-Thomas-cz->Zdravím, když už je tu tohle vlákno, tak bych se chtěl zeptat. Tak za rok možná do dvou let cu porizovat WR 450F. Tak se ci zeptat, jestli to budu moct řídit na cestach od 18let. Předem dik za odp.
Nezavřenou ne. Myslím, že by ti možná asi ani nevyšel poměr, radši si to spočítej ;)Raduska8000>Další, co povídá jak nechce blbou 250tku...bože, jestli takových bude přibývat, tak těch křížků bude víc a víc..puberták, co chce dělat machra. Nemám slov, ale je to každého boj..
Ale má pravdu pokud jezdil 3roky 125tak 250by ho přestala bavit za 14dnů. Jen se zeptal trochu neštastně.
Fjord: Kup bud sportovní 6opravdu uškrcenou a až si zvykneš otevři si ju nebo kup něco jako SV Bandita atd. to by tě rok dva bavit mohlo a pak už si dělej co chceš to už by si mohl umět i jezdit
Naposledy editováno 19.02.2009 12:08:07
....ale jestli si do 18-cti vydelám na nákej SS v šestikilu ta se vás tu stejně ptát nebudu,protože byste mi akorát zdrbali že sem magor....budte rádi že se vás ten fjord vubec ptá na rady...
F1na>Pertla> Ty ses do toho dal ty kluku ja nevim no stejne je to nesmysl kdyz si muzes od osumnacti sednout do 500 konovyho auta ale moto je omezeny
Jo to bych taky zakázal udělal bych omezení stejně jako na moto znám pár frajírků kteří dostali od zazobaných rodičů v 18 bourák a všichni ho rozstřelili jeden dokonce na totálku už po týdnu.
Kup si v klidu na co se cítíš......
Protože je to celosvětově velký problém!
A k technice - proč už nikdy nebude v Mostě na okruhu otevřená stará verze? Protože technika poposkočila, stroje z výlohy pomalu přesahují na cílovce 300km/h a protože díky tomu loni na relativně bezpečném okruhu zemřeli hned z jara 4 lidé!!!
A takové stroje nechat řídit po silnicích 20-ti leté děti???
To je pravděpodobnost, že se nic nastane stejná, jako když odjistíš obraný 7sek. granát a budeš doufat, že tenhle jediný je zmetek! A potom kolik asi procent starých harcovníků může říci, že zvládá dokonale RR 6-ku? Bez přehánění je to tak 5% motopopulace. Zvládnout 100 koní není dáno každému/to není dáno skoro nikomu!
Jinak CBR 600 RR - je dokonce nepříjená motorka na silnici, je zbytečně tvrdá a ergonomie zbytečně moc závodní, ovládání vyžaduje zkušenosti a velikou sebekontrolu. A výsledek = daleko lépe si užiješ na tolik opovrhované 250. Nakonec my s kamarády vždy rádi vyrazíme na 125. Tam, abys předjel, už musíš umět odhadnout a využít rozdílu v rycholosti - žemene je až do hranice a vyblbneme se ve 100km/h rychlostech i na silnici.
ALE EGO JE HOLT EGO!
Franky>Tak jinak. CBR 600 RR je "závodní" motorka. V provozu ji žádnej profík nebude nezkoušet využívat, protože to nejde. Dostane-li jí do rukou čersvý řidič navíc soužený přeléváním hormonů = ten ještě neví, že to nejde a bude to zkoušet!!! Proč asi země s dalece rozšítřeným motorkařením dobrovolně přijímají omezení? Zkuste se někdy koukat v cizině také po lidech - to budete překvapeni množstvím mrzáků, není to samozřejmě jen motorkami, ale třeba v Itálii dobře 70% ano. Proč ani jsou všude po Alpách cedule jako "jeď jako kdyby Tvůj anděl strážný měl dovolenou" ad.?
Protože je to celosvětově velký problém!
