mám následující dotaz. Jedničku vytočím na 140km/h než zasáhne omezovač otáček. Dvojku do 180km/h do omezovače otáček. Ale na trojku se mi zastavý otáčky zhruba na 8000otúmin, což odpovídá 230 km/h, tj hodnota napsaná v TP(220km/h) by odpovídalo. Pokud dám čtyřku, nebo pětku tak otáčky padají, ale moto nezrychluje a drží se na tachometr. 230km/h. Jak tenhle nesmysl odstranit??
2 reakcí na tento příspěvek Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N
1 reakcí na tento příspěvek Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N
1 reakcí na tento příspěvek Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N
jinak z mého bandita jsem dostal co ukazuje tachometr.. tzn 270km/h. kolik je to reálně netušim, ale jinak 4ku ani 5ku nevytočím k červenýmu..
1 reakcí na tento příspěvek Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N
co máš za model? jestli 2001 a novější tak tam snad je nejaký omezení přes CDI na trojce někde mezi dvouma a 5ti tisícema otáček, kvůli hluku (bo je to nejpoužívanější rychlost ve měste)ale to na top speed nemá vliv.
Jinak já mám starej model(97) a ten do červenýho vytočim ještě na 4ku , na 5ku se zastaví kousíček před červenym a víc prostě nedá, ale to už je takovej kalup, že si přilepenej na nádrži, snažíš se aby ti ten vítr neurval hlavu a třese se ti celej svět jinak podle tacho je to nevim kolik bo je cejchovanej do 260 a sem někde mezi timhle číslem a nulou ke který se to blíží z druhý strany, ale realita bude asi něco kolem 250 skutečnejch. A vůbec ser na maximálku bo vo tom naháč neni
Bandit v sérii ukazoval 250 km/hod na tacho a reál je cca 225.
Trojka musí jít taky do omezovače, to je cca 240 tacho.
Máš to rozbitý. Dodávka paliva do karburátorů, špatně odvzdušněná nádrž, blbá svíce
Nebo brutální protivítr, ale trojka by to musela utáhnout
1 reakcí na tento příspěvek Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N
ŘízekGSF1200>assassin> Je přivezená z Německa po prvním majiteli, 100% originál servisovaný v Suzuce. Tak jestli to němci nějakým způsobem neměli zavřený. Jinak svíčky jsem dával nové.
Nemci (a možná i jiní) měli dřív omezení všech motorek na 100k. Myslim že právě proto má bandit v papírech psanejch 73 (nebo 72) kilowatt a kolem 98 (nebo 99) Nm aby nemuseli řešit škrcení pro německo atd. Pokud ho dáš na brzdu tak ti v 90% naměřej na zadním kole přes 100 k a 105 Nm. Pouhou výměnou koncovky za otevřenou dostaneš nějaké další koně (cca 5-10) a Newtony navíc. Další úpravy mají smysl hlavně u staršího modelu (ten co máš na fotce) u novějšího jsou s tím trable. Nicméně dino jet stage1 a kn filtr ti moc už nepřidají, spíš jen vyhladí křivky výkonu a krouťáku. Další navyšování výkonu má za následek docela dost větší spotřebu a dostaneš se tak cca na 120k na kole a 115 Nm přes už to jde ztuha.
1 reakcí na tento příspěvek Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N
ja mam u TL 72kW v technicaku....
Sko ma o 20km vetsi rychlost kvuli kapotazi... kapotovany motorky necekane jedou rychleji....
martingsx: rychlosti v technicaku jsou asi vselijake... TLS ma otevrena verze v technicaku max 253kmh ... kdyby to melo bejt real ta s tim o kolik keca na TL tacho by to muselo dat 300tacho... a to fakt neda:)
1 reakcí na tento příspěvek Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N
pacik1>Nazdar.ja som mal pred týzdnom požicanu vec zo Suzuki na svoju Hayabusu.existuje Gipro a najaký G-control.tato vec rusi tovarenske obmedzenia výkonu na prvých 3alebo 4 rýchlostiach plus odblokuje maximalku.je to spojene s ukazovatelom zaradenej rýchlosti.ale myslim že je to len pre modely so vstrekovanim takže tato možnost asi neplati pre teba
maj to i suzi s karbcem (vim jiste ze SV)
nema to vetsi vykon, jen je zhruba do pul plynu retardovana mapa predstihu na 1,2,3 ... tzn pri full gas to nic nemeni, trochu silnejsi spodni pasmo na 1,2,3 .....
mam primo GIPRO... ale vozil jsem driv samo domo TRE....
To sice máš pravdu, ale na youtube je video, kdy s bandaskou Nkem jede 270km/h. Tak mě zajímalo, proč ta moje potvora přes 230nejede, i když motor na to konstrukčně má..
Tak proto jsem předpokládal, že je max. rychlost nějakým způsobem omezena..
1 reakcí na tento příspěvek Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N
Každopádně u údajů tacho (verze se snímačem rychlosti u motoru r.v. 2001 a dále) taky záleží na zadní rozetě. S tím se u bandasek hodně experimentuje. O zub větší rozeta a bandit se mnou podle tacho utíkal skoro 280...Reálná rchlost je v takovém případě samo nižší než se sériovou velikostí rozety.
Jinými slovy - větší rozeta než serie (ta je 45 zubů)způsobí ještě vyšší proměřování tacho do plusu než serie.
Mrkni na rozetu. Třeba tam máš 43zubou a pak se nediv že tacho ukazuje míň.
Podobný vliv má jiná velikost primárního kolečkao - serie je tuším 15.
Zkusím ještě vyčistit karbce a dát nový vzduch. filtr.
Asi se na větší úpravy vykašlu, protože bych chtěl za rok koupit něco novějšího.
1 reakcí na tento příspěvek Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N
Mě se ty čísla co píšeš zdaj nějaký divný - můj Fazer (podle mě srovnatelná moto) 140 na jedničku určitě nedá, ale na 4ku zas tacho ukáže klidně 240, 5tka dá 260.......max dle tacho je 270 - dle mě je reál okolo 250 a to je přesně i v TP.
Naposledy editováno 07.11.2008 11:10:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N
Jde o to, že 3,4,5 člověk nevytočí do omezovače otáček.
Když zapne omezovač na jedničku, tak mám na tacho 140, real typuju 120-125km/h. U dvojky omezovač tacho 180, real typuju 160-165km/h.
Ještě mě napadá možnost, jak psal assassin , že by se od trojky se zapínala retardovaná mapa předstihu..
ŘízekGSF1200>Dave81> Když jsem jel střelbu s týpkem na Raptoru, tak mi ujížděl nad 230km/h Má max 250km/h..
Jde o to, že 3,4,5 člověk nevytočí do omezovače otáček.
Když zapne omezovač na jedničku, tak mám na tacho 140, real typuju 120-125km/h. U dvojky omezovač tacho 180, real typuju 160-165km/h.
Ještě mě napadá možnost, jak psal assassin , že by se od trojky se zapínala retardovaná mapa předstihu..
Ti nevim, ale myslim že stará B12 nemá žádnej snímač zařazenýho stupně...
ani na ní nejde namontovat ta sranda co ti na display ukazuje jakej tam máš kvalt a kdy řadit.
ŘízekGSF1200>Dave81> Když jsem jel střelbu s týpkem na Raptoru, tak mi ujížděl nad 230km/h Má max 250km/h..
Jde o to, že 3,4,5 člověk nevytočí do omezovače otáček.
Když zapne omezovač na jedničku, tak mám na tacho 140, real typuju 120-125km/h. U dvojky omezovač tacho 180, real typuju 160-165km/h.
Ještě mě napadá možnost, jak psal assassin , že by se od trojky se zapínala retardovaná mapa předstihu..
zas na druhou stranu nemůžu se hádat, protože když zapíná omezovač na jedničku, tak koukám do nebe a ne na tacho :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit prepad nadrze Suzuki GSF 1200 Bandit | lenkochal | 9 | 27.5.2024 v 19:41 lenkochal |
otáčky volnoběhu Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 6 | 7.5.2024 v 01:42 6573 |
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 5 | 19.4.2024 v 09:14 kalous72 |
Bagster Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 11 | 14.1.2024 v 18:58 kuzmič |