1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky
1) spojkový koš nabere olej - lepší startování pro lamely
2) nenamáhá se tolik volnoběžka
3) baterka nemusí přemáhat tolik "odporu"..
ernest>Lukkasss> Co já vím, tak když vymáčknes spojku při startu, tak se stane následující:
1) spojkový koš nabere olej - lepší startování pro lamely
2) nenamáhá se tolik volnoběžka
3) baterka nemusí přemáhat tolik "odporu"..
jo...supr, dík.to já nevěděl....
Naposledy editováno 08.12.2008 19:45:18
3 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky
Lada.s>HA - já mám v uživatelné příručce k autu napsáno že se nedoporučuje startovat se spojkou, protože dochází k namáhání spojkového ložiska....
a nemáš tam taky napsáno že se nedoporučuje vůbec stratovat že dochází k namáhání celýho motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky
Lada.s>HA - já mám v uživatelné příručce k autu napsáno že se nedoporučuje startovat se spojkou, protože dochází k namáhání spojkového ložiska....
Tak si vyber - volnobežka, nebo spojkové ložisko? Co tě vyjde levněji?
Jako s tím ložiskem - beru to např. při stání na semaforu, když někdo nedává neutrál, ale drží to na spojce.. Konkrétně znám jednoho takového - neutrál prakticky nepoužívá, ovšem spojka komplet původní. Je to u Seatu Toleda 1.9 TDI, r.v. tuším 2002, najeto přes 220.000 km.. Takže bych se tím nijak nevzrušoval..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky
Lada.s>HA - já mám v uživatelné příručce k autu napsáno že se nedoporučuje startovat se spojkou, protože dochází k namáhání spojkového ložiska....
jj, tu příručku k trabantu mám doma taky
ernest>Lada.s>HA - já mám v uživatelné příručce k autu napsáno že se nedoporučuje startovat se spojkou, protože dochází k namáhání spojkového ložiska....
Tak si vyber - volnobežka, nebo spojkové ložisko? Co tě vyjde levněji?
Jako s tím ložiskem - beru to např. při stání na semaforu, když někdo nedává neutrál, ale drží to na spojce.. Konkrétně znám jednoho takového - neutrál prakticky nepoužívá, ovšem spojka komplet původní. Je to u Seatu Toleda 1.9 TDI, r.v. tuším 2002, najeto přes 220.000 km.. Takže bych se tím nijak nevzrušoval..
já jen cituji co píše výrobce
jinak osobně startuju bez spojky (auto)
Na motorce se spojkou, páč suzuki má spínač na spojce
Naposledy editováno 08.12.2008 20:38:03
2 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky
spojka u motorky nemá žádnej odlehčovací vliv, aji při zmáčknutí zůstává stejně přilepená ,spojená.. a převodovka oproti autu je uplně titerná .. a startér rozdíl nepozná
a tím ložiskem při startu jde právě o to že při zmáčknutí spojky se vyvíjí od spojkového ložiska tlak na axiální ložiska, klikovky,převodovky... ktery při startu nejsou namazány , ale to jsou jen teorie a v práxi při poruše to stejně nejde prokázat co bylo příčinou... a když budu držet spojku zmáčknutou tak spojka se neopotřebovává na semaforech atp.. je tam mezera, a spojkové ložisko je dělané na větší otáčky, než jaké točí motor na vonoběh, ani se nezahřeje ....
Mirek12>ajéé tady zase odchází ložiska jako na pásu, nebo se musí lamelám nabrat olej atp..
spojka u motorky nemá žádnej odlehčovací vliv, aji při zmáčknutí zůstává stejně přilepená ,spojená.. a převodovka oproti autu je uplně titerná .. a startér rozdíl nepozná
a tím ložiskem při startu jde právě o to že při zmáčknutí spojky se vyvíjí od spojkového ložiska tlak na axiální ložiska, klikovky,převodovky... ktery při startu nejsou namazány , ale to jsou jen teorie a v práxi při poruše to stejně nejde prokázat co bylo příčinou... a když budu držet spojku zmáčknutou tak spojka se neopotřebovává na semaforech atp.. je tam mezera, a spojkové ložisko je dělané na větší otáčky, než jaké točí motor na vonoběh, ani se nezahřeje ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky
Mirek12: spojka u motorky nemá žádnej odlehčovací vliv, aji při zmáčknutí zůstává stejně přilepená ,spojená.. a převodovka oproti autu je uplně titerná .. a startér rozdíl nepozná...
Tak proč má spousta modelů od Suzuki blokované startování prostřednictvím spojkové páčky? Dokud ji nezmáčkneš, nenastartuješ. Výrobce mrhá penězi na zbytečný spínač?
1100Virago>Mirek12: spojka u motorky nemá žádnej odlehčovací vliv, aji při zmáčknutí zůstává stejně přilepená ,spojená.. a převodovka oproti autu je uplně titerná .. a startér rozdíl nepozná...
Tak proč má spousta modelů od Suzuki blokované startování prostřednictvím spojkové páčky? Dokud ji nezmáčkneš, nenastartuješ. Výrobce mrhá penězi na zbytečný spínač?
výrobce ten spínač stojí asi 50 halérů...
ale bež si ho du sůzy koupit tak drahej vypínač si neviděl
Je to kvůli bezpečnosti.