Je podle vás lepší koupit novej, nebo ho tam mam nechat dál ?
Je mi jasný že to asi nubude dobrý pro ložisko a jakej to má vliv na výkon ?
Přikládám video jak vznikl tento kultoní motocykl !
1 reakcí na tento příspěvek Nepravidelně vytahanej řetěz.....
kamos to mel taky, i to casteji napinal, pak ho umyl a najednou byl jak novej ani nemusel napinat tak casto
ale zalezi kolik mas najeto, a esli jezdis jen sprinty tak je to asi taky normalni
1 reakcí na tento příspěvek Nepravidelně vytahanej řetěz.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepravidelně vytahanej řetěz.....
Bubrak ZX10R>nekdy je nepravidelne vytahanej tim ze neni umytej (tj v jedne casti zaschlej bordel), ho zkus umejt
kamos to mel taky, i to casteji napinal, pak ho umyl a najednou byl jak novej ani nemusel napinat tak casto
ale zalezi kolik mas najeto, a esli jezdis jen sprinty tak je to asi taky normalni
Tohle je podle mě blbost, to přece neni možný....
Mam na něm najeto asi 3 000 km
láďa r1>Určitě ho vyměň. Stejně se to bude jen horšit. Mě se to stalo taky, když jsem točil kolem tak mi řetěz jezdil 5cm nahoru a dolu. A to je na houby, protože když jsem ho vyšponoval v tom nejvolnějším místě tak to pak zbytečně odnášelo ložisko a když jsem to vyšponoval v tom napnutým tak jsem ho měl hrozně prověšenej.
Jo, přesně stejnej problém mam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepravidelně vytahanej řetěz.....
Orgovany>Bubrak ZX10R>nekdy je nepravidelne vytahanej tim ze neni umytej (tj v jedne casti zaschlej bordel), ho zkus umejt
kamos to mel taky, i to casteji napinal, pak ho umyl a najednou byl jak novej ani nemusel napinat tak casto
ale zalezi kolik mas najeto, a esli jezdis jen sprinty tak je to asi taky normalni
Tohle je podle mě blbost, to přece neni možný....
Mam na něm najeto asi 3 000 km
Stalo se to. Proste kdyz se v jedny casti spatne ohyba, tak se nepravidelne napina, to je logicky. Ale nerikam, ze to je tvuj pripad, ale muze bejt a odhaleni je pomerne jednoduchy.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepravidelně vytahanej řetěz.....
Bubrak ZX10R>Orgovany>Bubrak ZX10R>nekdy je nepravidelne vytahanej tim ze neni umytej (tj v jedne casti zaschlej bordel), ho zkus umejt
kamos to mel taky, i to casteji napinal, pak ho umyl a najednou byl jak novej ani nemusel napinat tak casto
ale zalezi kolik mas najeto, a esli jezdis jen sprinty tak je to asi taky normalni
Tohle je podle mě blbost, to přece neni možný....
Mam na něm najeto asi 3 000 km
Stalo se to. Proste kdyz se v jedny casti spatne ohyba, tak se nepravidelne napina, to je logicky. Ale nerikam, ze to je tvuj pripad, ale muze bejt a odhaleni je pomerne jednoduchy.
Tak muj řetěz rozhodně zkamenělej neni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepravidelně vytahanej řetěz.....
1 reakcí na tento příspěvek Nepravidelně vytahanej řetěz.....
ja ten cz530sdz mam a zatim drzi, mam na nem asi 8tis... ale je fakt ze 1000ccm neni 1300ccm, 125ps neni 200ps a projizdky kolem komina nejsou zavody ve sprintu...
1 reakcí na tento příspěvek Nepravidelně vytahanej řetěz.....
jinak ČZ dělalo řetězy za dob kdy pan Honda ve své dílně sestavil 3 motorky za rok, takže asi tak
nedávno nějaký busař dával zde na foru tento odkaz ODKAZ tak možná tohle zkusit
1 reakcí na tento příspěvek Nepravidelně vytahanej řetěz.....
assassin>bubrak: tak jestli rika ze se hejbou vsechny clanky ok, tka muze byt i takhle nerovnomerne vytahanej, taky se mi to na jednom retezu stalo... u ladene busy muze bejt i tech 3000km mozny ... ostatne sem uz zaslechl par spatnejch zkusenosti s DID...
ja ten cz530sdz mam a zatim drzi, mam na nem asi 8tis... ale je fakt ze 1000ccm neni 1300ccm, 125ps neni 200ps a projizdky kolem komina nejsou zavody ve sprintu...
No tak za 200 kladrubáků bych byl fakt rád . Ale těch sprintů a jednotlivejch tvrdejch startů bylo fakt až až....
ineverexist>řetěz se dá zničit i za 1000 km takže je možný že je v háji, musíš usoudit sám kolik jak kde je vytaženej, jestli je to jestě v nějaký toleranci nebo tak... ale jestli je to v jednom místě 5cm a v jiným místě je napnutej, nic jiného než výměna tě nečeká, osobně preferuji RK (origo suzuki)
jinak ČZ dělalo řetězy za dob kdy pan Honda ve své dílně sestavil 3 motorky za rok, takže asi tak
nedávno nějaký busař dával zde na foru tento odkaz ODKAZ tak možná tohle zkusit
Co to je za značku ta Enuma ? 5000 se mě zdá za řetěz neskutečně moc....
2 reakcí na tento příspěvek Nepravidelně vytahanej řetěz.....
Mechanik mi zaměnil stranu rozetovýho kolečka, když mi dával novou řětez. sadu.
Měli jsme za to, že proto se vytahal nerovnoměrně.
Lajcky jsme ho dali tak jak má být a řetěz se rádoby srovnal a problémy po několika stovkách km žádné.(ťuk,ťuk,ťuk)
(příspěvek spíše do placu)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepravidelně vytahanej řetěz.....
Sefo>někdo mi řikal že se prej hodně vytahává při ježdění po zadním...pokud to děláš často...já tomu věřim..co vy?
Podle mě je největší zatížení na řetěz když se kolo začne odlepovat od země. Když se jede ve svíci, tak podle mě řetěz nijak netrpí, je to jako normální plynulá jízda .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepravidelně vytahanej řetěz.....
Sefo>někdo mi řikal že se prej hodně vytahává při ježdění po zadním...pokud to děláš často...já tomu věřim..co vy?
Ja tomu neverim. S orig na ZX9 jsem najel 32tis, pak s DID 29tis, jezdil sem casto po zadnim, sprinty atd.
Ted mam na ZX10R retez CZ 525 SDZ (tj slabsi nez mela ZX9, tam byla 530) a mam na nem 14tis km a je uplne v klidu, napinam tak jednou za 4-5tis, tj stupnice napinani je tak v 10%. Je vytahany rovnomerne. Podle me se vliv jezdeni po zadnim projevi treba v max 10% snizenim zivotnosti.
Orgovany>Sefo>někdo mi řikal že se prej hodně vytahává při ježdění po zadním...pokud to děláš často...já tomu věřim..co vy?
Podle mě je největší zatížení na řetěz když se kolo začne odlepovat od země. Když se jede ve svíci, tak podle mě řetěz nijak netrpí, je to jako normální plynulá jízda .
To je jasny, zvysena je jen namaha pri zvednuti kola.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepravidelně vytahanej řetěz.....
Bubrak ZX10R>Sefo>někdo mi řikal že se prej hodně vytahává při ježdění po zadním...pokud to děláš často...já tomu věřim..co vy?
Ja tomu neverim. S orig na ZX9 jsem najel 32tis, pak s DID 29tis, jezdil sem casto po zadnim, sprinty atd.
Ted mam na ZX10R retez CZ 525 SDZ (tj slabsi nez mela ZX9, tam byla 530) a mam na nem 14tis km a je uplne v klidu, napinam tak jednou za 4-5tis, tj stupnice napinani je tak v 10%. Je vytahany rovnomerne. Podle me se vliv jezdeni po zadnim projevi treba v max 10% snizenim zivotnosti.
Jak jsi mohl dá na původní rózy řetěz 525 když je užší ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepravidelně vytahanej řetěz.....
Orgovany>Bubrak ZX10R>Sefo>někdo mi řikal že se prej hodně vytahává při ježdění po zadním...pokud to děláš často...já tomu věřim..co vy?
Ja tomu neverim. S orig na ZX9 jsem najel 32tis, pak s DID 29tis, jezdil sem casto po zadnim, sprinty atd.
Ted mam na ZX10R retez CZ 525 SDZ (tj slabsi nez mela ZX9, tam byla 530) a mam na nem 14tis km a je uplne v klidu, napinam tak jednou za 4-5tis, tj stupnice napinani je tak v 10%. Je vytahany rovnomerne. Podle me se vliv jezdeni po zadnim projevi treba v max 10% snizenim zivotnosti.
Jak jsi mohl dá na původní rózy řetěz 525 když je užší ???
Puvodni rozy byly na ZX9R, ted mam uz ZX10R vis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepravidelně vytahanej řetěz.....
Bubrak ZX10R>Orgovany>Bubrak ZX10R>Sefo>někdo mi řikal že se prej hodně vytahává při ježdění po zadním...pokud to děláš často...já tomu věřim..co vy?
Ja tomu neverim. S orig na ZX9 jsem najel 32tis, pak s DID 29tis, jezdil sem casto po zadnim, sprinty atd.
Ted mam na ZX10R retez CZ 525 SDZ (tj slabsi nez mela ZX9, tam byla 530) a mam na nem 14tis km a je uplne v klidu, napinam tak jednou za 4-5tis, tj stupnice napinani je tak v 10%. Je vytahany rovnomerne. Podle me se vliv jezdeni po zadnim projevi treba v max 10% snizenim zivotnosti.
Jak jsi mohl dá na původní rózy řetěz 525 když je užší ???
Puvodni rozy byly na ZX9R, ted mam uz ZX10R vis.
Ale jak si řetěz 525 dostal na ZX 10, né 9....