Zatím vím o dvou týmech chtělo by to více abychom si to pořádně užili.
1 reakcí na tento příspěvek CEC 2 Naked
2 reakcí na tento příspěvek CEC 2 Naked
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2 Naked
Pro vsechny, prestante blbnout s tim kdo to za kolik jede a uz vubec nereste, ze ten rychly vas smete, nesmete, on vi co dela a vi,ze kdyz si pocka o jednu zatacku dyl, tak vas potom oblozi treba tri najednou, pro vas novy a pomalejsi je jen dobre, ze se potkate v jednom zavode s nekym kdo je o 5 az 10vterin rychlejsi na kolo, mate se za kym vyvest a aspon treba chvili cist co dela a jak to dela. Takze no fear, nemejte strach a pamatujte si to nejvic dulezite, je to endurance, to znamena, ze to v prvni zatacce fakt nejde vyhrat a dokonce ani ve druhe
valentino111>a jeste jsem se chtěl zeptat na jakých gumách se to dá slušně odjet?stačily by D208RR,moc peněz přece jenom není
Na jakychkoliv, ktere nejsou sjete, oskakane a nebo jinak poskozene, dovolim si citovat Ondru Lelka, kdyxz jsme v roce 2007 zkouseli jet na Avonech, Ondra na ne koukal a pak povida, za kolik to jedes, v te dobe to kluci jezdil neco kolem 30, Brno, aha, tak to jsou dost dobry, samo pro tvuj pocit jed gumy, ktere znas a kterym veris, ale do nejakych 2,20 se da jet na jakekoliv vyse popsane gume.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2 Naked
kamarád co se mnou byl na podzim na okruhu tak chtěl ušetřit na gumách a už sem ho jen viděl válet se v kačeru u céčka, gumy ho stály 40 tisíc (oprava mašiny)
Hierarchie byla:
silnice....okruh i silnice....cupy......profi okruh
D208..... D208RR..... GP Racer.......D208GP
Naposledy editováno 02.02.2009 23:06:53
1 reakcí na tento příspěvek CEC 2 Naked
valentino111...soráč, gumy máš potom oukej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2 Naked
Naposledy editováno 02.02.2009 23:45:53
Dan Magna>Plejba jr.> no ty taky , i kdyz vic ti sedi Most
Pro vsechny, prestante blbnout s tim kdo to za kolik jede a uz vubec nereste, ze ten rychly vas smete, nesmete, on vi co dela a vi,ze kdyz si pocka o jednu zatacku dyl, tak vas potom oblozi treba tri najednou, pro vas novy a pomalejsi je jen dobre, ze se potkate v jednom zavode s nekym kdo je o 5 az 10vterin rychlejsi na kolo, mate se za kym vyvest a aspon treba chvili cist co dela a jak to dela. Takze no fear, nemejte strach a pamatujte si to nejvic dulezite, je to endurance, to znamena, ze to v prvni zatacce fakt nejde vyhrat a dokonce ani ve druhe
jasna vec - plejba v sezone 2007 v brne by mohl vypravet, jak je to v pohode ... zas na druhou stranu, diky nemu jsme se naucili docela bezbolestne nahazovat od te doby jeho vypadavajici rameno
(pro ty, kteri nechapou - plejba byl pri druhem zavode v brne dost hnusne sestrelenej jinym, o dost zkusenejsim jezdcem, ktery v te dobe sedlal o 50hp silnejsi masinu, ale cekat na rovinku kvuli bezpecnemu predjeti se mu proste nechtelo..)
Naposledy editováno 03.02.2009 10:00:32
2 reakcí na tento příspěvek CEC 2 Naked
Všichni účastníci by si tedy měli uvědomit i třeba fakt, že rychleji, než lusknutím prstů můžou přijít o motorku i o zdraví, ať už to je jejich chyba, nebo k tomu přišli jako "slepý k houslím".
Plejba jr.>No tak k tomu bych mohl říct jediný, i CEC2 je závod, což je od slova závodit.
Všichni účastníci by si tedy měli uvědomit i třeba fakt, že rychleji, než lusknutím prstů můžou přijít o motorku i o zdraví, ať už to je jejich chyba, nebo k tomu přišli jako "slepý k houslím".
Bingo!!!
Ale pořád si myslím, že je to mnohem bezpečnější než na cestě...
