1 reakcí na tento příspěvek 25 kw - likvidace motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25 kw - likvidace motoru
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Jinak si to zkus představit obráceně:
malý posuv = nižší otáčky (píst se posunuje pomaleji nahoru a dolu)
vysoké otáčky = průběh kilometrů jak máš dlouho zajíždět
Naposledy editováno 13.01.2009 18:59:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25 kw - likvidace motoru
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25 kw - likvidace motoru
Přirovnal bych to raději, šoupáním obráběcího nože po upnuté součásti bez zaplého otáčivého pohybu, vlastně tam maximálně vykonáš drážku, ale to jistě víš
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Jsem tam ty otáčky neměl motat
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Jsem potichu a šoupu nohama
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
Benja>czech_pilot>Noo......já si myslím že to zase tak dobrý není......to je jako když si dědeček koupí novou Fabii......jezdí s ní opatrně točí jen mezi 2000-2500 a šetří jí každým kilometrem....ve výsledku motor ve vyšších točkách vůbec netáhne a v trubkách si pavouci dělaj pavučiny......můj názor, nikomu ho nevnucuju
jo totje zase pravda, mě to stačilo když jsem jel v autoškole na moto ( tam se nedává vůbec nikdy plnej ... ) a když jsem dal plnej ... tak se sekl plyn a žačalo to řvát jak zplašený, pak jsem měl dvě hodinky technickou
já jsem to s komisařem na GN 250 postavil při rozjezdu na zadní
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
měl přez metráček
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)