1 reakcí na tento příspěvek 25 kw - likvidace motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25 kw - likvidace motoru
Jinak si to zkus představit obráceně:
malý posuv = nižší otáčky (píst se posunuje pomaleji nahoru a dolu)
vysoké otáčky = průběh kilometrů jak máš dlouho zajíždět
Naposledy editováno 13.01.2009 18:59:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25 kw - likvidace motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25 kw - likvidace motoru
Přirovnal bych to raději, šoupáním obráběcího nože po upnuté součásti bez zaplého otáčivého pohybu, vlastně tam maximálně vykonáš drážku, ale to jistě víš ...
Jsem tam ty otáčky neměl motat a už bych to nerozebíral...
Jsem potichu a šoupu nohama
Benja>czech_pilot>Noo......já si myslím že to zase tak dobrý není......to je jako když si dědeček koupí novou Fabii......jezdí s ní opatrně točí jen mezi 2000-2500 a šetří jí každým kilometrem....ve výsledku motor ve vyšších točkách vůbec netáhne a v trubkách si pavouci dělaj pavučiny......můj názor, nikomu ho nevnucuju
jo totje zase pravda, mě to stačilo když jsem jel v autoškole na moto ( tam se nedává vůbec nikdy plnej ... ) a když jsem dal plnej ... tak se sekl plyn a žačalo to řvát jak zplašený, pak jsem měl dvě hodinky technickou
já jsem to s komisařem na GN 250 postavil při rozjezdu na zadní
měl přez metráček