![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Naposledy editováno 02.01.2010 18:00:47
1 reakcí na tento příspěvek Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
TOŽ TU TO JE
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
Ale výjezdy a ostatní s tím jde jezdit snad i líp než v létě a to můžou bejt smetený. Bomba je i ledová plochá dráha na rybníce nebo velkej kaluži.
K tomu zajištění. Předpokládám že vylítaly jen ze středu gumy. Originál hřeby (strílel jsem je na ledovou rolbu) se předvrtávaj cca 2mm vrtákem s dorazem hloubky /trubička na vrták/. Guma se pak šroubováním netrhá a nežmoulá - jen se roztahuje. Líp pak obepíná závit bez žmolků kolem, navíc není pnutí pod hřebem ven. K zajištění stačí 2 kapky sekunďáče na závit a rychle ho tam navrtat /jistil bych jen prostřední/. Možná když je předvrtáš lítat nebudou i bez lpení. O oko se neboj - povinné brýle - rychlejc než kamínek to nepoletí a o moc těžší to není.
Každopádně dobrej počin, protože je to výrazně jednodušší než cpát zevnitř samořezy + duši. Jestli ti do toho můžu kecat tak dopředu stačej tenčí a nech je delší 5 až 8mm.
1 reakcí na tento příspěvek Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
GASik>marko> mráz je kurva, takový zamrzlý otevřený šoupě, to se pak dějou věci
to se mi stalo v zimě naposledy na ČZ250 motokros před třiceti lety
dnes ta technika přece jen funguje líp
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
a to prej s blatnikama praskne zrovna kost
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Takle teplo nevypada
Naposledy editováno 08.01.2009 00:04:59
1 reakcí na tento příspěvek Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
JInak peknej pocin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
s tím praskáním plastů, pamatuju jak jsem kdysi hodil kotrmelec když se pode mnou propadla závěj, s HQ360WR rok 95. Zadní blatník z italského superplastu se rozstřelil na tisíc kousků, jako by byl ze skla. A to nebylo ani mínus deset
Normalne v Mitasu (Zlin).Kamos od nich bere gumy,tak ma trosku zajimavejsi ceny(tu cenu jsem videl v jeho velkoobchodnim ceniku),ale myslim si,ze maloobchodni by mela byt o cca 15 az 20 procent vyssi.ne vic
2 reakcí na tento příspěvek Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
Spalovač máme s Mitasem smlouvu a odběry do pneuservisu asi 13 let a garantuju ti že nemalé za tu dobu a takovou cenu rozhodně nemám.