1 reakcí na tento příspěvek Kutíte něco na mašinách
kdybych hledal okruhovku sahnu po necem jinem, na okruhu nebo jemu podobnych trasach budou 2V horsi nez ctyrvalce..
to je i duvod proc mi sedi TLS a TLR nemusim, TLR ma vykon vejs, tezsi, delsi, jina geo... neni to motorka na blbnuti po "ulicich" a na okruhu TLRko smete kde co...
takze me by stacilo na TL predelat vidle, dat lehky kola a jsem happy... jeste bych si rad ze zvedavosti nekdy postavil nakej vetsi motor 1040 - 1200 podle financi:)
jinak kdybych chtěl jezdit čistě jen okruhy, tak bych šel do nějakého 4válu, ale tak, když se jezdí i cesta, tak mi přijde 2V víc zábavný.. hlavně teď nikdo neřešte, že 4V je taky zábavný a lepší atd., od toho tu jsou jiné fóra
jen jsem chtěl popsat mou zkušenost přelezení z VTR na RSV, páč mi přijde, že VTR, TL a SV, jsou tak nějak stejné kategorie, stejně se jim kroutí rámy, plavou v zatáčkách atd.
1 reakcí na tento příspěvek Kutíte něco na mašinách
[img] Hondě 600RR vidíte samy, ještě hafec práce a peněz
[img] na MZ jen narovnat řadící vidličku a sehnat ráfek 3,50X17 36 děr(pokud by jste někdo o něčem veděli sem s tím.
[img]
Naposledy editováno 25.12.2008 14:19:07
1 reakcí na tento příspěvek Kutíte něco na mašinách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kutíte něco na mašinách
3 reakcí na tento příspěvek Kutíte něco na mašinách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kutíte něco na mašinách
http://www.stepo.cz/...emid=53&catid=10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kutíte něco na mašinách
Stepo>Hejnoptaku> Nejen retezovku.
http://www.stepo.cz/...amp;catid=10 [/quote]
ty nemuzes bejt normalni! Narvat ram do vany . Tak k takovyhle udrzbe se nikdy nedostan, to je jasny. Ale tu retezovku bych delal rad, nikdy se mi nechce nikam jezdit a cekat. Je to jedina vec, kvuli ktery nekam jezdim(krome gum samozrejmne) Co k tomu potrebuju, jakej je postup? A klidne mi prosim jeste jednou popis vymenu spojky, diky.
Sundas dekl retezu u pastorku,povolis sroub (stojis u toho na zadni brzde, pripadne tam mas kvalt,pokud je zadek na zemi).Pak strihnes starej retez, sundas zadni kolo a retezove kolecko,vymenis rozetu na zadku (108Nm),hodis kolo na masinu,retezove kolecko na predek,natahnes, zanytujes retez, dopnes jej, utahnes osu zadniho kola (93Nm),dotahnes retezove kolecko na pastorku (54Nm), nahodis dekl, namazes a jedes.
Spojka v rychlosti - naklonit masinu na bok ( nebo nechat na centralu a vypustit olej), odsroubovat viko, vysroubovat pruziny, sundat viko, vyhazet lamely ( zkontrolovat plechy, jestli jsou OK a pamatovat si,jak byly ulozeny, naskladat to nazpet s novyma lamelama, odstranit zbytky stareho tesneni a dat nove, slozit, do krize opatrne utahnout, nalit olej...
Nic sloziteho....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kutíte něco na mašinách
2 reakcí na tento příspěvek Kutíte něco na mašinách
Bez nytovacky je to na fiku, to si sezen.Nebo si jej nech snytovat, sundej kyvku provlec to a zase ji nahod:o).Na to uz ale momentak potrebujes urcite:)))
Kdyz uz budes mit dole zadni kolo, hned prohledni loziska a gufera...hlavne na rozete, tam se na to casto zapomina.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kutíte něco na mašinách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kutíte něco na mašinách
Na tuhle motorku spojku se zavlackou v zadnem pripade nedavat,nema tam co delat !!!
Mozna na dojeti a pro "pomalou" jizdu....
Boha chlapi myslete:)
Naposledy editováno 03.01.2009 17:44:47