1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehká malá silnice, 25KW
F1na>fzr 6OO
za ty prachy, to ti malej mozek prcá velkej, ne??
zawist>Twister>zawist>Twister>zawist>Twister>Zawist. Tak ono je jezdit a jezdit... Ja taky nepochybuju o tom ze GS zvladnu. Ale jde treba o zastavovani do kopce a z kopce popr. jizdu se spolujezdcem. Zkratka chtel jsme zjistit jestli neni lepsi volba. Bohuzel holt neni
Až nějakou vybereš, budeš si říkat, že nechápeš co jsi vlastně tehdy/dnes/ řešil.
No ja mel vzdycky smulu. Neco sem si vybral a dostal neco jinyho. Tak holt takova mensi euforie z ty moznosti
Dostal? No tak to potom nevím co tady řešíme!
Rozumej.. Casy "dostal" jsou davno v tahu
18let ti už bylo?
A co matura?
Malý dárek se vždy hodí ne?
Matura je jeste daleko. A k 18 musim udelat ridicak a jeste koupit auto. Plus jeste budu mit vydaje pres leto na letani. Takze prichazi v uvahu jen scenar prodám motorku -> koupím motorku.
1 reakcí na tento příspěvek Lehká malá silnice, 25KW
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehká malá silnice, 25KW
ale jinak ne, dělám si prdel, vím že můj "návrh" jde naprosto mimo tebe ale z recese jsem si to neudpustil
neškrcenou silniční našinu takovou asi nenajdeš, za tu cenu jedině škrcený šestikilo
1 reakcí na tento příspěvek Lehká malá silnice, 25KW
No pokud kamosi sedlaji Yuki tak si fakt o tridu vys.
ale co se týká tématu.... myslím neškrcenou ne jako neškrcený šestikilo ale takovou která to škrcení nemá zapotřebí, tzn nějakou 250. ty jsou totiž dost drahý protože narozdíl od dob dřívějších to byla doteď opomíjená kategorie.
kawasaki na kterou tady běží furt reklama je drahá protože je mlaďounká, cb-cosi 250 od hondy s tim si nepomůžeš, to jede líp třipade a celkově moc ani navýběr neni. šestikilo zas neni malý a lehký tak jak chceš. je to boj
1 reakcí na tento příspěvek Lehká malá silnice, 25KW
Jinak co se tyka 250 tak to mas recht. Proste nejsou ojetiny a kupovat funglovku se mi nevyplati a stejne na ni nemam prachy...
1 reakcí na tento příspěvek Lehká malá silnice, 25KW
noa těch 25kW nemá cenu řešit vyhnanou 125 jako třeba neškrcený nsr ptz to jede jenom porovině a nezatížený
tadyty slabší kategorie jsou ale obecně na hovno v tom že i když jsou úplně někde tak jsou stejně drahý jak velká mašina. a dávat přes 100 tyšek do čtvrtlitru je opravdu pičovina
však taky proto to vypadá tak že kamoši kteří si koupili relativně drahý stopětadvacítky tak na nich jezdí dál, pokud toho radši nenechali úplně a já su asi jedinej kdo si koupil větší mašinu a su teda spokojenej.
1 reakcí na tento příspěvek Lehká malá silnice, 25KW
Jinak ja dvoutaktni motorky nemusim takze kupovat vyhoneny RS fakt nehodlam.
Co se tyka vahy. Nejde mi o jizdu, je mi jasny ze jakmile se rozjedu bude uplne jedno na cem sedim. Ale tady jde o to ze obcas musis i zastavit a pak je dobry, kdyz dosahnes na zem a muzes taky z ty motorky slezt. Nemluvne o tom ze pro me je kazda motorka vysoka, cili manipulace problemova a ono tlacit motorku za madlo co mas ve vysi ramena taky neni zrovna best of, nemluvne o tom ze si v pripade nouze neprehmatnes, nejde ti vytocit riditko doprava apod...
jj, tlačit to poctivý železo je problém, vím jakej je rozdíl mezi kamošovou MZ 150 co má 110 kilo a mou J350 která má 180
no, na téma výběru mašiny ze sebe už asi nic kloudnýho nedostanu
ale jinak jak spousta lidi rika,byt tebou sla bych do GS-ka,mala,lehka a svizna moto na nauceni super,na jizdu taky a pokud koupis aspon trochu dobre tak budes kupovat jen benzin a jezdit - apson tak jsem to mela ja
1 reakcí na tento příspěvek Lehká malá silnice, 25KW
stoji to malo, jezdi to slusne, nauci te toho hodne.
jinak ja mam 170 cm a asi 63 kilo. krome terenu si s hrochem jenom hraju. stacila na to zkraje jedna cesta nalozenej ve 2 do alp. kdyz jsem pak prijel a jel singl, tak jsem neveril, co je to za antilopu. s kazdou motorkou se naucis po case manevrovat a manipulovat pri zastaveni. za jizdy nemas problem. obema nohama dosahnout nemusis, vysednes a doslapnes na jednu.
edit: jo jde o kawasaki gpz 500, jestli jsi ji nepoznal...
Naposledy editováno 05.02.2009 01:37:03
MaraSV>Já bych volil SV 650S babcka se uz necha sehnat okolo tvych financi sice to asi nebude zadna krasavice a bude mit dost najeto ale budes na tom lip jak s GS apod. jinak ze zkusenosti kamose bych do 500 nesel udajne ti po pul sezony nema co nabidnout a jak je znamo vsechno se ted řítí někam do řiti takže mi přijde blbost koupit ted GS za rok ho s prodelkem strelit a koupit jinou mášu...na SV jezdí i holky tvýho vzrůstu a ohledně snížení se to teď na SV foru taky řešilo a dělá se to pomocí prodloužení kostí který držej centrální tlumič, probráním sedla a nebo vyššíma botama...Jinak Fazera bych asi nedoporučoval má docela vysoko těžiště a je to hodně znát právě v manipulaci
Zajímavé, já taky po pár týdnech říkala jak je GSo slabé, ale nakonec jsem na něm v klidu drandila 2sezony a až tu druhou sezonu jsem si konečně vychutnala co je to GSo! Nezměna byla z důvodu finančního, ale za to, jsem si teď pořídila FZ v luxusním stavu.
Pokud je malého vzrůstu tak mu GSo vydrží. Je mu 18let a ani na to GSo(otevřené) nemá oprávnění. Je pravda, že zkušenosti z provozu má, ale se svou výškou(ikdyž není zas tak malý) si zas moc dovolovat nemůže.
Kdyby měl 170 tak proč ne, ale těch 7cm je docela hodně.
GSo vydrží hodně, ale kvůli kecům zdejších megamotorkářů, kteří vykřikují, že podlitry nejsou motorky, ale kola, vznikají pak takový řeči, jako že "5stovka ti nevydrží vem 6ti stovku to už je motorka". GSo(ale není to jen ono i ER, CB, ale samozřejmě mnou zapomenutá GPZ)ti dá hodně. Laicky řečeno-ER jede i 200, tak to svědčí o tom, že to asi i něco táhne ne? Tak nač kupovat šunta 6stovky, když má peníze na pěknou 5stovku? A proč by měl jako tratil při prodeji GSa? Tratil by kdyby jej kupoval jako já v roce 2006. GSa jsou od té doby o polovinu levnější a věř, že o dalších 20-30tis už fakt dolů nepujdou, to by se prodávaly už zadara.
Závěrem. Ale rozum má a pokud sežene za dobrý peníz i pěknou šestku co mu padne do rukou a pod zadek, tak proč ne! Ale moc tomu nevěřím.
1 reakcí na tento příspěvek Lehká malá silnice, 25KW
Vždyť nejsi live tak malá...no já si tě musím změřit na dalším scuku!
Twister-Řidičák, auto, motorku chceš...nechceš toho najednou trochu moc? Měl by sis rozhodnout co je pro tebe větší priorita, protože nevím jak to všechno chceš ze své studentské kapsy živit.
1 reakcí na tento příspěvek Lehká malá silnice, 25KW
Jinak na nauceni je to zlata masina, hodne ti odpusti, ja myslim, ze budes spokojenej.
Deanna02>Ja mam 152 cisel, vazim 49kg, a doma taky GSko. Je fakt, ze na mne je to kapku tezsi stroj, parkrat jsem ji pri zastavovani a manipulaci s ni opokladala. Jesteze jsou ty spojkove packy tak dobre dostupne ))
Jinak na nauceni je to zlata masina, hodne ti odpusti, ja myslim, ze budes spokojenej.
Motorkářka a z Phy!
Proč tě ještě nemám v babinci a v seznamu?
Pražandy totiž beru všema deseti, kor GéeSařku.
1 reakcí na tento příspěvek Lehká malá silnice, 25KW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehká malá silnice, 25KW
Deanna02>Ahooj no asi proto, ze jsem se teprve pristehovala v zari 08 z Plzne A jak tak koukam, asi budeme mit kapku neco spolecneho, co?
PM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehká malá silnice, 25KW
Deanna02>zawist> mam dotaz pri tech svych fyzickych proporcich, kolikrat jsi spadla cca s GSem, a naucila ses na nem nakonec jezdit? Nevadilo ti, ze poradne nedosahnes nohama na zem?
To asi nebylo mně ne?
Já měřím 173cm a z GSa mám nohy pokrčený snad jak na minibiku..
Vypadám na něm prý jako chobotnice.
GSo byla moje první moto. Simála v 15ti a těch 50km na něm nepočítám. Takže bez zkušeností jsem vlezela na 188kg anižbych si už vybavovala jak se řadí. Prostě jsem dovezla GSo sedla na ně a ono to šlo samo! Ze začátku jsem si říkala, že jsem jelito, že jsem si dala docela laťku vysoko, ale o pár týdnů později... Pohodička.
Nehody jsou dvě. Pes pod kolama, ustřelené kolo v zatáčce a v protisměru auto.
Váha na místě mi také dělala problém. Je to vše o zvyku. Teď jsem si dala laťku zase o kapku výše a pořídila FZ s 201kg.
zawist>
Twister-Řidičák, auto, motorku chceš...nechceš toho najednou trochu moc? Měl by sis rozhodnout co je pro tebe větší priorita, protože nevím jak to všechno chceš ze své studentské kapsy živit.
Bohuzel auto potrebuju na dojizdeni. Jak do skoly kam neexistuje kvalitni spoj, tak na letiste. Do ted sem na letiste jezdil na motorce, bohuzel uz mam dost promrzlejch kolen a rukou kdyz clovek musi jet v 5 rano nekdy v listopadu. Motorka je proste vec, ktera mi vice mene prerostla pres hlavu. Kdyz sem zacinal nemyslel jsem si ze jednou se ji nebudu chtit zbavit, jenomze 125 uz mi do tech nasich kopcu nestaci :\
Tak kdyz vidim ze to GS zvladaj i jeste mensi holky, tak to snad tak zly nebude. Jinak zatim mi to GS pripada jako nejlepsi volba. Je levny, dostupny, jezdi jich hodne tak nebude nouze o dily a pripadny informace
P.S. Koukám ze holky tady musí mít pekne dlouhy nohy
Naposledy editováno 05.02.2009 12:56:03
1 reakcí na tento příspěvek Lehká malá silnice, 25KW
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Klepání od motoru po přidání víc ne... Honda XL 125V Varadero | Moutindown | 8 | 15.8.2024 v 11:04 Moutindown |
Problém s volnoběhem Honda XL 125V Varadero | Rýša77 | 1 | 29.7.2024 v 20:15 Hondapcx125 |
nepravidelný volnoběh Honda XL 125V Varadero | sebrda | 1 | 20.7.2024 v 07:43 Karel61 |
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero | Trollik1 | 8 | 6.6.2024 v 13:18 Slávek-TDM |
Honda varadero 125 nemá "výkon" ve ... Honda XL 125V Varadero | Topriders | 5 | 7.5.2024 v 01:33 Topriders |