Téma: Zvýšení objemu motoru.
 
1.5.2008 v 08:24
Nazdar pardálové nemáte někdo zkušenosti s převrtáním motoru na vyšší objem ??? Rád bych písty Wiseco . S převrtáním a přebroušením neni problém, ale kde udělat opravdu kvalitní nicasil ???!!!

Zvýšení objemu motoru.

11.2.2009 v 11:08 | Nahoru | #31
KN
Mrkni sem.Na Alfičku taky najdeš

Jo a pardon,těch koní v serii mám pouze 326

Naposledy editováno 11.02.2009 11:13:54

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení objemu motoru.

19.2.2009 v 13:25 | Nahoru | #32
no ja se ptal pac ja prevrtal motorku a zajimal me tvuj duvod k prevrtani kdyz busa jde ladit podstatne efektivneji nez pistni sadou..

3 reakcí na tento příspěvek Zvýšení objemu motoru.

24.2.2009 v 08:45 | Nahoru | #33
A co takhle vložky místo nikasilu?Když se něco p....e,tak vyměníš vložku a jede se dál,momentálně vložkujeme VTR SP1 a z XJR 1300,které má obsah 1250 děláme 1400.
Z busy se dá udělat skoro 1600,ale má to háček,potřebuješ změnit nejenom vrtání,ale i zdvih,což obnáší jinou kliku a pod.

Zvýšení objemu motoru.

24.2.2009 v 09:06 | Nahoru | #34
A kam se pak dá jít s objemem u VTR SP1?

Jinak kluci z HKT nechali postavit motory u RSV Mille z 999ccm na 1103 ccm

Tady od Koldy najdeš dva články:

Úprava

Testování

2 reakcí na tento příspěvek Zvýšení objemu motoru.

24.2.2009 v 10:40 | Nahoru | #35
Pico chlape ty resis picoviny.Tu mas snad 50sat temat rozdelanejch, co tepa to picovina.Me nepredjedes ani kdyz si to nechas prevrtat na dva litry tak to mas fuck..... Kup si radsi poradnou helmu na moto. Jo a ty tvoje upravy co tu rozvadis by vysly mozna draz jak ta tvoje cela Busa......

(reakce na) Zvýšení objemu motoru.

24.2.2009 v 11:17 | Nahoru | #36

Burdez>Pico chlape ty resis picoviny.Tu mas snad 50sat temat rozdelanejch, co tepa to picovina.Me nepredjedes ani kdyz si to nechas prevrtat na dva litry tak to mas fuck..... Kup si radsi poradnou helmu na moto. Jo a ty tvoje upravy co tu rozvadis by vysly mozna draz jak ta tvoje cela Busa......


(reakce na) Zvýšení objemu motoru.

25.2.2009 v 06:37 | Nahoru | #37

Murkin>A co takhle vložky místo nikasilu?Když se něco p....e,tak vyměníš vložku a jede se dál,momentálně vložkujeme VTR SP1 a z XJR 1300,které má obsah 1250 děláme 1400.
Z busy se dá udělat skoro 1600,ale má to háček,potřebuješ změnit nejenom vrtání,ale i zdvih,což obnáší jinou kliku a pod.



To je hezké...XJR 1400!To mě čekaj horké chvíle!Nechceš mi to také převrtat?

Zvýšení objemu motoru.

25.2.2009 v 07:07 | Nahoru | #38
Stránky pro draky:
Orient Express Racing

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení objemu motoru.

25.2.2009 v 21:00 | Nahoru | #39
a jaky jezdis casy s buznou na 400m?

Zvýšení objemu motoru.

26.2.2009 v 23:04 | Nahoru | #40
Tak koukám jak to tu o5 ožívá !

(reakce na) Zvýšení objemu motoru.

26.2.2009 v 23:06 | Nahoru | #41

Murkin>A co takhle vložky místo nikasilu?Když se něco p....e,tak vyměníš vložku a jede se dál,momentálně vložkujeme VTR SP1 a z XJR 1300,které má obsah 1250 děláme 1400.
Z busy se dá udělat skoro 1600,ale má to háček,potřebuješ změnit nejenom vrtání,ale i zdvih,což obnáší jinou kliku a pod.



Co já vim, tak u dnešní spotorvních vodou chlezených motorek je na vložky pražádný místo a rozteč válců se stále zmenšuje .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení objemu motoru.

26.2.2009 v 23:09 | Nahoru | #42

kasmir26>a jaky jezdis casy s buznou na 400m?



Normálně tak 9,8. Když zajedu okolo 9,7 tak jsem spokojený . Můj ofiko rekord má hodnotu 9,663 sec. a na testovacím dnu jsem udělal 9,505 ale neoficiálně .

(reakce na) Zvýšení objemu motoru.

27.2.2009 v 06:56 | Nahoru | #43

Burdez>Pico chlape ty resis picoviny.Tu mas snad 50sat temat rozdelanejch, co tepa to picovina.Me nepredjedes ani kdyz si to nechas prevrtat na dva litry tak to mas fuck..... Kup si radsi poradnou helmu na moto. Jo a ty tvoje upravy co tu rozvadis by vysly mozna draz jak ta tvoje cela Busa......



(reakce na) Zvýšení objemu motoru.

27.2.2009 v 07:52 | Nahoru | #44

Orgovany>kasmir26>a jaky jezdis casy s buznou na 400m?

Normálně tak 9,8. Když zajedu okolo 9,7 tak jsem spokojený . Můj ofiko rekord má hodnotu 9,663 sec. a na testovacím dnu jsem udělal 9,505 ale neoficiálně .



Pošli mi mailovou adresu,pošlu Ti,jak jezdí GSX-R1000
1/4 mile za 8,9!!!!!!!!!!!!

2 reakcí na tento příspěvek Zvýšení objemu motoru.

27.2.2009 v 14:13 | Nahoru | #45
9,505 ale no tak ja vim testovaci den nechapu stejne nad cim badas az pojedes na 100procent na co ta buzna ma tak muzes premyslet o prevrtani a podobnych vecech hlavne si myslim ze prevrtani neni ta nejlepsi cesta u buzny jak dosahnout vykonu delaji lepsi veci nejdriv si polad stroj at funguje v zakladu treba ten tvuj kornout co jsi montoval na zavody ten ti spis ubyral vykon nez pridaval zamer se na rozumnejsi veci a ver ze buzna ma na hodne uz v zakladu a s trochou poladeni treba max power a otevrene sani s vyfuky udela sve a funguje to a uvidis jak to pozene!!!!!!!!!!!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení objemu motoru.

27.2.2009 v 14:42 | Nahoru | #46

Murkin>A co takhle vložky místo nikasilu?Když se něco p....e,tak vyměníš vložku a jede se dál,momentálně vložkujeme VTR SP1 a z XJR 1300,které má obsah 1250 děláme 1400.
Z busy se dá udělat skoro 1600,ale má to háček,potřebuješ změnit nejenom vrtání,ale i zdvih,což obnáší jinou kliku a pod.



kdyz umite SP1, tak byste mohli dokazat i TL coz? vim jiste ze se tam da nacpat vlozka na 1080ccm pri zachovani origo zdvihu... na kolik by od vas vysly 2valce+pisty,cepy... ? muzu mit u US za necelejch 2tis dolaru, ale clo, drahej dolar atd... neni to akutni, ted jsem poridil neco jineho, ale do budoucna by me to zajimalo...

(reakce na) Zvýšení objemu motoru.

27.2.2009 v 22:58 | Nahoru | #47
assassin> ... no, to by mě taky zajímalo ...

(reakce na) Zvýšení objemu motoru.

28.2.2009 v 12:16 | Nahoru | #48
NIKO> no ja se ptal pac ja prevrtal motorku a zajimal me tvuj duvod k prevrtani kdyz busa jde ladit podstatne efektivneji nez pistni sadou..

Ale znáš to přísloví: Objem ničím nenahradíš

Jinak bych šel nejlevnější cestou a tou je NOS.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení objemu motoru.

28.2.2009 v 12:57 | Nahoru | #49

kasmir26>9,505 ale no tak ja vim testovaci den nechapu stejne nad cim badas az pojedes na 100procent na co ta buzna ma tak muzes premyslet o prevrtani a podobnych vecech hlavne si myslim ze prevrtani neni ta nejlepsi cesta u buzny jak dosahnout vykonu delaji lepsi veci nejdriv si polad stroj at funguje v zakladu treba ten tvuj kornout co jsi montoval na zavody ten ti spis ubyral vykon nez pridaval zamer se na rozumnejsi veci a ver ze buzna ma na hodne uz v zakladu a s trochou poladeni treba max power a otevrene sani s vyfuky udela sve a funguje to a uvidis jak to pozene!!!!!!!!!!!!



To teda nevim, že by mohl v tomto stavu v jakym jí má zajet něco lepšího než 9,5.
Vezmi si třeba R.Fejta(foto níž)motor vytuněnej spičkově, jezdit umí sakra dobře a dává okolo 9,6-9,9
Takže pokud bude Orgáč chtít jít pod 9,5, tak jedině racing vačky, převrtat atd. a k tomu buď NOS nebo turbo
[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení objemu motoru.

28.2.2009 v 14:11 | Nahoru | #50
Ninjista> fejt to na letošek takhle natunil jo??

(reakce na) Zvýšení objemu motoru.

28.2.2009 v 14:21 | Nahoru | #51

véna>Ninjista> fejt to na letošek takhle natunil jo??


Takhle to měl na loňský závody v Kunmadarasu.

Zvýšení objemu motoru.

28.2.2009 v 14:32 | Nahoru | #52
Ještě není hotová,mám ještě motor na stole a pak jí čeká brzdička,ale doufám,že vám bude zase zatápět

(reakce na) Zvýšení objemu motoru.

28.2.2009 v 15:13 | Nahoru | #53

kasmir26>9,505 ale no tak ja vim testovaci den nechapu stejne nad cim badas az pojedes na 100procent na co ta buzna ma tak muzes premyslet o prevrtani a podobnych vecech hlavne si myslim ze prevrtani neni ta nejlepsi cesta u buzny jak dosahnout vykonu delaji lepsi veci nejdriv si polad stroj at funguje v zakladu treba ten tvuj kornout co jsi montoval na zavody ten ti spis ubyral vykon nez pridaval zamer se na rozumnejsi veci a ver ze buzna ma na hodne uz v zakladu a s trochou poladeni treba max power a otevrene sani s vyfuky udela sve a funguje to a uvidis jak to pozene!!!!!!!!!!!!



Neřekl bych že jezdim až tak špatný časy. Nechci se nijak chlubit, ale ve svý kategorii amatérů držím společně s Robertem rekord v Hoškovicích v kategorii Public a to v součtu 3 jízd 29,12 !!!! Jak jsem již psal ofiko rekord v jedný jízdě mam 9,663 a Robert o 0,007 sec. lepší !
A když si myslíš že mě ten muj kornout nějak snižuje výkon, tak tím jedině dávám šanci těm dalším soupeřům .
Podle mě je zvýšení objemu motoru ideální úprava i když poměrně finančně a časově náročná . Výhodou je, že se ti zdvyhne výkon ale i krouťák v celým rozsahu otáček. Nos je dobrej, ale skutečně jen na sprinty - o to je to ale horší když se to s plynem přežene ! Pak to propálí písty .
Jinak jsem nepochopil co myslíš tim max power ?

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení objemu motoru.

28.2.2009 v 15:24 | Nahoru | #54
MaePower je řídící jednotka od ignitechu

(reakce na) Zvýšení objemu motoru.

28.2.2009 v 15:29 | Nahoru | #55

Murkin>MaePower je řídící jednotka od ignitechu



To je nějakej Čínskej výrobek, že ano ?

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení objemu motoru.

28.2.2009 v 15:34 | Nahoru | #56
To není,nahrazuje kompletně jednotku,kdežto v pcm,upravuješ jen palivo.
Jsem zvědavej,jak si s Robertem zazávodíte,já doufám,že to tam letos pošle pod 9,5.

(reakce na) Zvýšení objemu motoru.

28.2.2009 v 15:39 | Nahoru | #57

Murkin>To není,nahrazuje kompletně jednotku,kdežto v pcm,upravuješ jen palivo.
Jsem zvědavej,jak si s Robertem zazávodíte,já doufám,že to tam letos pošle pod 9,5.



Neboj, já znám Igni tech. Jen mě přišlo srandovní jak jsi to čínsky napsal .
Pochybuju že to Rob dá pod 9,5....
A vůbec, ty ho znáš ?

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení objemu motoru.

28.2.2009 v 15:42 | Nahoru | #58
Právě mu připravuju motor na příští sezónu,tak doufám,že se pochlapí.
Dokonce jsem mu nabízel motor z K6,který má cca 208 koní,ale chtěl jít vlastní cestou,tak upravuju ten jeho.

(reakce na) Zvýšení objemu motoru.

28.2.2009 v 15:48 | Nahoru | #59

Murkin>Právě mu připravuju motor na příští sezónu,tak doufám,že se pochlapí.
Dokonce jsem mu nabízel motor z K6,který má cca 208 koní,ale chtěl jít vlastní cestou,tak upravuju ten jeho.



Ty znáš Roba, jo . Jseš automechanik čico, že fušuješ do přípravy motorů ?

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení objemu motoru.

28.2.2009 v 15:58 | Nahoru | #60
To opravdu nejsem,myslím,že to snad není podmínka
Mám malej servis,brzdičku a snažím se pořád učit,jinak dělám i pro Luďka Přibyla jeho Vosu,pro LuckyWasp a hlavně motorky na okruhy.
Pro Roberta mám dokonce připravený přebroušený vačky,ale zatím uvidíme,jak dopadne tohle.
Člověče a mám dokonce někomu co pojede s váma brzdit Busu.
Tak je možný,že se na testování uvidíme.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist