paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

12.1.2009 v 19:48 | Nahoru | #3091
A jaký neoprény dáváte?
Dlouhý přes celou trubku vidle nebo jen ty krátký cca 10cm aby fungovaly vyloženě jako stírátka nečitistt před guferama?
Někde jsem i vyčetl že ty dlouhý neopreny mohou v létě a náročnějším terénu způsobit přehřívání tlumičového oleje a tím i způsobit jeho vytečení..

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

13.1.2009 v 09:22 | Nahoru | #3092
haus1> mám přes celou trubku, o tom přehříváni sem taky slyšel ale myslím že se to hobíků netýká

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

13.1.2009 v 15:27 | Nahoru | #3093
haus1> Taky mám ty dlouhé a taky si myslím, že dřív než přehřátí tlumičů přijde přehřátí řídící jednotky - té mezi stupačkama a řídítkama

KTM LC4 640 Adventure

13.1.2009 v 16:36 | Nahoru | #3094
JJ, je mi to jasný
Až odejdou gufera chtěl bych je tam taky dát, zdravý vidle se mi ale kvůli tomu moc rozebírat nechtěj.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

13.1.2009 v 19:25 | Nahoru | #3095
Klasika - hrabol som si na tvoju stránku že reku okukám kde sa chystáš tohto roku pojazdit. A ništ. Dúfam že to čoskoro doplníš nech si viem usporiadat čas na nejké to pojazdenie v teréne.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

14.1.2009 v 07:04 | Nahoru | #3096
jasterica> No jo, kde nic není, ani čert nebere, pardon, Jasterica - zatím mám jen jediný termín, a to je sraz lidí z webu africatwin.cz . Jinak další termíny budou až na jaře.
Ale neboj, všechno se včas dozvíš

5 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

14.1.2009 v 07:06 | Nahoru | #3097
Kluci kdo s jakým laďákem jezdíte? Ve mně se pořád bije touha po lepším spodku s nechutí být slyšet víc, než je nezbytné....
Kdyby jste mohli napsat značku, cenu, co to znamenalo za další úpravy a o kolik se podle vás zvýšila hlučnost. Dík

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

14.1.2009 v 07:09 | Nahoru | #3098
Klasika>
aha, tak ze od dubna do listopadu zas nebudes vubec doma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

14.1.2009 v 09:22 | Nahoru | #3099

Klasika>Kluci kdo s jakým laďákem jezdíte? Ve mně se pořád bije touha po lepším spodku s nechutí být slyšet víc, než je nezbytné....
Kdyby jste mohli napsat značku, cenu, co to znamenalo za další úpravy a o kolik se podle vás zvýšila hlučnost. Dík



no muj si viděla :) jak řve si slyšela SXC plus tryska v karbu ,když tam dám origo tak je z toho mrtvola +15 kg železa
ale vím že SXC je celkem drahej a dílenský zpracování k prdu praskaj tomu nejty esli to neprodám koupím si RAAS! s homologační vložkou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

14.1.2009 v 10:33 | Nahoru | #3100
ýbrc> RAAS už dělá homologační vložky?

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

14.1.2009 v 10:39 | Nahoru | #3101
Klasika> já, DawaKTM a Jasterica máme ty Leo Vince. Já jsem akorát nasadil koncovku a nic víc jsem s tím nedělal. Ale asi jak to budu dávat na jaře na servis, tak se poradím, co s tím udělat, abych to využil naplno. Jinak od spodu bomba a když tam nechám tu nejmíň "otevřenou " vložku, tak hluk se zvýšil to je jasný.Ale dá se to. Cena byla cca 6 500,-.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

14.1.2009 v 10:40 | Nahoru | #3102
Jirka.77> no tvářili se že jo ale ruku do pece za to nedám

KTM LC4 640 Adventure

14.1.2009 v 10:48 | Nahoru | #3103
Klasika ja mam ešte otvorené sanie a upravu karburátora.To všetko tam už bolo , ja som len teraz dokúpil ladák. Ale neviem ako to pojde lebo moto mám ešte stále na dielni. V každom prípade je to -2,5 kg.Ten Supertrap od KTM čo tam bol je neskutočne tažký.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

14.1.2009 v 12:14 | Nahoru | #3104
Klasika> jakub (má 02)z EU má raase i se svodama, vyšlo ho to před rokem na cca 13000 včetně tý vložky a odvozu dom.
Hluk s vložkou srovnatelný s orig. Tahá mu to hezky, ale taky hezky žere, na 100 km o třetinu víc.
Peki to řešil velkou rozetou asi 51 v zadu a je spokojenej tahá taky good a za min peníze.
tady je link na svody :
http://www.hte.estra...um/nezarazene/ktm/63

Naposledy editováno 14.01.2009 12:19:47

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

14.1.2009 v 12:37 | Nahoru | #3105
Ja mam Akrapoviče a jinou trysku v karbu jinak nic ... a bohuzel na zadny seriovy LC4 jsem jeste nejel takze nevim jakej to ma vliv... ale vaha urcite a spodek asi taky :). Muzu ale porovnat s jeste vyssim osazenim akrapa a to FCR karbec + titanovy svody + koncovka... a to je znat - rychlejsi odezva na plyn a ulazenejsi chod motoru.Skoro to nevibruje a i celkove sel kroutak i vykon nahoru. Samo, je to taky o jinych penezich

KTM LC4 640 Adventure

14.1.2009 v 15:32 | Nahoru | #3106
Koukal jsem na dílenské manuály motoru, konkrétně na ten svůj (2001) má výkon 37 kw a duke stejné výroby má psáno 40 kw. Pátral jsem čím to a jediný rozdíl byl v jedné trysce v karburátoru, nevím teď z hlavy která, ale byla o číslo větší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

14.1.2009 v 16:23 | Nahoru | #3107
doro> ten Keihin FCR má někdo na ADV? Uvažoval jsem o něm taky. Dá se sehnat okolo 200 - 250 EUR. Titan svody bych už neřešil. A v tom osazení to žere jak?

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

14.1.2009 v 20:30 | Nahoru | #3108
Tak já tam mám laďák KTM SXC, úpravu airboxu a karburátoru. Vše od předchozího majitele...

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

15.1.2009 v 08:51 | Nahoru | #3109
Jirka.77> jj na ADV. Zere to snad jeste o nejakou tu decku mene nez ta moje.Jeste jsem koukal ze ma nejak dodatecne propojeny olelejovy okruh...
[img] druha strana

[img]

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

15.1.2009 v 10:02 | Nahoru | #3110

martins>Tak já tam mám laďák KTM SXC, úpravu airboxu a karburátoru. Vše od předchozího majitele...



a jak ti drží ten výfuk? mám taky SXC a nýty na začátku výfuku mi upadaly a vzadu to ted taky začíná kvedlat docela zklamání,alespon že sem ho nekupoval
jinak mám taky trysku airbox a odendaný EPC ale to dělali už v germánii,takže nemohu soudit ,jen když sem opravoval ten SXC výfuk tak sem tam dal origo a byla to tragedie zvuk jalovej odezva na plyn mrtvolná

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

15.1.2009 v 21:13 | Nahoru | #3111
Klasika> jojo, a Vincka má i Stygi, kupoval jsem mu ho zároven i s tim pro Jastericu (staly 250 EUR za kus)...jak se na jaře uvidíme tak ti možu dát ochutnat trochu poježdění s otevřeným výfukem-můžeš porovnat a zvážit zda investovat nebo ne. Ja jsem spokojenej...spodku to dost pomohlo...
Mě by se osobně líbila kombinace co psal DOro - akrap+FCR....psali o tom na advrideru samou chvalu....ale za ty hrachy asi nee

3 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

16.1.2009 v 14:28 | Nahoru | #3112
Mám dotaz: čím nafouknout kolo po výměně duše v terénu? Nechci pumpu! Přemýšlím o těch cyklo ventilech na bombičky. Dá se zavřít, takže nevypotřebovanou bombičku můžu schovat na příště. Ale taky nevím, kolik těch bombiček bude potřeba na přední, nebo zadní kolo. Co používáte?
Ď.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

16.1.2009 v 14:49 | Nahoru | #3113
Jirka.77> vozím oboje, bombičky i pumpu
ale ještě jsem ty bombičky nevyzkoušel..

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

16.1.2009 v 17:09 | Nahoru | #3114
Jirka.77> Vozim cyklo pumpicku a za 5minut nafouknuty...

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

16.1.2009 v 18:01 | Nahoru | #3115
Jirka.77> taky vozím jen pumpičku, neboť pokud nebude díra jen jedna tak mohu foukat neustále ...

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

17.1.2009 v 15:03 | Nahoru | #3116
Zdar lidi, dlouho jsem tu nebyl, neboť od loňska jezdím na lc8 , ale vracím se k lc4 .Do terénu je to krapet lehčí motorka, ale jinak KTM nezklamala . Co se týče těch výfuků,měl jsem na předchozích lc4kách jednou seriový a jednou výfuk od Sharona a rozdíl je značný,alespoň co se týče krouťáku, ale bylo potřeba to vyladit na brzdě.Taky zabodovalo přetryskování. Teď mám na lc8 Akrapoviče a díky EFI je to neskutečný mazec a s plynem se musí opravdu s citem,ale zvuk se famózní .

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

17.1.2009 v 15:43 | Nahoru | #3117
Tak všechny zdravím, mám na své moto komplet Akrapa včetně svodů + přetryskování karburátoru, vše od předešlého majitele. Dostal jsem graf křivky výkonu s touto kombinací, příští týden naskenuji a hodím to sem.

Mám dotaz ohledně řešení propojení brzdičů(dva kotouče vpředu)v kombinaci s vysokým blatníkem, jestli je každý brzdič veden zvlášť až k páčce nebo jak je to dole propojeno.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.1.2009 v 11:38 | Nahoru | #3118
ORANGEKTM>Ja vedl ke kazdemu brzdici zvlast hadici .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.1.2009 v 16:50 | Nahoru | #3119
Korybut> Zajimave ... vetsina lidi uz u LC8 zustane...copak te k lc4 tahne zpatky krome vahy ? :)

KTM LC4 640 Adventure

19.1.2009 v 09:30 | Nahoru | #3120
NO vyrazili jsme na sníh a bylo dokonce i sluníčko, fotky jsou na EU- http://www.expedice...riprava/2x-adventure

Naposledy editováno 19.01.2009 09:30:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist