Tady jinak link na 5 ruzne rychlych kol z Mostu ...jen pro ucely debaty v tomto vlakne.Casy kol 1:55,1:57,1:52.5.1:54.5 a 1:51.9,nejeto uplne naplno(jen misty),byl provoz,ale je videt ze se takovy cas da podle me relative bez rizika zajizdet.Zajimave pro me z hlediska zlepseni a problemu v ruznych castech trati,je sledovat jednotlivy vyjezd prvnich 3kol ze sikany.1. kolo dvojka razena pri wheelie,2.kolo taktez ale spadla do neutralu,3.kolo zamerne jiz razena v nizsich otackach,ale spabsi akcelerace.... ale i tak vzdy problem stihnou zaradit 3ku jeste pred nastupem levotocive zatacky a byt v odpovidajici stope...
...dale me zajima,jestli zavodnici pred dolikem brzdi tvrde a jiz pred nastupem zatacky do ni pridavaji,nebo se odbrzduje slabeji az do zatacky jako je to temer vsude jinde a akceleruje se az pri opousteni zatacky a vyjezdu nahoru..
..dale jestli se cela pasaz od Matadoru prava,leva,prava projizdi nez jakehokoliv brzdeni...
...jestli je pri zavodnich prevodech a normalnimu razeni potreba 2x zaradit pred tahlou levou pod boxy...
...a posledni,jestli se posledni prava nalitava tak,ze se do ni jede pod plynem,pote zaklapne a hned akceleruje,nebo se do ni jiz nalitava z vysoke rychlosti bez plynu s naslednym dobrzdovanim k tecne a akcelerace?
..jo jeste, jestli se pri prujezdu sikanou obe zatacky dostanete s kolenem na zem,nebo to ani pro rychly prujezd neni nutne...?
Pernovi a dalsim predem dekuji za zodpovezeni
5 kol Most ZX10R
Moje vize s prispenim mapky Plejby:
Bila-plny,nebo temer plny plyn
Cerna-opravdu ostre,maximalni brzdeni v rovnem smeru
Zluta-brzdeni v naklonu do zatacky a v zatacce!
[url=
Naposledy editováno 06.01.2009 12:38:16
Na kolika metrech zacnete brzdit,kdyz budeme chtit zajet cas lehce pod 1:50 coz snad pro zacatek bude vetsine z nas stacit ne?A jestli brzdit driv ale tak aby se clovek s dobrzdovanim dostal az k tecne te prvni ostre prave,nebo to nechat co nejdele plnej a pak brutalni brzdy s odskakujicim zadnim kolem a nahlym zalomenim doprava v temer nulove rychlosti??
ne sory ale je to hodne individualni kazda masina to bude mit jinak takze nezbyva nez jezdit jezdit jezdit - postupne zrychlovat, az najdes mez tak se valis
nebo zkusenyho jezdce aby ti ukazal ideal stopu a ty se na ni +- drzel
Naposledy editováno 02.01.2009 20:57:09
http://www.eagleracing.cz/ - race info - Jak na okruhy
1 reakcí na tento příspěvek Most rozbor trati-zavodnici sem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem
kawafil>jakej zavod že jedeš? Pireli cup
Ne asi 35 lidi z fora se prihlasilo na zavody od Prospeedu,maj tam 3 7kolovy zavody,tak jsem se prihlasil na Most,ale jeste jsem to pro jistotu nezplatil
autodrom most
EDIT:A to samy v Brne:
Automotodrom Brno
Naposledy editováno 02.01.2009 21:34:09
1 reakcí na tento příspěvek Most rozbor trati-zavodnici sem
Palec_caferacer>Nesouhlasím,možná tak cílovka ale zbytek jede každej jinak,po šikaně je ta zatáčka dost rychlá a každej ji tam na omezovač nedrží,po vracáku ten padák dolů je dost adrnalinovej a rozhodně to tam dost lidí uklapne,z toho se odvíjí ten výjezd k matadoru,a pod boxama tam to taky každej pojede jinak podle toho jak vyjede z te poslední pravé a hlavne jak to tam odřadí.
No ja myslim ze pokud vemu za bernou minci zlatej stred cili me a cas nekde okolo 1:50 co sem se tam motal.A to bych rekl ze by mohl zajet temer kazdy,tak ve vsech tech bilych sekcich nevidim prilis moznost na nejakou vyraznejsi ztratu proti nekomu kdo jede jinak okruh treba o 5s rychleji...vsechno to jsou mista,kde se opravdu jen pridava a radi a jestli je tam plnej nebo jen skoro plnej je jedno...
1 reakcí na tento příspěvek Most rozbor trati-zavodnici sem
Třeba já když jsem tam byl letos poprvé tak jsem zajel 1:56 a potom když tam je po druhý třetí čtvrtý a zajel můj max 1:50.2 tak jsem to jel uplně jinak ikdyž rozdíl je jen těch 6 sekund
Palec_caferacer>nevím no...nevím o tom moc ale myslim si že aby jsi jel 2:00 1:55 a 1:50 že to už musím pokaždy jet jinak....že ikdyž to je 5s že musís jet jinak.
Třeba já když jsem tam byl letos poprvé tak jsem zajel 1:56 a potom když tam je po druhý třetí čtvrtý a zajel můj max 1:50.2 tak jsem to jel uplně jinak ikdyž rozdíl je jen těch 6 sekund
No tak asi si i tyhle useky jel rychleji to ano...kdyz jedu s klukama na volnych,tak je videt ze i v techto mistech jedou velice opatrne a pomalu.Ale ja chtel opravdu udelat nejaky seriozni nahled a navod jak a kde jet....a dle meho nazoru proste na bilich mistech nejde pri moc vymyslet a ani ztratit...nejsou temer vubec technicky narocny a jedinym brzdicem muze strach z naklonu pri plnem plynu...at je to za sikanou,dolu do doliku anebo pod boxama
1 reakcí na tento příspěvek Most rozbor trati-zavodnici sem
No uvidíme,zajímalo by mě jaký se pojedou časy
Já doufám že budou ještě volný místa protože i já bych se hrozně rád zaregistroval ale problémem je placení hned....
Palec_caferacer>jj právě že si myslím že dost lidí se to bojí hnat to na plnej v náklonu a že tam se právě ztratí
No uvidíme,zajímalo by mě jaký se pojedou časy
Já doufám že budou ještě volný místa protože i já bych se hrozně rád zaregistroval ale problémem je placení hned....
Jo mas pravdu videl jsem tam hodne kluku kteri nejsou zacatecnici a i presto se bojej..coz mi moc nejde do hlavy,protoze mi ty mista nejak nebezpecny nepripadaj...a v historii okruhu tam bylo minimalne padu at uz tam jezdil kdokoliv ....
ale jestli chce nekdo zavodit,tak by mel jit strach z rychlosti asi stranou ne?od toho tam jedem,aby jsme leteli rychle a hlavne vsude...
co se tyce placeni,ja to zaplatil ted na ten prvni most a dal uvidim,nejsou kacky
1 reakcí na tento příspěvek Most rozbor trati-zavodnici sem
Palec_caferacer>no hele já to tam držím ale ze začátku jsem se taky bál,ono po šikaně to jedeš s hodně vytočenou motorkou a máš tam přes 200 a po vracaku z toho kopce dolu to je snad nejlepsi zatacka ....mě tam tachák na seriovej převod ukazuje 220 a náklon tam je že si občas škrtneš kolenem,tam se mi taky stalo že jsem hodně lidí musel na volnejch objíždět....a pod boxama tam jsem musel davat dvě rychlosti najednou protože jak nemáš otočený řazení tak to už nezařadíš a dostaneš se až na omezovač a proto řadím dvě rychlosti,jednou jsem zkoušel zařadit a zakopl jsem si o zem a to byla bolest jak svině
Hmm ja mam velkej problem ze ze sikany jedu jedna po zadnim a pri tom radim za dve anez to predni kolo spadne na zem,tak se neda jet jinak nez rovne a to uz sem malem ve trave pred tou zatackou a pak to tam nestiham narychlo naklonit...Syslus sice rikal kdyz jsme se honili,ze on kdyz se mu to zveda radi hned,ale to bych radil o nekoli tisic otacek driv a to mi prijde taky jako ztrata casu...
jinak pod boxama radi 2X asi kazdej ne?tam to jinak nejde...
1 reakcí na tento příspěvek Most rozbor trati-zavodnici sem
Já nevím ale co jsem třeba sledoval na prospeedu a actionbiku tak jak kdo,na velkejch motorkách bych řekl že tam řaděj ob dva ale na 6tkách to tam tahaj najednou...ale je to jen moje doměnka
Jen mě zajimá kolik letos porychlím,Sice jedu jen za 1:50 ale nějak nevím kde nahánět,snad pomůže trochu převod a třeba i ten quickshifter jestli bude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem
Palec_caferacer>Na to budou dobrý asi ty jiný převody protože mě se na R1 dělo uplně to samé,2 je slabá na výjezdu ale 1 se zase zvedá a žene tě to rovně
Já nevím ale co jsem třeba sledoval na prospeedu a actionbiku tak jak kdo,na velkejch motorkách bych řekl že tam řaděj ob dva ale na 6tkách to tam tahaj najednou...ale je to jen moje doměnka
Jen mě zajimá kolik letos porychlím,Sice jedu jen za 1:50 ale nějak nevím kde nahánět,snad pomůže trochu převod a třeba i ten quickshifter jestli bude
Je to mozne s tema prevodama.Ja byl v domeni ze jedu seriovej 17-39 a naknec sem nasel vpredu 16 zubu,ale neumim si predstavit jestli se to tak zmeni kdyz dam dozadu treba 41-42,ze nebudu vubec potrebovat jednicku...to by bylo paradni i do vracaku...myslim ze na urovni 1:50 qucksift nemuze clovek poznat...jedes kazde kolo jinak at chces nebo ne a 0,5 sekundy tam nemuze hrat roli,ale treba se pletu
1 reakcí na tento příspěvek Most rozbor trati-zavodnici sem
Kurva já chci jet ten CMN cup snad se to nějak udělá a budu moct jet s váma
Palec_caferacer>v tomhle času to asi nebude tak znát ale něco to přidat musí
Kurva já chci jet ten CMN cup snad se to nějak udělá a budu moct jet s váma
BUd vklidu,dyt to sou jen dve pulhodiny a 7 kol...lepsi nejaky celodenni volny jezdeni