2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
DucatiSSJirka>Michal_999>DucatiSSJirka>Michal_999>749 rozhodně není moto na začátek. A že nejede, to může tvrdit snad jenom ten, který na ní nikdy neseděl pouze si porovnával papírové hodnoty s JPN konkurencí. Pořád je to V2 v nekompromisním sportovním pojetí a mohlo by dost bolet na to zapomenout.
Michale nepřeháněj ,třeba na moderní sport.šestky to nemá ani náhodou,mimochodem je určitě jedndušší na ježdění než třeba R 6,to je můj názor
Jirko, tak Tvůj názor Ti rozhodně neberu, nicméně určitě nesouhlasím. Právě dnešní moderní šestky jedou cca do 7t otáček jako Jawa 350 (brát s nadhledem prosím). Je tam možnost volby a pokud máš trošku rozum tak to do těch 13t (kde je teprve nějaký výkon) nepoženeš. V2 (kór Ducati)má trošku jiný charakter. Pod 3t se s Tebou motor nebaví a nad něj zase tak začátečnicky přívětivý není. Prostě není tady ta možnost volby, ten nástup je tam ze startu. Osobně bych do začátku doporučil pětikilo nebo malého Monstera. A když už by to mělo být něco ostřejšího, tak raději R6 než tvrdý V2 s papírově nížšími hodnotami.
edit:písmenko
No a to je právě ten problém ,máš pravdu na tý šestce je to ne do sedmi,ale do deseti o ničem,ale pak je to mazec na kterej má jen málokdo,takže kupovat si sport.šestku,jako že se na ní naučím je pěkná hovadina.Do těch sedmi dycky koukám jak puk jestli mě neklouže spojka
však o tom mluvím, na začátek bych nedoporučoval žádného sporta, ale když už by to muselo být tak právě vysokootáčkovou šestku. Bohužel v Tvé pozici už máš trošku problém s objektivním názorem vzhledem ke zkušenostem a k tomu co jezdíš. To co Tobě se zdá, že jezdí až od 10t je pro jiného mazec už třeba od 6t. Dobře si pamatuju, když jsem poprvé sednul na Mz250, co to byl za mazec. A navíc tyhle šestky mají výkon lienární, tzn. "jedou až nahoře", ale neznamená to, že by to do 10t. bylo vypnuté. Kdo chce, optimální přechod si najde.
a pak ještě jedna poznámka, nemám teda 749, ale 999, která je podvozkově téměř totožná a to je ten hlavní důvod proč bych ji začátečníkovi nikdy nedoporučil. Podvozek je sice super, ale chce perfektní povrch a tvrdou ruku, pak funguje. Žádná pomalá jízda zatáčkama na kochačku, nemá ráda rychlé změny směru, musí se držet pod krkem. Rychlé táhle zatáčky jsou její hlavní parketa. Jinými slovy, nemůžeš na ní jezdit pomalu, není na to stavěna a neumí to. Bude se na ní trápit a akorát to někam pošle. A věř mi, že vím o čem mluvím. 5 let jsem jezdil šestkového Fazera a na 999 jsem si připadal jako bych v životě předtím na ničem neseděl.
Riven>DucatiSSJirka > Vůbec se neorientuju, neznám :) Pošleš prosím foto? :)
Mě by se líbila takováhle http://www.motorkari.cz/motobazar-ducati-monster-600-.84254.html
Tak toho znám, má pěkný zvuk.
Já šel z RS125 na SS62o :)
Kdybych se takto já rozhodoval, tak beru monstera. RS je velká oproti tomu. Já mám 188 a SS mi padne dost přesně.
Naposledy editováno 18.11.2008 17:35:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
Orgovany>cufin>Pokud tu motorku nerozflákáš tak s ní stejnak budeš jezdit rychle jak se skůtrem|(o: Aby se člověk na téhle motorce svezl nebál se jel bezpečně a užil si to musí mít najeto...
Osobně bych bych doporučil monstra stršího kupíš kolem 60 přidáš padací rámy kdyby náhodou a jezdíme (o:
Takhle jen překulíš a hned 5000 v ....
Jo a pokud se nevyznáš v motorkách proč Ducati? Kupil bych něco spolehlivého co se jednoduše opravuje..
Nevim co se na Ducati opravuje hůř než na těch ostatních mašinách....
Třeba srovnat a převařit rám Ducati je jednodušší než AL deltabox....
A rozvodovej řemen si táta měnil sám v garáži .
A mechanickej přístup taky neni až tak špatnej .
Kromě desma si (pokud se na to cítíš)uděláš všechno sám.Desmo ale jen proto.Protože by jsi musel mít několik sad půlkroužků na vymezení vůlí.A ty něco stojej.Proto je lepší dát to do servisu.Běžných mechanických věcí se bát není třeba.Ducati jsou v podstatě jednoduché stroje.
Michal_999>DucatiSSJirka>Michal_999>DucatiSSJirka>Michal_999>749 rozhodně není moto na začátek. A že nejede, to může tvrdit snad jenom ten, který na ní nikdy neseděl pouze si porovnával papírové hodnoty s JPN konkurencí. Pořád je to V2 v nekompromisním sportovním pojetí a mohlo by dost bolet na to zapomenout.
Michale nepřeháněj ,třeba na moderní sport.šestky to nemá ani náhodou,mimochodem je určitě jedndušší na ježdění než třeba R 6,to je můj názor
Jirko, tak Tvůj názor Ti rozhodně neberu, nicméně určitě nesouhlasím. Právě dnešní moderní šestky jedou cca do 7t otáček jako Jawa 350 (brát s nadhledem prosím). Je tam možnost volby a pokud máš trošku rozum tak to do těch 13t (kde je teprve nějaký výkon) nepoženeš. V2 (kór Ducati)má trošku jiný charakter. Pod 3t se s Tebou motor nebaví a nad něj zase tak začátečnicky přívětivý není. Prostě není tady ta možnost volby, ten nástup je tam ze startu. Osobně bych do začátku doporučil pětikilo nebo malého Monstera. A když už by to mělo být něco ostřejšího, tak raději R6 než tvrdý V2 s papírově nížšími hodnotami.
edit:písmenko
No a to je právě ten problém ,máš pravdu na tý šestce je to ne do sedmi,ale do deseti o ničem,ale pak je to mazec na kterej má jen málokdo,takže kupovat si sport.šestku,jako že se na ní naučím je pěkná hovadina.Do těch sedmi dycky koukám jak puk jestli mě neklouže spojka
však o tom mluvím, na začátek bych nedoporučoval žádného sporta, ale když už by to muselo být tak právě vysokootáčkovou šestku. Bohužel v Tvé pozici už máš trošku problém s objektivním názorem vzhledem ke zkušenostem a k tomu co jezdíš. To co Tobě se zdá, že jezdí až od 10t je pro jiného mazec už třeba od 6t. Dobře si pamatuju, když jsem poprvé sednul na Mz250, co to byl za mazec. A navíc tyhle šestky mají výkon lienární, tzn. "jedou až nahoře", ale neznamená to, že by to do 10t. bylo vypnuté. Kdo chce, optimální přechod si najde.
a pak ještě jedna poznámka, nemám teda 749, ale 999, která je podvozkově téměř totožná a to je ten hlavní důvod proč bych ji začátečníkovi nikdy nedoporučil. Podvozek je sice super, ale chce perfektní povrch a tvrdou ruku, pak funguje. Žádná pomalá jízda zatáčkama na kochačku, nemá ráda rychlé změny směru, musí se držet pod krkem. Rychlé táhle zatáčky jsou její hlavní parketa. Jinými slovy, nemůžeš na ní jezdit pomalu, není na to stavěna a neumí to. Bude se na ní trápit a akorát to někam pošle. A věř mi, že vím o čem mluvím. 5 let jsem jezdil šestkového Fazera a na 999 jsem si připadal jako bych v životě předtím na ničem neseděl.
Já jezdím na střídačku SS 750 A JAWU 350.Nebudu srovnávat motor.Ale podvozek.Na duci je fakt skvělej ale tu tvrdou ruku to vyžaduje.Navíc má ten motor zátah ve středu otáček.Když jsi moc dole jede ale nemá plynulý záběr a mašina vyplouvá.Jako na všem si musíš najít ty správný otáčky a styl jízdy.Na tý Jawě můžu v zatáčce díky její váze klidně i doklopit nebo nadzvednou v průběhu jízdy stopou.Duci vyžaduje správně nasadit a držet.Velice často tohle dělám v praxi na Mikulovské silnici(Mikulovský utahovák).pokud se na ní naučíš,nebude v zatáčkách nad ní.duciny jsou jako pírko.Kámoš měl 900GPZ a když postrkoval před garáží moje SSo ptal se ke to má motor.Že to váží jako kolo.
Naposledy editováno 18.11.2008 18:27:09
3 reakcí na tento příspěvek Ducati 749 první motorka
A vic me laka sport, ale zase to RSo neni na nejaky extra vyjizdky do dalky a s batuzkem to asi moc nepojede(coz je mozna dobre, aspon se kdyzuz zabiju sam)
Riven>RomanSS> jj mezi RS 125 a Monsterem 600/620 (696 snad ani neomezujou) Mam to jen na start, uz se tesim na poradnou masinu ale potrebuju se na necem vyjezdit a prezit do jednadvaceti abych si nevybiral motorku podle 25ky v tp :)
A vic me laka sport, ale zase to RSo neni na nejaky extra vyjizdky do dalky a s batuzkem to asi moc nepojede(coz je mozna dobre, aspon se kdyzuz zabiju sam)
No monster tě tolik nesežere na servisu. Rs bych volil v 16ti, né v 18ti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
miura>Riven> Stále trvám na tom, že pohodově se dá jezdit na všem, stačí se umět krotit a často což je horší, nenechat se strhnout někým dalším . já mám sportovní moto (už trochu veterán ale platím docela za turistu, prostě pohodička, kochačka se krajinou...
Ty jsi ale samozvaný turista, protože tam, kde by člověk jel rychle, tak ty jedeš ještě rychleji a kde byl jel člověk pomalu, tak tam mu ujíždíš...pravda ale je, že teď ke konci sezony jsi se uklidnil a už jsi moc nestíhal...i když...co bych si nepoklepal na ramínko, ty jsi mi vlastně nikdy nestíhal!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
s4r>miura>Riven> Stále trvám na tom, že pohodově se dá jezdit na všem, stačí se umět krotit a často což je horší, nenechat se strhnout někým dalším . já mám sportovní moto (už trochu veterán ale platím docela za turistu, prostě pohodička, kochačka se krajinou...
Ty jsi ale samozvaný turista, protože tam, kde by člověk jel rychle, tak ty jedeš ještě rychleji a kde byl jel člověk pomalu, tak tam mu ujíždíš...pravda ale je, že teď ke konci sezony jsi se uklidnil a už jsi moc nestíhal...i když...co bych si nepoklepal na ramínko, ty jsi mi vlastně nikdy nestíhal!
Ale ale, to mi řekne rider, který má do paměti nadosmrti vrytý pohled na má záda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
POKOR>Riven> Velikosti Monstra bych se být tebou tolik nebál, pokud ti nevadí, že na tom vypadáš jak vosa na bombónu. Já mám bezmála 2 metry a na M620 se poskládám taky. 250ti kilákovou vyjížďku ani necítím a po 650km mě už boleli záda.
Kudla to máš dobrý, já mám 188 a po 670km jsem myslel, že vypustím duši. Never more.
Miura> To není tak těžké si to vrýt do paměti. Viděl jsem tě jednou ze zadu a žlutý PSí si pamatuju do teď.
Naposledy editováno 18.11.2008 20:45:41
miura>s4r>miura>Riven> Stále trvám na tom, že pohodově se dá jezdit na všem, stačí se umět krotit a často což je horší, nenechat se strhnout někým dalším . já mám sportovní moto (už trochu veterán ale platím docela za turistu, prostě pohodička, kochačka se krajinou...
Ty jsi ale samozvaný turista, protože tam, kde by člověk jel rychle, tak ty jedeš ještě rychleji a kde byl jel člověk pomalu, tak tam mu ujíždíš...pravda ale je, že teď ke konci sezony jsi se uklidnil a už jsi moc nestíhal...i když...co bych si nepoklepal na ramínko, ty jsi mi vlastně nikdy nestíhal!
Ale ale, to mi řekne rider, který má do paměti nadosmrti vrytý pohled na má záda
Tvoje záda uvidím ještě hezkých pár let a budou mě budit ze snů, jelikož takový rozjezd na mokrém listí opravdu můžeš předvést jen ty...no, pobavili jsme se, příště si stoupnu jinam!
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 749 první motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
Riven>No potrebuju neco co me bude bavit, pojede to a bude se mi to libit a taky abych mel nejakej rozjezd na nejakou silnejsi motorku, dalsi co se mi libi je Fazer, ale toho ma hodne lidi a to ja moc nemusim a taky ma mozna moc koni na to abych na tom ja zacinal(protoze par kamosu uz je vyjezdenejch a nevim jak dlouho me bude bavit jezdit sam)
To já bych si tedy toho Fazera koupil, těch není nikdy dost...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 749 první motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
edit. bíločervená vlastně
Naposledy editováno 18.11.2008 21:52:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
miura>RomanSS> Monoposto je super. a barva zůstane stříbrná?
edit. bíločervená vlastně
Jojo je super. Jediný co mě štve je že jsem sehnal akorát bílý zadní světlo, ale to můžu řešit časem. Až to poskládám tak se udělá servis a lak se udělá až příští rok asi. Nemám už moc peněz, protože jsem si zničil i oblečení.
A výfuky...to bude peklo.
Naposledy editováno 18.11.2008 21:55:07
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 749 první motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
RomanSS>miura>RomanSS> Monoposto je super. a barva zůstane stříbrná?
edit. bíločervená vlastně
Jojo je super. Jediný co mě štve je že jsem sehnal akorát bílý zadní světlo, ale to můžu řešit časem. Až to poskládám tak se udělá servis a lak se udělá až příští rok asi. Nemám už moc peněz, protože jsem si zničil i oblečení.
A výfuky...to bude peklo.
Dobřeeee, mě se tedy taky rýsují nějaké drobné úpravičky, ale ještě uvidíme. Nicméně zůstanem u žluté
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
Riven>Nevim no, se mnou je to tezky, neznam moc motorkaru, takze motorky vyzkouset nemuzu. Fazer je drahej a mozna az moc velka pila budto budu vosa na monstru(nejspis ten 620) (ale to se bojim ze me prestane bavit) a nebo na RSu :) Neni tu nekdo ochotnej z Prahy kdo vytahne motorku z garaze abych si na ni mohl sednout ? :D
Jsem si jist, že tě monster bavit nepřestane, ta motorka je skvělá a na rozdíl od některých jiných slabších motorek se chová podvozek a brzdy jak opravdu dospělá motorka. Rezervy pak hledej v sobě, ne v motorce.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 749 první motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
3thno>miura> kdyz uz se tu rozjela diskuze i o duc.. nemas, spolu s RomanemSS, nejaky dobry stranky s doplnkama? (kde bych treba mohl najit nejakej ten karbonovej doplnecek a treba pruhlednej kryt remenů - je zima, tak me napadaj blbosti )
někde tu je banner na titaniumpro, jejich nabídka a ceny karbonů mi přijdou jako velice dobrý, jinak ebay
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati a servis. Ducati 749 | Dobyče | 9 | 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e. |
Spojka Ducati 749 Ducati 749 | fukeless | 7 | 10.3.2021 v 09:36 fukeless |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 | Beda46 | 1 | 9.11.2015 v 14:41 t_freedom |
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 | honzabiker | 4 | 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K |