Zajímají mě vaše názory a zkušenosti.
1 reakcí na tento příspěvek Lazení MX motocyklů
1 reakcí na tento příspěvek Lazení MX motocyklů
A dál 450 ti jiste prospeje, minimalne sance k necemu takovemu vzroustou alespon na dvojnásobek.
Dalsi krasnej pripad tebe ale v pokrocilejsim veku a i stavu mysli ( FS 650 :))) ) je tady
http://www.motorkari...l=325&muid=22942
je pekne si precist ten popis jak pise (vsichni me strasili ale je to hodna motorka) ted uz je na prodej protoze pan jezdec se rozlomil. Jak jinak, že. A takovejch by se tu na foru naslo plno vid Navrc ?
Naposledy editováno 10.11.2008 06:12:41
A , http://moto-sport.cz/zbozi/570/progrip-793/
B, http://moto-sport.cz/zbozi/573/progrip-797/
mají ty výčnelky nějakou výhodu nebo naopak .
1 reakcí na tento příspěvek Lazení MX motocyklů
1 reakcí na tento příspěvek Lazení MX motocyklů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lazení MX motocyklů
K výběru - já bych si už nikdy nekoupil barevný gripy, hned se zašpiní a vypadají hnusně, jedině černá A bez jakýchkoliv velkých výstupků, nejlíp úplně hladký jen mírně zdrsněný, co nejměkčí a nejtlustší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lazení MX motocyklů
Joraell>
Dalsi krasnej pripad tebe ale v pokrocilejsim veku a i stavu mysli ( FS 650 :))) ) je tady
http://www.motorkari...l=325&muid=22942
je pekne si precist ten popis jak pise (vsichni me strasili ale je to hodna motorka) ted uz je na prodej protoze pan jezdec se rozlomil. Jak jinak, že. A takovejch by se tu na foru naslo plno vid Navrc ?
Hlásim se mezi ně a vůbec mě to nes... .
1 reakcí na tento příspěvek Lazení MX motocyklů
1 reakcí na tento příspěvek Lazení MX motocyklů
Naposledy editováno 01.12.2008 10:28:00
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lazení MX motocyklů
Pulec491>Joraell>
Dalsi krasnej pripad tebe ale v pokrocilejsim veku a i stavu mysli ( FS 650 :))) ) je tady
http://www.motorkari...l=325&muid=22942
je pekne si precist ten popis jak pise (vsichni me strasili ale je to hodna motorka) ted uz je na prodej protoze pan jezdec se rozlomil. Jak jinak, že. A takovejch by se tu na foru naslo plno vid Navrc ?
Hlásim se mezi ně a vůbec mě to nes... .
ted mam stařičkou cr 500 pred tim sem mel cz 516....jezdim s tim jak na hřiby ale nestidim se zato (srdeční zaležitost)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lazení MX motocyklů
mikš>hAjPR> koukám že máš řidítka podložená válečky.Takle sem to měl podložený na enduru a dost se mi to povolovalo a pak i hejbalo.Možná sem měl ty válečky vysoký,nebo nějaký jiný problém.Jak je máš vysoký ty ,a jaký máš s tímhle vypodložením zkušenosti?
Novej tuning, nevyzkoušeno, ale dělal to zkušenej člověk, takže snad to bude OK
...15 mm a pevnější šrouby než origo...nevim přesně pevnostní označení...
Naposledy editováno 01.12.2008 18:42:43
1 reakcí na tento příspěvek Lazení MX motocyklů
Včera jsme jeli potrénovat do Břeclavi na trať, ale když jsem jeli přes objížďku, která vedla skrz Dubňany, tak jsme zakotvili na místni trati.
Počasí bylo absolutně top, cca 8C, trať krásně srovnaná a byli jsme tam jen my tři.
Já - seriová WR450 ´08
Jirka Bittner - jeho závodní RMZ 450 07 - komplet podvozek od fy Faltus, komplet Akrap, sedlo Harness
Gio Vangelas - seriová RMZ 450 08(s motorem 09)
Vyrazil jsem na obhlídku tratě, zatím co Biťák už si to tam hustě dával a Gio se snažil nasoukat do výstroje,kterou měl jako elasťáky ;)
Trať pro mě začátečníka naprosto super, určitě zavítejte!
Takže po hodce strávené za řidítky WR450 jsem poprvé přesedl na ostrou Jirkovu RMZ.
První co mě překvapilo,tak bylo měkké sedlo,ale říkal,že už je docela vysezené a že měkké sedlo není moc fajn,ale mě se na něm sedělo moc dobře. No a pak ten výkon... myslel jsem, že jsou si výkonově podobné 450 endura s krosama, ale tohle je naprosto něco jiného. Jede to opravdu hodně, pořád a na jakoukoli zařazenou rychlost. A pak taky hlavně ty tlumiče, zatáčení s touhle motorkou bylo neskutečný pro mě s porovnáním s WR. Po pár kolech jsem si na ni tak zvykl, že už jsem ji nechtěl vrátit ;)
Pak přišla na řadu seriové téměř nová RMZ 450, tady jsem moc velký rozdíl oproti Jirkové nečekal, ale opět jsem byl zaskočen, že tahle motorka se chová taky naprosto jinak. Do zatáček se jí moc nechtělo a vše mělo na starosti tlumení, které i přes Jirkovo naladění nefungovalo ani zdaleka,tak jako jeho. Výkonový rozdíl zase tak citelný nebyl, aspoň pro mě.
Takže po mých zkušenostech, pokud chcete investovat do motorky peníze, tak hlavně do tlumení, tam je alfa a omega a to veliká!
[img]