Téma: Most rozbor trati-zavodnici sem
 
2.1.2009 v 20:29
Na zavodnich vlaknech to vre,obzvlast diky udalosti roku kterou je nejaky CMN cup na 7kol A tak by jsme se mohli podivat na zoubek Mosteckemu okruhu.Kudy se tam,jak se tam a proc so to tak tam,kdy brzdit,jak brzdit,jak u toho sedet,kam koukat,kde a jak pridavat....je to na vas zavodnici,rad si necham poradit

Tady jinak link na 5 ruzne rychlych kol z Mostu ...jen pro ucely debaty v tomto vlakne.Casy kol 1:55,1:57,1:52.5.1:54.5 a 1:51.9,nejeto uplne naplno(jen misty),byl provoz,ale je videt ze se takovy cas da podle me relative bez rizika zajizdet.Zajimave pro me z hlediska zlepseni a problemu v ruznych castech trati,je sledovat jednotlivy vyjezd prvnich 3kol ze sikany.1. kolo dvojka razena pri wheelie,2.kolo taktez ale spadla do neutralu,3.kolo zamerne jiz razena v nizsich otackach,ale spabsi akcelerace.... ale i tak vzdy problem stihnou zaradit 3ku jeste pred nastupem levotocive zatacky a byt v odpovidajici stope...
...dale me zajima,jestli zavodnici pred dolikem brzdi tvrde a jiz pred nastupem zatacky do ni pridavaji,nebo se odbrzduje slabeji az do zatacky jako je to temer vsude jinde a akceleruje se az pri opousteni zatacky a vyjezdu nahoru..
..dale jestli se cela pasaz od Matadoru prava,leva,prava projizdi nez jakehokoliv brzdeni...
...jestli je pri zavodnich prevodech a normalnimu razeni potreba 2x zaradit pred tahlou levou pod boxy...
...a posledni,jestli se posledni prava nalitava tak,ze se do ni jede pod plynem,pote zaklapne a hned akceleruje,nebo se do ni jiz nalitava z vysoke rychlosti bez plynu s naslednym dobrzdovanim k tecne a akcelerace?
..jo jeste, jestli se pri prujezdu sikanou obe zatacky dostanete s kolenem na zem,nebo to ani pro rychly prujezd neni nutne...?
Pernovi a dalsim predem dekuji za zodpovezeni
5 kol Most ZX10R
Moje vize s prispenim mapky Plejby:
Bila-plny,nebo temer plny plyn
Cerna-opravdu ostre,maximalni brzdeni v rovnem smeru
Zluta-brzdeni v naklonu do zatacky a v zatacce!
[url=


Naposledy editováno 06.01.2009 12:38:16

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 13:14 | Nahoru | #181

Perňa #81>

Jinak Fííre, mně tam asi chybí žlutá ještě v posledním vinglu (ale mám R1 a velký volnoběh, takže to motorem nebrzdí..) a naopak dolík před Matadorem je lepší (pokud se povede a nejsem dlouhej) odbrzdit ještě na rovině a hlavně přesně trefit stopu, ať neztratím rychlost, protože do kopce je potřeba mít optimální otáčky a ne spadnout dolů, páč potom ztrácíš řádově snad vteřiny!



No ten posledni vingl jsem tam nedal zamerne,myslim ze vyjezd t predposledni prave a ten kratky usek rovne se vyjede s takovou rychlosti,ze bych skoro tvrdil,ze se do ni jeste bud pridava,anebo jen zaklapne a teprve nekde pred tecnou se mozna i lehce brzdi....tak to vidim ja u svehon casu,ale rad bych videl jak to probiha u casu o 5s niz a dolik pred matadorem...pamatuju si jak jsem tam vzdycky naprosto nesmylsne a silne brzdil,ale jak rikam nevim jestli dobrzdit lehce az do doliku a plyn,nebo odbrzdit vice a uz pred zacatkem zatacky lehce pridavat....od toho tady mame preci tebe jinak mapku ti klidne upravim k opbrazu svemu...tohle je muj zevrubny nacrt me jizdy v case asi 1:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 13:15 | Nahoru | #182

majkl31>.. a hlavně na výjezdech ze zatáček, kde prostě nevim kolik přidat aby mi neuteklo zadní kolo, tak tam dávám určite malo...



