Až se oteplí chci mít svou budoucí krosku připravenou na sezónu, chci se zeptat na výběr tipu motorky 4T 450 ostrý cross .
momentálně se rozhoduji mezi YZF 450 a RMZ 450 , připadá mi že RMZtek je strašně málo a jsou celkem za malou cenu , je v tom nějaký háček?
co by jste mi doporučili jakou ostrou 450tku už mi to leze na nervy
1 reakcí na tento příspěvek Ostrý Cross
1 reakcí na tento příspěvek Ostrý Cross
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrý Cross
1 reakcí na tento příspěvek Ostrý Cross
Někdo rád motorku drtí a posouvá limity, pak je lepší asi menší objem, někdo zas radši jen tak lechtá 450 a užívá si přebytek výkonu. Já jsem si zkusil oboje a nedokážu říct co je lepší, podle mě by si člověk měl vyzkoušet všechno.
Výkon je jen jeden z mnoha faktorů, a mě osobně přijde handicap velkýho objemu nikoliv v samotným výkonu, ten je právě super a je ho přesně tolik kolik si řeknu, ale spíš jen ve váze a vysokým těžišti. Naopak z dvacky jsem byl mnohem víc vyklepanej než z 530EXC, díky stylu výkonu on-off, ale zas mrštnost byla neuvěřitelná a je to motorka která doslova nedovolí jet jinak než na ostří nože.. zatímco na čtyřtaktu a větší dvoutaktu se občas přistihnu že "usínám", to je podle mě hlavní nevýhoda velkýho objemu pro začátečníky.
Ale znova, mě to je třeba jedno, já se chci pobavit, to jestli postupuju "korektní cestou" mě nezajímá. Pokud bych měl ambice se stát závodníkem a zlepšovat svoje umístění tak bych se nad tím zamýšlel. Takhle řeším spíš praktičnost a zábavnost, oproti tabulkový výkonnosti
Dudy>kastrol> Taky pravda , i tak přesto půjdu do Motocrossu , Enduro jsem měl tak , že jsem to dovez dom sundal 80% toho v čem je rozdíl mezi Endurem a Croskou a šel jsem jezdit
já si ale nemyslim že enduro je jenom o tom co je na něm ale co je "v něm" ...taká pračkařovo dcerka a synek co sem koukal maj CRF 230 tušim...krom vidlic bys to na dobrý fotce typl na čistokrevnou krosku...a ejhle ono je to podle převodů atd. oholený enduro s číslovou tabulkou vepředu enduro je o tom že je prostě do toho lesa atd přizpůsobený
Naposledy editováno 18.02.2009 16:46:09
2 reakcí na tento příspěvek Ostrý Cross
1. Pouzivam spojku a to i na tom 4t 450, nemyslim na razeni ale pri brzdeni, prujezdu nekterych zatacek i pri nekterych skocich.
2. Brzdim poslednich par metru pred zatackou a ne jak driv kdy uz jsem brzdil na 30metrech.
3. Uz dlouho se me nestalo ze by me vynesl tobogan nahoru, proste 125 naucila to kdy mam ten plyn proste zapnout a hlavne jakym zpusobem ten tobogan jezdit.
4. Koleje drive straslivej problem, dneska uz jsem z toho tak nejak venku driv nez se zamyslim ze tam nejaka kolej je, staci ji jenom "trefit".
5. A ted to nejdulezitejsi motocross se nevyhrava na skocich nebo na startu nebo na rovinkach, kde pouzijes "vykon" motoru. Jo kdyz to ovladas jsou to cenne sekundy k dobu, ale motocross se vyhrava v zatackach a pokud to myslis vazne tak 4t 450 te tohle jezdit rychle nenauci.
Netvrdim ze na 4t 450 bych ty pokroky neudelal, ale asi by to nebyl takovej "skok" jako s tou 125. Pro me to je urcite "skok". :) A s minulou sezonou jsem proste spokojenej a koupe 125 urcite nelituju a zustala mi na trenovani i na tento rok.
Popřemyšlej o tom
A jeste k Enduru: I na motocrossove 125 nemam problem a do lesa bude urcite vhodnejsi jak 4t 450 MX .-)
Naposledy editováno 18.02.2009 16:51:10
Já jsem teda koupil mnohem míň radikální 250 EXC, ale i ta mě hodně jezdecky zlepšila, a viděl jsm to i na výkonech se souběžně vlastněným DR-Z.. Kopec do kterýho jsem dřív šel s tím že nejde vyjet až nahoru jsem najednou na té samé motorce dal ani nevím jak, a to ještě zamokra s horší gumou
Akorát rychlejší furt nejsem, to je ale už psychologickej problém
1 reakcí na tento příspěvek Ostrý Cross
Získáš tím hromadu výhod,a jedinou nevýhodu-cenu.
1 reakcí na tento příspěvek Ostrý Cross
1 reakcí na tento příspěvek Ostrý Cross
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrý Cross
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrý Cross
Dudy>Joraell> O tomhle jsem neslyšel, že by MX 450 nebrali od spoda :\ Je to tak razantní?
Je. a jejich nástup výkonu je na výjezdy,lomy a enduro vůbec absolutně nevhodný. Jako majitel endura a motocrossu to musím vědět,ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrý Cross
Dudy>Joraell> O tomhle jsem neslyšel, že by MX 450 nebrali od spoda :\ Je to tak razantní?
Se nekoho zeptejj kdo to ma. At ti treba Prackar porovna jak jede vespod CRF 450 R (08) a jeji endurova sestra, myslim ze nikdo lepsi porovnani met nebude. Ja jenom za sebe reknu ze muj husar jede dopredu i na 3ku na volnobeh a motor se nezastavi otevru kohout a jedu. Skus tohle s krosem . Pri podtoceni se ten motor zastavi, tohle neudela ani 2t . O zaslapnuti si motoru zadni brzdou ani nemluvim, staci zmacknout o vterinku pozdeji spojku nez zadni brzdu. A uz startujes jak kokot zatim co ostatni jedou kolem
Naposledy editováno 18.02.2009 20:57:40
1 reakcí na tento příspěvek Ostrý Cross
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrý Cross
Joraell>Dudy>Joraell> O tomhle jsem neslyšel, že by MX 450 nebrali od spoda :\ Je to tak razantní?
Se nekoho zeptejj kdo to ma. At ti treba Prackar porovna jak jede vespod CRF 450 R (08) a jeji endurova sestra, myslim ze nikdo lepsi porovnani met nebude. Ja jenom za sebe reknu ze muj husar jede dopredu i na 3ku na volnobeh a motor se nezastavi otevru kohout a jedu. Skus tohle s krosem . Pri podtoceni se ten motor zastavi, tohle neudela ani 2t . O zaslapnuti si motoru zadni brzdou ani nemluvim, staci zmacknout o vterinku pozdeji spojku nez zadni brzdu. A uz startujes jak kokot zatim co ostatni jedou kolem
4T cross na enduro nebrat To už je lepší ostré enduro na crosstrať,než cross na enduro.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrý Cross
Dudy> Otevři si ten link co sem vložil ladiktm a budeš mít jasno. Já osobně bych bral CRF 450 nebo KXF 450. Nemám vlastní zkušenosti, ale jak sem se díval na testy a co mně řekli chlapi z vlastních zkušeností, tak byli všichni spokojení.
Kdybys byl v Prakšicích na motocrossu tak bys viděl, že tam bylo jaksi červeno. GL