globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N
4.11.2008 v 15:34
Zdár,
mám následující dotaz. Jedničku vytočím na 140km/h než zasáhne omezovač otáček. Dvojku do 180km/h do omezovače otáček. Ale na trojku se mi zastavý otáčky zhruba na 8000otúmin, což odpovídá 230 km/h, tj hodnota napsaná v TP(220km/h) by odpovídalo. Pokud dám čtyřku, nebo pětku tak otáčky padají, ale moto nezrychluje a drží se na tachometr. 230km/h. Jak tenhle nesmysl odstranit??
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

4.11.2008 v 15:37 | Nahoru | #1
To je celkem jednoduchý... musíš zničit odpor vzduchu.

(reakce na) Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

4.11.2008 v 15:43 | Nahoru | #2
FiZzeR>

1 reakcí na tento příspěvek Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

4.11.2008 v 15:43 | Nahoru | #3
B12 da na jednicku 140?

(reakce na) Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

4.11.2008 v 15:56 | Nahoru | #4

jarous350>B12 da na jednicku 140?


taky se mi to zdá moc,maximálně dá tak těch 110

1 reakcí na tento příspěvek Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

4.11.2008 v 16:23 | Nahoru | #5
rizek: obavam se ze musis koupit krabicku ktera "cheatuje" signal ze snimace rychlosti do ridici jednotky.. pripadne vymenit ridici jednotku za neskrcenou. co to je za stroj? to nevim ze by se nekde skrtilo na 220......

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

4.11.2008 v 16:29 | Nahoru | #6
assassin> bandaska 1200. Já bych tipnul, že těch 230 je prostě top speed, dál už to podle mě prostě motor proti odporu vzduchu neprotlačí...

Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

4.11.2008 v 16:35 | Nahoru | #7
co se týká toho jak moc to jede na jedničku, tak to nevím. jedničku do červenýho netočim
jinak z mého bandita jsem dostal co ukazuje tachometr.. tzn 270km/h. kolik je to reálně netušim, ale jinak 4ku ani 5ku nevytočím k červenýmu..

1 reakcí na tento příspěvek Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

4.11.2008 v 16:39 | Nahoru | #8
fizzer: no jeste je mozny ze je to naka zavrena verze... 230tacho musi dat b12 jako nic... ale je fakt ze na 230 se nikde neskrti, japonsky verze jsou skrtnuty na 180....

Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

4.11.2008 v 17:01 | Nahoru | #9
ŘízekGSF1200: hele bandit žádnej omezovač rychlosti nemá.
co máš za model? jestli 2001 a novější tak tam snad je nejaký omezení přes CDI na trojce někde mezi dvouma a 5ti tisícema otáček, kvůli hluku (bo je to nejpoužívanější rychlost ve měste)ale to na top speed nemá vliv.
Jinak já mám starej model(97) a ten do červenýho vytočim ještě na 4ku , na 5ku se zastaví kousíček před červenym a víc prostě nedá, ale to už je takovej kalup, že si přilepenej na nádrži, snažíš se aby ti ten vítr neurval hlavu a třese se ti celej svět jinak podle tacho je to nevim kolik bo je cejchovanej do 260 a sem někde mezi timhle číslem a nulou ke který se to blíží z druhý strany, ale realita bude asi něco kolem 250 skutečnejch. A vůbec ser na maximálku bo vo tom naháč neni

Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

4.11.2008 v 17:32 | Nahoru | #10
B12ctka 2004 s laďakem a Dyno jet sadou - cca 270 tacho (to je 241 reál dle GPS). Tedy tvých 230 tacho je cca 200 reál. Údaj v TP je reálná rychlost, nikoliv údaj tacho.
Bandit v sérii ukazoval 250 km/hod na tacho a reál je cca 225.
Trojka musí jít taky do omezovače, to je cca 240 tacho.

Máš to rozbitý. Dodávka paliva do karburátorů, špatně odvzdušněná nádrž, blbá svíce

Nebo brutální protivítr, ale trojka by to musela utáhnout

(reakce na) Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

6.11.2008 v 09:13 | Nahoru | #11
FiZzeR> Neřekl bych, že 12bandit má nedostatek výkonu a kroutícího momentu. TP teď nemám u sebe, ale je to cca 106Nm a 110k.

1 reakcí na tento příspěvek Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

6.11.2008 v 09:19 | Nahoru | #12
Tak to by se mi tam sériová řetězovka dlouho neohřála!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

6.11.2008 v 09:22 | Nahoru | #13
Droppi> musel jsem dát D.I.D.

Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

6.11.2008 v 09:24 | Nahoru | #14
A ještě mě mate, proč S má oproti N psanou max. o 20km vyšší

(reakce na) Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

6.11.2008 v 09:27 | Nahoru | #15
ŘízekGSF1200> já to myslel jinak, ale to je fuk

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

6.11.2008 v 12:04 | Nahoru | #16
assassin> Je přivezená z Německa po prvním majiteli, 100% originál servisovaný v Suzuce. Tak jestli to němci nějakým způsobem neměli zavřený. Jinak svíčky jsem dával nové.

(reakce na) Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

6.11.2008 v 12:21 | Nahoru | #17

ŘízekGSF1200>assassin> Je přivezená z Německa po prvním majiteli, 100% originál servisovaný v Suzuce. Tak jestli to němci nějakým způsobem neměli zavřený. Jinak svíčky jsem dával nové.


Nemci (a možná i jiní) měli dřív omezení všech motorek na 100k. Myslim že právě proto má bandit v papírech psanejch 73 (nebo 72) kilowatt a kolem 98 (nebo 99) Nm aby nemuseli řešit škrcení pro německo atd. Pokud ho dáš na brzdu tak ti v 90% naměřej na zadním kole přes 100 k a 105 Nm. Pouhou výměnou koncovky za otevřenou dostaneš nějaké další koně (cca 5-10) a Newtony navíc. Další úpravy mají smysl hlavně u staršího modelu (ten co máš na fotce) u novějšího jsou s tím trable. Nicméně dino jet stage1 a kn filtr ti moc už nepřidají, spíš jen vyhladí křivky výkonu a krouťáku. Další navyšování výkonu má za následek docela dost větší spotřebu a dostaneš se tak cca na 120k na kole a 115 Nm přes už to jde ztuha.

1 reakcí na tento příspěvek Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

6.11.2008 v 12:24 | Nahoru | #18
rizek: v nemecku se skrti na 100ps kvuli pojisteni.... ale to bys mel v nemeckem technickau napsane...

ja mam u TL 72kW v technicaku....

Sko ma o 20km vetsi rychlost kvuli kapotazi... kapotovany motorky necekane jedou rychleji....

martingsx: rychlosti v technicaku jsou asi vselijake... TLS ma otevrena verze v technicaku max 253kmh ... kdyby to melo bejt real ta s tim o kolik keca na TL tacho by to muselo dat 300tacho... a to fakt neda:)

1 reakcí na tento příspěvek Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

6.11.2008 v 13:43 | Nahoru | #19
Nazdar.ja som mal pred týzdnom požicanu vec zo Suzuki na svoju Hayabusu.existuje Gipro a najaký G-control.tato vec rusi tovarenske obmedzenia výkonu na prvých 3alebo 4 rýchlostiach plus odblokuje maximalku.je to spojene s ukazovatelom zaradenej rýchlosti.ale myslim že je to len pre modely so vstrekovanim takže tato možnost asi neplati pre teba

(reakce na) Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

6.11.2008 v 14:12 | Nahoru | #20

pacik1>Nazdar.ja som mal pred týzdnom požicanu vec zo Suzuki na svoju Hayabusu.existuje Gipro a najaký G-control.tato vec rusi tovarenske obmedzenia výkonu na prvých 3alebo 4 rýchlostiach plus odblokuje maximalku.je to spojene s ukazovatelom zaradenej rýchlosti.ale myslim že je to len pre modely so vstrekovanim takže tato možnost asi neplati pre teba



maj to i suzi s karbcem (vim jiste ze SV)

nema to vetsi vykon, jen je zhruba do pul plynu retardovana mapa predstihu na 1,2,3 ... tzn pri full gas to nic nemeni, trochu silnejsi spodni pasmo na 1,2,3 .....

mam primo GIPRO... ale vozil jsem driv samo domo TRE....

(reakce na) Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

6.11.2008 v 15:17 | Nahoru | #21
assassin> Sko ma o 20km vetsi rychlost kvuli kapotazi... kapotovany motorky necekane jedou rychleji....

To sice máš pravdu, ale na youtube je video, kdy s bandaskou Nkem jede 270km/h. Tak mě zajímalo, proč ta moje potvora přes 230nejede, i když motor na to konstrukčně má..
Tak proto jsem předpokládal, že je max. rychlost nějakým způsobem omezena..

(reakce na) Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

6.11.2008 v 15:44 | Nahoru | #22
no..u dvanáctky bych čekal, že 250km/h pojede..když šestka jede 220km/h

začal bych asi změřením výkonu na brzdě..pokud to má plný výkon, hledal bych teprve čím to je..

(reakce na) Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

6.11.2008 v 15:45 | Nahoru | #23
ŘízekGSF1200> no třeba ve Francii je hodně motorek škrcených na 100PS...to by tak zhruba odpovídalo tomu topspeedu..

1 reakcí na tento příspěvek Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

6.11.2008 v 18:40 | Nahoru | #24
N-ková bandaska trochu z kopce by 270 ukázat mohla. Taky tam na youtube může mít ostřejší vačky z GSX-R apod vychytávky
Každopádně u údajů tacho (verze se snímačem rychlosti u motoru r.v. 2001 a dále) taky záleží na zadní rozetě. S tím se u bandasek hodně experimentuje. O zub větší rozeta a bandit se mnou podle tacho utíkal skoro 280...Reálná rchlost je v takovém případě samo nižší než se sériovou velikostí rozety.
Jinými slovy - větší rozeta než serie (ta je 45 zubů)způsobí ještě vyšší proměřování tacho do plusu než serie.
Mrkni na rozetu. Třeba tam máš 43zubou a pak se nediv že tacho ukazuje míň.
Podobný vliv má jiná velikost primárního kolečkao - serie je tuším 15.

(reakce na) Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

7.11.2008 v 10:45 | Nahoru | #25
martingsx> Toto je starý model, tj mech.tachometr a náhon od předního kola. Podle radarů vím, že přeměřuje cca 10-20km podle rychlosti. Retězovku jsem kupoval novou, a kola jsou s orig. počtem zubů.
Zkusím ještě vyčistit karbce a dát nový vzduch. filtr.
Asi se na větší úpravy vykašlu, protože bych chtěl za rok koupit něco novějšího.

1 reakcí na tento příspěvek Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

7.11.2008 v 11:05 | Nahoru | #26
Hele neblbne ti jen tacho?
Mě se ty čísla co píšeš zdaj nějaký divný - můj Fazer (podle mě srovnatelná moto) 140 na jedničku určitě nedá, ale na 4ku zas tacho ukáže klidně 240, 5tka dá 260.......max dle tacho je 270 - dle mě je reál okolo 250 a to je přesně i v TP.

Naposledy editováno 07.11.2008 11:10:04

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

7.11.2008 v 12:25 | Nahoru | #27
Dave81> Když jsem jel střelbu s týpkem na Raptoru, tak mi ujížděl nad 230km/h Má max 250km/h..
Jde o to, že 3,4,5 člověk nevytočí do omezovače otáček.
Když zapne omezovač na jedničku, tak mám na tacho 140, real typuju 120-125km/h. U dvojky omezovač tacho 180, real typuju 160-165km/h.

Ještě mě napadá možnost, jak psal assassin , že by se od trojky se zapínala retardovaná mapa předstihu..

(reakce na) Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

7.11.2008 v 12:52 | Nahoru | #28

ŘízekGSF1200>Dave81> Když jsem jel střelbu s týpkem na Raptoru, tak mi ujížděl nad 230km/h Má max 250km/h..
Jde o to, že 3,4,5 člověk nevytočí do omezovače otáček.
Když zapne omezovač na jedničku, tak mám na tacho 140, real typuju 120-125km/h. U dvojky omezovač tacho 180, real typuju 160-165km/h.

Ještě mě napadá možnost, jak psal assassin , že by se od trojky se zapínala retardovaná mapa předstihu..


Ti nevim, ale myslim že stará B12 nemá žádnej snímač zařazenýho stupně...
ani na ní nejde namontovat ta sranda co ti na display ukazuje jakej tam máš kvalt a kdy řadit.

(reakce na) Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

7.11.2008 v 13:54 | Nahoru | #29

ŘízekGSF1200>Dave81> Když jsem jel střelbu s týpkem na Raptoru, tak mi ujížděl nad 230km/h Má max 250km/h..
Jde o to, že 3,4,5 člověk nevytočí do omezovače otáček.
Když zapne omezovač na jedničku, tak mám na tacho 140, real typuju 120-125km/h. U dvojky omezovač tacho 180, real typuju 160-165km/h.

Ještě mě napadá možnost, jak psal assassin , že by se od trojky se zapínala retardovaná mapa předstihu..



zas na druhou stranu nemůžu se hádat, protože když zapíná omezovač na jedničku, tak koukám do nebe a ne na tacho :)

Odstranění omezovače rychlosti na Suzuki GSF 1200N

11.2.2011 v 09:14 | Nahoru | #30
Ahoj, to jsou celkem zajímavý čísla.
Můj bandit dá na 1ku 100km/h,2ku 160km/h, 3ku 220km/h, pak už maximálka.
Odpovídá to i videím na youtube.com. Vypadá to na jiný počty zubů rozety nebo primárního rozvodu, popř. palivový sysém atd., což už psali výše.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 13 Dnes v 06:34 Johny_Servis
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 5 19.4.2024 v 09:14 kalous72
Bagster Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 11 14.1.2024 v 18:58 kuzmič
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Olejová vana B12 - záměna Suzuki GSF 1200 Bandit drtikol 7 20.3.2023 v 08:07 Kovi


TOPlist