A k technice - proč už nikdy nebude v Mostě na okruhu otevřená stará verze? Protože technika poposkočila, stroje z výlohy pomalu přesahují na cílovce 300km/h a protože díky tomu loni na relativně bezpečném okruhu zemřeli hned z jara 4 lidé!!!
A takové stroje nechat řídit po silnicích 20-ti leté děti???
To je pravděpodobnost, že se nic nastane stejná, jako když odjistíš obraný 7sek. granát a budeš doufat, že tenhle jediný je zmetek! A potom kolik asi procent starých harcovníků může říci, že zvládá dokonale RR 6-ku? Bez přehánění je to tak 5% motopopulace. Zvládnout 100 koní není dáno každému/to není dáno skoro nikomu!
Jinak CBR 600 RR - je dokonce nepříjená motorka na silnici, je zbytečně tvrdá a ergonomie zbytečně moc závodní, ovládání vyžaduje zkušenosti a velikou sebekontrolu. A výsledek = daleko lépe si užiješ na tolik opovrhované 250. Nakonec my s kamarády vždy rádi vyrazíme na 125. Tam, abys předjel, už musíš umět odhadnout a využít rozdílu v rycholosti - žemene je až do hranice a vyblbneme se ve 100km/h rychlostech i na silnici.
ALE EGO JE HOLT EGO!
velice pekne napsane, souhlasim
fjord>Jinak diky moc za vsechny nazory, vezmu si z toho neco a jeste popremyslim co bude nejrozumnejsi!! vim ze zvladnout treba cbr 600rr je velky kousek, ale jezdil sem v lete na nem na letisti a minutu po minute se vic seznamujes a ucis..moc dik, mejte se
ale notak, snad nechces jizdu na letisti ani okrajove srovnavat s jezdenim v provozu na silnici... na velke rovne plose po letisti to musi umet snad kazdy...
Mišák-NSR>Boha nevím proč tady furt píšete o křížkách a jiný capiny Zaleží podle toho jak bude jezdit.... něco už najetý má. Je to taky otázka penez že jestli vyhazovat na 2 roky peníze za nějaký 500 nebo si koupit 600 co vydrží třeba 5 -6 let. Daleko horší sou případy starejch pánu 30-40 co měli pincka a po 20letech si řeknou vrátím se k motorkácm a koupí si třeba 1000 V-stroma nebo cbf a po chvilce si myslí jací sou to motorkáři. Mnoho z vás to bere jako trend mnozí ne. A vetšinou nadávaj ti co to berou jako že sou borci že mají motorku
ty radsi soupej nohama o poslouchej "stary pany". co myslenka to perla.
kua kde berete to svoje "vyhazovani penez" za 500 ccm? ze to vidavam celkem casto.
at si klucina koupi co chce. ale at si taky uvedomi, co vsechno z toho vyplyva. kdyz bude sikovnej, tak to zvladne. kdyz to bude pozer, tak to rozseka nebo proda. nebo bude mit smulu a bude si to vycitat do konce zivota.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25 kw
MartinFary>Smarja, tak si omez chod plynu a neres ptakoviny.... Navic jsem neslysel, ze by se delalo neco s ridici jednoutkou, i u ducati se vse resilo na sani.
asi se pletu, ale když omezíš chod plynu tak si moc nepomůžeš, těch cca. 100 kw to bude mít tak jako tak ne???
Ps. Prosím, nesejmi mě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25 kw
hanibal-lecter>MartinFary>Smarja, tak si omez chod plynu a neres ptakoviny.... Navic jsem neslysel, ze by se delalo neco s ridici jednoutkou, i u ducati se vse resilo na sani.
asi se pletu, ale když omezíš chod plynu tak si moc nepomůžeš, těch cca. 100 kw to bude mít tak jako tak ne???
uprimne, to myslis vazne?? tohle poznas i na MZte, na to nemusi mit masina 100kW .. jak ti to jede kdyz plyn otocis treba do ctvrtky, a jak to jede kdyz otocis heftem na fullgas?? rozdil jak svina ne?? a na 100kW masine ten rozdil bude jeste daleko markantnejsi
Raduska8000> blba dvestepadesatka, lol jiste ze nema takovy zvuk jako sestikilo, a za ty skurvene krizky v 60%muze pitomost hnupa machrujiciho ale v tech zbylych 40% jsou to ti bezohledni smradi prave v tech farech o kterych sem mluvil predchvili.. viiiis?
nejsem zastance rychlych motorek protoze vim ze bych se na tom zabil, a proto zeru choppery. a do silnicek se neseru :ú)) btw je mi 19(skor 20)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25 kw
Mládě.Fidži>F1na>Franky>A proč máš snahu ještě s neoschlým razítkem v ŘP (tzn. neumíš vůbec, vůbec, ale vůbec jezdit!!!) spáchat "sebevraždu"??! Ja mam takovej pocit ze se jezdi podle toho co mas v hlave a ne co mas na papireLidí, kteří o sobě zodpovědně můžou v 19 říct: Ano mám to v hlavě srované., můžeš tady na fóru podle mě spočítat na prstech jedné ruky.
a ty jsi to snad měl zavřené? a stroma máš taky?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25 kw
Cosmogagy>hanibal-lecter>MartinFary>Smarja, tak si omez chod plynu a neres ptakoviny.... Navic jsem neslysel, ze by se delalo neco s ridici jednoutkou, i u ducati se vse resilo na sani.
asi se pletu, ale když omezíš chod plynu tak si moc nepomůžeš, těch cca. 100 kw to bude mít tak jako tak ne???
uprimne, to myslis vazne?? tohle poznas i na MZte, na to nemusi mit masina 100kW .. jak ti to jede kdyz plyn otocis treba do ctvrtky, a jak to jede kdyz otocis heftem na fullgas?? rozdil jak svina ne?? a na 100kW masine ten rozdil bude jeste daleko markantnejsi
jo, to máš pravdu, ale tak pořád to má 100 kw a ne 25 kw... ono na RRku by toho plynu moc nepřidával pokud by se mu povedlo to trefit tak aby to odpovídalo těm 25 kw... a navíc si myslím že by vyšlo stejně líp to zavřít přes CDI než lovit kde má bejt zarážka na plynu... myslím to tak že (aspoň pro mě) by bylo lepší a jednoduší nechat to zavřít třeba na jarově přes to CDI
Naposledy editováno 20.02.2009 18:00:23
hanibal-lecter>Cosmogagy>hanibal-lecter>MartinFary>Smarja, tak si omez chod plynu a neres ptakoviny.... Navic jsem neslysel, ze by se delalo neco s ridici jednoutkou, i u ducati se vse resilo na sani.
asi se pletu, ale když omezíš chod plynu tak si moc nepomůžeš, těch cca. 100 kw to bude mít tak jako tak ne???
uprimne, to myslis vazne?? tohle poznas i na MZte, na to nemusi mit masina 100kW .. jak ti to jede kdyz plyn otocis treba do ctvrtky, a jak to jede kdyz otocis heftem na fullgas?? rozdil jak svina ne?? a na 100kW masine ten rozdil bude jeste daleko markantnejsi
jo, to máš pravdu, ale tak pořád to má 100 kw a ne 25 kw... ono na RRku by toho plynu moc nepřidával pokud by se mu povedlo to trefit tak aby to odpovídalo těm 25 kw... a navíc si myslím že by vyšlo stejně líp to zavřít přes CDI než lovit kde má bejt zarážka na plynu... myslím to tak že (aspoň pro mě) by bylo lepší a jednoduší nechat to zavřít třeba na jarově přes to CDI
pochybuju ze kdyz nekdo dela zarazku na plynu tak ze to trefuje tak aby mel 25kW zarazka na plynu je daleko jednodussi a hlavne podstatne levnejsi nez to resit pres CDI a splni stejnou funkci, a je jedno jestli to "trefi na 19 nebo 35kW", furt ju tam ma a ten potencial motoru rozhodne nemuze vyuzit...