Ale beze srandy, fakt je to spíš na tobě.To Ty na tý motorce budeš jezdit a Ty se rozhodni co se ti líbí a co ne.
Silnice/naháč/enduro/cros/chopper?
2takt/4takt?
2 reakcí na tento příspěvek Co pro zacatek?
1 reakcí na tento příspěvek Co pro zacatek?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pro zacatek?
1 reakcí na tento příspěvek Co pro zacatek?
1 reakcí na tento příspěvek Co pro zacatek?
2 reakcí na tento příspěvek Co pro zacatek?
Ale vážně, dvoutaktům možná trochu tečou sračky z vejfuku, ale jinak je to mnohem jednodušší motor, což znamená méně problémů. A navíc dostává kopanec při každém taktu, což je u menších kubatur znát. Něco málo víc žerou, ale u 125ccm to bude nějaká deci na 100 km, naprosto nezajímavej argument
Šimonka>U 2T záleží v jakém stavu to koupíš a jak se o to staráš..a jaké maš na to starání podmínky jestli chceš výkon,a trošku i nějakou rychlost - 2T,ale jak říkám,musíš počítat s častějšími opravami,olej,a tak..u 4T si myslím že ti stačí když se o to staráš "základně"..ale taky nepočítej že ti to nějak extrémně pojede..a možná to bude mít lepší zvuk,ale to jak pro koho..záleží co z toho chceš..já osobně třeba nic jiného než 2T nechci..mě to k nim táhne a klidně se o to budu i starat
presne tak 2t je zivej oproti 4t (zavodni srdce)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pro zacatek?
rraol>Je to mnohem jednodušší motor, což znamená méně problémů. Něco málo víc žerou, ale u 125ccm to bude nějaká deci na 100 km, naprosto nezajímavej argument
Nenech se zmylit. Motor je to sice jednoduzsi ale taky na udrzbu mnohem narocnejsi (teda ne u jawek. Jawky sou drzaky). A spotreba je kolikrat vyssi treba i o 30 deci a to uz je docela znat.
Ja hlasuju pro CBR protoze je lehka, dobre ovladatelna, umi upalovat i 130 pokud nejsi slon, vezme si tak 3 na sto a je to docela univerzalni motorka. Na zacatek idealni.
pylot>rraol>Je to mnohem jednodušší motor, což znamená méně problémů. Něco málo víc žerou, ale u 125ccm to bude nějaká deci na 100 km, naprosto nezajímavej argument
Nenech se zmylit. Motor je to sice jednoduzsi ale taky na udrzbu mnohem narocnejsi (teda ne u jawek. Jawky sou drzaky). A spotreba je kolikrat vyssi treba i o 30 deci a to uz je docela znat.
Ja hlasuju pro CBR protoze je lehka, dobre ovladatelna, umi upalovat i 130 pokud nejsi slon, vezme si tak 3 na sto a je to docela univerzalni motorka. Na zacatek idealni.
130 jede ,ale nez to k temu rozdychas
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pro zacatek?
rraol> Něco málo víc žerou, ale u 125ccm to bude nějaká deci na 100 km, naprosto nezajímavej argument
Nojo, ta spotřeba je většinou ,,jenom" asi dvojnásobná...nezajímavý...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pro zacatek?
BagoBorec>rraol> Něco málo víc žerou, ale u 125ccm to bude nějaká deci na 100 km, naprosto nezajímavej argument
Nojo, ta spotřeba je většinou ,,jenom" asi dvojnásobná...nezajímavý...
beeRg>BagoBorec>rraol> Něco málo víc žerou, ale u 125ccm to bude nějaká deci na 100 km, naprosto nezajímavej argument
Nojo, ta spotřeba je většinou ,,jenom" asi dvojnásobná...nezajímavý... radsi si priplatim nez se plouzit 80-100
Já taky...ale někdo to má holt tak a jiný tak...
1 reakcí na tento příspěvek Co pro zacatek?
1 reakcí na tento příspěvek Co pro zacatek?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pro zacatek?
Stana.k.>jn CBR je pro holky
to ani pro holky neni,spis pro kluky tak 10-14 let