paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM Supermoto LC4
22.11.2007 v 23:34
Zdar lidi, mám takovou prosbu, neznáte někdo nějakou stránku kde je podrobný schéma motorku LC4 nevim jestli se to rozděluje podle roků..třeba 2002 oběm 620,640 , nebo jestli někod nemá nějaký ceníky, abych věděl co kolik stojí. Předem dík...zatim čus..!! ;)

2 reakcí na tento příspěvek KTM Supermoto LC4

19.2.2009 v 20:05 | Nahoru | #601
ýbrc: to máš samo recht (jen mu věřit). Já jezdil jako "turista" (aspoň jsme si tak připadal) a sjel jsme zadní za 4000km. Ale je pravda že rozjezdy 1-2-3 jsem si užíval, ale ne nějak na hranu toček motoru, a brzdění do zatáčky na poslední chvíli taky gumám nepřidá. Ale asi je "turista" a "turista".

A na druhou stranu, jednobuch od KTM si turisti moc nekupujou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

19.2.2009 v 20:15 | Nahoru | #602
XarlieN> No taky to proto prodavam ,divočit na tom neumím bojím se na silnici a chci do offu. Sahl jsem s SM vedle no ,ale 20 let sem nejezdil tak mne to snad omlouvá

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

19.2.2009 v 20:49 | Nahoru | #603
ýbrc> nevies ako sa predava? takto: nic tomu nebolo. vsetko je po kompletnej GO, ten zvarany plast co je z vnutornej strany vidiet sa zlomil ked som to nakladal na vozik predavam lebo na to nemam cas a potrebujem peniaze na byt
este ma napadla jedna moznost stocis tachometer na 12-13tis a povies ze dalsi rok staci urobit GO a chlapec bude spokojny ze sa rok povozi a potom si sam urobi Go a bude mat novy stroj

david & radar inspiracia na tuning:)
http://supermoto-umbauten.de/707/Presseumbauten/KTM_660_Gulf.html
http://supermoto-umbauten.de/580/Presseumbauten/KTM_LC4_640_Last_Evolution.html
myslim ze ten vykon by celkom stacil aj mne

Naposledy editováno 19.02.2009 21:04:47

(reakce na) KTM Supermoto LC4

19.2.2009 v 21:04 | Nahoru | #604
xnokiax> ja vím srandičky ale stačet to nebudu přece nezahodim servisku

1 reakcí na tento příspěvek KTM Supermoto LC4

19.2.2009 v 21:06 | Nahoru | #605
2ýbrc: koukám že si dopad stejně jako já ... taky 17 let mimo, pak 660SMC, oojéé ... a pak jsem objevil off. A už mám 690Enduro. 660SMC jsme prodal za 110k, ale šla by podle mě i dráž, už jsme chtěl mít z krku dluhy za 690E.

(reakce na) KTM Supermoto LC4

19.2.2009 v 21:11 | Nahoru | #606
XarlieN> ja len 3 roky mimo a skoro som sa zabil na ninja (175PS) :\ preto teraz si chcem nechat lc4 bude mi stacit tych slabych 60PS

Naposledy editováno 19.02.2009 21:12:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

19.2.2009 v 21:12 | Nahoru | #607
XarlieN> teda ja nevim, ale na gumě najedu tak 2000 km pak neni na prostředku po vzorku stopy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

19.2.2009 v 21:13 | Nahoru | #608
David_98> treba obcas zist z dialnice

(reakce na) KTM Supermoto LC4

19.2.2009 v 22:11 | Nahoru | #609
xnokiax> ABP znam, mam od nich svody Tu hlavu mam udělanou podle nich akorat jsem se nehecnul koupit jiný výfukový ventily takže se mi muže o tom co z toho tahaj zdát...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

19.2.2009 v 22:45 | Nahoru | #610

xnokiax>David_98> treba obcas zist z dialnice

no jo to bych mohl zkusit, ale nejsou na normalni silnicimoc prudký zatačky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

20.2.2009 v 10:21 | Nahoru | #611

David_98>xnokiax>David_98> treba obcas zist z dialnice no jo to bych mohl zkusit, ale nejsou na normalni silnicimoc prudký zatačky?



(reakce na) KTM Supermoto LC4

20.2.2009 v 12:33 | Nahoru | #612

xnokiax>David_98>xnokiax>David_98> treba obcas zist z dialnice no jo to bych mohl zkusit, ale nejsou na normalni silnicimoc prudký zatačky?



před zatačkou slezeš a za ní zase nasedneš dělám to tak furt a dobrý

1 reakcí na tento příspěvek KTM Supermoto LC4

20.2.2009 v 16:24 | Nahoru | #613
tuning KTM (ceny v euro):
koleno vyfuku 200
koncovka vyfuku 250
piest 200
vacka+pruziny+ventily 300 treba pohladat tu
KN filter 60 alebo cely otvoreny bez boxu 200
karborator 400
cena spolu 1410!!! vykom mozno okolo 70PS a to som pocital len najlacnejsie veci a bez prace a ladenia. zda sa mi ze asi ostanem len pri vyfuku a mozno KN filtre
aprilia sxv 550 ktora ma seriovo 72PS je asi lepsia volba a da sa zohnat za 5000 jazdena 2007rok. tak mam dilemu ci tunit alebo nie :\

Naposledy editováno 20.02.2009 16:26:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

20.2.2009 v 17:26 | Nahoru | #614
xnokiax> no tunit nemusíš ale měniš písty dvakrat za sezonu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

20.2.2009 v 18:07 | Nahoru | #615

David_98>xnokiax> no tunit nemusíš ale měniš písty dvakrat za sezonu


vlastna skusenost?

dobry npad

nieco na dlhe zimne vecery

(reakce na) KTM Supermoto LC4

20.2.2009 v 19:59 | Nahoru | #616
xnokiax> ne ale měl jsem na ni zálusk v Aprilii v Braniku měli to 550 najeto prej 1700km, se serviskou za 120 což jsem si řikal že za babičku dostanu okolo kila a zbytek doplatim v pohodě a mam koní jeje....ale všichni mě to rozmlouvali..

KTM Supermoto LC4

21.2.2009 v 00:30 | Nahoru | #617
ktory vybrat? SM ma najvyssi vykon pri 6700-7000 rpm. staci do 8tis alebo radsej do 10? kolko toci motor max?
glow shift
prosport white
prosport smoke

1 reakcí na tento příspěvek KTM Supermoto LC4

21.2.2009 v 02:43 | Nahoru | #618
mě ukzuje otačkoměr 9000 řadici diodu mam na stavenou 7500

KTM Supermoto LC4

21.2.2009 v 08:06 | Nahoru | #619
9000ot. na 640 lc4 ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

21.2.2009 v 18:14 | Nahoru | #620

David_98>mě ukzuje otačkoměr 9000 řadici diodu mam na stavenou 7500


preco mas diodu nastavenu az na 7500? vsade pisu ze najvecsi bykon je pri 7000. potom ti vlastne klesa.
technicke udaje lc4

XarlieN> podla mna tych 9 je asi uz koniec co motor zvladne

(reakce na) KTM Supermoto LC4

21.2.2009 v 23:49 | Nahoru | #621
xnokiax> no mam digitální otáčkoměr a ten ukazuje max dosažené otáčky takže tam tech 9000 vidim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

22.2.2009 v 23:17 | Nahoru | #622

xnokiax>David_98>xnokiax> ja mám prací DNA a jsem spokojenej s tim molitanem to nebylo ono malo vzduchu. Jinak mam vršek uplne vyřízlej a z boku vyhozeny vyko jo ten filtr je tady filtr bavlna prací

ja mam toto: veko airboxu. ten DNA filter neviem ci sa mi oplati ked nemam cely vyfuk tuning.kazdy hovori ze zaklad je vyfuk- ale cely otvoreny. inak aj ked natiahne cez otvoreny filter viac vzduchu tak to nevytlaci ked je original vyfuk s malym prietokom. tak sa asi neoplati ani tryskovat a pod. netvrdim ze to nie je rozdiel. ale ucinok 100% to asi ma len s otvorenym celym vyfukom.



Tady jsem našel ještě jeden filtr BMCfiltr

Naposledy editováno 22.02.2009 23:17:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

23.2.2009 v 00:00 | Nahoru | #623

David_98>xnokiax>David_98>xnokiax> ja mám prací DNA a jsem spokojenej s tim molitanem to nebylo ono malo vzduchu. Jinak mam vršek uplne vyřízlej a z boku vyhozeny vyko jo ten filtr je tady filtr bavlna prací

ja mam toto: veko airboxu. ten DNA filter neviem ci sa mi oplati ked nemam cely vyfuk tuning.kazdy hovori ze zaklad je vyfuk- ale cely otvoreny. inak aj ked natiahne cez otvoreny filter viac vzduchu tak to nevytlaci ked je original vyfuk s malym prietokom. tak sa asi neoplati ani tryskovat a pod. netvrdim ze to nie je rozdiel. ale ucinok 100% to asi ma len s otvorenym celym vyfukom.

Tady jsem našel ještě jeden filtr BMCfiltr



nějako se to nezobrazuje (teda aspoň mě to po kliknutí na odkaz ukáže jen základní stránku BMC)

2 reakcí na tento příspěvek KTM Supermoto LC4

23.2.2009 v 07:29 | Nahoru | #624
Na filtr BMC bacha, já si ho objednal a nepasuje. Dívalo se mě na to víc lidí podle katalogu jsem měl správnej, ale nepasoval. Tak ať ho nemusíte vracet tak jako já, stálo mě to 200,- na poštovným a užitek žádnej. Pokud teda nechcete upravovat airbox, nebo nějakej přímej.

edit: moc teda vzduchovým filtrům nerozumím, ale když jsem zjišťoval co se dělá na LC4 tak se mě všude divili a ptali co tam mám za originál, když jsem řekl že molytan, tak nechápali proč chcu něco jinýho, že molytan je to stejný v podstatě, a to mě řeklo několik prodejců ND, a i v KTM. Mluvím teď o náhradě do airboxu, bez úprav.

edit2: já to BMC bral tady (vypadá úplně jinak než na obrázku) a nechápu že to pořád nabízejí když to nepasuje, jasně jsem jim to tam psal. A tento e-shop nedoporučuji, než vrátili peníze, tak to celkem trvalo, a telefony mě nebrali, a na email nereagovali, takže AM Trade nikdy více.

Naposledy editováno 23.02.2009 07:58:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

23.2.2009 v 10:03 | Nahoru | #625
Mat>
já od nich bral zrcátka (duke) a leví pasovalo a prví ne. Ale zejtra mi snad přijde to ktery pasuje. Ane naštve to

Naposledy editováno 23.02.2009 10:04:14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

23.2.2009 v 12:55 | Nahoru | #626
no ja ked by som riesil vzduchovy filter tak takto
[url= filter[/url]

(reakce na) KTM Supermoto LC4

23.2.2009 v 15:45 | Nahoru | #627
Radar> no jinak to poslat nejde ale dej si tam výrobce....KTM...model....(vim ja co maš).....rok....a si tam

Naposledy editováno 23.02.2009 15:45:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

23.2.2009 v 15:47 | Nahoru | #628

xnokiax>no ja ked by som riesil vzduchovy filter tak takto
[url= filter[/url]


A baterku do batohu Chce to ale na nejaky rychlokonektory když se treba pujdeš vyčurat...

(reakce na) KTM Supermoto LC4

23.2.2009 v 15:56 | Nahoru | #629
Mat> ten molitan je super účinný do prachu, ale je s nim strašná práce furt to máchat v oleji pak ždímat. Ta propustnost je oproti bavlně výrazně menší. Což je pro terén určitě výhoda protože to šetři motor, ale na silnici a honění výkonu na nic. Rozdíl mezi molitanem a KN a pod. je především v tom, že oproti molitanu má daleko větší plochu tim jak je to poskládané do harmoniky...jinak na tyhle filtry se dělá i taková prací punčocha, kterou na to natáhneš, když chceš jet do blata a prachu...s ni se ale pak dostaneš tam co s molitanem...prostě každá věc je dobrá na něco jiného

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

23.2.2009 v 17:50 | Nahoru | #630

David_98>xnokiax>no ja ked by som riesil vzduchovy filter tak takto

Není správný formát url.
filter[/url]
A baterku do batohu Chce to ale na nejaky rychlokonektory když se treba pujdeš vyčurat...




ved tu to maju:
[url=http://supermoto-umbauten.de/707/Presseumbauten/KTM_660_Gulf.html

ktm2
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 29 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB
Dunlop Mutant- "Vaše zkušenosti?" KTM 690 Supermoto, KTM 690 SM W.Geronimo 16 24.4.2024 v 07:46 Pavel_G
cestování na KTM 690 KTM 690 Supermoto majkyno 13 30.6.2021 v 22:04 ZdendaZB
KTM 690 supermoto R nebo SM KTM 690 Supermoto, KTM 690 Supermoto R Dan_stk 6 21.3.2021 v 11:39 K660S
Pomoc identifikovat tajemni krabice... KTM 690 Supermoto BramboR1 12 3.3.2021 v 21:05 BramboR1


TOPlist