Já vlastním Hondu CBR125R a zatím jsem jen zkoušel na semaforech za jedna, vytočit plyn, rychle pustit spojku a ono to drbne, vyletí na zadní a tam to už neudržím. De zařadit 2? jak se to dělá? dík za odpovědi
1 reakcí na tento příspěvek Jízda po zadním na 125ccm
EDIT: to s tim tlumičem se dá použít i při zkoušení stoppie, jinak CBRo na přední nezvedneš (vlastní zkušenost)
Naposledy editováno 11.02.2009 08:07:41
1 reakcí na tento příspěvek Jízda po zadním na 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda po zadním na 125ccm
Šimonka>počkej na větší,škoda kurvit
nebo ať koupí pořádnej 2T
1 reakcí na tento příspěvek Jízda po zadním na 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek Jízda po zadním na 125ccm
Ta recenze a jejich fotky se moc s tím co píšete tu neshoduje.
1 reakcí na tento příspěvek Jízda po zadním na 125ccm
No jestli jezdíš DH, tak bys na podobné kraviny na motorce mohl mít geny a pěkné wílíso bys mohl časem zvládnout i na CBR (ostatně to jde na všem - je to jen v rukou). Osobně jsem to na 125 4T nezkoušel, ale myslím si, že kvůli nedostatku výkonu to musíš zvednout na jedničku přes spojku z velmi malé rychlosti, dostat se do pořádného úhlu a rychle zařadit dvojku s tím, že bude asi potřeba dost gasovat, aby to na dvojáka hned nespadlo zase dolů. Pak to jen udržet na dvojku stejně jako na kole v úhlu za pomocí hodně plynu a nohu na zadní brzdě nebo mít pořád lehce přibržděno zadní kolo (a korigovat mrtvý úhel). Teoreticky by tam šla i trojka, ale to je problém u silných mašin, takže na CBR už bys musel mít hodně zmáknutou techniku řazení a držení motorky v mrtvém úhlu. Když to budeš zkoušet, tak měj prázdnou nádrž a zaměř se hlavně na práci se spojkou a plynem - tahat za řídítka bys vůbec neměl, i ten malý výkon to zvedne sám, jen to trefit. Až začneš dosahovat lepších úhlů, tak se hlavně pak nelekni a nesundávej nohy ze stupaček - to je nejrychlejší cesta, jak sjet ze sedla a přetočit to. Přinejhorším vezmi fest za zadní brzdu (prostě jako na kole), bude to sice pecka na přední kolo a do vidlí, ale pořád lepší, než to zahodit. To jsou moje poznatky z dob, kdy jsem to zkoušel na 125ccm... Na litru je to o něčem jiném - tam dám prostě plný a čekám, co se bude dít Jo a až to budeš zkoušet, tak si vem někoho s sebou - řekne (nebo vyfotí) ti, jaký máš skutečně úhel (ze sedla to klame) a taky ti může poskytnout první pomoc Ještě můžeš preventivně sundat všechno, co se dá ulomit nebo zničit - pokud to s tím učením myslíš vážně
Naposledy editováno 17.02.2009 00:00:52
1 reakcí na tento příspěvek Jízda po zadním na 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda po zadním na 125ccm
kocour7>Děte do prd*** at si vaše máma koupí silnější moto! Jak magoř* stim místo toho aby ste mu nekdo poradil jak na to tak radíte takový kraviny on za to asi může že je mu teprv šestnác. Jakmile se někdo ptá na 125ccm tak všechny odpovědi sou jen: kup si silnější, počkej až budeš mít silnější. Já mam sice enduro, ale dělám to tak že se pomalu rozjedu fakt pomalinku přibrtdim a rychle pustim spojku a zatáhnu za řidítka pak jen vyrovnávám tot vše....
mam jednu pripominku.. na enduru to jde podstatne lip
Cosmogagy>kocour7>Děte do prd*** at si vaše máma koupí silnější moto! Jak magoř* stim místo toho aby ste mu nekdo poradil jak na to tak radíte takový kraviny on za to asi může že je mu teprv šestnác. Jakmile se někdo ptá na 125ccm tak všechny odpovědi sou jen: kup si silnější, počkej až budeš mít silnější. Já mam sice enduro, ale dělám to tak že se pomalu rozjedu fakt pomalinku přibrtdim a rychle pustim spojku a zatáhnu za řidítka pak jen vyrovnávám tot vše....
mam jednu pripominku.. na enduru to jde podstatne lip
Však já nemluvil o tom jestli to de líp na enduru nebo na cestě, jen sem se zmínil že mam enduro a dělám to takhle.....