Myslim ze s tim tu mame problem vsichni bez vyhrady. Jen nekdo mensi a nekdo horsi ze...

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 13:24 | Nahoru | #183
Perňa #81> Když vyjedu na cílovku o 20km/h rychleji, budu i na konci ±20km/h rychlejší, takže lepší jezdec na 750 se udrží horšího na litru i na rovince... to jsou fakta, všechno není jen o koních, který stejně většina lidí nad 2:00 nevyužije tak jak má!
Ale třeba porovnáni v nájezdu na cílovku konkrétně s Játrem on 600 já 1000, tak mu ujedu do poloviny a příjde brzdy a šikana a mínus cca 40 m a na výjezdu už ztráta!A to jel ještě jinou stopu,nevím jestli optimální!
A tak to bylo pořád - rovina spolu a brzy a nájezdy rozdíl!
Tak si myslím,že by i při "učení" měli jezdit stejné kubatury a porovnávat se vzájemně!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 13:25 | Nahoru | #184

majkl31>
jj souhlas, já jsem to asi špatně podal. Mě se jedná spíš o to jak jsi psal, že v místech kde je bílá čára by měly být rozdíly minimální. Je jasný že pokud to tam nejedu pod plnym tak ztrácim, ale když se podíváš kolik procent trati pokrývá ta bílá čára, tak jen na těchhle úsecích ztrácim na tebe cca 30-40m i když to oba pojedem pod plnym si myslim. Ale naprosto s tebou souhlasim, že je potřeba najít ty vteriny na mistech,kde je to minimalne narocne na techniku a vykon motocyklu a je to jen o umeni jezdce....



Hele jestli ti na cilovce ujedu o 30m tak je to pri te rychlosti asi 1 sekunda...a to je nejdelsi cast trati..jinde by to nemelo byt vic nez 10m...cili bych od oka rekl ze na me zratis jen diky castecne slabsimu vykonu a stachu jet plny plyn:30m+10+10+5+10 metru...coz bude asi +-5s a budes tim padem na case 2:00...dalsich 5s ztracis na Zlute care,ktera je proti bile uplne nepatrna....a ted je jen na tobe,ne ktere care zacnes pracovat

Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 13:29 | Nahoru | #185
Od Vik51 mě na comp přistálo todle videjko. Je to Martin Mikulec do 600 volná. Dojel 2. za V.Jirušem (4SR). Jede YR6 03-04 (asi). Třeba to někomu pomůže...



Naposledy editováno 06.01.2009 13:33:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 13:29 | Nahoru | #186

Dawe02>majkl31>.. a hlavně na výjezdech ze zatáček, kde prostě nevim kolik přidat aby mi neuteklo zadní kolo, tak tam dávám určite malo...

Myslim ze s tim tu mame problem vsichni bez vyhrady. Jen nekdo mensi a nekdo horsi ze...



hele osobne bych rekl,ze podil na dobrem case ma v pomeru najezd/vyjezd do zatacky vyhodu a dulezitost najezd asi tak 60/40....neustale mluvim o prumernych casech nas mrdalu

