globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nepravidelně vytahanej řetěz.....
 
6.1.2009 v 12:52
U své Hayabusy mam nepravidelně vytahanej řetěz , má ale málo najeto a prakticky žádnou vůli na zubech.
Je podle vás lepší koupit novej, nebo ho tam mam nechat dál ?
Je mi jasný že to asi nubude dobrý pro ložisko a jakej to má vliv na výkon ?

Přikládám video jak vznikl tento kultoní motocykl !
Předchozí
1 2 3
Následující

Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 13:02 | Nahoru | #1
Nejezdi jak prase a kup si novej (řetěz) a tím starým ať ti dá tata po zádech!!

Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 13:08 | Nahoru | #2
no kdyz je nekde vytahanej tak tam asi mit vuli bude ne? me taky posledni retez odesel tak ze byly vytahane jen clanky na urcitem useku... nic nez vymenit asi nejde...

Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 13:11 | Nahoru | #3
Ty s tím jezdíš sprinty a divíš se,že máš zkurvenej řetěz

1 reakcí na tento příspěvek Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 13:13 | Nahoru | #4
nekdy je nepravidelne vytahanej tim ze neni umytej (tj v jedne casti zaschlej bordel), ho zkus umejt

kamos to mel taky, i to casteji napinal, pak ho umyl a najednou byl jak novej ani nemusel napinat tak casto

ale zalezi kolik mas najeto, a esli jezdis jen sprinty tak je to asi taky normalni

1 reakcí na tento příspěvek Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 13:16 | Nahoru | #5
Určitě ho vyměň. Stejně se to bude jen horšit. Mě se to stalo taky, když jsem točil kolem tak mi řetěz jezdil 5cm nahoru a dolu. A to je na houby, protože když jsem ho vyšponoval v tom nejvolnějším místě tak to pak zbytečně odnášelo ložisko a když jsem to vyšponoval v tom napnutým tak jsem ho měl hrozně prověšenej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 13:27 | Nahoru | #6

Bubrak ZX10R>nekdy je nepravidelne vytahanej tim ze neni umytej (tj v jedne casti zaschlej bordel), ho zkus umejt

kamos to mel taky, i to casteji napinal, pak ho umyl a najednou byl jak novej ani nemusel napinat tak casto

ale zalezi kolik mas najeto, a esli jezdis jen sprinty tak je to asi taky normalni



Tohle je podle mě blbost, to přece neni možný....
Mam na něm najeto asi 3 000 km

(reakce na) Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 13:28 | Nahoru | #7

láďa r1>Určitě ho vyměň. Stejně se to bude jen horšit. Mě se to stalo taky, když jsem točil kolem tak mi řetěz jezdil 5cm nahoru a dolu. A to je na houby, protože když jsem ho vyšponoval v tom nejvolnějším místě tak to pak zbytečně odnášelo ložisko a když jsem to vyšponoval v tom napnutým tak jsem ho měl hrozně prověšenej.



Jo, přesně stejnej problém mam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 13:32 | Nahoru | #8

Orgovany>Bubrak ZX10R>nekdy je nepravidelne vytahanej tim ze neni umytej (tj v jedne casti zaschlej bordel), ho zkus umejt

kamos to mel taky, i to casteji napinal, pak ho umyl a najednou byl jak novej ani nemusel napinat tak casto

ale zalezi kolik mas najeto, a esli jezdis jen sprinty tak je to asi taky normalni

Tohle je podle mě blbost, to přece neni možný....
Mam na něm najeto asi 3 000 km



Stalo se to. Proste kdyz se v jedny casti spatne ohyba, tak se nepravidelne napina, to je logicky. Ale nerikam, ze to je tvuj pripad, ale muze bejt a odhaleni je pomerne jednoduchy.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 13:36 | Nahoru | #9

Bubrak ZX10R>Orgovany>Bubrak ZX10R>nekdy je nepravidelne vytahanej tim ze neni umytej (tj v jedne casti zaschlej bordel), ho zkus umejt

kamos to mel taky, i to casteji napinal, pak ho umyl a najednou byl jak novej ani nemusel napinat tak casto

ale zalezi kolik mas najeto, a esli jezdis jen sprinty tak je to asi taky normalni

Tohle je podle mě blbost, to přece neni možný....
Mam na něm najeto asi 3 000 km

Stalo se to. Proste kdyz se v jedny casti spatne ohyba, tak se nepravidelne napina, to je logicky. Ale nerikam, ze to je tvuj pripad, ale muze bejt a odhaleni je pomerne jednoduchy.



