paolo_novy Přidat reklamu

Téma: CB 900 F Hornet - zkušenosti
25.1.2009 v 20:26
Už delší dobu uvažuju o koupi tohoto stroje,tak bych prosil o pár názorů ,zkušeností co se týká spolehlivosti,třeba i spotřeby a jak se s ní cestuje na delší trasy,jak se na ni dají přidělat zavazadla,apod.Nebo jestli třeba mají majitelé těchto motorek své stránky,kde bych mohl nějaké zkušenosti nabýt.Dík.
Předchozí
1 2
Následující

CB 900 F Hornet - zkušenosti

25.1.2009 v 20:54 | Nahoru | #1
Osobní zkušenost nemám, ale pokud natrefíš na udržovaný kousek, bude to zajisté dobrá volba

CB 900 F Hornet - zkušenosti

25.1.2009 v 21:04 | Nahoru | #2
Znam sestkovyho Horneta (mel jsem ho) a muzu tuhle masinu doporucit. Se zavazadlama problem neni, je v tomhle ohledu jako kazda jina masina, problem nenastava ani u vyfuku, jak by se mohlo zdat. Spotreba se pohybovala cca od peti a pul litru vys, podle toho jak tahas. Jel jsem na nem nejvic 250 km v kuse a celkem dobry, jen mne bolelo za krkem, ale to mne boli i ted na CBR. Krome prasklyho lanka na plyn jsem zadny zavady nezaznamenal, ale nemel jsem ho tak dlouho, aby se mohly nejake zavaznejsi projevit. Je to super masina na ostrejsi technicke zatacky (napr. Becov, kdo zna ), kde protahne perka kdejakymu supersportu. No a devitka musi bejt jeste o kousek lepsi

CB 900 F Hornet - zkušenosti

25.1.2009 v 21:28 | Nahoru | #3
No,šestku Horneta má kámoš,takže o něm něco vím,mě spíš zajímá ta devitka.Motoricky je to ůplně někde jinde,možná podvozek bude podobných vlastností.Šestistovku ale nechci,mám rád motorky se zátahem od nižších otáček které není třeba tolik točit.

CB 900 F Hornet - zkušenosti

25.1.2009 v 21:48 | Nahoru | #4
Zdar, mel jsem sestku i devitku..

sestka je divocak, vicotackovej motor a podle me je i obratnejsi... proste vic na kraviny...

devitka je pohodlnejsi, ne tak jankovita, ale silna jak krava...

spotreba byla skoro stejna... sestka byl jeste karbec, devitka strikacka...

vyhoda je, ze pokud nejsi tele, tak je to naprosto bezproblemova motorka... za celou dobu se mi s ni nic vaznyho nestalo... a vsechno jsem si zvladl vymenit sam...

Na cestovani bych to zas tolik nevidel... je to fakt číča do města a na kratší štreky a okresky a jednodenní vejlety...

jestli te zajima neco konkretniho, tak se ptej, treba v PM

CB 900 F Hornet - zkušenosti

25.1.2009 v 21:54 | Nahoru | #5
Zrovna mi jedna v garage stojí na prodej mám ji v pofilu se mrkni. Bohuzel na ni mam najeto asi cca 100km tak ti moc zkusenosti nepozradim. Ale je to Honda jistota tam se neda prohloupit. Kvalita stroj.

CB 900 F Hornet - zkušenosti

25.1.2009 v 23:07 | Nahoru | #6
cus ja mel jak600 2roky tad ted 2roky 900a zalezi co te vazne bere jestli otacky a vykon az nahore nebo pohoda a sila od spodu ja mam 65kg tak to podemnou upaluje oboje 6super ale ve dvou a bagl na cestovani porad radis abys stacil kolegum a na 900v poho jen kroutis spotreba600 4.8-7.6 a 900 podobne od5-7 ve dvou mi zere min900 jak 600nemusis tak tocit a tech cca 25kg navic to neresim na blbnuti vem600 ale po zkusenosti s900 uz bych dolu nesel!!!

CB 900 F Hornet - zkušenosti

26.1.2009 v 08:37 | Nahoru | #7
Čus,měl jsem 6-dobrá pila,mám 9 užasnej krouťák,teď ji vodí má přítelkyně(takže žádnej brutus,když nechceš,ale pokud chceš tak si vzpomene že má srdce z Fároše!!!!) Cestování v poho,ale nečekej,že na naháči je cestovní rychlost 200km\h.Jo a prodáváme ho,tak se koukni na inzerát a s cenou by jsme něco udělali na místě! Mladá chce místo řidítek,tlačit kočár

1 reakcí na tento příspěvek CB 900 F Hornet - zkušenosti

26.1.2009 v 18:17 | Nahoru | #8
Jaká je tak ještě snesitelná rychlost,abych pak nemusel po každé jízdě na masáž krku?
Když tam dám menší štítek,tak myslím,že těch 150km/hod by se dalo vydržet?
A dík za nabídky,ale zatím se tu jen tak ujišťuju,jestli je má volba správná.Letos chci ještě pojezdit mou současnou motorku(DR 650 SE),protože jsem do ní něco zainvestoval,tak ať si užiju trochu klidnou sezonu bez investic (teda doufám) A Ještě mě tak napadlo,jestli je třeba nějak doladit motor,když se tam dají laďáky.Předpokládám,že bych vzal už verzi se vstřikováním-od kterého roku se dělá?Ale asi si to ŘJ poladí sama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB 900 F Hornet - zkušenosti

26.1.2009 v 20:40 | Nahoru | #9
madman650> mám H9 2002, jsem s ní nadmíru spokojený, vybíral jsem z XJR1300, GSF 1200, X11 a CB9 ... a udělal jsem dobře Jinak co se týče H9, tak to jsou všechno stříkačky, nevím proč, ale první ročníky měly bohatší směs, ale to není na závadu. Cestovní rychlost je pro každého jiná, já můžu jet klidně delší dobu kolem 140km/hod.
Jsem také z KM ... pokud budeš chtít další info, tak se ozvi
Na DRku si letos zajezdíš líp jak na cesťáku, cesty jsou už teď v katastrofickém stavu a to to ještě zima nevzdala.

1 reakcí na tento příspěvek CB 900 F Hornet - zkušenosti

27.1.2009 v 18:52 | Nahoru | #10
miiira:čau krajane,sem nevěděl,že jsou vše stříkačky,Nevím proč,ale myslel jsem,že ty první byly karbeci.Proč myslíš,že ty první měly bohatší směs,někde jsi k té informaci přišel?Vliv to na nic určitě nemá,ale jestli to víc nepapá.Za kolik jezdíš na stovku?Nemáš servisní manuál,že bych nabral zas nějaké rozumy navíc?
Co dáváš za pneu a kolik na nich najedeš?
A to DRko nechávám letos proto,že v létě plánujem přejezd Rumunska,hlavně hor a tam bude enduro potřeba

(reakce na) CB 900 F Hornet - zkušenosti

27.1.2009 v 19:36 | Nahoru | #11
madman650> bohatost směsi nemá podle mě moc vliv ... na motu jsem za půl sezony, co ji mám najel 5tis ... spotřeba v průměru tak 6,4 a na těch 5tis mám sjetou zadní gumu na dráty .. mám tam PIRELLI DIABLO CORSA III, přední má před sebou tak 35% života. Bohužel manuál nemám, ale kdyby někdo měl, tak bych za něj byl taky moc vděčný. Jediná investice byla do nové řetězovky. Teď chci vyzkoušet funkčonost termostatu, je pravděpodobně zaseklý v otevřené poloze

.....toď asi vše

CB 900 F Hornet - zkušenosti

28.1.2009 v 17:55 | Nahoru | #12
Tak mě napadlo,jestli se tam dají bez nějakých větších problémů připevnit boční brašny.Hlavně k vůli výfuku,jestli se nebudou pálit.A taky třeba nějaký bágl na zadní blatník.Zdá se mi,že těch míst,za co by se to dalo připoutat,tam moc není.

1 reakcí na tento příspěvek CB 900 F Hornet - zkušenosti

30.1.2009 v 11:31 | Nahoru | #13
Tak se do toho taky vlozim... mam H9 rv. 2003 a muzu jenom doporucit... Da se na ni jezdit v pohode, mesto, klidek, ale kdyz se za ni veme tak jede jak strela...
Cestovani si myslim, ze je ok, nejvic sem dal za jeden den asi 650km, je pravda, ze me trochu bolel zadek, ale druhej den zase ok.
Gumy tam mam Pirelli Diablo Corsa III a nemuzu si stezovat... Paradni drzej v zatackach a nesjizdej se tak rychle. Za sezonu sem ujel asi 12 000km a prezouval sem zadni asi po 8000km.... predni tam mam stale stejnou a uplne v pohode.
Ted jsem taky ve fazi, kdy me ceka nutna vymena retezovky (stavajici ma za sebou asi 30 000km) a pak chci nejakej topcase, bocni brasny (asi textilni) a tankbag, pac se chystame s pritulou na nejakej delsi trip (asi Italie alpy). U tech bocnich brasnach se nebojim jak vehfuk, protoze i po ostrejsi jizde je kryt vejfuku vlaznej.
No a taky premejslim o nakym malym plexi dopredu, ale blby je, ze sem este nenasel zadny, ktery by se mi tam libilo :/

(reakce na) CB 900 F Hornet - zkušenosti

30.1.2009 v 11:33 | Nahoru | #14
Miiira> Jsem asi debil a nevim na cem jezdim, ale mam za to, ze H9 (apson rv. 03) co mam ja je karbec... Ale rad se necham presvedcit o opaku, hadat se moc nebudu :)

CB 900 F Hornet - zkušenosti

30.1.2009 v 11:33 | Nahoru | #15
Jo a servisni manual mam - v anglictine.
Pokud by byl zajem tak se ozvete

CB 900 F Hornet - zkušenosti

30.1.2009 v 13:15 | Nahoru | #16
Rondalus:dík za pár zkušeností,tak s tím karbecem by jsi to moh zjistit,jak to je.Až půjdeš kolem motorky tak tam mrkni.Já měl taky za to,že zpočátku byl karbec,ale když jsem našel na netu pár tech. udajů,tak všude bylo psané o vstřikování.Tak babo raď.Na těch gumách jsi najel celkem dost,asi tomu nedáváš pořád kotel,většinou jezdí kluci tak do 6000 km.Nevím proč ty gumy vydrží tak málo ,když už stojí tolik peněz,tak by mohly vydržet aspoň 20 tisíc km.O plexi taky budu uvažovat,pokud už ho nekoupím přímo namontované s motorkou..Myslím si,že by to mělo být trochu znát když tam bude.Ještě k těm brašnám-myslíš,že nejsou potřeba nějaké bošní držáky,že to bude stačit přehodit přes sedlo a upevnit?Nebo se to dává dokonce pod sedlo ty popruhy.Ten manuál by nebyl špatný,to ho máš jako knížku,nebo v počítači jako soubor?Kdyby jsi ho měl v PC,tak bych ho bral.

CB 900 F Hornet - zkušenosti

30.1.2009 v 13:18 | Nahoru | #17
No prave ze sem na tu motorku koukal a pride mi to jako karbec :))
Mam to seskenovany v kompu.. tak ja to nahraju nekam na ulozto.cz treba.
Porad tomu kotel nedavam, jak kdy.,. tak pul na pul :)
Jinak brasny verim ze se udrzej.. pac se oprou o vejfuky a bud se daj pasky pres, nebo pod sedlo. Myslim ze nebude problem.

CB 900 F Hornet - zkušenosti

30.1.2009 v 13:35 | Nahoru | #18
mas tam vstrikovani,9 se v karbcich seriove nedelala..

CB 900 F Hornet - zkušenosti

30.1.2009 v 13:37 | Nahoru | #19
ok tak v tom pripade jak funguje manualni sytic... kdyby byla strikacka tak bych si spis predstavil, ze se o toto bude starat elektronika

CB 900 F Hornet - zkušenosti

30.1.2009 v 13:58 | Nahoru | #20
Sem debil.. je to strikacka... :)

CB 900 F Hornet - zkušenosti

30.1.2009 v 14:14 | Nahoru | #21
Stříkačka má taky sytič?Sem si taky myslel,že to řídí elektronika-tu bohatost směsi.
Jestli,tak mi ten manuál zrovna pošli na madman650@seznam.cz,ať to nemusíš někam nahrávat.Nebo jestli teda nemají zájem i ostatní.

CB 900 F Hornet - zkušenosti

30.1.2009 v 14:18 | Nahoru | #22
Rondalus:tak už jsem to našel,tak dík.Je to teda jo velký,to budu stahovat hodinu

CB 900 F Hornet - zkušenosti

30.1.2009 v 14:23 | Nahoru | #23
Tak dam odkaz na stazeni manualu sem
Manual H9 - pozor ma to cca 700MB
obrovskej dik patri za naskenovani Frankovi.CZ

Naposledy editováno 30.01.2009 14:25:32

1 reakcí na tento příspěvek CB 900 F Hornet - zkušenosti

30.1.2009 v 15:06 | Nahoru | #24
nejsem zadnej technik, takze se radsi nebudu poustet do hlubsiho rozboru, ale kombinace manualni sytic a vstrikovani skutecne existuje, viz tvuj dvoukolak

(reakce na) CB 900 F Hornet - zkušenosti

30.1.2009 v 16:10 | Nahoru | #25
Sláva> jo na z1000 rv03 je taky a na gsxr1000k1 tušim taky

1 reakcí na tento příspěvek CB 900 F Hornet - zkušenosti

30.1.2009 v 17:50 | Nahoru | #26
né že bych byl mentálně retardovaný,ale jak to mám stáhnout?
Není tam žádná záložka na stažení.Nebo se tam musím napřed zaregistrovat?

(reakce na) CB 900 F Hornet - zkušenosti

30.1.2009 v 18:04 | Nahoru | #27
madman650> No opises kod a zmacknes "Stahnout FREE"

CB 900 F Hornet - zkušenosti

30.1.2009 v 18:17 | Nahoru | #28
jj, je to stříkačka, za tím si stojím ... ta bohatší směs může být způsobena např. mapou v jednotce ... nejsem mechanik, tak mně kdyžtak omluvte

CB 900 F Hornet - zkušenosti

30.1.2009 v 18:35 | Nahoru | #29
Rondalus:dík,taky jsem si to myslel,ale nebyl jsem si jist,jestli tím nestáhnu nějaký jejich prográmek,jak to je třeba o okno výš.
Stáhnu si to zítra u kámoše,mám pomalé připojení,tak ať tu nemusím sedět do rána.
Ještě sem se chtěl zeptat,jestli tam máte někdo laďák a jaký to má zvuk.Asi to bude pálka,když tam jsou dva výfuky.A ta stříkačka si myslím,že je lepší než karbec,odpadá synchronizace,štelování,apod....,jen u některých motorek to nemá při akceleraci plynulý přechod a je tam v určitém režimu otáček skok-nevím jak u Horneta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB 900 F Hornet - zkušenosti

30.1.2009 v 20:11 | Nahoru | #30

Rondalus>Tak se do toho taky vlozim... mam H9 rv. 2003 a muzu jenom doporucit... Da se na ni jezdit v pohode, mesto, klidek, ale kdyz se za ni veme tak jede jak strela...
Cestovani si myslim, ze je ok, nejvic sem dal za jeden den asi 650km, je pravda, ze me trochu bolel zadek, ale druhej den zase ok.
Gumy tam mam Pirelli Diablo Corsa III a nemuzu si stezovat... Paradni drzej v zatackach a nesjizdej se tak rychle. Za sezonu sem ujel asi 12 000km a prezouval sem zadni asi po 8000km.... predni tam mam stale stejnou a uplne v pohode.
Ted jsem taky ve fazi, kdy me ceka nutna vymena retezovky (stavajici ma za sebou asi 30 000km) a pak chci nejakej topcase, bocni brasny (asi textilni) a tankbag, pac se chystame s pritulou na nejakej delsi trip (asi Italie alpy). U tech bocnich brasnach se nebojim jak vehfuk, protoze i po ostrejsi jizde je kryt vejfuku vlaznej.
No a taky premejslim o nakym malym plexi dopredu, ale blby je, ze sem este nenasel zadny, ktery by se mi tam libilo :/



30 tisíc na řetězovku?!?
bych taky někdy chtěl
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 8 15.4.2024 v 23:27 2stroke
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 2 1.4.2024 v 22:04 Johny89
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet Pospaa1 21 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet VlaHa 49 9.6.2023 v 19:52 mermex


TOPlist