1 reakcí na tento příspěvek Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 13:46 | Nahoru | #187
Jinak bych mel jeste jednu pomucku malickou Majkle,a je to myslim hezky videt pri jednom z brzdeni na cilovce na tom videu...motorka se bori,zvada a zase bori.Podle toho jak primackavam nebo povoluju brzdu...je to z duvodu toho ze po tak malo jizdach tam nejsem schopny trefit temer nikdy brzdny bod..cili volim radsi drivejsi brzdy a pak koriguju tlak na pacce abych vubec dojel k zatacce jeste v nejake rychlosti. Ale ma to tu vyhodu,ze temer nikdy nejsem dlouhy a hlavne kdyz uz sem blize zatacky,tak se mi mnohem lepe trefi najezdova rychlost a stopa te zatacky.A v konecnem vysledku jsem rychlejsi,ikdyz jsem zaklapl a zacal brzdit treba o 10driv nez ty,nebo nekdo...
Doufam ze to nebereta jako rozumy,ale vecnou debatu ve snaze zdelit svuj subjektivni dojem a dobrat se k lepsimu casu na zivo...mimochodem uz ted mam pocit ze jedu rychleji mapku si nalepim zevnitr na plexi helmy a zadny srani s tim

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 14:29 | Nahoru | #188

NoFear4>..hele osobne bych rekl,ze podil na dobrem case ma v pomeru najezd/vyjezd do zatacky vyhodu a dulezitost najezd asi tak 60/40....neustale mluvim o prumernych casech nas mrdalu



Nemuzu posoudit u jinych, ale myslim ze ja mam nalety uz docela blizko maximu (lezim jak placka a jedu slusnou stopu) ale na vyjezdech se proste bojim highsidera jak cert krize, proto tam dost ztracim a to hlavne v te prvni fazi zrychlovani..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 14:44 | Nahoru | #189

Dawe02>NoFear4
Nemuzu posoudit u jinych, ale myslim ze ja mam nalety uz docela blizko maximu (lezim jak placka a jedu slusnou stopu) ale na vyjezdech se proste bojim highsidera jak cert krize, proto tam dost ztracim a to hlavne v te prvni fazi zrychlovani..



No a pak se v tomhle našem "maximu" přiřítí zezadu jakoby mimochodem holka a ještě ti to tam strčí!...a my si myslíme, že už to víc nejde, že tvrději a dál do zatáčky se brzdit nedá!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 14:45 | Nahoru | #190
Perňa #81> to jo, ale vis jak to myslim... rovny rovneho si hleda
A tech holek tu taky moc nebude, tak to su klidny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 14:54 | Nahoru | #191
Dawe02> Dobře, tak jedna tu je Tak třeba Andy Meklau, když říkáš rovný k rovnému (ten si ale takhle "hraje" u nás se všema, ale u něj to je asi hlavně neskutečně brutálním výjezdem a on se u toho určitě ještě šklebí do helmy!)

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 15:10 | Nahoru | #192
NoFear4> Čeče koukal jsem takhle jednou v Mostě na kruhu na nás začátečníky, jak si dávaj nájezd do posledních dvou zatáček za boxama a jestli jsi měl šedou Kawu, tak tam rozhodně neztrácíš........na to že jezdíš s origo kapotama Pak tam hezky jel kluk na Dukárně a pak se tam někdo rozvěsil, tak jsem jel domu
Jinak si myslím že nejvíc ztrácím na konci cílovky,tam je to na brzdy fakt na H, škoda že se nejezdí stará, ta byla super, Němci to tak jezdí(rovně).Do ďolíku se snažím nalítnout a moc nebrzdit, jen zaklapnu a na tečně to narvu a na kopci omezovač.

Naposledy editováno 06.01.2009 15:18:26

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 15:15 | Nahoru | #193

Perňa #81>Dawe02> Dobře, tak jedna tu je Tak třeba Andy Meklau, když říkáš rovný k rovnému (ten si ale takhle "hraje" u nás se všema, ale u něj to je asi hlavně neskutečně brutálním výjezdem a on se u toho určitě ještě šklebí do helmy!)



Hmm něco na tom bude, mluvil jsem s Čermoněm a říkal že Andy jel před ním a když mu ukázali že je za ním, tak v klidu poodjel, ale nehorázný, on vypadal jak na výletě ))takhle narovnanej nejezdím ani já hehe. Ale kdo umí umí....heh a chlastá Redbula za jízdy

Naposledy editováno 06.01.2009 15:16:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 15:21 | Nahoru | #194

Perňa #81>Dawe02>NoFear4
Nemuzu posoudit u jinych, ale myslim ze ja mam nalety uz docela blizko maximu (lezim jak placka a jedu slusnou stopu) ale na vyjezdech se proste bojim highsidera jak cert krize, proto tam dost ztracim a to hlavne v te prvni fazi zrychlovani..

No a pak se v tomhle našem "maximu" přiřítí zezadu jakoby mimochodem holka a ještě ti to tam strčí!...a my si myslíme, že už to víc nejde, že tvrději a dál do zatáčky se brzdit nedá!



Perníkáři....tomu nerozumím
jak se může ze zadu přiřítit holka a eště ti to tam strčit
to kdybys to řekl opačně, tak prosím, ale takhle??!!

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 15:25 | Nahoru | #195
Larry> No právě, to jsou dneska ty věci nadpozemský a zvrácený, že už to chodí až takhle jak říkám!!!

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 15:32 | Nahoru | #196

Dawe02>NoFear4>..hele osobne bych rekl,ze podil na dobrem case ma v pomeru najezd/vyjezd do zatacky vyhodu a dulezitost najezd asi tak 60/40....neustale mluvim o prumernych casech nas mrdalu

Nemuzu posoudit u jinych, ale myslim ze ja mam nalety uz docela blizko maximu (lezim jak placka a jedu slusnou stopu) ale na vyjezdech se proste bojim highsidera jak cert krize, proto tam dost ztracim a to hlavne v te prvni fazi zrychlovani..



hele ja to zase beru podle sebe v porovnani jeste treba kdyz jsem jezdival skolu s Ondrou Lelekem a jel za mnou a pak rika....Jo uz docela kreslis hezky pri vyjezdech zadni gumou....ale nikdy mi nerekl hezky kreslis predni gumou pri naletech... takze asi tak...vyjezd jakz takz,ale nalet mizerie...daleko pred moznostma brzd,pneumatik i vsecho ostatniho

Naposledy editováno 06.01.2009 15:33:38

1 reakcí na tento příspěvek Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 15:51 | Nahoru | #197
Kuwaaaaaaaaaaaa kdy už přijde na řadu modrá vlajka takhle to tady jen tiše čtu a nemůžu přispívat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 15:53 | Nahoru | #198

stepos79>Kuwaaaaaaaaaaaa kdy už přijde na řadu modrá vlajka takhle to tady jen tiše čtu a nemůžu přispívat



Vydrz,za chvili ti dam kolo,tak budou mavat a muzes se konecne prijevit jako spravnej zavodnik co ma zmaknuty kdyz ne zatacky,tak aspon vlajky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 15:55 | Nahoru | #199

NoFear4>stepos79>Kuwaaaaaaaaaaaa kdy už přijde na řadu modrá vlajka takhle to tady jen tiše čtu a nemůžu přispívat

Vydrz,za chvili ti dam kolo,tak budou mavat a muzes se konecne prijevit jako spravnej zavodnik co ma zmaknuty kdyz ne zatacky,tak aspon vlajky



supeeeer tak přideeeeeeeeeeeeeeeeej šlápni na to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 16:03 | Nahoru | #200
stepos79> Pečlivě to tu čti, postupuj stránku po stránce, nepřeskakuj a buď pozorný. Pak budou ukazovat vlajku Fearovi až mu budeš dávat kolo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 16:06 | Nahoru | #201

pepazdepa-84>stepos79> Pečlivě to tu čti, postupuj stránku po stránce, nepřeskakuj a buď pozorný. Pak budou ukazovat vlajku Fearovi až mu budeš dávat kolo



Jestli se tohle někdy stane tak věřím Fíre že to pověsíš na hřebík ale buď klidný čeká tě ještě hoodně ježdění

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 16:10 | Nahoru | #202

stepos79>pepazdepa-84>stepos79> Pečlivě to tu čti, postupuj stránku po stránce, nepřeskakuj a buď pozorný. Pak budou ukazovat vlajku Fearovi až mu budeš dávat kolo

Jestli se tohle někdy stane tak věřím Fíre že to pověsíš na hřebík ale buď klidný čeká tě ještě hoodně ježdění



Treba ti budou mavat zlutou abys daval pozor,ze se pred tebou nekde valim v kacirku...to bude jako satisfakce stacit ne?

