3 reakcí na tento příspěvek Yamaha Virago 535
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha Virago 535
Sapi
Nevim jestli se uvidime,loni me jeden plechovkar vytlacil ze silnice ...trikrat zlomena pater a 3 mesice v Hrabyni,tak se pomalu ze vseho vzpamatovavam.Proto se snazim alespon trochu poradit, no a taky uzdravit moji princeznu.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha Virago 535
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha Virago 535
http://www.louis.de...mp;artnr_gr=10004006
čistí, i leští zároveň. Přeleštíš flanelem a je vystaráno. Ta piksla vydrží dost dlouho.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha Virago 535
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha Virago 535
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha Virago 535
<span class="underline">Chrom, nerez</span>
Antikorové a chromové předměty jsou velmi krásné a efektní. Zvláště pokud se lesknou jako nové. Při každodenním používání se však většina dříve se lesknoucích ploch mění na matné a nevzhledné. NANOREN chrom/ nerez umožňuje tyto materiály ochránit před znečištěním a oděrem. Neviditelný povlak nedá špíně, mastnotě a olejům šanci k povrchu přilnout. Zmizí dokonce i všudypřítomné otisky prstů.
Prostředek se skvěle hodí na ošetření antikorových a chromových předmětů, ploch v kuchyních a v koupelnách, klik, madel, chromových částí na automobilech a <strong>motorkách </strong>apod. Své využití najde v gastronomii, hotelnictví a dalších odvětvích, pro které je čistota a lesk předpokladem úspěchu.
Povlak navíc zabraňuje vzniku a usazování bakterií a plísní. Zvyšuje se tak nejenom čistota, ale i zdravotní nezávadnost ploch. Proto je významný také pro lékařství a potravinářský průmysl.
NANOREN chrom/nerez
Použitelný na všechny plochy z chromu a antikora. Využití najde nejen v gastronomii a lahůdkářství, ale i v domácnostech - v kuchyních i koupelnách.
Sada obsahuje 1 balení nano-povlaku a odpovídající množství speciálního univerzálního čističe. :lol:
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha Virago 535
Tady si počti moje lapálie a chovej se k Viragu hezky !!!! :D
http://www.motoplze...e=article&sid=14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha Virago 535
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha Virago 535
JeffRsoon píše: Sapi> Gratuluji k VIRAGU, taky jsem na něm několik sezón jezdil. Je to držák, ale jako o každej stroj se o něj musíš starat. Já bpohužel měl stroj po předchozím majiteli dost zrasovanej, ale samozřejmě sem na to přišel pozdě, takže ve finále to byl zlatej (doslova a do písmene) stroj. Ale byl super!!! :lol:
Tady si počti moje lapálie a chovej se k Viragu hezky !!!! :D
http://www.motoplze...e=article&sid=14
Tak ti povim, žes mě moc nepotěšil (mám 535), když si představim že by mě to potkalo taky- tak du radši do babety.
Takovej menší problém sem ale taky zažil. 100km před Dubrovníkem (shodem okolností taky chorvatsko) sem zjistil že mi 535 nedobíjí a když pustim světlo tak motor zhasíná.
Dobíjelo jen trochu- tak že motor byl schopnej jízdy, ale až domů sem jel bez světel (i bez blinkrů). Jel sem delší trasu přes Maďarsko a Slovensko , ale největší strach sem měl v ČR (první měsíc co začal bodovej systém), a naše benga sou někdy trochu *no*
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha Virago 535
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha Virago 535
U Viraga je trochu nešťastně umístěnej na místě kde se to chladí nic moc, takže docela častá závada, která se časem projeví u každýho.
Když budeš dávat novej, resp. náhradu třeba od VAPE, tak doporučuji objednat s delšími dráty (cca 2 m), usměrňovač pak dáš před motor, do proudu vzduchu. Vody se bát nemusíš, protože je to stejně celý zalitý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha Virago 535
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha Virago 535
Nemáš někde schema?
http://orr.czechian.net/regulator.html
(Caffrovi jsem ho kdysi poslal a on to takhle zpracoval, akorát diody D2, D4 a D6 jsou obráceně)
Já jako diody použil dva Graetzovy můstky s faston vývody, jeden pár diod mi zůstal nezapojený a dal se použít jako náhradní :) Tyristory byly nějaké komunistické KTčka, dost velké ludry - šuplíková záležitost. Bohužel měly na kostře kladný pól, takže jsem musel chladič připevnit k motorce přes pertinaxovou desku. Sloužilo mi to dva roky, pak šel regulátor do světa i s motorkou.
Ale v dnešní době, kdy VAPE je relativně levné, se s tím asi nevyplatí párat. Nejobtížnější je vždycky dosáhnout slušného vzhledu a odolnosti.
já byl s virážkou předloni v polsku u moře,najeto asi 2000km a loni v holandsku to jsme najeli asi 2600km,vše v pohodě bez jakýchkoli problémů,jeji jsme ve dvou a s naloženou mášou jinak za sezonu najezdíme asi 7000km,na víc není čas...