !!!! Jak jsem již psal ofiko rekord v jedný jízdě mam 9,663 a Robert o 0,007 sec. lepší !
A když si myslíš že mě ten muj kornout nějak snižuje výkon, tak tím jedině dávám šanci těm dalším soupeřům .
Podle mě je zvýšení objemu motoru ideální úprava i když poměrně finančně a časově náročná . Výhodou je, že se ti zdvyhne výkon ale i krouťák v celým rozsahu otáček. Nos je dobrej, ale skutečně jen na sprinty - o to je to ale horší když se to s plynem přežene ! Pak to propálí písty .
Jinak jsem nepochopil co myslíš tim max power ?
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení objemu motoru.
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení objemu motoru.
Jsem zvědavej,jak si s Robertem zazávodíte,já doufám,že to tam letos pošle pod 9,5.
Murkin>To není,nahrazuje kompletně jednotku,kdežto v pcm,upravuješ jen palivo.
Jsem zvědavej,jak si s Robertem zazávodíte,já doufám,že to tam letos pošle pod 9,5.
Neboj, já znám Igni tech. Jen mě přišlo srandovní jak jsi to čínsky napsal .
Pochybuju že to Rob dá pod 9,5....
A vůbec, ty ho znáš ?
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení objemu motoru.
Dokonce jsem mu nabízel motor z K6,který má cca 208 koní,ale chtěl jít vlastní cestou,tak upravuju ten jeho.
Murkin>Právě mu připravuju motor na příští sezónu,tak doufám,že se pochlapí.
Dokonce jsem mu nabízel motor z K6,který má cca 208 koní,ale chtěl jít vlastní cestou,tak upravuju ten jeho.
Ty znáš Roba, jo . Jseš automechanik čico, že fušuješ do přípravy motorů ?
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení objemu motoru.
Mám malej servis,brzdičku a snažím se pořád učit,jinak dělám i pro Luďka Přibyla jeho Vosu,pro LuckyWasp a hlavně motorky na okruhy.
Pro Roberta mám dokonce připravený přebroušený vačky,ale zatím uvidíme,jak dopadne tohle.
Člověče a mám dokonce někomu co pojede s váma brzdit Busu.
Tak je možný,že se na testování uvidíme.