paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Cestovni rychlost na 250 kejvarne
 
29.1.2007 v 21:32
Hosi zajimalo by mi jaka je optimalni rychlost pro 250 kejvarnu!!Poradite? :) vysichni rikaj ze v klidu 80-90??Je to pravda pac co mame doma tak optimal je podle me max 70 i kdyz tady doma si ji kazdej hyckame a chovame se k ni s citem!Otacky nezna :D
Předchozí
1 2
Následující

Cestovni rychlost na 250 kejvarne

24.2.2009 v 01:57 | Nahoru | #31
90 pojede v klidu.... čtyřtaktní 125 proháním svojí 15k čz 175.... hošíci z toho majíkolikrát protaženou tlamu :) na max ani ne, ale když se to začne kroutit, tak číza má ten dvoutaktní švih :) nehledě na tachometry dnešních malejch motorek.. cbr 125 supí a ukazuje 140, já fičel vedle na číze nějakejch 110, co dokáže, a rychlost skutečnou, jsme měli stejnou... takže těch vašich 90, bude nakonec spíš 80 což si kejva bude porpdat svojí letitou písničku a s prstem v nose stačit....

kejva má výkon mírně nižší, ale objem oproti 125 dvojnásobnej, takže pojede těch svejch 90... ale skoro furt kopec nekopec... díky objemu a charekteru motoru... na 125 bude házet kvalty dolů, on pojede 4.... :)

Cestovni rychlost na 250 kejvarne

25.2.2009 v 19:45 | Nahoru | #32
Tak tak svatá pravda pokud se k ní chováš tak se ti odmění my jezdíme skoro pořád ve dvou vlastně třech plus Pav 41 a 80 mi to letí v pohodě.. a plný dám jen málo kdy jo a jestli znáš kopec mohelničák tak trojku jsem tam řadil jen dvakrát=) je to nezmar

Cestovni rychlost na 250 kejvarne

9.3.2009 v 19:25 | Nahoru | #33
nj, tak nakonec to před dvěma lety byla super výprava. Kejvačka nakonec bohužel nejela. A průměrná cestovní rychlost byla nakonec kolem těch 70, a místo 270 km jsme najeli o stovku víc Jak řikam super výprava, na pořádný motorce už to neni ono. Tehdy to mělo svoje kouzlo

Cestovni rychlost na 250 kejvarne

11.3.2009 v 11:47 | Nahoru | #34
Já jezdil na kyvce cestovních 70 - 80 v jednom. Podle mě ideál. Ale jak psal Prackarr, poslouchej ušima a cestovka se najde sama

Cestovni rychlost na 250 kejvarne

11.3.2009 v 18:12 | Nahoru | #35
Nejvíc jde jet cca 90 dál už je to trvale neudržitelný.

Cestovni rychlost na 250 kejvarne

27.3.2009 v 14:47 | Nahoru | #36
A co by ste brali víc? Ňákou kejvu, sportku a pod. nebo Dominátora ( pžípadně ňáký Xl...) teď to tak ňák řešíme a nemůžem se rozhodnout...Jako Dominátor by byl luxusní, ale ty prachy za něj...na druhou stranu taková 250 sportka je taky krásná a ten pocit z tý jízdy je úplně jinačí...člověk si připadá tak jako "retro" a tu jízdu si užívá... ale ty nehorázně vyhnaný ceny za jawy a čz to je taky celkem odrazující..

Naposledy editováno 27.03.2009 14:48:43

Cestovni rychlost na 250 kejvarne

27.3.2009 v 22:21 | Nahoru | #37
doba levnách ČZ už je pryč... a sehnat vzácnější kousek v zachovalém originálním stavu začíná být velký problém....

sám to dobře vím, když jsem sháněl 471 a Roadstera

Cestovni rychlost na 250 kejvarne

29.3.2009 v 18:10 | Nahoru | #38
Nevím jak ta tvá,ale ta na které jsem já byk kdysi vozenej to měla taky tak 80-90 km/h

Cestovni rychlost na 250 kejvarne

27.4.2009 v 00:08 | Nahoru | #39
Kašlete na kejvy, panelka má větší žebrování, větší výkon, a když zahodíte těsnění (s přebroušením hlavy), 95 oktanama, lepším olejem 1:25, polootevřenejma přepážkama v trubičkách ve výfuku, tak stačíte i 638ce s 150-kilovym řidičem (já 100 kilo) na pohodu, jen s mírně větším rozjezdem, ale vždycky jí doženu. Na dálnici už asi ne, tam jede 120 na pohodu. A do kopce 638 řadí 4-3-2 a panelka na 4 počítá výbuchy a zpomalí na 40, ale vytáhne se ze všeho. Něco jiného, než 4, je třeba zařadit jen v extrémních případech.

Cestovni rychlost na 250 kejvarne

29.4.2009 v 01:23 | Nahoru | #40
tak to musí bejt hodně bídná 638... a hodně přehnané tvrzení...

panela má větší výkon než kývačka.. o 2k

větší žebrování má, ale zase zranitelnější kliku...

40km/h na 4 motoru určitě neprospívá a nutnost řadit na novějších motorech vypolývá z jejich charakterisktiky, kdy výkon je ve vyšších otáčkách, pro jejichž dosažení se používá převodovka.. tzn. je jedno jestli jedu do kopce stejnou rychlostí na 3 nebo na 4... ale na3 bude mít otáčky příjemnější a tudíž poběží snáz, bez rázového namáhání. nechat tam válet 4ku a dusit motor malými otáčkami vypovídá pouze o neschopnosti řidiče pochopit, k čemuže převodovka jako taková slouží.....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist