Díky za rady.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně do zatáček
dva_hrnce>Mike.46>dva_hrnce>
jo a doprava mi to jde hůř, nevíte někdo čím to je? levý boky gum mám vždycky sjetý víc, v pravý nedokážu na výjezdu ani tolik zatáhnout za plyn, asi psychoblok nebo já nevim
letos si snad konečně zkusím okruh..
Jo, to nejsi sám. Taky se mi zatáčí líp doleva, na lyžích, bruslích atd. to samé. Je to možná blbost, ale nemají to leváci obráceně?
Jinak na okruh chci letos taky. Začínám na Sosnové, pak asi Most.
je to možný, uděláme anketu a zajímavý je i to, že já pravák píšu smsky levou a mladá levačka pravou..
Tak mi jdou líp levotočivé než pravo. Ovšem jezdím,trénuju aby to bylo na stejno
Naposledy editováno 03.01.2009 11:33:03
1 reakcí na tento příspěvek Jak správně do zatáček
dva_hrnce>jj, čumět 5cm před přední kolo je fakt k ničemu, to vim i já
ale no tak ... jak už jsem psal
http://www.kopp.cz/w...oduct=443&aln=cz
Je to překlad z Němčiny a je to asi jediná ucelená knížka ke které se člověk u nás dostane. A myslím, že je rozdíl jestli zatáčku projíždíš 90 nebo 120 nebo ...
Před nějakou dobou jsem přesedlával z FZ400 na FZR600 a rozdíl to byl, prostě to chce pomalu zrychlovat trénovat a jezdit treba za nekym a k tomu trochu teorie, bez kecu okolo ...
1 reakcí na tento příspěvek Jak správně do zatáček
COCKIN55>Když sem začínal před 4-5 lety a rovnou GSXR750 tak mi řekli"čum co nejdál do zatáčky ať co nedřív víš co se tam bude dít,je lepší brzdit před ní přijet do ní pomaleji a dohnat to plynem než blbnout s brzdou v náklonu a nakonec když už to někde přeženeš s rychlostí a máš pocit že se tam nevejdeš radši překonej strach z náklonu a zkus to přitáhnout k zemi máš tam rezervu než zase blbnout s brzdou nebo fofršlapkou" tak sem začal a úspěšně to používám dodnes a žíju
1 reakcí na tento příspěvek Jak správně do zatáček
s malo zkusenostma se clovek boji naklopit vic a proto jede pomaleji, s jezdenim se to zlepsuje a zlepsuje, je to psychika (podobne jako jezdit po zadnim, jak uz sem psal)
nicmene pak tu zase nastava problem, ze pri plnem naklonu se v zatacce objevi necekanej problem (pisek, dira, vlna, couvajici auto za zatackou apod.), proto je lepsi stejne jezdit v mensim naklonu a pomaleji a nehecovat se, ze nekdo umi jen jezdit rovne, to vede akorat k nehodam
dalsi problem, co sem resil je to, ze prijizdis do zatacky hodne rychle a nejak cejtis, ze to neubrzdis, v ten moment je psychicky narocny pustit brzdu a naklopit to co to jde, protoze to je vychodisko v situaci kdy to nedobrzdis a je to podobna situace jak psal Nofear4, ze bys mel brzdit postupne min s tim nak to naklanis, a naklonit az na stupacku
dal sem na youtube video, kde sem skoncil v potoce prave proto, ze sem drzel krecovite brzdu a neklopil, a pak i zmatkoval
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně do zatáček
SPV>NoFear4> Radit začátečníkovi brzdit v zatáčce je ta největší pitomost. A že ty ve 150 budeš na tom líp než on v 70?? Tomu sám nevěříš, leda že si myslíš, že jsi lepší než všichni ostatní. Trénink krizových situací je dobrý, ale podáváš to špatným způsobem.
Vytrzeno z kontextu a mozna pro zacatecnika tak jednoduse receno to muze znit divne...nicmene si budu sat za svym,ze ve chvili kdy jsem prestal brzdit pred zatackami jen usilovne rovne,jsem zrychlil na okruhu o 8s,ale to neni podstatne...podstatne je,ze od te doby jsem ani jednou nebyl tak dlouhy,abych opustil trat do kacirku!!!!!
Kazdy at si udela nazor sam,nikomu svuj styl jizdy nenutim,jen vam rikam ze ja ziju prave proto ze brzdim tak jak brzdim a jen zazrakem sem prezil do ted,kdyz sem se snazil jezdit a brzdit tak jako vetsina zacatecniku u pokrocilych motorkaru.
1 reakcí na tento příspěvek Jak správně do zatáček
nikec>to já taky ale jednou se takhle stíhal jednoho pilota a ...... sem málem dopilotoval
presne tak, proto je idealni nekdo, s kym je rozumna domluva a kdo pojede s ohledem na to, ze nezavodi, ale ukazuje tomu druhemu, jak na to. teorie je vec pekna, hodne pomaha, ale pro zacatek mu, myslim, da vic jedno, dve cele odpoledne, ktere projezdi s nekym zkusenejsim a bude se snazit kopirovat, ziska zakladni navyky kdy brzdit, kdy pridavat, ziska duveru v masinu a postupne i v sebe sama. kdyz do toho vlitne sam, pujde to mnohem pomaleji a v hlave bude mit spoustu zmatku, co ze to a kdy ma vlastne delat. je to jen muj nazor
2 reakcí na tento příspěvek Jak správně do zatáček
Takže otázka teď zní jinak: Jedeš do zatáčky, do které nevidíš několikrát se láme, jak zvolit optimální nájezd, rychlost, respektive jak se s tím poprat aby motka nedošla k újmě?????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně do zatáček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně do zatáček
Bubrak ZX10R>problem je prave v tom klopeni
s malo zkusenostma se clovek boji naklopit vic a proto jede pomaleji, s jezdenim se to zlepsuje a zlepsuje, je to psychika (podobne jako jezdit po zadnim, jak uz sem psal)
nicmene pak tu zase nastava problem, ze pri plnem naklonu se v zatacce objevi necekanej problem (pisek, dira, vlna, couvajici auto za zatackou apod.), proto je lepsi stejne jezdit v mensim naklonu a pomaleji a nehecovat se, ze nekdo umi jen jezdit rovne, to vede akorat k nehodam
dalsi problem, co sem resil je to, ze prijizdis do zatacky hodne rychle a nejak cejtis, ze to neubrzdis, v ten moment je psychicky narocny pustit brzdu a naklopit to co to jde, protoze to je vychodisko v situaci kdy to nedobrzdis a je to podobna situace jak psal Nofear4, ze bys mel brzdit postupne min s tim nak to naklanis, a naklonit az na stupacku
dal sem na youtube video, kde sem skoncil v potoce prave proto, ze sem drzel krecovite brzdu a neklopil, a pak i zmatkoval
To zapoměl zatočit, nebo chrápal či co ?