Tak muj řetěz rozhodně zkamenělej neni

(reakce na) Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 13:37 | Nahoru | #10

Orgovany>

Tak muj řetěz rozhodně zkamenělej neni



komu neni rady..... delej co umis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 13:54 | Nahoru | #11
Orgovany> Ještě by bylo zajímavé kdybys hodil značku toho řetězu

Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 14:02 | Nahoru | #12
Taky se mi to stalo, ale řetěz má najedo už hodně, tak to neřešim a měnim. Podle mě ale jediný rozumný vysvětlení bude bordel v řetězu.

(reakce na) Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 14:05 | Nahoru | #13

Zdenek.FZS600>Orgovany> Ještě by bylo zajímavé kdybys hodil značku toho řetězu



Tak značka to je DiD...
Mam zálusk na ČZ SDZ, co si o něm myslíte ?

Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 14:15 | Nahoru | #14
530 SDZ je drazsi nez vycisteni retezu.

1 reakcí na tento příspěvek Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 14:22 | Nahoru | #15
bubrak: tak jestli rika ze se hejbou vsechny clanky ok, tka muze byt i takhle nerovnomerne vytahanej, taky se mi to na jednom retezu stalo... u ladene busy muze bejt i tech 3000km mozny ... ostatne sem uz zaslechl par spatnejch zkusenosti s DID...

ja ten cz530sdz mam a zatim drzi, mam na nem asi 8tis... ale je fakt ze 1000ccm neni 1300ccm, 125ps neni 200ps a projizdky kolem komina nejsou zavody ve sprintu...

1 reakcí na tento příspěvek Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 14:37 | Nahoru | #16
řetěz se dá zničit i za 1000 km takže je možný že je v háji, musíš usoudit sám kolik jak kde je vytaženej, jestli je to jestě v nějaký toleranci nebo tak... ale jestli je to v jednom místě 5cm a v jiným místě je napnutej, nic jiného než výměna tě nečeká, osobně preferuji RK (origo suzuki)
jinak ČZ dělalo řetězy za dob kdy pan Honda ve své dílně sestavil 3 motorky za rok, takže asi tak
nedávno nějaký busař dával zde na foru tento odkaz ODKAZ tak možná tohle zkusit

1 reakcí na tento příspěvek Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 14:39 | Nahoru | #17
předělej to na kardan

Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 14:39 | Nahoru | #18
normálka...
příště kup kvalitnější řetěz:) vydrží ti déle.. Na výkon to vliv nemá, ale je to plíseň poslouchat při jízdě a přední ložisko ti fakt nepoděkuje:)

(reakce na) Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 14:43 | Nahoru | #19

assassin>bubrak: tak jestli rika ze se hejbou vsechny clanky ok, tka muze byt i takhle nerovnomerne vytahanej, taky se mi to na jednom retezu stalo... u ladene busy muze bejt i tech 3000km mozny ... ostatne sem uz zaslechl par spatnejch zkusenosti s DID...

ja ten cz530sdz mam a zatim drzi, mam na nem asi 8tis... ale je fakt ze 1000ccm neni 1300ccm, 125ps neni 200ps a projizdky kolem komina nejsou zavody ve sprintu...



No tak za 200 kladrubáků bych byl fakt rád . Ale těch sprintů a jednotlivejch tvrdejch startů bylo fakt až až....

(reakce na) Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 14:45 | Nahoru | #20

KARDAN>předělej to na kardan



Dobrá rada nad zlato

(reakce na) Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 14:49 | Nahoru | #21

ineverexist>řetěz se dá zničit i za 1000 km takže je možný že je v háji, musíš usoudit sám kolik jak kde je vytaženej, jestli je to jestě v nějaký toleranci nebo tak... ale jestli je to v jednom místě 5cm a v jiným místě je napnutej, nic jiného než výměna tě nečeká, osobně preferuji RK (origo suzuki)
jinak ČZ dělalo řetězy za dob kdy pan Honda ve své dílně sestavil 3 motorky za rok, takže asi tak
nedávno nějaký busař dával zde na foru tento odkaz ODKAZ tak možná tohle zkusit



Co to je za značku ta Enuma ? 5000 se mě zdá za řetěz neskutečně moc....

2 reakcí na tento příspěvek Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 15:22 | Nahoru | #22
někdo mi řikal že se prej hodně vytahává při ježdění po zadním...pokud to děláš často...já tomu věřim..co vy?

Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 15:28 | Nahoru | #23
Nedávno jsem to řešila.
Mechanik mi zaměnil stranu rozetovýho kolečka, když mi dával novou řětez. sadu.
Měli jsme za to, že proto se vytahal nerovnoměrně.
Lajcky jsme ho dali tak jak má být a řetěz se rádoby srovnal a problémy po několika stovkách km žádné.(ťuk,ťuk,ťuk)
(příspěvek spíše do placu)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 15:28 | Nahoru | #24

Sefo>někdo mi řikal že se prej hodně vytahává při ježdění po zadním...pokud to děláš často...já tomu věřim..co vy?



Podle mě je největší zatížení na řetěz když se kolo začne odlepovat od země. Když se jede ve svíci, tak podle mě řetěz nijak netrpí, je to jako normální plynulá jízda .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 15:31 | Nahoru | #25

Sefo>někdo mi řikal že se prej hodně vytahává při ježdění po zadním...pokud to děláš často...já tomu věřim..co vy?



Ja tomu neverim. S orig na ZX9 jsem najel 32tis, pak s DID 29tis, jezdil sem casto po zadnim, sprinty atd.

Ted mam na ZX10R retez CZ 525 SDZ (tj slabsi nez mela ZX9, tam byla 530) a mam na nem 14tis km a je uplne v klidu, napinam tak jednou za 4-5tis, tj stupnice napinani je tak v 10%. Je vytahany rovnomerne. Podle me se vliv jezdeni po zadnim projevi treba v max 10% snizenim zivotnosti.

(reakce na) Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 15:34 | Nahoru | #26

Orgovany>Sefo>někdo mi řikal že se prej hodně vytahává při ježdění po zadním...pokud to děláš často...já tomu věřim..co vy?

Podle mě je největší zatížení na řetěz když se kolo začne odlepovat od země. Když se jede ve svíci, tak podle mě řetěz nijak netrpí, je to jako normální plynulá jízda .



To je jasny, zvysena je jen namaha pri zvednuti kola.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 15:41 | Nahoru | #27

Bubrak ZX10R>Sefo>někdo mi řikal že se prej hodně vytahává při ježdění po zadním...pokud to děláš často...já tomu věřim..co vy?

Ja tomu neverim. S orig na ZX9 jsem najel 32tis, pak s DID 29tis, jezdil sem casto po zadnim, sprinty atd.

Ted mam na ZX10R retez CZ 525 SDZ (tj slabsi nez mela ZX9, tam byla 530) a mam na nem 14tis km a je uplne v klidu, napinam tak jednou za 4-5tis, tj stupnice napinani je tak v 10%. Je vytahany rovnomerne. Podle me se vliv jezdeni po zadnim projevi treba v max 10% snizenim zivotnosti.



Jak jsi mohl dá na původní rózy řetěz 525 když je užší ???

Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 15:45 | Nahoru | #28
3 tisíce na tom řetězu už je moc..s tim toho teď moc nevyrobíš...kdyby to bylo míň, tak ho lze dopnout v místě vytáhnutí, tak jak má bejt, a když by si ho šetřil, tak se tak za 300 km srovná... ale to jde udělat celkově do 700 km na řetězu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 15:48 | Nahoru | #29

Orgovany>Bubrak ZX10R>Sefo>někdo mi řikal že se prej hodně vytahává při ježdění po zadním...pokud to děláš často...já tomu věřim..co vy?

Ja tomu neverim. S orig na ZX9 jsem najel 32tis, pak s DID 29tis, jezdil sem casto po zadnim, sprinty atd.

Ted mam na ZX10R retez CZ 525 SDZ (tj slabsi nez mela ZX9, tam byla 530) a mam na nem 14tis km a je uplne v klidu, napinam tak jednou za 4-5tis, tj stupnice napinani je tak v 10%. Je vytahany rovnomerne. Podle me se vliv jezdeni po zadnim projevi treba v max 10% snizenim zivotnosti.

Jak jsi mohl dá na původní rózy řetěz 525 když je užší ???



Puvodni rozy byly na ZX9R, ted mam uz ZX10R vis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepravidelně vytahanej řetěz.....

6.1.2009 v 15:53 | Nahoru | #30

Bubrak ZX10R>Orgovany>Bubrak ZX10R>Sefo>někdo mi řikal že se prej hodně vytahává při ježdění po zadním...pokud to děláš často...já tomu věřim..co vy?

Ja tomu neverim. S orig na ZX9 jsem najel 32tis, pak s DID 29tis, jezdil sem casto po zadnim, sprinty atd.

Ted mam na ZX10R retez CZ 525 SDZ (tj slabsi nez mela ZX9, tam byla 530) a mam na nem 14tis km a je uplne v klidu, napinam tak jednou za 4-5tis, tj stupnice napinani je tak v 10%. Je vytahany rovnomerne. Podle me se vliv jezdeni po zadnim projevi treba v max 10% snizenim zivotnosti.

Jak jsi mohl dá na původní rózy řetěz 525 když je užší ???

Puvodni rozy byly na ZX9R, ted mam uz ZX10R vis.



Ale jak si řetěz 525 dostal na ZX 10, né 9....
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist