1 reakcí na tento příspěvek Pneu 130 vs 120?
U tebe kdyz das o 1cm uzsi, tak bude vic plocha a v zatackach by to nemuselo bejt ok. Pri ale cestovnim tempu to asi moc nepoznas...
V pripade endura ale nemam zkusenosti.
Naposledy editováno 22.02.2009 20:40:07
0ndras>Pokud je rafek stejnej, tak bych s sirku pneu nemenil. Guma bude mit potom jinej tvar.
U tebe kdyz das o 1cm uzsi, tak bude vic plocha a v zatackach by to nemuselo bejt ok. Pri ale cestovnim tempu to asi moc nepoznas...
tak za:
1) se ptal na pneu na ostré enduro
2) píše že chce dát pneu AC10, což je drapák
takže nějaké cestovní tempo bych sem netahal
1 reakcí na tento příspěvek Pneu 130 vs 120?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu 130 vs 120?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu 130 vs 120?
3 reakcí na tento příspěvek Pneu 130 vs 120?
Já zas nechápu, proč na Gase i HQV davaj na 250 2T 140-ku gumu Kdybych dal ja na te sve 140, tak urvu vyfuk..
A takový malý OT: jaké dáváte předky?? 90/90 nebo 80/100?? A pozná to hobík? thx a sorry za OT
1 reakcí na tento příspěvek Pneu 130 vs 120?
Lukasisko>Já si myslím, že při jízdě to nepoznáš...Jestli se ti to vleze do kyvky, to už je druhá věc..Já na té AC 10 jezdím a naprosto mi vyhovuje. Jezdím rozměr 110 a i tak mám malé šmouhy od gumy na vyfuku..
Já zas nechápu, proč na Gase i HQV davaj na 250 2T 140-ku gumu Kdybych dal ja na te sve 140, tak urvu vyfuk..
A takový malý OT: jaké dáváte předky?? 90/90 nebo 80/100?? A pozná to hobík? thx a sorry za OT
podle motorky :) na enduro 90 na MX 80...u MX když máš uzkou tak se to líp skládá do kolejí ale zas se to víc boří proto v enduru je lepší širší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu 130 vs 120?
EF 07 140/80 18, proti Michelinu Comp III ve stejnem rozměru byla o poznaní širší s jinym tvarem profilu.
Každopadně šířka hraje velkou roli u "malorážky", tam když se ti zakousne takova 140 tak ti chcípne motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu 130 vs 120?
Miras87>Lukasisko> ja mam cmouhy na vejfuku i od 100/90
a nemáš chybu někde jinde?třeba když napínáš řetěz...napínáš osu na obou stranách? :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu 130 vs 120?
kastrol>Miras87>Lukasisko> ja mam cmouhy na vejfuku i od 100/90
a nemáš chybu někde jinde?třeba když napínáš řetěz...napínáš osu na obou stranách? :D
ne vzdy sponuji jen levou stranu. to musim i tu druhou kde retez neni?
jasne ze jo vole bych jinak porad zatacel asi
1 reakcí na tento příspěvek Pneu 130 vs 120?
Miras87>kastrol>Miras87>Lukasisko> ja mam cmouhy na vejfuku i od 100/90
a nemáš chybu někde jinde?třeba když napínáš řetěz...napínáš osu na obou stranách? :D
ne vzdy sponuji jen levou stranu. to musim i tu druhou kde retez neni?
jasne ze jo vole bych jinak porad zatacel asi
no já myslím, že by šla na jednu stranu krásně skládat do zatáčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu 130 vs 120?
kastrol>dělam si prdel :D ale přijde mi divný že u seriový gumy se seriovym vejfukem se to potká...njn suzuki,nasral sis do ruky
bohužel né nejen suzuki,ale husabergy kolem 05 je to stejné
viděl jsem FE450 co měl 300mht a obal vyfuku už byl prodřený
muj vyfuk jsem podložil skoro o 1 centimetr ven,ale pořád tam mám trošku čmouhy
Kovi>kastrol>dělam si prdel :D ale přijde mi divný že u seriový gumy se seriovym vejfukem se to potká...njn suzuki,nasral sis do ruky
bohužel né nejen suzuki,ale husabergy kolem 05 je to stejné
viděl jsem FE450 co měl 300mht a obal vyfuku už byl prodřený
muj vyfuk jsem podložil skoro o 1 centimetr ven,ale pořád tam mám trošku čmouhy
To jsem slyšel, ale v praxi nepozoroval... co mě naopak u husarů sralo je hoblování rámu řetězem, to je věckterou doteď nechápu, že výrobce nechá bez nápravy
1 reakcí na tento příspěvek Pneu 130 vs 120?
ted sem meril dunlop 100 a skutecna sirka merena suplerou byla 129, predtim sem mel michelinku s oznacenim 140 a ve skutecnosti zmereno suplerou byla 127..
takze na oznaceni srat, spis vyber dobrej vzorek..