1 reakcí na tento příspěvek GSX-R1000k6 a kompletní výfukový systém yoshimura
Ta druha je takova ta klasika,kterou koupis od kohokoliv novou-od cca 8tis (akce v DK) az po nejakejch cca 16tis (karbon,titan,nerez atd.) a ta tu priveru nema-takze musis upravaovat kabelaz,jak rika BK.
Osobne jsem menil koncovku na K4 a ten vykonovej propad-rozdil v nizkejch otackach byl minimalni a v podstate pro lajka neznatelnej (slo hlavne o zvuk )
Takze bych koupil tu levnejsi koncovku,upravil kabelaz a jezdil bych. Maximalne o zub mensi kolecko
Ale stejne si myslim,ze malokdo z nas tady dokaze vykon ty motorky vyuzit uz v zakladu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R1000k6 a kompletní výfukový systém yoshimura
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R1000k6 a kompletní výfukový systém yoshimura
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R1000k6 a kompletní výfukový systém yoshimura
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R1000k6 a kompletní výfukový systém yoshimura
martingsx>Taxiboy> Ten graf neříká nic o elasticitě a náběhu výkonu. Určitě by Ti v DK vyjeli i akcelerační graf, kdy ve středních otáčkách př.7 tis dá plnej a sleduje se náběh výkonu např. v grafu osa y-HP, osa x- km/h. Toje pak jiný čtení
no ten graf je v podstate ekceleracni graf, co taky jinyho zmerit na dyno brzde??? a ze je v grafu vykon v zavislosti na otackach a ne na rychlosti? vzdyt je to to same, jen se se ty otacky prenasobi nakou konstantou... graf bude vypadat vicemene stejne... a tenhle graf je odbrzdenej tak ze se dal plnej kotel a tohle to nakreslilo.... tskze naopak ten graf je presne o nabehu vykonu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R1000k6 a kompletní výfukový systém yoshimura
Při akceleraci ze stabilně držených středních otáček se u upravené verze v kratším čase po přidání dostavil vyšší výkon než u seriové verze (podstatně strmější křivkahned po přidání - rozhodně více jak 5-10 koní). Proto mluvím o akceleraci nebo odezvě na plyn.
Měřeno bylo z pozice motor udržován v 7 tis a pak plný plyn. Vše na 3ku.
Ale třeba kecám blbosti a graf byl jen reklamní tahák.
martingsx>Taxiboy> Ten graf neříká nic o elasticitě a náběhu výkonu. Určitě by Ti v DK vyjeli i akcelerační graf, kdy ve středních otáčkách př.7 tis dá plnej a sleduje se náběh výkonu např. v grafu osa y-HP, osa x- km/h. Toje pak jiný čtení
Nevim jak ty, ale ja z toho grafu vse vyctu
Raduz.gsx-r1000>Dawe02> Když se na ten výfuk tak dívám tak by to možná šlo koupit originál z bouračky,odříznout tu přívěru a argonem jí navařit k tomu laďáku.Myslím že jsem jí viděl v bazaru za 500kč! Zlaté české ručičky a nebo pěkná pííí...?
Dobry napad, podle me to urcite pujde.
Yosh. i Akrap. vyrábí svody i s přívěrou!Ceny od 20.tis. výše!
RP -pouze otevřená koncovka- bez přívěry je konstruován tak,že po odpojení přívěry a montáži je zvýšení o cca 4-6 Ps/bez PWC/,ale je možno ,že kolem 3-5.000 ot.to bude "mírnější" od 8.000 ot. je už "nárust!"
Do normálního provozu,to skutečně může být nepříjemné - jízda po městě a rozjezdy!
A "ladění" se orientuje taky právě od "středu" na "vršek" a pásmo kolem 3-4.000 ot. je méně sledováno!
Závěr-buď nechat original,ale kvůli "zvuku" kdyžtak pouze otevřenou koncovku!Bez využití na okruhu je ostatní škoda peněz!
A ještě si myslím,že i"zvuk" dává ten pocit ,jak to jede líp!
RP
[img]
Naposledy editováno 06.01.2009 08:34:35
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R1000k6 a kompletní výfukový systém yoshimura
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R1000k6 a kompletní výfukový systém yoshimura
BK>2LEKO> Dědku ty ten pekáč ještě máš?
Jo,jo!
Sem tam jedu na okruh a pro "rohlíky"!
Asi si to nechám!Pořád to je dobrý stroj!
Mám najeto 11.000 km.A je to jak nové a nemách chuť se s případnými kupci /odborníky/ dohadovat o ceně!
martingsx>assassin> Nevím jak se stříkačkou, ale u karburátorů jsem na výkonový křivce měl taky zisk max 5-10 koní na stejných otáčkách tj. nová křivka výkonu kopírovala z "horní strany" původní křivku.
Při akceleraci ze stabilně držených středních otáček se u upravené verze v kratším čase po přidání dostavil vyšší výkon než u seriové verze (podstatně strmější křivkahned po přidání - rozhodně více jak 5-10 koní). Proto mluvím o akceleraci nebo odezvě na plyn.
Měřeno bylo z pozice motor udržován v 7 tis a pak plný plyn. Vše na 3ku.
Ale třeba kecám blbosti a graf byl jen reklamní tahák.
jo uz chapu co myslis, ono by to melo pri tom co popisujes v podstate najet na tu samou krivku jako je na tech grafech tady, ale je mozny ze u nevyladeneho karbce tam muze dojit k nejakemu uliti, zhchudnuti atd, takze spis jako overeni spravneho nastaveni akceleracni pumpy...
u te strikacky zvlast u gsxr k6 uz by nemel byt znat rozdil...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R1000k6 a kompletní výfukový systém yoshimura
gambi>Slyšel jsem, že levněji vyjde RP ladák a svody a když to dobře naladí, může to mít klidně větší výkon než s Youshimurou a spodek může bejt už od 2000ot. slušnej.
To asi tezko.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R1000k6 a kompletní výfukový systém yoshimura
BK>2LEKO> čéče ty si divnej, samej mrtvej a ty na tom budeš furt skákat. Mě ti to poslední dobou víc tahne na supermoto, nechci si kazit styl na enduro. A 11 tis. to se na to chodíš koukat do garáže, ne? Já měl za 2 roky 18 a to sem na tom 2x šel do pangejtu že to měsíc stálo pokaždý rozbitý než mi došly díly.
Tak omyl mám 12.867 km!
A já měl ze začátku dvě!Na střídačku!
A letos jsem hodně začal na tom enduru!A to mě hodně bolelo!Takže samé léčby!
[img]
Spieke>gambi>Slyšel jsem, že levněji vyjde RP ladák a svody a když to dobře naladí, může to mít klidně větší výkon než s Youshimurou a spodek může bejt už od 2000ot. slušnej.
To asi tezko.
Proč asi těžko!Je to možné a už to i tak bylo v reálu!
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R1000k6 a kompletní výfukový systém yoshimura
BK>Tak nemsíš padat dědku Pojeď s náma do Itálie 7mýho potrénovat.
Od nás asi jedou,to se optám!Pro mě to je dlouhé ten týden nebo dokonce 10 dní!!
Zdraví a fyzička by nevydrželo!
Já jezdím u nás na lyže a to mi teď stačí!
Ale ty "hobby" mrdal cupy enduro pojedu!Teda pokusím se to jezdit!
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R1000k6 a kompletní výfukový systém yoshimura
Budeš jezdit CEC?
BK>My jedem na 7 dní, buď obytňákem a nebo do penzionu, chcem jezdit Mantovu, Cremonu a Crotu. se furt vymlouváš
Budeš jezdit CEC?
A kdy tedy jedete tu Itali!
....Jenom volný jízdy s agenturama!Kluci budou trénovat a já jen pro zábavu!
CEC je náročný na čas a peníze a zbytečně dlouho se krouží!
Ty 6 hodinovky je masakr!
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R1000k6 a kompletní výfukový systém yoshimura
jj, to je fakt.
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R1000k6 a kompletní výfukový systém yoshimura
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R1000k6 a kompletní výfukový systém yoshimura
2LEKO> Hele 17.1 do haly do VOlar, jedeš?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35937 | Dnes v 07:57 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |