globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dotaz na majitele FJR1300
24.3.2007 v 09:52
Čau kolegové. Zkoušeli jste někdo toto? http://www.fjr1300.info/mods/windmod.html
Jedná se o zmenšení úhlu plexi vpodstatě ve všech polohách. A účel by měl být snížení turbulencí za helmou při max vysununutí, především ve vyšších rychlostech... Mě jen napadlo, nedělat tam jen další díru, ale probrousit to na ovál pro plynulou regulaci...

Dotaz na majitele FJR1300

24.3.2007 v 13:17 | Nahoru | #1
Hmm,pouvažuju ;)

Dotaz na majitele FJR1300

24.3.2007 v 20:31 | Nahoru | #2
Před půl hodinou jsem rozdělal kapoty, nad mašinou mi visí špagáty se šroubkem (označení umístění hrany plexi) ...jdu do toho... Logicky to musí fungovat...

1 reakcí na tento příspěvek Dotaz na majitele FJR1300

24.3.2007 v 21:19 | Nahoru | #3
Vypadá to dobře, jen to probroušení na ovál se mi nezdá. Asi by plexi v tý drážce plandalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz na majitele FJR1300

25.3.2007 v 09:22 | Nahoru | #4
Nevím kluci.Ono aj záleží kdo a jak je vysoký a a taky jaký blembák má na šiši.Já mám na FJeRku vysoké plexi.Pokud bych chtěl dosáhnout toho aby plexi v nejvyšší poloze bylo víc nakloněné tak stačí nevyjíždět uplně nahoru a zastavit tak 2cm od konce.Osobně vyzkoušeno že v této poloze je proudění vzduchu jiné než úplně v té horní.Nic méně stejně jezdím v 90% s max vysunutím.Když rozvrtáš ty pracky a náhodou zjistíž že to není až zas tak ono tak potom vrátit to do původního otvoru bych měl strach , aby to někdy někde neuletělo.

(reakce na) Dotaz na majitele FJR1300

30.3.2007 v 13:45 | Nahoru | #5
Palovr>chalani nemáte náhodou někdo k dispozici manuál na FJR...nejlíp český nebo aspoň námět, kde by se na netu mohl stáhnout??? díkec

Dotaz na majitele FJR1300

3.4.2007 v 11:58 | Nahoru | #6
Hotovo a odzkoušeno. LADA- na uchycení plexi v mechanizmu se nic nemění. Pro aretaci a následnou pevnost stačí i minimální dotažení. PALOVR- ovál je v rozměru 6x12mm, v duralu. Je to pevný jak šutr a pro seřízení nebo vrácení do původní polohy stačí vyjet do max polohy a za minutu je hotovo. TECHNICKY, je to v obou polohách o 15mm níž a o 20mm blíž k řidiči (víc položený) V PRAXI, v nejnižší poloze nepatrně víc fouká, v nejvyšší poloze je hranice turbulencí za helmou (mám Schuberth C2) posunuta asi o 20 km/h dál. Úprav a doplňků jsem dělal víc, něco jsem vyčetl, něco mi poradil Vikan (taky je v databázi)... čas ukáže, které stály za to.
Pro DUNDEE69- Nevím jestli doma, ale v práci v PC mám jak servisní (cca600stran) tak i uživatelský manuál. Je to v Angl., napiš mi na mail, nebo pošli tel a nějak se domluvíme. Pracuju v Kohoutkách, můžeš se stavit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kotouče na FJR 1300 Yamaha FJR 1300 FJRPEPA 20 6.5.2024 v 21:29 Pedl
Niečo so spojkou FJR 1300 - 2007 Yamaha FJR 1300 Fitipaldi33 10 2.4.2024 v 20:58 Iceman111
Zaslepky usazení bočních kufru na F... Yamaha FJR 1300 Wolf33 20 26.3.2024 v 18:02 Wolf33
Zapojení doplňkového ukazatele rych... [1, 2] Yamaha FJR 1300 Wolf33 35 25.3.2024 v 13:30 assassin
Ostrov Brač [1, 2] Yamaha FJR 1300 tryk 43 18.2.2024 v 10:27 Šroubovák


TOPlist