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

6.1.2009 v 19:15 | Nahoru | #203

NoFear4>majkl31>
jj souhlas, já jsem to asi špatně podal. Mě se jedná spíš o to jak jsi psal, že v místech kde je bílá čára by měly být rozdíly minimální. Je jasný že pokud to tam nejedu pod plnym tak ztrácim, ale když se podíváš kolik procent trati pokrývá ta bílá čára, tak jen na těchhle úsecích ztrácim na tebe cca 30-40m i když to oba pojedem pod plnym si myslim. Ale naprosto s tebou souhlasim, že je potřeba najít ty vteriny na mistech,kde je to minimalne narocne na techniku a vykon motocyklu a je to jen o umeni jezdce....

Hele jestli ti na cilovce ujedu o 30m tak je to pri te rychlosti asi 1 sekunda...a to je nejdelsi cast trati..jinde by to nemelo byt vic nez 10m...cili bych od oka rekl ze na me zratis jen diky castecne slabsimu vykonu a stachu jet plny plyn:30m+10+10+5+10 metru...coz bude asi +-5s a budes tim padem na case 2:00...dalsich 5s ztracis na Zlute care,ktera je proti bile uplne nepatrna....a ted je jen na tobe,ne ktere care zacnes pracovat



no hele asi takhle ti to povim, zhruba měsíc a půl už sistematicky pracuju na všech čárách najednou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

7.1.2009 v 07:47 | Nahoru | #204
No a pro ty rychlý...abych nebyl proti sobě, když všechno prozradím, na co čoek přichází léta.
Tady už je každá rada dobrá, protože techniku jízdy tak nějak takhle rychlí borci maj zvládnutou, takže jen poukázat na místa, kde jsou ty vteřiny V tom nemá Ducati1098 pravdu, protože rychlýho se dlouho neudržíš a určitě nejde razit teorii, že když on to projel, tak já musím taky! Jde o zkušenosti a zrychlit co kolo, to 2s při časech pod 1:55 nejde.. Takže zatím to hodím do PM Fíírovi, jak to jedu já a pak se rozhodnem, jestli zveřejnit anebo to namá hlavu ani patu

jestli můžu pošli mě to pliiz taky, ať se na to můžu juknout moc prosím smutně koukám [/quote]

Hezky se to tady čte...Taky by se mi líbila nějaká ta rada, aby mi Nikotýn neukázal záda...

Naposledy editováno 07.01.2009 11:41:22

Most rozbor trati-zavodnici sem

7.1.2009 v 10:43 | Nahoru | #205
Já v Mostě brzdím tehdy až mi začne prdel strachy štípat čalounění na sedačce Je fakt že nejsem závodník ale požitkář Most jsem měl pod dvě jen ve světlý chvilce, po lehkém požití a ještě na Fárošovi. Ta šikana se mi vůbec nelíbí nemám ji rád ale pak dál k Matadoru je to nejlepší kousek trati. Suma sumárum teda radit nemůžu

Naposledy editováno 07.01.2009 10:45:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

7.1.2009 v 11:05 | Nahoru | #206

.Kolda.>Nikotýn>Perňa #81>NoFear4>Ducati1098>NoFear4>Ducati1098> hele nevnucuju ti svuj nazor a svoje teorie...ja mam svoje odzkouseny a vim ze jsem sel nekolik sekund dolu jen na zaklade teoretickeho zjisteni a uvedomeni si,pripadne videni z tribuny,jak to nekdo jede....
..jinak dam ted do hlavicky 100MB link na rapidshare,kde je 5 kol z podzimu,v trochu lepsi kvalite,aby jste z toho neco mohli videt a doufam ze mi to Perna pak zkritizuje a treba i poradi...

Hezky se to tady čte...Taky by se mi líbila nějaká ta rada, aby mi Nikotýn neukázal záda...



jééé Koldovi neradit, on má hajzl už silnější moto než já a to je to poslední co potřebuju vidět jeho záda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

7.1.2009 v 11:45 | Nahoru | #207

Nikotýn>.Kolda.>Nikotýn>Perňa #81>NoFear4>Ducati1098>NoFear4>Ducati1098> hele nevnucuju ti svuj nazor a svoje teorie...ja mam svoje odzkouseny a vim ze jsem sel nekolik sekund dolu jen na zaklade teoretickeho zjisteni a uvedomeni si,pripadne videni z tribuny,jak to nekdo jede....
..jinak dam ted do hlavicky 100MB link na rapidshare,kde je 5 kol z podzimu,v trochu lepsi kvalite,aby jste z toho neco mohli videt a doufam ze mi to Perna pak zkritizuje a treba i poradi...

Hezky se to tady čte...Taky by se mi líbila nějaká ta rada, aby mi Nikotýn neukázal záda...

jééé Koldovi neradit, on má hajzl už silnější moto než já a to je to poslední co potřebuju vidět jeho záda



Zatím možná tak silnější řeči o závodění , ale oba víme, že dobře mířená rada od zkušeného borce, je mnohdy víc jak kroužení se stejnými chybami, na které člověk sám nepřijde...viz minulá sezona..

Naposledy editováno 07.01.2009 11:47:04

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

7.1.2009 v 11:49 | Nahoru | #208

.Kolda.>Nikotýn>.Kolda.>Nikotýn>Perňa #81>NoFear4>Ducati1098>NoFear4>Ducati1098> hele nevnucuju ti svuj nazor a svoje teorie...ja mam svoje odzkouseny a vim ze jsem sel nekolik sekund dolu jen na zaklade teoretickeho zjisteni a uvedomeni si,pripadne videni z tribuny,jak to nekdo jede....
..jinak dam ted do hlavicky 100MB link na rapidshare,kde je 5 kol z podzimu,v trochu lepsi kvalite,aby jste z toho neco mohli videt a doufam ze mi to Perna pak zkritizuje a treba i poradi...

Hezky se to tady čte...Taky by se mi líbila nějaká ta rada, aby mi Nikotýn neukázal záda...

jééé Koldovi neradit, on má hajzl už silnější moto než já a to je to poslední co potřebuju vidět jeho záda

Zatím možná tak silnější řeči o závodění , ale oba víme, že dobře mířená rada od zkušeného borce, je mnohdy víc jak kroužení se stejnými chybami, na které člověk sám nepřijde...viz minulá sezona..



pravdu díš čeče, potřebovali bysme Perňu odchytnout na jeden den v Mostě a pak v Brně, jen musí chvilku za náma krajinařit

4 reakcí na tento příspěvek Most rozbor trati-zavodnici sem

7.1.2009 v 12:00 | Nahoru | #209
kdyz uz jste u toho myslim ze pokud by se Pernovi zaplatila jizda,tak by proti instruktazi nebyl a kdyby se dali dohromady dva jezdci kteri jedou temer stejne tak by se za Pernou mohli po kole stridat a nevyslo by je to az tak draho...osobne bych do takovych 4 pulhodinek s Pernou za penize s nekym klidne sel....

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

7.1.2009 v 12:02 | Nahoru | #210

NoFear4>kdyz uz jste u toho myslim ze pokud by se Pernovi zaplatila jizda,tak by proti instruktazi nebyl a kdyby se dali dohromady dva jezdci kteri jedou temer stejne tak by se za Pernou mohli po kole stridat a nevyslo by je to az tak draho...osobne bych do takovych 4 pulhodinek s Pernou za penize s nekym klidne sel....


to já se přidávám....akoráte tě nejdřív musím dohnat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist