1 reakcí na tento příspěvek Jistit alternátor?
...regulace je zkratová a tutíž altík jede neustále na plný výkon...
Regulace u magneta je sice ztratova, ale neni ten polovodic (tranzistor nejjednoduseji) zapojen spis v serii se zdrojem (misto aby ho na jeho tvrdosti zatezoval, tak aby se napeti ztratilo na vnitrnim odporu) a ubytek na nem je nastaven tak, aby palubni napeti drzelo pozadovanou hodnotu? tudiz, pokud neni palubni okruh zatezovan, neni zatezovano ani vinuti (lec napeti na nem je dle otacek rotoru a skoro vsechno ze ztraci na regulatoru ale nikoliv s proudem, takze bez vykonu).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jistit alternátor?
Regulátor jsou 2 diody na každou fázi, ale ještě před nimi je svod přes tyristory. Tyristory řízeny skrz zenerky se od určitého napětí sepnou a zůstanou seplý až do konce půlvlny. Během opačné půlvlny se samy rozepnou. Svod to díky tomu není linearní ale pulzní, díky tomu regulátor netopí tak pekelně. Navíc vnitřní tepelná ztráta je ve zkratované cívce díky menšímu napětí menší, než kdyby stejný proud dávala do zátěže.
Naposledy editováno 21.04.2010 11:25:59
Naposledy editováno 05.02.2009 22:55:33
Altik na rejzich je opravdu spis zdrojem proudu, jednak na prazdno da desitky voltu a jednak do zateze dava ve velkem rozsahu otacek konstantni proud a tedy i vykon. To diky zamerne velke indukcnosti a rostouci frekvenci.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 | simon123 | 45 | 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí |
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 | piknikk | 4 | 29.6.2023 v 12:55 Rebel245 |