1 reakcí na tento příspěvek Úparva motoru 2t
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úparva motoru 2t
1 reakcí na tento příspěvek Úparva motoru 2t
Navic tady spis nez o prutocnej prurez kanalu pujde o uhly..kanalu, a to.. nechci te podcenovat.. jen tak sam neudelas, nehlede na to ze musis udelat dva valce na chlup stejne.. a to je jeste vetsi problem..
pokud se rozhodnes nesahat do kanalu, tak je zde jiz zminena komprese.. ale jak jsem tak koukal.. taky ji to nema nejmensi, mozna jenom malinko.. o par desetinek stocit hlavu, nebo podlozit valec (2-3) a snizit tim antidetonacni sterbinu, pak je pravda, ze Ti to nepojede na obyc. benzin - propalis pist.. ale neco kolem 102oktanu by to mohlo papat...
Dale vymena klapkovych domecku za jine, s vetsim prutokem, popripade upraveni tech, co tam jsou + samozrejme karbonovy klapky (bacha jsou ruzne tvrde...)
Vymena karbecu za vetsi ale vetsi nez 38bych tam nedaval, spravne natryskovani- nejlepe zmerit lambda sondou.. (u 2T docela problem) a nebo zacinat od vetsich trysek.... ( je potreba, jelikoz kdyz to bude chude, a ty to pojedes JENTAK projet, tak pist propalis v cukuletu(nebo to hvizdnes).
No a Vyfuky ? to je kapitola sama pro sebe.....
...snad jsem Te moc neodradil..
1 reakcí na tento příspěvek Úparva motoru 2t
Jinak rozebrat,zkontrolovat stav pístové skupiny.Pokud je válec OK,tak minimálně dát nové pístní kroužky.Pozor na podkládání válce,neboť tím měníš časování.Membrány se dají vyměnit,starší(unavené) neplní svoji funkci spolehlivě.Na výfuk,mimo vyčíštění nesahat.Udělat výfuk na dvoutakt je dost věda.Momentálně ladím Hondu RS125R a tak o tom něco málo vím.Hodně štěstí.
1 reakcí na tento příspěvek Úparva motoru 2t
Myslim ze on chtel neco na zavody, nebo se mylim ? Ze se bojis sahnout do kanalu, to je Tvoje vec a ze nehodlas zvysovat kompresi taky, ale myslim si, ze neni zadnej 2T motor udelanej tak, aby nemohl bejt jeste lepe.
Samozrejme by bylo nejlepsi kanaly delat na foukacce (trebas u Esnera) ale to je uz o jinych penezich.
BTW, mohl by si mi rict, proc by si nevymenil karbece ?.. ciste nahodou ?
Jo a jeste.. ladit neco na ucho - dobry v 60tejch letech, ale ted ? .....?
Zvýšení komprese samozřejmě lze a na RG i RS to funguje,ale musí mít člověk odpovídající znalosti a vybavení,což autor dotazu zcela jistě nemá,jinak by se ptal jinak.
Jinak 1 válec na RG stál kdysi 700 DM,jakže experimenty s kanaly jsou jistě levnou záležitostí.A těch motorek po čechách je mraky,že,takže náhradních dílů bude na toto dostatek.
Psal jsem za málo peněz dost muziky,ne vyhazování oknem.Udělat jde ledacos,ježiš,i tu karburaci,ale nevidím jeden rozumnej důvod.
Krom toho oceňuju tvou technickou fundovanost a ve svých letech nemám potřebu exhibovat a dělat z někoho diletanta.
1 reakcí na tento příspěvek Úparva motoru 2t
To VasekRS : Nic proti Tobe, jiste mas dost zkusenosti, jak s timto typem motorky, i jinych, ale myslim si, ze nejen vyfukem se da zvednout vykon. - O technickem zazemi tazetele rovnez pochybuju, avsak nic neni za urcity obnos nemozne...
A s tou karburaci : vetsi difuzor = vetsi vykon nahore. mensi difusor = vetsi kroutak dole.. (samozrejme vse ma sve meze)..
1 reakcí na tento příspěvek Úparva motoru 2t
ale co jsem kdysi pulil krosku rm250 ...kolem 50koniku... takze tam asi neni co zlepsovat... tak mela kanaly piskovane a opatrene nejakou zlatou povrchovkou.... proste kanaly mely jinou hrubost a barvu nez zbytek odlitku..... takze myslim ze zrcadlovej lesk neni nic dobryho.... asi velka mezni vrstva ..... podobny veci jdou i spocitat...ikdyz mechaniku tekutin sem studoval uz davno mozna bych jeste neco nasel..... podobny veci se bezne pouzivaj...viz dulkovanej povrch golfoveho micku atd.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úparva motoru 2t
pokud opravdu potrebuju vetsi vykon sel bych do jine moto..... u dvoutaktu nevim co lepsiho nez RGV...tohle uz se dneska asi moc nejezdi...
jestli chces hobby zavodit tak uz dneska koupis nakej litrovej hyperbike za par penez, laminaty a muzes s tim busit o 106..... nebo supermoto...vyblbnes se a je to asi levnejsi:)
jinak na RGV uz toho moc neodlehcis..kdyz je to v podstate homologovanej zavodak....
asi nic co bys dokazal doma.... dily na kterejch usetris par gramu a stojej nehorazny prachy ... ruzny cnc ohrabany duralovy nesmysly typu stupacky, drzaky pristroju,kapot....
lehci kotouce, kola atd uz je o jinejch penezich.... a tezko rict jestli jeste dneska sezenes horcikovy nebo uhlikovy kola na rgv.....
btw tady máš instruktážní foto jak to myslím já... tohle je od maníka z itošky..
výsledek *yes*
myslím že zoostření hran bude dobré pro lepší rozrážení směsi,vyleštění povrchu pro lepší nezadrhávání směsi, lehké zvětšení kanálků pro nasátí více směsi (jelikož budu davat veetší karbec myslim že tohle se bude hodit) ...
to samé platí pro lehké zoostření ostatní přepustních kanálků .. i vyfukové přiruby...
Jaký máš na to názor ?