Dobré časy postupně přijdou... Právě proto je dobré, že tam pojedou i rychlejší jezdci, kteří vám ukáží kde co a jak, poradí a to je super
Jinak Tuono je hustokrutej bike, nejlepší traktor pod sluncem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2 Naked
jinak pád v tréninku znamená konec i pro závod... většinou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2 Naked
UIAA>Plejba jr.> pod to se podepisuju a proto je dobrý mít v bedně pár náhradních věcí - alespoň. Kapoty, řidítka, přepáčko, plégo, páčky a tak podobně....
jinak pád v tréninku znamená konec i pro závod... většinou
naštěstí Plejba má dost kamarádů co maj taky RSV takže v případě nouze si něco půjčí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2 Naked
1 reakcí na tento příspěvek CEC 2 Naked
1 reakcí na tento příspěvek CEC 2 Naked
btw vztahuje se pouze na nakedy amatére...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2 Naked
Dawe02>raID.> ne ne, ja rovnam vohejbaky aby je nekdo mohl vohejbat a nekdy i vohejbam rovnaky na ty vohejbaky. Je to supr kseft.
Rovnáky na vohejbáky znam ale moc mi nešli ted zkouším prodávat vyjetou naftu a díry do žebříků. Memate nekdo zajem?
Naposledy editováno 03.02.2009 16:42:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2 Naked
valentino111>-Pavouk-> no zatím mam klasický D208,ale na ten okruh bych asi koupil ty D208RR, maj i jinej profil gumy ze jde na nich i víc klopit...a jsou za celkem slusny prachy. A jinak Vejmi zajel Brno na klasických D208 za 2.35 to celkem jde na takovejch gumach...ale jinak co by ste mi doporucili za gumy do 6tis. na ten okruh na CEC2
hele závodníku, mě s mým usopleným časem z volnejch jízd sem moc netahej nebo se budu stydět ...když vidím 2:20, tak se mi protáčej panenky... ale zas na druhou stranu, na SV podruhý na okruhu, D208 papučky k tomu-2:35, byl jsem nad míru spokojenej, ale šlo to mnohem rychleji...ale přecejenom sem to chtěl odvíst domů zase celý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2 Naked
Dogan>Dawe02>raID.> ne ne, ja rovnam vohejbaky aby je nekdo mohl vohejbat a nekdy i vohejbam rovnaky na ty vohejbaky. Je to supr kseft.
Rovnáky na vohejbáky znam ale moc mi nešli ted zkouším prodávat vyjetou naftu a diry do žebříků. Nemast nematy nekdo zajem?
Ty diry do zebriku nechci, nemam ty sprusle.
Ale premyslim ze misto rovnaku na vohejbaky budu delat do motorek.....povolovat napinaky, prodluzovat kratky plyny, vohrivat chladice a susit mokry spojky.
1 reakcí na tento příspěvek CEC 2 Naked
mi pripomnelo jednu vtipnou historku z lonska, kdy jeden sikula (italjet, 199 DVOUVAL NAKED) prijel s otcem na okruh otestovat svuj zavodni special pred prvnim CEC 2008. pak ale zabouchnul tak "sikovne" dvere u trandaku (ve kterem prevazeli masinu), ze urazil tusimze brzdovou packu
a dojezdilo se, pac v celym depu se kus kompatibilniho zeleza proste nenasel
takze jak uz tady bylo zmineno - stesti preje pripravenym
1 reakcí na tento příspěvek CEC 2 Naked
Možná sem snad ani radši nebudu psát, jak jsme letos s DanMagnou přijeli na drom do Mostu otestovat mojeho Šmouláka a po vyložení jsme na sebe navzájem zlověstně čuměli, kde jsou sakra klíče od tý motorky............samozřejmě ve Slaném ve skříni
dracek87>valentino111>-Pavouk-> no zatím mam klasický D208,ale na ten okruh bych asi koupil ty D208RR, maj i jinej profil gumy ze jde na nich i víc klopit...a jsou za celkem slusny prachy. A jinak Vejmi zajel Brno na klasických D208 za 2.35 to celkem jde na takovejch gumach...ale jinak co by ste mi doporucili za gumy do 6tis. na ten okruh na CEC2
hele závodníku, mě s mým usopleným časem z volnejch jízd sem moc netahej nebo se budu stydět ...když vidím 2:20, tak se mi protáčej panenky... ale zas na druhou stranu, na SV podruhý na okruhu, D208 papučky k tomu-2:35, byl jsem nad míru spokojenej, ale šlo to mnohem rychleji...ale přecejenom sem to chtěl odvíst domů zase celý
Italjet dal na SV 2:28 tuším...což už byl asi extrém...je to blázen ...
2:35 na papučkách je fakt víc než super čas Jen tak dál...